Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Їхав зранку 2-кою. Кондуктор мала валідатор, квитка з нього не дала. Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@antrakt нічим, просто не дала і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 хвилин тому, SunSeth сказано:

Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли?

Це проблеми кондуктора. Ніхто нічого не відмінятиме. Автоматизовану Систему Оплату Проїзду і Обліку Пасажирів планується ввести десь до літа / влітку.

Про "освоїли" не зрозумів. Та й питання до депутатів міськради.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на днях біля 9 ранку в набитій 15ці люди розпитували контролера: (л - люди, к - контролер)

Л - чому не даєте квитків з валідатора?

К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4

 

Л - а він взагалі працює?

К - так, видаю квитки коли їде менше людей

 

Л - і як вам нове обладнання?

К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия

 

Л - а чого не купили легші?

К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли

 

далі контролер ще щось возмущалася, але не було чути - троль добавив газу і почався гул як в ракеті

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, AID сказано:

Л - а чого не купили легші?

К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли

Єресь несусвєтня. Куплені у тернопільської фірми, яка впроваджує. Під нас писане ПЗ (там, доречі, мікро-ЛІнукс)

Кондуктори видумали, що міста стали відмовлятися від них. БРЕХНЯ - ніхто не відмовився, ні Тернопіль, ні Житомир, ні ми не відмовляємося! Дніпро запроваджує також.

10 хвилин тому, AID сказано:

К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия

а ще в декого радіація від нього зашкалює і голова болить! (особливо, коли о 5,15 ранку в крові 0,5 проміле!)

10 хвилин тому, AID сказано:

К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4

відмазка. Хто хоче працювати - нічого не заважає, і видають їх однаково із звичними квитками.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, antrakt сказано:

А це не тягне на невиконання обовязків і догану? 

Ні. Це тестовий період. навчання.  Щоб звикли.

1 хвилина тому, antrakt сказано:

ПиСи. Також вважаю маразмом 2 квитки. Навіщо звичайний всеодно не розумію.

Повторю, хоча вже набридло одне й те ж торочити всім.

стандартний квиток - по ньому йде облік і їх НІХТО не відміняє ще.

Квиток з валідатора - в тестовому режимі. Щоб звикли, навчилися, призвичаїлися.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, antrakt сказано:

Тобто вони не зобов"язані видавати 2 квитки, а видають тільки коли захочуть?

Практично - зобов'язані. Вони повинні дійти до того, що кількість проданих облікованих квитків = кількості виданих з валідатора.

Єдиний випадок - ДУЖЕ багато людей і неможливо протиснутися.

Все решта - саботаж. І не бажання мінятися. (Очевидних переваг вони бачити не хочуть, скільки не втовкмачуй, бачать недоліки, пов'язані із "поверненням"  квитків (повторний продаж) )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, antrakt сказано:

Якщо не може протиснутися, то пасажири їдуть безкоштовно?

так було завжди. З валідатором чи без нього.

Ще коли 15-ки їздили автобуси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подяка депо за 3-осні Богдани на 7-ці і 10-ці сьогодні. Їхав у 7-ці, повний троль, але не як в консервний банці. Здоровий глузд все-таки переміг.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, antrakt сказал:

А який відсоток платних пасажирів?

Не рахував, але може відсотків 20-25. Але все одно воно треба, бо в 3-ку маршрутку нереально сісти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, antrakt сказано:

Класна схема. Чогось в маршрутках ніхто нікуди не протискується і більшість платять за проїзд.

Бо водій тролейбуса не може сказати, "поки всі не оплатять - нікуди не їдемо!"

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 minutes ago, antrakt said:

Ну це не основна причина. В маршрутку заходять і відразу передають за проїзд. А в тролейбусі зайде, тримаючи гроші в руках, і вперто буде чекати поки кондуктор не підійде, а якщо через тісняву не доходить, то кладе гроші назад в кишеню. А одного разу зайшла курка через середні двері в Єльчі і стала на накопичувальну площадку в метрі від кондуктора. Тримала гроші в руках і не передавала поки кондуктор не встала і не підійшла. І це все в порожньому тролейбусі.

 

В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають :). Зайшов, став серед натовпу і їдеш :). Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, phantom said:

 

В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають :). Зайшов, став серед натовпу і їдеш :). Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить.

Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, yu2007 сказано:

 

Пацани розказали чи то з власного досвіду?

 

30 хвилин тому, yu2007 сказано:

Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?))

 

прямо дежавю якесь :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, yu2007 said:

Це з особистого досвіду?))

 

Так. Періодично доводиться бачити таку картину.  Я спостережливий :) . Хто зна: може серед тих хитрунів був і ти :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, Ivanna сказал:

Скільки машин курсує по першому маршруту і скільки по другому? А по 15 і 15а? Яка протяжність маршруту №1 і №15?
Дивлюсь на графік 15-го маршруту - там чітко витримується інтервал 9 хвилин, в міжпік чітко 18 хвилин. При тому, що "накладаються" частково і інші маршрути, і маршрутки. А перший з другим маршрути разом дають 8,5 хвилин інтервал (в середньому) на тих відрізках, де вони накладаються.

На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв.

У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 08.04.2017 at 21:06, TFA сказал:

На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв.

У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно.

Все зрозуміло, нема питань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхала зранку 204-м - дали квиток зелений, а з валідатора - на мою вимогу. Їхала увечері о 20-08 тим самим 204-м - дали тільки зелений квиток. Про квиток з валідатора я змовчала - і кондуктор змовчала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Все гавнішає і гавнішає..."

1008239.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щойно взагалі веселуха.

При мені видала 4 квитка без валідатора. А потім 4-м тільки з валідатора!

Зробив зауваження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В салонах тролейбусів, у яких кондуктор працює з валідатором має бути оголошення про те, що кондуктор зобовязаний видати і квиток і чек. В такому разі пасажири зможуть зробити зауваження. В оголошенні має обовязково вказуватися номер для скарг на кондукторів-порушників.

А ще перевага чека валідатора - на ньому вказується час виписки. Можна час звірити, а можна пересвідчитися, що тобі "втулили" чек-секонд хенд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

офф

народ, що Ви причепилися до тих валідаторів?

дають, не дають, дають через раз - оце тему розвели на овер 100 сторінок, один поперед одним - "зробив зауваження, а чого ти не зробив зауваження, кондуктору догану за те що не дає чека....."

Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками.

37733d62f9.jpg.402971449372816341a6e03c66e2d52a.jpg

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Saddy сказано:

Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками.

 

4 хвилин тому, Saddy сказано:

народ, що Ви причепилися до тих валідаторів?

бо тема про тролейбуси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часа назад, antrakt сказал:

Сьогодні, їдучи додому, задумався, а навіщо цей дубль у вигляді Тр15. Будь який його пасажир може доїхати в потрібне місце на 1,2,8,9. Не краще п'ятнадцяти перекинути на ці маршрути, бо їх дочекатися нереально.

Або ще такий варіант: 1-ці і 2-ки запустити на КРЗ по типу маршруток 10-к і 11-к, а 8-ки і 9-ки закрити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Монітор в салоні тролейбуса №212. Поки крутять відеоролик про місто Тернопіль:

4c1PfcP0X2Y.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...