Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

В 14.02.2017 at 13:11, Zheny@ сказал:

 

 

навписне перепитав людину, яка складає і узгоджує графіки в міськраді:

Графіки - АКТУАЛЬНІ!!!!  А журналюги - ..... як журналюги. Недодивилося, недочитало, додумало...

Фраза "графіки дійсні з..." сама за себе говорить.

Позначки під маршрутами - це чоловік робить для себе, щоб знати де дивитися і що шукати. 

По місту, де є графіки заламіновані і приклеєні - дійсні!!!

Буквально восени мінялися. Ходив чоловік по місту і переклеював на кожній зупинці.  навіть на тих, що на вимогу були.

Дякую! А журналюги не винні. То я... я не журналіст...
Подивлюся графік на Кафедральній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останнім часом помітив, що тролейбусний маршрут №6 вдень не завжди можна дочекатися в установлений час, зокрема, в 13:23 на готелі "Україна". Від водіїв чув, що він збитковий. В світлі цього пропоную змінити цей маршрут, продовживши його на Цегельний завод через проспект Волі. Отримати можна наступні переваги:

1) Доїзд з Львівської-Ковельської на Волі. З тролейбусів на Волі тільки №3 їздить раз у 2 години.

2) Покращиться сполучення вулиці Дубнівської, останнім часом там багато нарікань на великі інтервали і забиті маршрутки.

В ідеалі було б добре пустити 2 одиниці рухомого складу. Одну з них можна зробити піковою, тобто туди можна буде ставити тролейбуси, які проходитимуть ТО-1 в визначений день. Зрозуміло, що зараз нестача ходових машин, але в світлі майбутнього приходу 10 Мерседесів, можна було виділити додаткову машину. Платних пасажирів однозначно збільшиться, головне, щоб зробити оптимальні графіки руху.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, TFA сказано:

Останнім часом помітив, що тролейбусний маршрут №6 вдень не завжди можна дочекатися в установлений час, зокрема, в 13:23 на готелі "Україна". Від водіїв чув, що він збитковий.

так і є.

Мають зняти.

Із введенням валідаторів можна буде вичислити збитковість. Піковість і т.д.

Поведуться певні аналітичні дії, розрахунки і т.п.

І знову введуться пікові години і машини, випуски коригуватимуться. Нахолєру влітку стільки машин в обід, якщо вони возять 3-х пенсіонерів і гаряче повітря.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їхав маршрутом №3 зранку. 

Передав кошти разом з людьми, отримав назад пак квитків роздав людям остався з 3ма ... 

Якось воно не теє во. Кондукторів забрали автомати непоставили ... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 14.02.2017 at 13:11, Zheny@ сказал:

навписне перепитав людину, яка складає і узгоджує графіки в міськраді:

Графіки - АКТУАЛЬНІ!!!! 

Буквально восени мінялися. Ходив чоловік по місту і переклеював на кожній зупинці.  навіть на тих, що на вимогу були.

На "Кафедральній" так і висить під пластиком графік, на якому в ПРАВОМУ нижньому кутку пишеться просто: "9.05.2015" без слів "дійсний з". На його неактуальність потенційні пасажири звернули увагу ще на початку літа, якщо не раніше.
До речі. На стовпі на тій зупинці висить синя вивіска про те, що зупинка називається "вул.Данила Галицького"... 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Ivanna сказано:

До речі. На стовпі на тій зупинці висить синя вивіска про те, що зупинка називається "вул.Данила Галицького"... 

Це не Депо вішає. ще є тьма дорожніх служб на чолі із міськрадою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вхід і вихід у луцьких тролейбусах буде лише через передні двері

Цитувати

... Проте виникнуть і певні незручності: вхід та вихід буде лише через передні двері.

 

це ж буде повний П...ь творитися. в нас же 90% пасажирів то "я скоро виходжу!" і хрен відійдуть в задню частину від тих дверей...

а як їздити з санками, колясками, сумками й чемоданами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, брєд повний, таке почнеться, що капець, ніхто не буде тими тролейбусами їздити. Краще поставити валідатори на всіх дверях і "да будет счастье всем".

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще краще зробити, як у Львові. Не замість, а на додачу до валідаторів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, SunSeth сказано:

як у Львові. Не замість, а на додачу до валідаторів.

Валідатор це вмітиме робити. Принаймні розрахунок карткою, може і безконтактна оплата (картки до валідатора саме та і працюють. Піднесенням до екрану)

може й телефон проканає (airpay)  - не пробував і не питався, на тому тижні взнаю. :) 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Донька навчалась в Тернополі - там в рогатих оплата карткою і халявний Ві-Фі. Траліки забиті молоддю, а не пенсіонерами.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Deemon сказано:

ЛПЕ і ейрпей, обпісятись 

не зрозумів? Що смішного?  Я писав вище - валідатор - по суті своїй - POS-термінал. Чому він має цього не вміти?

Я писав, наразі загвоздка це технічні сторони із VISA та MasterCard. оскільки транзакції (поки що) не онлайн. Вигрузка даних буде проходити в кінці зміни.

 

1 хвилина тому, difoto сказано:

Донька навчалась в Тернополі

Звідти й переймаємо :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зверну дещо з теми. Так відбувається аварійний вихід в тролейбусі: крутиш непомітне колесико в механізмі відкривання дверей - двері розсуваються. Напевно, у випадку НС краще пробувати витягувати шнур з вікна

 

IMG_20170215_075026621.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Zheny@ said:

Валідатор це вмітиме робити. Принаймні розрахунок карткою, може і безконтактна оплата (картки до валідатора саме та і працюють. Піднесенням до екрану)

може й телефон проканає (airpay)  - не пробував і не питався, на тому тижні взнаю. :) 

 

Що валідатор вмітиме? Ти, напевно, не вкукав, як воно працює у Львові. 

Із карткою до валідатора ще треба якось у повному тролейбусі дістатися, а наклейок із QR-кодами можна хоч 10-20 наліпити через кожні 50 см.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 хвилин тому, SunSeth сказано:

Із карткою до валідатора ще треба якось у повному тролейбусі дістатися, а наклейок із QR-кодами можна хоч 10-20 наліпити через кожні 50 см.

А квиток тобі телефон видасть?  Чи хто?

Поки що у Львові - це позорисько.  Задумка хороша - реалізація гівно.

Коли все обкатається ЩЕ ОДНА послуга - згоден. Але замість...

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, difoto сказал:

Донька навчалась в Тернополі - там в рогатих оплата карткою і халявний Ві-Фі. Траліки забиті молоддю, а не пенсіонерами.

вчера ездил. Оплата кондуктору, у которого терминал, печатающий чеки.

проезд 2 грн. Маршрутки 4 грн.

Черновцы трал - 1,5, маршр 3грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, IronSun сказал:

Зверну дещо з теми. Так відбувається аварійний вихід в тролейбусі: крутиш непомітне колесико в механізмі відкривання дверей - двері розсуваються. Напевно, у випадку НС краще пробувати витягувати шнур з вікна

 

IMG_20170215_075026621.jpg

Це ще дивлячись який привід дверей. В електроприводних одна система дверей. А в пневмоприводних є маленький ричажок, який повертається в сторону. Там якось можна спустити повітря.

Раз був прикол, років 8 тому: їхав в тролейбусі по 1-му маршруту. Над задніми дверима кришка була піднята, можливо якісь збої були, і не закрили. Під'жджає він до зупинки "Міська лікарня", але спочатку стає на світлофорі. Мужик, який готувався до виходу, недовго думаючи, той ричажок повернув, двері відкрилися, він собі спокійно вийшов. Молода водійка в шоці була від такого нахабства)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, Zheny@ said:

А квиток тобі телефон видасть?  Чи хто?

Поки що у Львові - це позорисько.  Задумка хороша - реалізація гівно.

Я бачу, ти так і не допетрав, як воно працює. Не лінуйся, розберись. Квиток електронний із датою та часом, номером маршруту, навіть номером тролейбуса, із серією і номером, видам його я собі сам. Для контролю пред'явлю його в смартфоні. Реалізація коштує на кілька порядків менше за валідатори. Все що треба - домовитися з банком і розмістити в тролейбусах наліпки з QR-кодами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, SunSeth сказано:

. Реалізація коштує на кілька порядків менше за валідатори.

Пенсіонерам також купувати смартфони? Чи хай беруть в кредит в Привата?

Валідатор - невід'ємна частина. Нікуди ти не дінешся від цього.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Пенсіонерам також купувати смартфони? Чи хай беруть в кредит в Привата?

Валідатор - невід'ємна частина. Нікуди ти не дінешся від цього.

 

ж писали вище, додатково до валідаторів, наліпити наліпок кью-ер кодами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, rl72 сказано:

додатково до валідаторів, наліпити наліпок кью-ер кодами

Думаю, зробиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, AID сказал:

Вусенко апелює до "європейської практики". А інтервал між тролейбусами в години пік по 20 хвилин - це теж "європейська практика"??? Одразу ж будуть зриви графіка руху. Тим більше, якщо цю "рехформу" втілять одразу після здорожчання проїзду в маршрутках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як прочитав в волинських новинах валідатори мають ставити на передні двері.вхід-вихід через передні двері.це зараз зайти ввийти в тролейбус проблема.а при валідаторі стояти в черзі 2 мінути покі вийдуть.5 покі зайдуть.виходить так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті, хто їздив і платив просто не будуть їздити з такими "зручностями". Залишаться одні пенсіонери.

Але як хитро все замучено: ми збираємось підняти проїзд в маршрутках і щоб ви тим часом не пересіли в тролейбуси, ми вам лохам замутимо вхід через аварійний люк у дні тролейбуса. Ай, молодці!

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що робити "випадковим" пасажирам тролейбусів, які не користуються ніякими карточками (говорю про себе)? Які для таких людей будуть способи оплати проїзду?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...