searcher Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 16:49 #351 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 16:49 odna, якщо йдеться про габаритний вантаж більше 30 кг, то НП як раз і знаходиться в єбєнях на відміну від Інтайма, Делівері ітд. До того ж на Карбишева ще ніколи не приїхав так, щоб не було черги.
xforester Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 17:09 #352 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 17:09 (змінено) Наявність черги свідчить про популярність... ІМХО.... Змінено 18 Вересня, 2013 в 17:09 користувачем xforester
fedot Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 18:18 #353 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 18:18 odna, якщо йдеться про габаритний вантаж більше 30 кг, то НП як раз і знаходиться в єбєнях на відміну від Інтайма, Делівері ітд. До того ж на Карбишева ще ніколи не приїхав так, щоб не було черги.Ну - на габаритний в НП дійсно всього 3 відділення - Львівська, Рівненська (Електроапапратна) і Карбишева.Інтайм - Стрілецька це хіба зручно? Чи це все ж таки "єбєня"? Маршрутка лише "26", раз на пів години...А якщо на Конякіна - то там теж проблема добратися без свого транспорту, та й Карбишева не так далеко виходить. А от режим прийому вантажу до 18.00, страхування б/в товару (конкретно маю на увазі автозапчастини) аж на 200 гривень максимум, відсутність будь-кого за щось відповідального мене, вибачте, не влаштовує, хоч вони й дешевший перевізник.Делівері - на пр. Перемоги? Де? Ах точно...Пів години тицяння в нікуди приводять до шляху через Грушевського, потім через Привокзальну, під міст, потім наліво, потім направо, і десь там-ото на території...Нє, не "єбєня"...Просто центр міста з надцятьма вказівниками....Про якість роботи можете нагуглити.А не пробували на Карбишева приїхати після 19-ї? Якщо черги проблема? Вантаж вони до 21-ї приймають.П.С. Для НП я лише клієнт, тож жодної зацікавленості. До них в мене свої претензії, але вони поки, на щастя, нормально і швидко вирішуються.
Log Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:01 #354 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:01 Про Делівері можу сказати лише найкраще!Нічний Експрес теж чудовий перевізник, але знаходиться на окраїні.То ж чи не краще невдоволеним Новою Поштою користуватись Автолюксом, який не "луцкие ебеня"?
ursa Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:12 #355 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:12 Log, а сколько и какая компания тебе проплатила за такие посты? Или ты одновременно у всех подрабатываешь?
Log Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:52 #356 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:52 Log, а сколько и какая компания тебе проплатила за такие посты? Или ты одновременно у всех подрабатываешь? Може, колись це й було дотепно
odna Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:53 #357 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 19:53 Ну, габаритные товары я давно не получала. А когда надо было, то пользовалась своим транспортом, не маршруткой, конечно же. Тут уже нет разницы большой, на Львовскую промзону, или КРЗовскую. А сейчас мои посылки мелкие, в основном, и до них мне 5 мин пешком из дому ли, с работы ли.(я тоже не работаю на НП и скидок там не имею, хотя пользуюсь услугами с самого первого их офиса в Луцке, на Карбышева)))
fedot Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 21:03 #358 Опубліковано 18 Вересня, 2013 в 21:03 Ну, габаритные товары я давно не получала. А когда надо было, то пользовалась своим транспортом, не маршруткой, конечно же. Тут уже нет разницы большой, на Львовскую промзону, или КРЗовскую. А сейчас мои посылки мелкие, в основном, и до них мне 5 мин пешком из дому ли, с работы ли.(я тоже не работаю на НП и скидок там не имею, хотя пользуюсь услугами с самого первого их офиса в Луцке, на Карбышева))) Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))
odna Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 06:59 #359 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 06:59 Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю)) Я знала, что мало, кто помнит первый офис на Карбышева. На Львовскую они после переехали. Тогда мы и перестали пользоваться их услугами на какое-то время. А на Карбышева они открылись через пару лет, как туда переехал Ночной Экспресс с электроаппаратного (только НЭ занял складское помещение, а НП в административном небольшой офис). Или вы скажете, что НЭ никогда не был на электроаппаратном? 1
odna Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 07:28 #360 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 07:28 Смешно вспомнить, они, тогда, когда открылись только, своих клиентов в лицо знали. Я получала груз присланный на имя моего директора, а с меня не требовали даже моих документов. Пришла, расписалась, забрала.
ursa Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 18:22 #361 Опубліковано 19 Вересня, 2013 в 18:22 Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю)) Ай-яй-яй, а ведь постоянный клиент
fedot Опубліковано 26 Вересня, 2013 в 19:35 #362 Опубліковано 26 Вересня, 2013 в 19:35 Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю)) Ай-яй-яй, а ведь постоянный клиент Та я ж не категорично заявляв))) Тим більще, що це зараз для мене Карбишева ледь як не робота)))) Так що не бийте сильно))
Log Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:14 #363 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:14 (змінено) Чомусь вже тривалий час не приходить повідомлення про прибуття вантажу. Подивився на сайті - в дорозі. Тоді, зателефонувавши до головного офісу, дізнався, що мій вантаж вже давно на мене очікує на складі в іншому кінці міста."Вам потрібно було одразу написати заяву про перенаправлення вашого вантажу до іншого складу"... Змінено 28 Вересня, 2013 в 10:15 користувачем Log
odna Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:27 #364 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 10:27 Ну, не мешает проявлять немного бОльшую активность. В ваших же интересах. Ничто ведь не работает безупречно. То оператор связи подведет, то сайт, а человеческий фактор. Я обычно забираю свои посылки раньше, чем приходит смс. А на сайт, вообще, давно не заглядываю.
Goom Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 11:13 #365 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 11:13 Мені від Нп смс через раз приходять, але я сам дивлюсь сайт і дзвоню на відділення перевірити.
pura Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 09:23 #366 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 09:23 Може хтось підскаже.Десь тиждень назад на особистій сторінці перестала відображатись кількість балів, при переході на баланс карти пише : "Вибачте, але цей номер не знайдено. Будь ласка, звернiться до служби пiддтримки."Написав їм про це, у відповідь отримав :В связи с обновлением интерфейса и улучшения работы на Личную страницу необходимо заходить под текущим номером карты, для корректного отображения и начисления баллов. Для этого необходимо восстановить пароль по ссылке http://orders.novaposhta.ua/account/recovery/ указав номер текущей карты и номер телефона, на который карта зарегистрирована. На новой Личной странице все будет корректно отображаться.Відновив пароль, зайшов під ним і нічого не змінилося, інтерфейс той самий, бали не відображаються.Написав знов їм, але щось тишина...
laser Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 10:19 #367 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 10:19 проходив мимо цієї теми і загадалася історія, яка проскочила в кантахтє якийсь тиждень-два тому. ось її зміст і мій коментар зверху. так ось, послугами НП користуюсь не так шоб часто, але регулярно, і так само часто бачу "героїв" які хочуть забрати свої посилки без документів, або по копії паспорта, або по чому-небудь іншому. і у відповідь цілком правильно отримують відмову від працівників пошти. а потім влаштовують скандал і обзивають всіх поганими словами. я не поділяю такої думки, тому що коли сьогодні почнуть видавати посилки будь-кому, то завтра любий школьнік по дорозі додому забиратиме вашу посилку "бо мама попросила", і сервіс, де є хоч якись порядок, перетвориться на ще одну пропащу укрпошту.
odna Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 10:25 #368 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 10:25 Мдя, сын - идиот, но, а кем же ему еще быть, если и родители непонятно, чем думали. Эпический дебилизм
Roman_1984 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 11:09 #369 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 11:09 Може хтось підскаже.Десь тиждень назад на особистій сторінці перестала відображатись кількість балів, при переході на баланс карти пише :"Вибачте, але цей номер не знайдено. Будь ласка, звернiться до служби пiддтримки."Написав їм про це, у відповідь отримав :В связи с обновлением интерфейса и улучшения работы на Личную страницу необходимо заходить под текущим номером карты, для корректного отображения и начисления баллов. Для этого необходимо восстановить пароль по ссылке http://orders.novaposhta.ua/account/recovery/ указав номер текущей карты и номер телефона, на который карта зарегистрирована. На новой Личной странице все будет корректно отображаться.Відновив пароль, зайшов під ним і нічого не змінилося, інтерфейс той самий, бали не відображаються.Написав знов їм, але щось тишина...Була така сама проблема.Після переходу на "Новий рівень" у системі лояльності продовжував користуватись тим же логіном, він ще номер картки "Welcome", і все було Ок. Недавно виникла описана проблема, звернувся у підтимку, сказали, що потрібно використовувати, вже номер-логін картки "Classic", ввів цей номер, нажав "відновити пароль", отримав його і тепер все Ок. Бали на місці, тільки ТТН старі не відображаються, але під старим логіно і паролем, можу зайти і глянути старі ТТН. Ось так!!!! 2
pura Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 11:16 #370 Опубліковано 7 Жовтня, 2013 в 11:16 сказали, що потрібно використовувати, вже номер-логін картки "Classic"а ось цього я не знав, дякую все вийшло
igorrrko Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:48 #371 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 14:48 Кагбе і на скаргу не тягне.Просто неприємне непорозуміння,назвемо так. Замовив з Хмельницького дефлектори вікон на авто. Продавець відправив.На наступний день були в Луцьку. СМС,ясне діло не прийшло.Та я і не надіявся,подивився на сайті що товар в Луцьку. В кінці робочого дня підійшов на 5-те відділення,найблище до мене (гот. Лучеськ, "БУМ"). Простояв в черзі. Продиктував номер накладної. Чарівне,миле створіння на ім"я Інна уважно щось подивилася і потупивши очі тихенько мовила : "Товар на 4-му складі." .Кажу тепер мені туди потрібно їхати? Чемно відповіла: "Так. Вибачте". Але настрій в мене був файний.Вибачте,то вибачте. І погнав я палити соляру і вбивати підвіску на Львівську (хто був на тому відділені,знає який туди доїзд). Але то таке.Дрібниці життя
laser Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 17:48 #372 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 17:48 на сайті може писати два варіанти (пишу по пам'яті):— товар у луцьку, очікуйте прибуття на склад отримувача (товар фізично находиться на головному складі блія адреналін сіті)— товар прибув на кінцевий склад. і помоєму зразу має писати куди.скоріш за все у вас був перший варіант, а поки ви доїхали, то товар уже привезли на 4 склад. розвозка товару відбувається десь о 15 год.також можна замовити безоплатну доставку з одного складу на інший, але тре йти на відділення і писати заяву. то це якась сумнівна вигода. от якби по телефону то да, було б зручно.
Natalia Blagovirna Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 18:11 #373 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 18:11 Кагбе і на скаргу не тягне.Просто неприємне непорозуміння,назвемо так. Замовив з Хмельницького дефлектори вікон на авто. Продавець відправив.На наступний день були в Луцьку. СМС,ясне діло не прийшло.Та я і не надіявся,подивився на сайті що товар в Луцьку. В кінці робочого дня підійшов на 5-те відділення,найблище до мене (гот. Лучеськ, "БУМ"). Простояв в черзі. Продиктував номер накладної. Чарівне,миле створіння на ім"я Інна уважно щось подивилася і потупивши очі тихенько мовила : "Товар на 4-му складі." .Кажу тепер мені туди потрібно їхати? Чемно відповіла: "Так. Вибачте". Але настрій в мене був файний.Вибачте,то вибачте. І погнав я палити соляру і вбивати підвіску на Львівську (хто був на тому відділені,знає який туди доїзд). Але то таке.Дрібниці життя О, 4 віділення це не дай боже)))). Два рази помилково відправляли туди і я пішки шпиляла в ті хащі.
Kompolom Опубліковано 25 Жовтня, 2013 в 08:10 #374 Опубліковано 25 Жовтня, 2013 в 08:10 Народ, а з студенським чи заліковою мені вантаж віддадуть?? Бо паспорт не маю змоги знайти, а вантаж тре согодні! 1
vampirich Опубліковано 25 Жовтня, 2013 в 08:15 #375 Опубліковано 25 Жовтня, 2013 в 08:15 а зателефонувати і запитати важко?якщо скажуть "ніззя" можна попросити відправника зробити переадресацію на якусь іншу особу, в якої паспорт чи водійське посвідчення під рукою
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти