Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

У мене один раз було, що відправник вказав в декларації свій номер, і смс прийшла йому, а не мені. Можливо і у автора, схожий випадок.

Завжди відслітковую вантаж, через сайт.

Опубліковано

Щоб не створювати нову тему: мені у Нашому Краї сьогодні касир не посміхнулася. Мало того, ще й мала нахабство просити дрібні гроші. І головне - це ніби то черга з-за мене створилася, хоча я всього сім хвилин з нею прерікався!!!!!! НІКОМУ НЕ РАДЖУ КУПУВАТИ ТАМ!!!!!!11111

:_07: отжог

Опубліковано

На смс розсилку нема чого надіятись, скільки мені цих смс приходило з різних міст країни, що прибув для мене вантаж на пальцях рук не хватить і грошей їхати його забирати. А номер телефону продавці часто вказують свій.

Опубліковано

то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла нема

  • +1 2
Опубліковано

Скарга на перевізника САТ: хтось з організаціії де я працюю, з якогось бодуна вказав мій номер їм , і тепер як приходить посилка на фірму , мені приходить обов'язкова СМСка , задрали вже ! Я і дзвонив , і відписувався , а вони все шлють. Неподобство.

Опубліковано

НП - як на мене - на сьогодні лідер серед логістів + постійно нарощують кількість відділень, збільшують оборот і тд, тп.

Розвиваються стрімко, разом з тим, очікувати, що клієнта будуть з короваєм і народним хором запрошувати на склад забрати вантаж - безглуздо.

Просто і зрозуміло, їхня задача доставити коробку сірників\плазмовий тв\металообробний станок - адресату, вчасно, без та без пошкоджень.

А те що клієнти щолкають, а потім обурюються - так хто ж винен...

Недовподоби НП - юзайте Автолюкс :)

  • +1 3
Опубліковано

то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла нема

Скарга на перевізника САТ: хтось з організаціії де я працюю, з якогось бодуна вказав мій номер їм , і тепер як приходить посилка на фірму , мені приходить обов'язкова СМСка , задрали вже ! Я і дзвонив , і відписувався , а вони все шлють. Неподобство.

Інтайм і САТ то вже окрема тема, там в них свої "приколи" і ставлення до клієнта.

Тема про Нову Пошту...

Теж мав свої пригоди з НП, але нема чим хвалитись чи скаржитись на когось, просто треба бути уважним при відправці вантажу, та відповідно його запакувати і оформити і навпаки коли отримуєш, просити відправника про те саме, і далі стежити за вантажем самостійно. А звинуватити когось завжди можна, але спершу треба подивитись на себе, чи було зроблено з своєї сторони все, щоб запобігти проблемі.

Опубліковано

то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла нема

ооо..дааа.....там вообще ДУР-ДОМ
Опубліковано

З Новою поштою перетиналась двічі. Замовляла через Інтернет з столиці, посилка приходила швидко.

Варто сказати що і з сайту-відправника мені телефонували повідомляли, коли вислали, коли надійде.

На моб приходило повідомлення і замовлення приходило на наступний день.

Загалом дуже задоволена, буде потреба, знову ж оберу нову пошту. :rolleyes:

Про Укрпошту взагалі мовчу - 5 днів "миттєва" швидкість, повідомлення доходять раз через раз або взагалі люди з сусідніх будинків приносять. Та ще й приходиш на пошту питаєш де посилка?

Кажуть немає. Чекаєш 1 день ідеш знову, а тобі кажуть - платіть пеню, вона лежить вже 1 день. Ось це супер :angry:

Опубліковано

Укрпошта- "тупо-дорого-невчасно" -вот називається Укрпошта, "НоваПошта - чудово працює, раніше "Автолюксом" користувались,але коли є вибір... НоваПошта +1, Автолюкс +1, Гюнсел +1 (а автобуси в них взагалі "сказка") маловідомі перевізники теж "мають право на існування",але вони приходять на ринок не щоб "існувати"...

Опубліковано (змінено)

Теж вставлю свої "5 копійок" в захист "Нової пошти".

Користуюсь їхніми послугами від самого початку створення їхнього відділення в Луцьку і ДУЖЕ задоволений.

Нарікань майже немає, а ті, що й є - то швидше несуттєві "непорозуміння".

СМС на телефон - це не ОБОВ'ЯЗОК, а послуга доброї волі "НП", тому ще й скаржитись на це негоже. Відслідковувати свій вантаж Ви повинні САМОСТІЙНО! І для цього на сайті "НП" створені всі умови! Крім можливості відстеженя вантажу у них на сайті вказані адреси відділень, телефони, ГОДИНИ РОБОТИ (що в багатьох кур'єрських службах просто забувають написати)...

Я користувався послугами майже всіх (якщо не ВСІХ) існуючих у нас кур'єрських служб - "ІнТайм", "Нічний експрес", "Гюнсел", "Поні експрес", "Делівері", "Автолюкс", "САТ"... та всіх і не згадаєш... Одним словом маю з чим порівняти! "Нова пошта" серед них - №1

Для топікстартера - потрібно було "Опрос" приліпити ;) Картина відразу змалювалася б :)

Змінено користувачем jack74
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Є випадки, коли через інтернет по номеру вантаж не відслідковується - пише що немає такого в базі

пояснити як працює система? коли,і як заносяться в бд дані про ваш вантаж? скільки разів на день синхронізація іде? ще кілька питань? зазвичай все ок!

З.Ы. "синхронізацію" - я мав на увазі з веб-сервером...

З.Ы.Ы. Згоден - з байком не простіше,але,давайте поважайте "труд" бойцов невидимого фронта....

Змінено користувачем whois
Опубліковано

надіятись на інтернет-послуги та мобільний зв'язок від тої чи іншої компанії в нашій країні - невдячна справа! потрібно постійно самому телефонувати та дізнаватися про товар/послугу. я користуюся послугами Нової пошти давно і знаю, що смс приходять часто з запізненням, відслідкувати шлях товару теж справа нелегка (часто їхній сайт повноцінно не працює). тому краще бути настирливим, надоїдати дзвінками, але товар отримаєш вчасно.

Опубліковано

двічі мав справу з НП і двічі невдало. перший раз посилка не на той склад пішла (дрібниця, але неприємно). другий раз посилка взагалі поїхала у Луганськ. жодних вибачень, ще й дивились на мене,так ніби то я її не туди направив. мав також справу з Автолюксом. там все проходило гладко

Опубліковано

1. Значить вам книжка там "нафіг нада була"

2. А якби помилився відправник і не ваш телефон вказав, на кого скаржитись?

3. Смска це просто додаткова зручна опція і все.

_______________________________________

Якщо людині потрібна посилка, вона буде сама дзвонити й запитувати, а не чекати, вони мали повне право взагалі вам не дзвонити, а відправити посилку назад через певний термін.

  • +1 1
Опубліковано

У меня был косяк с НП. Выложу свою жалобу которую я накатал им на сайт.

Ваша компания абсолютно безответственно подходит к обслуживанию клиентов. В то время как на ОФИЦИАЛЬНОМ сайте новой почты указано:

Графік роботи компанії «Нова Пошта» на новорічні свята:

6 січня – відділення працюють до 18:00;

7, 8 січня – вихідний день;

9 січня – вихідний день.

Отделение №3 в г. Луцке в 16-15 6-го января 2012 года было закрыто и на дверях была прилеплена бумажка, говорящая о том, что отделение работает до 15-00. При попытке выяснить данную ситуацию сначала у местного представителя по телефону 20-07-07, затем по телефону контакт центра 0(800) 500 609 было получено подтверждение того, что НЕКОТОРЫЕ отделения работают до 15-00. Теперь свою посылку, которую я ДОЛЖЕН был получить 6-го января я смогу получить только 10-го, по вине компании "Нова Пошта". Это, я считаю, абсолютно недостойная ситуация для компании, позиционирующей себя как лидера экспресс-доставки Украины.

В жалобе на сайте был указан мой номер телефона, номер декларации, мыло и адрес. Но никто даже не удосужился перезвонить или намылить извинения. Мне та посылка была ОЧЕНЬ нужна именно в тот день. 10-го можно было и не забирать, но просто не хотел продавца подставлять которого я еле уломал отправить 5-го.

ЗЫ СМС-ка тогда, кстати тоже не пришла

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...

хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...

Опубліковано

ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...

хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...

ІМХО це за повернення коштів у конверті відправнику + 10% від суми

Опубліковано

ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...

хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...

ІМХО це за повернення коштів у конверті відправнику + 10% від суми

це питання можна вияснити прямо на місці, при отриманні вантажу, там детально розкажуть що скільки коштує

всі тарифи також є на сайті

Опубліковано (змінено)

До речі, з понеділка на Новій Пошті мали змінитися тарифи. Звичайно не в кращу сторону. Мінімалка 15 гривень, тоді як була 12... Хтось уже "користувався" новими тарифами?

Змінено користувачем vrm
Опубліковано

До речі, з понеділка на Новій Пошті мали змінитися тарифи. Звичайно не в кращу сторону. Мінімалка 15 гривень, тоді як була 12... Хтось уже "користувався" новими тарифами?

користувався, так мiннiмум 15грн

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...