Oli Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:08 #1151 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:08 аааааа... саме головне що його купили для м.Рівне
Zheny@ Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:15 #1152 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:15 В 21.11.2016 в 14:06, Oli сказав: Мінську на заводі «Белкамунмаш» БКМ-43303А «Vitovt MAX Duo» Показати ціна такого агрегата в 2014 складала 8-10 млн грн. Думаю, ціна не сильно змінилася, враховуючи, що ціни в більшості в доларах.
Oli Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:20 #1153 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:20 @Zheny@ значить є попит... але на ту суму, можна було взяти металолом з Європи, все таки Рівне... повно старих тролейбусів, переробленні "мерседесевські" маршрутки, "жовті" Еталони самий новий і хороший там транспорт... а тут на тобі, купили.
Zheny@ Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:23 #1154 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:23 В 21.11.2016 в 14:20, Oli сказав: овно старих тролейбусів, переробленні "мерседесевські" маршрутки, "жовті" Еталони самий новий і хороший там транспорт... Показати Була думка переробити богданівські автобуси на тролейбуси, не знаю чим скінчилися переговори. Повно старий ЗІУ звідки зняти обладнання і поставити на автобуси. Задача реальна. Але то мав робити "Богдан", ніби як. Тому й не знаю. + ще не знаю, що там із автобусами і судами по лізингу.
Oli Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:30 #1155 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:30 @Zheny@ мер робить ставку на тролейбуси, часто бачу в новинах то планують 10шт. закупити то знову хочуть закупити на тендері... або ось стаття http://konkurent.in.ua/news/golovna/7356/rivne-vkralo-polski-trolejbusi-yaki-hotiv-kupiti-luck-grigorenko.html напевно хтось ставить палки в колеса бо комусь це вигідно...
Oli Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:39 #1156 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:39 В 21.11.2016 в 14:23, Zheny@ сказав: Але то мав робити "Богдан" Показати чого вони тільки не роблять, бачу зараз вже штампують військові авто... але то вже флуд ховаю в спойлер невже це все в Луцьку роблять? Показати прихований контент Hide
Zheny@ Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:43 #1157 Опубліковано 21 Листопада, 2016 в 14:43 В 21.11.2016 в 14:39, Oli сказав: чого вони тільки не роблять, Показати Це концерн. тим паче підвладний президенту (тобто власник). напрямки - все, що актуально. Тому, не здивуюся, якщо завод виграє тендер на закупівлю "Шото-Там-техніка-для-армії". Луцьк - маршрутки - траліки і ще щось. Є ж ще завод із легковушками, аля жигулі лейбою "богдан".
itax Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:08 #1158 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:08 В 15.11.2016 в 14:02, serega сказав: Женя, ти чудово знаєш що сталось і чому. не дарма луцьких депутатів в Тернопіль возили на показ і катали з коньяком по Тернопільському морі. Показати А сама фірма Тернопільська теж уже "засвітилась" на тому, що вміє файно красти. Хз що вони зможуть по Луцьку файного зробити... http://www.eway.in.ua/blog/2013/09/24/ternopil
Zheny@ Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:30 #1159 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:30 В 24.11.2016 в 14:08, itax сказав: А сама фірма Тернопільська теж уже "засвітилась" на тому, що вміє файно красти. Хз що вони зможуть по Луцьку файного зробити... http://www.eway.in.ua/blog/2013/09/24/ternopil Показати ще один. І шо далі? Ну вкрали в когось назву, і що далі? Пройшов (пройде) час і зроблять свої карти , переназвуть зупинки. Мені, особисто, як і більшості людей ,які будуть користуватися сервісом - насрати на походження. Головне - щоб працювало і було.
itax Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:34 #1160 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:34 В 24.11.2016 в 14:30, Zheny@ сказав: Мені, особисто, як і більшості людей ,які будуть користуватися сервісом - насрати на походження. Головне - щоб працювало і було Показати Окай, а якщо по ціні в 2 рази дорожче - теж "насрати"? Бо походження - дійсно не головне. Головне - щоб не просто працювало, а дого, якісно, результативно і т.п. Хіба не для того тендери робляться? Ну принаймні принцип...
Zheny@ Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:40 #1161 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 14:40 В 24.11.2016 в 14:34, itax сказав: Головне - щоб не просто працювало, а дого, якісно, результативно і т.п. Показати В Тернополі працює. Довго. І ніби ніхто не жаліється. І є результат. запускають електронний квиток.
difoto Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 16:57 #1162 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 16:57 В 24.11.2016 в 14:30, Zheny@ сказав: І шо далі? Ну вкрали в когось назву, і що далі? Пройшов (пройде) час і зроблять свої карти , переназвуть зупинки. Показати Блять, аплодісменти!!! Гугл запускає супутники, робить знімки, робить карти, Ізівей їх привязує до маршрутів (і платить гуглю бабло і немале) - а тут чуваки все спиздили, і може колись(???) зроблять свої(???)карти. Зате пасажирам комфортно 2
Zheny@ Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 18:23 #1163 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 18:23 В 24.11.2016 в 16:57, difoto сказав: Гугл запускає супутники, робить знімки, робить карти, Показати Пропонуєш ЛПЕ запустити свій супутник задля карт?
rrid Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 19:04 #1164 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 19:04 В 24.11.2016 в 18:23, Zheny@ сказав: Пропонуєш ЛПЕ запустити свій супутник задля карт? Показати як правильно говорити (писати) - тролеватник? грицюковатник? мабуть, І.Грицюк не просто так собі чолов'яга в Луцьку, якщо внаглу дозволяє собі переписувати умови тендеру під конкретного учасника (і ЛПЕ відкрито про це говорить, посилання було вище в топіку)... та й на роботу цю, важку й невдячну, не просто так Ігор потрапив - міськрада переписала свого часу умови конкурсу, щоб Ігоря протягнути Цитувати щодо претендента на посаду директора ЛПЕ Володимир Пуца, який вже очолював Луцьке підприємство електротранспорту в 2010-2011 роках, то його кандидатуру підтримувало чимало працівників ЛПЕ – близько 200 співробітників із 420 підписались під зверненням щодо його підтримки. Втім, у Луцького міського голови Миколи Романюка та його команди інше бачення розвитку підприємства, ніж у колективу. Більше того, шоб призначити «угодного» на посаду, владці проігнорували наказ Міністерства соціальної політики України №951 від 22 вересня 2015 року, де вказано, що стаж роботи претендента на керівних посадах нижчого рівня має бути не меншим, ніж 5 років. Натомість мерія переписала умови конкурсу під Грицюка, зменшивши поріг досвіду до трьох років. Показати @Zheny@ що ж ти за нього так впрягаєшся? ладно, якщо б ще суттєві зрушення в роботі ЛПЕ були - так немає ж! на фоні роботи й популярності тролембусів в Тернополі, Рівному - в Луцьку як було позорище, так і залишилось... 1 1
justice777 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 19:15 #1165 Опубліковано 24 Листопада, 2016 в 19:15 Oli, вантажівки, Барси робить Богдан в Черкасах. Луцьк - це автобуси та тролейбуси. Нещодавно поставили кілька автобусів прикордонникам (http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37566), активно конкурують за шкільні автобуси (http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37442). Щодо нових тролейбусів Богдан - то можемо поки порадіти за інші міста: КП "Хмельницкое коммунальное предприятие "Электротранс" 14 ноября по результатам тендера заказало ДП "Автосборочный завод № 1" АО "АК "Богдан Моторс" троллейбусов на 32,06 млн гривен. К поставке запланированы троллейбусы модели Богдан Т70117, приспособленных для пассажиров с ограниченными возможностями. Цена одного троллейбуса составила 4,58 млн грн. Всего город получит 7 троллейбусов. Отметим, что в этом году именно Богдан Т70117 лидирует по закупкам городского электротранспорта. Именно эту модель Богдана выбрали в Одессе, Полтаве, Суммах и других городах. Украинские троллейбусы уже успели себя зарекомендовать как тихий и комфортный транспорт, приспособленный для эксплуатации на разбитых дорогах. К тому же в Богдан Т701 используется более 80% украинских комплектующих, а выпуск троллейбуса ведется на современном заводе "Богдан Моторс" в Луцке. http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37567
itax Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 06:32 #1166 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 06:32 В 24.11.2016 в 19:15, justice777 сказав: а выпуск троллейбуса ведется на современном заводе "Богдан Моторс" в Луцке. http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37567 Показати Дивно, що у Луцьку доводиться про випуск тролейбусів на своєму заводі читати в загальноукраїнських новинах. Ніби ні у кого немає на заводі родичів/знайомих...
laser Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:03 #1167 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:03 В 25.11.2016 в 06:32, itax сказав: Дивно, що у Луцьку доводиться про випуск тролейбусів на своєму заводі читати в загальноукраїнських новинах. Ніби ні у кого немає на заводі родичів/знайомих... Показати да там напевно "зона" як і у всіх інших приватніків. народ зашугали. гайки позакручували. всі бояться шось сказати чи сфотографувати, щоб не вигнали з роботи. цим би мала займатись пресслужба. але здається богдан моторс більше рекламує завод в черкасах а не в нас. та і що тут розказувати? як у нас богдани збирали - студенти забивали шурупи молотками? мій одногрупник там робив, так і казав: тяп-ляп, бігом. бо в тиждень там треба 2 чи 3 шт зібрати і нікого не хвилює. В 25.11.2016 в 09:18, Mila_guko сказав: Хай краще ЛПЕ викупить GOOGLE Показати жарти жартами, а найняти якогось спеца чи команду на постійну основу можна було б. бажано з освітою в галузі логістики чи організації руху громадського транспорту. тоді б і оптимізувати перевезення можна було б. вертаючись до тендерів. хотів би сказати що в Україні є практично безкоштовні вже готові полтавські розробки під вінду/андроїд/лінукс http://doro.poltava.ua/ впевнений що чувак за невеликі гроші виведе і вебінтерфейс і заточить сервіс під задані потреби. докупити смартфони чи трекери недорогі. інсталювати зможе любий толковий електрик-електронік. але ж але ж....
Zheny@ Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:13 #1168 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:13 В 25.11.2016 в 10:03, laser сказав: жарти жартами, а найняти якогось спеца чи команду на постійну основу можна було б. бажано з освітою в галузі логістики чи організації руху громадського транспорту. Показати В скільки грошей це обійдеться підприємству (читай міськраді), підприємство не приватне,а комунальне. В 25.11.2016 в 10:03, laser сказав: хотів би сказати що в Україні є практично безкоштовні вже готові полтавські розробки під вінду/андроїд/лінукс http://doro.poltava.ua/ Показати Ще за часів керівництва Домбіка (2015 рік), приїжджали із Кривого Рогу, здається, пропонували щось там якесь комплексне рішення. Але дівчинка не змогла толком пояснити наглядно, як все це працює і скільки це коштуватиме. В теорії було гарно, а на практиці - невідомо. Як і портфоліо продемонструвати - було їй важко. З рештою, я б хотів повністю поміняти ВСЮ інфраструктуру перевезень в області. Те, що маємо зараз - древній і дикий совок. Що як було - так і лишилося. А варто було б зробити одну велику ланку, яка б займалася пасажироперевезенням. А її ділити на місто / район / область. Місто Траліки / маршрутки Район маршрутки область маршрутки У всіх одна система обліку пасажирів, ЖПС і т.д. Круто було б.
Oli Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:41 #1169 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:41 ЛУЦЬКУ ДАЛИ «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» НА НОВІ ТРОЛЕЙБУСИ У Луцьку з’явиться майже 30 нових тролейбусів. Про це стало відомо під час звіту Луцького міського голови Миколи Романюка в ефірі телеканалу «Нова Волинь». Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні». Так, держава отримає 200 мільйонів євро. Луцьк може розраховувати на 5 мільйонів євро кредитних коштів. Наразі місто вже виконало підготовчі умови і документи перебувають на погодженні в Міністерстві фінансів. Їх повинні погодити до 13 грудня. За словами Миколи Романюка, Луцьк потрапив у перелік міст, яким дали «зелене світло» на участь у програмі. Луцьк зможе закупити мінімум 27 тролейбусів та прокласти нові мережі і нові маршрути.
alexvvv Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:43 #1170 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:43 В 25.11.2016 в 10:41, Oli сказав: прокласти нові мережі і нові маршрути. Показати в нас і тих маршрутів, що є вистачає, ще би маршрутки забрати з них. 1
Oli Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:45 #1171 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:45 @alexvvv аби на тролейбуси вистачило... не забувай що і собі в карман візьмуть 1
Zheny@ Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:46 #1172 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:46 В 25.11.2016 в 10:43, alexvvv сказав: ще би маршрутки забрати з них. Показати 17-ка в планах. Тобто тралік їздитиме. В 25.11.2016 в 10:41, Oli сказав: прокласти нові мережі Показати Це мається замінити частину зношеної контактної мережі. В 25.11.2016 в 10:45, Oli сказав: не забувай що і собі в карман візьмуть Показати Не візьмуть. Це Європейський банк і вони виділяють кошти. там кожен цент буде контрольований.
TFA Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:50 #1173 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:50 Зараз нові лінії не дуже потрібні. Найперспективніший варіант - хіба що закільцювання 55-го мікрорайону. Також можна було б закільцювати район ЛПЗ, але там ніби з цим є проблеми... А що там на рахунок маршруту "Єршова - Перемоги - Вокзал", про який писали недавно в ЗМІ? Як на мене, буде повітровозом, хіба в години пік трохи будуть пасажири...
Zheny@ Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:52 #1174 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:52 В 25.11.2016 в 10:50, TFA сказав: Зараз нові лінії не дуже потрібні. Показати Та ладно! Он силовий кабель пошкодився. Не їздили траліки на Вокзал. Які вишукані прокльони диспетчери щодня вислуховували від бабульок ,які ні копійки за проїзд не платять! На підстанція не обладнання а музейні експонати! та що казати... 1
TFA Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:54 #1175 Опубліковано 25 Листопада, 2016 в 10:54 Я говорю про прокладання нових ліній, а не про заміну старих. Міняти треба в першу чергу те, що є, і оптимізувати маршрутну мережу.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти