TFA Опубліковано 15 Травня, 2013 в 10:03 #326 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 10:03 1) "...Нагадав міський голова і про те, що спільно з ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» міськрада планує цьогоріч завершити з’єднання тролейбусної лінії вулиць Львівської та Боженка..."http://www.volynnews.com/news/city/romanyuk_rozpoviv_pro_plany_na_nastupnyy_rik/2) " ...«Ми лобіюємо виділення цьогоріч для Луцького підприємства електротранспорту 10 тролейбусів у рамках загальнодержавної програми, яку курує Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул. Але він же контролює і стан погашення заборгованості із заробітної плати в державі. І я впевнений, що нам буде заявлено: допоки борги луцьким тролейбусникам не ліквідують, ні про який новий транспорт мови бути не може», - наголосив Борис Клімчук..."http://www.volynnews.com/news/economics/borh_iz_zarplaty_na_lpe_treba_pohasyty-klimchuk/
TFA Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:50 #327 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:50 Свіженький 219: 218 наступний і останній Єльч.
HWman Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:57 #328 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:57 Можна поцікавитись, чому полякі тихіші за ЗИУ, ніби теж старі але працюють тихіше...
TFA Опубліковано 23 Травня, 2013 в 20:23 #329 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 20:23 У ЗіУ стоїть шумний мотор-генератор, який гуде, коли тролейбус навіть стоїть. У Єльчах там щось по-іншому. Не є спеціалістом, тому не можу точно сказати. Двигун в обох ідентичний, а от ведучі мости відрізняються.
TFA Опубліковано 24 Травня, 2013 в 09:27 #330 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 09:27 219 сьогодні вже працює на Тр2.
Skorpio76 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 10:57 #331 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 10:57 Схоже сьогодні ЛПЕ страйкує.
CosmoPilot Опубліковано 11 Червня, 2013 в 13:55 #332 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 13:55 Дивно якось страйкує, тролейбусів відчутно менше, але таки є на рейсах. 15/15а норм їздять.
SANEY Опубліковано 11 Червня, 2013 в 17:30 #333 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 17:30 У Луцьку страйкують тролейбусники http://p-p.com.ua/articles/34020/
vetalforever Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:55 #334 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:55 Я бачив 4 маршрут з бортовими номерами. В депо сказали, що він їхній, але по проїзному не покатаєшся.Проблема: було 9,9а,15,15а і вартував квиток 120 грн. Маршрут №9 зняли з ДЕПОшників - ціну проїзного не змінили.Питання: чому 4 не під "проїзним"?
TFA Опубліковано 19 Липня, 2013 в 22:59 #335 Опубліковано 19 Липня, 2013 в 22:59 З капітального ремонту виїхав тролейбус №115:
TFA Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:06 #336 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:06 GPS-моніторинг: Тролейбуси Луцька змусять їздити згідно з графікомСьогодні, 11:50GPS-моніторинг тролейбусів пропонують встановити у тролейбусах Луцька до кінця року. Так влада зреагувала на скарги лучан щодо невідповідності графіків руху громадського транспорту, - інформує Volyninfo.com.«Є у нас скарги на те, що інтервал руху тролейбусів не такий, як хотілося б. Ми працюємо, щоб обладнати GPS-моніторингом тролейбуси. І, однозначно, ми до кінця року її спробуємо зробити», - розповів заступник міського голови Тарас Яковлев.У цілому, посадовець відзначив, що на роботу маршрутних таксі скарг протягом 2013 року зменшилося.
TFA Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:50 #337 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:50 (змінено) Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото: Змінено 25 Липня, 2013 в 15:51 користувачем TFA
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 17:54 #338 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 17:54 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...
vetalforever Опубліковано 26 Липня, 2013 в 20:18 #339 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 20:18 Цікаво З радістю відвідав би кафе такого типу
TFA Опубліковано 26 Липня, 2013 в 21:12 #340 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 21:12 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку.
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:08 #341 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:08 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку.З цього вийшло б значно краще (НМСД). Чого "добру" пропадати..З.і. Вже також,"ізюминка"))
TFA Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:34 #342 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:34 Можливо, він ще поїде в укороченому вигляді.
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:46 #343 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:46 Можливо, він ще поїде в укороченому вигляді.Ду-у-же хоЦЦа вірити! (як колишньому працівнику депА))...
TFA Опубліковано 27 Липня, 2013 в 08:37 #344 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 08:37 Ну принаймні їх не списують поки. А про укорочення мова йшла, тому теоретично може і буде.
Shabash Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:23 #345 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:23 Цікаво, скільки коштувало б переробити наші ЮМЗи-баяни з РКСУ на ТІСУ (щоб не обрізати "хвости")? Основна причина їх списання консервації (наскільки я розумію) - підвищене енергоспоживання? Чи це не дешевше, ніж купувати "JELCZ і" у поляків?З.і. А все-таки з "баянів" кафе прикольніші (раз,два)))
TFA Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:48 #346 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:48 (змінено) Так. Але також є проблема в зносі рухомої частини (тобто самої "гармошки"), дорого його експлуатувати. Крім того, пасажиропотоків таких великих вже немає, як, наприклад, були у 90-ті. Вигідніше експлуатувати 3-вісні машини (Богдан Е231 чи його вдосконалений нащадок - Богдан Т801), які є більші за пасажиромісткістю, ніж стандартні 12-метрові машини, але які не мають вузла сполучення.Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.Московський варіант кафе із ЗіУ-10 Змінено 27 Липня, 2013 в 11:48 користувачем TFA
Shabash Опубліковано 27 Липня, 2013 в 22:45 #347 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 22:45 Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...А взагалі, мабуть просто шкода, що у Луцьку більше не буде "баянів". Спочатку - "ікари", тепер - "ЮМЗ". Може хоч один лишать, для історії. Хоча після випадку з "Київлянкою", я не здивуюсь якщо не тільки "ЮМЗи" а й 34-ту поріжуть...
Sniper Опубліковано 28 Липня, 2013 в 01:10 #348 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 01:10 Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото: Власне я бачив, як його везли. Це було в понеділок 22 липня. Я машиною їхав, спускався з мосту до Варшавки десь о 19:45 і побачив оце чудо. Тягли зі сторони автозаводу. Спантеличило абсолютно все -- незрозуміло чому обклеєний білим оракалом тролейбус, побутовий кондиціонер ззаду, буксирований "аварійною" на базі ЗиЛ-130 (чи 131, точно не пригадаю) "Амур" замість звичного для таких справ деповського Урала. їхали помаленьку. Я побачив його пізніше з вікна квартири біля риббази десь через хвилин 20 після того, як перетнувся з ним біля мосту. тобто швидкість у них була черепашою. А місце, де його вліпили, доречі, не дуже для кафе. Для свіжоспеченої автомийки теж. раніше колись там було прикольно -- зелені хащі промислової залізничної вітки з могутніми осокорами. тепер буде гемор для машиністів, бо в тому місці вихід/вхід в криву, і швидкість з видимістю недуже добре поєднуються і небезепека для людей на підпитку, а зважаючи на район -- контингент відвідувачів там буде далеко не з інтелігенції))) 1 1
TFA Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:43 #349 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:43 ]Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...Тоді вже переходити треба на ТрСУ, яка є на сучасних низькопідлогових Богданах. Адже в планах є цьогоріч взяти 10 нових тролейбусів, а наступного року - 20.
Shabash Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:55 #350 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:55 Читав про це, але... Як кажуть: "свежо предание, да верится с трудом." Я почну вірити таким обіцянкам, коли ЛПЕ погасить усю заборгованість по з/п, а так.. Поживемо - побачимо!
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти