Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

а про зарплати які заборгували за 4 місяці нічого..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В січні ніби закінчується виплата лізингу, може будуть якісь позитивні зрушення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже, рішення про кредит прийнято:

ЛУЦЬКЕ ДЕПО ХОЧУТЬ ВРЯТУВАТИ НОВИМИ ТРОЛЕЙБУСАМИ

Сьогодні 18:42

Коментарів: 5

Додати коментар

0

0

kredi.jpg

Луцькі депутати проголосували за «кредитні» тролейбуси. Таке рішення депутати Луцької міської ради прийняли під час позачергової сесії міської ради сьогодні, 18 грудня.

На думку ініціаторів, закупівля нових тролейбусів допоможе покращити економічний стан Луцького підприємства електротранспорту.

Нагадаємо, міськрада планувала отримати кредит на закупівлю 30 нових тролейбусів під державні гарантії. Друга частина кредиту має бути спрямована на будівництво систем каналізації та водовідведення мікрорайону Вересневе та вулиці Львівської. Друга половина проекту рішення не викликала у депутатів запитань. А ось питання нових тролейбусів викликало жваву дискусію.

Як розповів заступник міського голови Тарас Яковлев, відповідне рішення ініційоване ним і погоджене з міським головою. З його слів, уже є попередні домовленості з віце-прем’єр-міністром Олександром Вілкулом. Щоправда, відповідної постанови Кабінету Міністрів ще не прийняли, але щойно це відбудеться, місто отримає кредит. Питання позики Луцьку розглядає Укргазбанк. На думку посадовця, 7 мільйонів гривень – посильні гроші для міста. А держава від своїх зобов’язань відмовитися не зможе.

«Якщо з виплатою державних зобов’язань виникнуть проблеми, то банк вирішуватиме питання з державою», - пояснив Тарас Яковлев.

Зі слів міського голови Миколи Романюка, раніше у ЛПЕ було 102 тролейбуси. Очільник міста вважає, що більша кількість тролейбусів зможе скоротити інтервал руху електротранспорту. Це, своєю чергою, дозволить покращити економічний стан Луцького підприємства електротранспорту. Мовляв, більше людей стануть користуватися послугами підприємства, якщо тролейбуси їздитимуть частіше. Крім того, буде можливість розвантажити центр міста від автомобільного громадського транспорту.

Утім, депутат Андрій Осіпов не погодився з перевагами проекту.

«Проекти, які мають вганяти місто на 10 років у великі кредити, «розкидаються на пальцях». Луцький міський голова поговорив з кимось із заступників в коридорі. А якщо не буде чим віддавати то хто буде розраховуватиметься – місто? Міський голова не буде поручителем. Чи це нагальна потреба – нові тролейбуси? Боронь боже, буде нова криза – то лучани платитимуть, міський голова не буде платити, а місто залишиться без комунального майна», - вважає депутат.

Депутат Роман Бондарук також не в захваті від такої пропозиції.

«У бюджеті нестача в декілька десятків мільйонів. Чим місто буде віддавати? Це нагальна потреба – нові тролейбуси? А що у нас робиться в сфері ЖКГ? 80% будинків зношені», - переконує депутат.

Дійшло в сесійній залі до жартів. Юрій Корольчук кинув репліку, що мовляв, є досвід не віддавати кредити. Депутат, вочевидь, натякнув на кількох депутатів міськради, яких називають боржниками одного з банків.

Натомість депутат Микола Яручик вважає, що кредит на тролейбуси – добра справа для міста. І оновити тролейбусний парк – нагальна потреба.

Обранець громади Юрій Вега зазначив, що державних гарантій досі немає. Тому місто дуже ризикує.

А депутат Роман Романюк назвав кредит «халявним» і запропонував таки підтримати проект.

Відтак, 37 депутатів проголосували «за» проект рішення і міська рада розпочне роботу аби отримати кредит на тролейбуси та будівництво систем каналізації та водовідведення.

http://www.volynnews.com/news/economy/vriatuvaty-lutske-depo-khochut-novymy-troleybusamy/#comment_num_226267

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люблін оштрафував Богдан Моторс за несправності в тролейбусах

Штраф сягнув близько $384 тис.

Адміністрація міста Люблін у Польщі наклала на україно-польський консорціум Ursus - Bogdan Motors штрафні санкції у розмірі 1,2 млн злотих за численні несправності виявлені в процесі експлуатації першої партії поставлених тролейбусів.

troleybus.jpg

За словами прес-секретаря управління міського транспорту Любліна Жустін Годзь, виробник вже виправив виявлені неполадки. Зокрема, в автобусах не працювала система оповіщення пасажирів, були відсутні запасні колеса, не завжди відкривалися двері.

Зараз у місті курсує чотири з п'яти тролейбусів. П'ятий тролейбус був прийнятий пізніше за інші, він вийде на дороги дещо пізніше. Штраф за неполадки, знайдені у цьому тролейбусі, склав 55 тис злотих, або 146 тис грн.

За контрактом, підписаним у квітні 2013 року, до 2016 року консорціум повинен поставити 38 низькопідлогових 12 -ти метрових тролейбусів під маркою Ursus T701.

Нагадаємо, корпорація Богдан і Ursus підписали контракт на поставку 38 тролейбусів вартістю $21,7 млн ​​в кінці квітня поточного року. Згідно з умовами контракту, українсько-польської консорціум поставить наступні 12 тролейбусів до середини червня 2014 року, а інші 15 одиниць - до квітня 2015 року.

За матеріалами: Ліга.Бизнес

ось так от

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а Єльчі значить сюди впарюють

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А причому тут Єльчі?

Для "Богдана" це буде уроком, ЄС - це не Україна, як-не-як.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, що після такого скандалу "Богдану" не вдасться вийти на нормальні платоспроможні ринки. От зганьбилися так зганьбилися. І на що вони надіялися? Що поляки, як і наші купляться на халтуру? Тьфу.

Змінено користувачем Веселий Перець
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та шо там казати, якщо різьбові з"єднання скручують пневмоінструментом без встановленого моменту закручування -- зривають різьбу і навіть не заікаються

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Луцьке підприємство електротранспорту лишиться без керівника

21 хвилину тому переглядів: 14

big-ddf419a4ec8b4b723cdd95f8764273ca.jpg

Директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Іван Грицанчук із 14 січня йде з посади. Як стало відомо виданню, так вирішив Луцький міський голова Микола Романюк - пише Волинський інформаційний портал.

Градоначальник обласного центру Волині підписав розпорядження, згідно з яким Іван Грицанчук із 14 січня не очолюватиме ЛПЕ. Також Микола Романюк розпорядився створити спецкомісію, яка вивчатиме нинішній стан справ на комунальному підприємстві.

На посаді очільника КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Іван Грицанчук працював понад 2 роки - із жовтня 2011-го.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В корпорации "Богдан" полностью опровергли информацию о штрафных санкциях со стороны официальных властей Люблина, якобы за технические недочеты в поставленных троллейбусах. Как сообщил AUTO-Consulting пресс-секретарь корпорации "Богдан" по состоянию на 26.12.2013 года в адрес корпорации не поступало ни одного сообщения о штрафных санкциях от польских заказчиков. Более того, в корпорации сообщают, что все троллейбусы работают на линиях и в случае обнаружения неисправностей их бы просто не выпустили на маршруты. Появление информации о штрафах в корпорации расценивают как недобросовестные методы конкуренции со стороны других участников тендеров, которые такими методами пытаются бросить тень на репутацию "Богдан" и помешать ему в продвижении на европейском рынке.

"Наши конкуренты понимают, что если мы успешно выполним этот контракт, то у "Богдан" есть большие шансы выигрывать тендеры и в будущем, поэтому и появляются подобные дезинформации" - отмечает пресс-секретарь "Богдан".

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=29443

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такими методами пытаются бросить тень на репутацию "Богдан" и помешать ему в продвижении на европейском рынке.
у "Богдан" есть большие шансы выигрывать тендеры и в будущем, поэтому и появляются подобные дезинформации"

Повірив би, якби сам на автозаваді корпорації "Богдан" не пропрацював пару років і не бачив на власні очі усі "тонкощі"

)))
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будуть нові, швидкі, комфортні тролейбуси - люди будуть їздити,... і будуть платити, а не лише одні пільговики...

Але пільги потрібно робити однозначно АДРЕСНИМИ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повірив би, якби сам на автозаваді корпорації "Богдан" не пропрацював пару років і не бачив на власні очі усі "тонкощі"

)))

Чому ж Ви неякісно виконували свої обов'язки?!!

Почніть змінювати світ із себе - і тоді навколо справді стане краще!

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому ж Ви неякісно виконували свої обов'язки?!!

А ми з Вами працювали?!!

Звідки Вам відомо про якість виконання мною службових обов'язків?!

Чи це пук у воду Ваше особисте припущення?

Почніть змінювати світ із себе

Дякую за пораду, кеп))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Формальна логіка, чули про таке?

Ваші слова:

Повірив би, якби сам на автозаваді корпорації "Богдан" не пропрацював пару років і не бачив на власні очі усі "тонкощі"

)))

Звідси висновок:

1. Ви самі виробляли неякісний товар

або

2. Ви бачили помилки інших, але зайняли пасивну позицію та не захотіли нічого змінити на своєму місці

або

3. Ваш варіант

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Ви самі виробляли неякісний товар

Відповів вище...

2. Ви бачили помилки інших, але зайняли пасивну позицію та не захотіли нічого змінити на своєму місці

або

Кожен слюсар повинен нести сувору відповідальність за помилки (халатність) своїх колег та керівництва підприємства на якому він працює, а також колективів і керівників інших підприємств даної галузі і бла-бла-бла... Я правильно вас зрозумів?))

Формальна логіка, чули про таке?

А ви?))

Змінено користувачем Shabash
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2_justice777: люди дуже не люблять, коли їм вказують на власні помилки, тим більше, якщо ти не є начальником, а працюєш на тому ж рангу. Вказавши на помилку в цій ситуації, собі зробиш гірше, колектив перестане поважати. Так що за помилками - це до начальства.

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повірив би, якби сам на автозаваді корпорації "Богдан" не пропрацював пару років і не бачив на власні очі усі "тонкощі"

)))

це було сказано до того, що на виробництві ведеться контроль, коли ти шось провтикав то тобі контролер мало того шо очко буде мучити а гірше талон на брак вліпить а це мінус кусок зарплати, був, працював, бачив шо до чого,

не знаю чому так облажались(

Змінено користувачем Voronin10
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

У ЛУЦЬКУ ОДИН ІЗ АВТОБУСНИХ МАРШРУТІВ ЗАМІНЯТЬ НА ТРОЛЕЙБУСНИЙ

В майбутньому центр міста планують звільнити від маршруток.

Про це повідомив Луцький міський голова Микола Романюку прямому ефірі телеканалу «Нова Волинь» учора, 24 березня.

Він повідомив, що в місті один із маршрутів, яким курсує міський автобус, повністю замінять на тролейбусний. Утім, міський голова, проанонсувавши цю ініціативу, не захотів уточнити, якого саме маршруту це стосується. Мовляв, усе поки що в планах.

Він лише зазначив, що одна з найбільших причин забруднення повітря в місті - громадський транспорт. Тож, щоб цього якнайменше уникнути, в майбутньому планують звільнити центральну частину міста від маршруток, та замінити їх на тролейбуси.

http://www.volynnews...a-troleybusnyy/

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Логічно, бо інші маршрути по нинішній контактній мережі не проведеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому лише 15?

з мінімальними реконструкціями мережі або кінцевих зупинок можна також пустити замість автобуса тролейбус і по таких маршрутах як: 1, 2, 8, 12, 15, 15а, 17, 17а, 28

Змінено користувачем mrZED
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна, але в сучасних умовах цим займатися ніхто не буде. І повірте мені, мова йде саме про 15.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛУЦЬКЕ ДЕПО ЗНОВУ РЯТУВАТИМУТЬ СТАРИМИ ПОЛЬСЬКИМИ ТРОЛЕЙБУСАМИ?

Луцьке підприємство електротранспорту - досі в боргах, не виплачена повністю заплата працівникам та й за лізинг підприємство не розрахувалося.

Нагадаємо, напередодні новорічних свят луцькі тролейбусникивкотре страйкували, вимагаючи виплатити людям зароблене. Згодом там змінили керівника і депутати міськради підтримали рішення про отримання кредиту, згідно 404 постанови Кабміну, на закупівлю нових тролейбусів заради оновлення парку ЛПЕ.

Утім місто може ще придбати в сусідній Польщі чергову партію б/в тролейбусів. До слова, Луцьком ужекурсують 10 таких тролейбусів з Польщі, придбані за ціною металобрухту.

Про це повідомив Луцький міський голова Микола Романюк у прямому ефірі телеканалу «Нова Волинь» учора, 24 березня.

«Завтра матиму зустріч з міністром фінансів з Олександром Шлапаком по 404 постанові про кредит на придбання тролейбусів для міста. Ми також працюємо і з Польщею. В них є тролейбуси після капремонту, які можна взяти і їздити, бо той тролейбусний парк, який є сьогодні на підприємстві – в плачевному стані», - розповів він.

З його слів, нині нове керівництво ЛПЕ намагається розрахуватися з боргами. Міськрада вже виділила підприємству кошти на «впровадження деяких технологій, на контактну мережу та шини для тролейбусів».

Крім того, в рамках транскордонної співпраці Польща-Білорусь-Україна міськрада готує проект модернізації тролейбусної мережі, адже це також потребує вкладення серйозних коштів. Проте, це плани наступних років, зазначив очільник міста.

У відповідь лучанину, який запитав, коли ж ЛПЕ таки розрахується з працівниками, бо перед працівниками уже знову є 4-місячна заборгованість, міський голова порадив підприємству заробляти.

«Заборгованість, яка виникла, не робить честі ні місту, ні підприємству. Цього тижня ми припрацьовуємо ще деякі варіанти для виплати заборгованості. Але на самому ЛПЕ потрібно проводити і оптимізацію витрат, і треба також самому підприємству заробляти. Але ще треба, щоб було на чому заробляти», - пояснив Микола Романюк.

http://www.volynnews.com/news/auto/lpe-znovu-riatuvatymut-starymy-polskymy-troleybusamy/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Хочу закинутий наступний лінк сюди. Це про те, який транспорт більш ефективний в місті. Багато букв, але може хто почитає :)

http://zyalt.livejournal.com/1049094.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...