SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:21 #1726 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:21 Їхав зранку 2-кою. Кондуктор мала валідатор, квитка з нього не дала. Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли?
SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:47 #1727 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 06:47 @antrakt нічим, просто не дала і все.
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:08 #1728 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:08 44 хвилин тому, SunSeth сказано: Таки награлися чи нагрілися. Скільки, цікаво, під це діло освоїли? Це проблеми кондуктора. Ніхто нічого не відмінятиме. Автоматизовану Систему Оплату Проїзду і Обліку Пасажирів планується ввести десь до літа / влітку. Про "освоїли" не зрозумів. Та й питання до депутатів міськради.
AID Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:12 #1729 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:12 на днях біля 9 ранку в набитій 15ці люди розпитували контролера: (л - люди, к - контролер) Л - чому не даєте квитків з валідатора? К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4 Л - а він взагалі працює? К - так, видаю квитки коли їде менше людей Л - і як вам нове обладнання? К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия Л - а чого не купили легші? К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли далі контролер ще щось возмущалася, але не було чути - троль добавив газу і почався гул як в ракеті 1
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:16 #1730 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:16 10 хвилин тому, AID сказано: Л - а чого не купили легші? К - бо брали в Києва, Київ від них відмовився, а наші взяли Єресь несусвєтня. Куплені у тернопільської фірми, яка впроваджує. Під нас писане ПЗ (там, доречі, мікро-ЛІнукс) Кондуктори видумали, що міста стали відмовлятися від них. БРЕХНЯ - ніхто не відмовився, ні Тернопіль, ні Житомир, ні ми не відмовляємося! Дніпро запроваджує також. 10 хвилин тому, AID сказано: К - дуже тяжкий, за 2 кола починає боліти шия а ще в декого радіація від нього зашкалює і голова болить! (особливо, коли о 5,15 ранку в крові 0,5 проміле!) 10 хвилин тому, AID сказано: К - бо поки видам 1, то звичайних дам 3-4 відмазка. Хто хоче працювати - нічого не заважає, і видають їх однаково із звичними квитками. 1
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:18 #1731 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:18 Щойно, antrakt сказано: А це не тягне на невиконання обовязків і догану? Ні. Це тестовий період. навчання. Щоб звикли. 1 хвилина тому, antrakt сказано: ПиСи. Також вважаю маразмом 2 квитки. Навіщо звичайний всеодно не розумію. Повторю, хоча вже набридло одне й те ж торочити всім. стандартний квиток - по ньому йде облік і їх НІХТО не відміняє ще. Квиток з валідатора - в тестовому режимі. Щоб звикли, навчилися, призвичаїлися.
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:28 #1732 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:28 Щойно, antrakt сказано: Тобто вони не зобов"язані видавати 2 квитки, а видають тільки коли захочуть? Практично - зобов'язані. Вони повинні дійти до того, що кількість проданих облікованих квитків = кількості виданих з валідатора. Єдиний випадок - ДУЖЕ багато людей і неможливо протиснутися. Все решта - саботаж. І не бажання мінятися. (Очевидних переваг вони бачити не хочуть, скільки не втовкмачуй, бачать недоліки, пов'язані із "поверненням" квитків (повторний продаж) )
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:40 #1733 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 07:40 5 хвилин тому, antrakt сказано: Якщо не може протиснутися, то пасажири їдуть безкоштовно? так було завжди. З валідатором чи без нього. Ще коли 15-ки їздили автобуси.
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 08:37 #1734 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 08:37 Подяка депо за 3-осні Богдани на 7-ці і 10-ці сьогодні. Їхав у 7-ці, повний троль, але не як в консервний банці. Здоровий глузд все-таки переміг. 2
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:39 #1735 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:39 1 час назад, antrakt сказал: А який відсоток платних пасажирів? Не рахував, але може відсотків 20-25. Але все одно воно треба, бо в 3-ку маршрутку нереально сісти.
Zheny@ Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:46 #1736 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 10:46 2 годин тому, antrakt сказано: Класна схема. Чогось в маршрутках ніхто нікуди не протискується і більшість платять за проїзд. Бо водій тролейбуса не може сказати, "поки всі не оплатять - нікуди не їдемо!"
phantom Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 11:40 #1737 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 11:40 32 minutes ago, antrakt said: Ну це не основна причина. В маршрутку заходять і відразу передають за проїзд. А в тролейбусі зайде, тримаючи гроші в руках, і вперто буде чекати поки кондуктор не підійде, а якщо через тісняву не доходить, то кладе гроші назад в кишеню. А одного разу зайшла курка через середні двері в Єльчі і стала на накопичувальну площадку в метрі від кондуктора. Тримала гроші в руках і не передавала поки кондуктор не встала і не підійшла. І це все в порожньому тролейбусі. В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають . Зайшов, став серед натовпу і їдеш . Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить.
yu2007 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 12:55 #1738 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 12:55 1 hour ago, phantom said: В забитій людьми маршрутці - те саме. Просто гроші не дістають . Зайшов, став серед натовпу і їдеш . Хоча коли маршрутка їде напівпуста - такий номер звичайно не проходить. Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?))
Zevs_Isver Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 13:27 #1739 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 13:27 16 годин тому, yu2007 сказано: Пацани розказали чи то з власного досвіду? 30 хвилин тому, yu2007 сказано: Це з особистого досвіду?)) І багато грошей ти так зекономив?)) прямо дежавю якесь 1
phantom Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 15:32 #1740 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 15:32 2 hours ago, yu2007 said: Це з особистого досвіду?)) Так. Періодично доводиться бачити таку картину. Я спостережливий . Хто зна: може серед тих хитрунів був і ти
TFA Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 18:06 #1741 Опубліковано 8 Квітня, 2017 в 18:06 12 часа назад, Ivanna сказал: Скільки машин курсує по першому маршруту і скільки по другому? А по 15 і 15а? Яка протяжність маршруту №1 і №15? Дивлюсь на графік 15-го маршруту - там чітко витримується інтервал 9 хвилин, в міжпік чітко 18 хвилин. При тому, що "накладаються" частково і інші маршрути, і маршрутки. А перший з другим маршрути разом дають 8,5 хвилин інтервал (в середньому) на тих відрізках, де вони накладаються. На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв. У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно.
Ivanna Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:11 #1742 Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:11 В 08.04.2017 at 21:06, TFA сказал: На 1-ці і 2-ці і в будні і у вихідні по 6 машин. Оборот ці маршрути роблять за 90 хв, тому інтервал на цих маршрутах в середньому 15 хв. Проте, щоб вони не накладалися із 15-ками, тобто не робили круг, їдучи один за одним разом, графіки відправлення з ЛПЗ відкориговані. Тому, місцями інтервал на 1-ці і 2-ці може сягати від 12 до 18 хв. Це по будням, коли на 15-ках по 5 машин, де оборот 45 хв, відповідно інтервал становить 9 хв. Ясна річ, коли починають ставати на обід, інтервал стає 18 хв місцями, А на 1-ці і 2-ці - 24-35 хв. У вихідні коригування на 1-ці і 2-ці проводити не потрібно, тому що на 15-ках по 3 машини, інтервал там теж 15 хв. Відповідно, вони не накладаються між собою, тому на 1-ці і 2-ці чітко 15 хв інтервалу. З обідами аналогічно. Все зрозуміло, нема питань.
Ivanna Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:40 #1743 Опубліковано 9 Квітня, 2017 в 18:40 Їхала зранку 204-м - дали квиток зелений, а з валідатора - на мою вимогу. Їхала увечері о 20-08 тим самим 204-м - дали тільки зелений квиток. Про квиток з валідатора я змовчала - і кондуктор змовчала.
TFA Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:00 #1744 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:00 "Все гавнішає і гавнішає..."
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:04 #1745 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:04 щойно взагалі веселуха. При мені видала 4 квитка без валідатора. А потім 4-м тільки з валідатора! Зробив зауваження.
Skorpio76 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:27 #1746 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 18:27 В салонах тролейбусів, у яких кондуктор працює з валідатором має бути оголошення про те, що кондуктор зобовязаний видати і квиток і чек. В такому разі пасажири зможуть зробити зауваження. В оголошенні має обовязково вказуватися номер для скарг на кондукторів-порушників. А ще перевага чека валідатора - на ньому вказується час виписки. Можна час звірити, а можна пересвідчитися, що тобі "втулили" чек-секонд хенд.
Saddy Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:00 #1747 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:00 офф народ, що Ви причепилися до тих валідаторів? дають, не дають, дають через раз - оце тему розвели на овер 100 сторінок, один поперед одним - "зробив зауваження, а чого ти не зробив зауваження, кондуктору догану за те що не дає чека....." Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками. 2
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:05 #1748 Опубліковано 11 Квітня, 2017 в 19:05 4 хвилин тому, Saddy сказано: Ви в маршрутках робіть зауваження водіям, які квитки не дають, в тролейбусах який не який облік ведеться, хоча б паперовими квитками. 4 хвилин тому, Saddy сказано: народ, що Ви причепилися до тих валідаторів? бо тема про тролейбуси.
TFA Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 08:26 #1749 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 08:26 13 часа назад, antrakt сказал: Сьогодні, їдучи додому, задумався, а навіщо цей дубль у вигляді Тр15. Будь який його пасажир може доїхати в потрібне місце на 1,2,8,9. Не краще п'ятнадцяти перекинути на ці маршрути, бо їх дочекатися нереально. Або ще такий варіант: 1-ці і 2-ки запустити на КРЗ по типу маршруток 10-к і 11-к, а 8-ки і 9-ки закрити.
TFA Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 20:59 #1750 Опубліковано 12 Квітня, 2017 в 20:59 Монітор в салоні тролейбуса №212. Поки крутять відеоролик про місто Тернопіль:
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти