Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

МТС взагалі знахабнів, мало того, що зв'язок м'яко кажучи "гівняний", то ще й ціни збільшують в примусовому порядку.

Все більше задумуюсь про зміну оператора, але шкода номер

Опубліковано

Супер МТС без плати за з'єднання і поповнень"

З 15.06.2012 збільшується кількість хвилин в мережі мтс 60 хв./день платіж становитиме 70 коп в день

Оце взагалі порадувало.....казли! шо тут ще скажеш?

Опубліковано (змінено)

Супер МТС без плати за з'єднання і поповнень"

З 15.06.2012 збільшується кількість хвилин в мережі мтс 60 хв./день платіж становитиме 70 коп в день

Оце взагалі порадувало.....казли! шо тут ще скажеш?

Апсолютно нічього вони так зажди спочатку ставлять хороші умови а пізніше збільшують всякі оплати !

Змінено користувачем vasilu
Опубліковано

Текст смс: Ваш баланс равен 0 уе. Вы автоматически переводитесь с тарифа

"п*здабол" на тариф "доп*зделся". Хорошего дня! :D

Опубліковано (змінено)

Спілкуйтесь без обмежень у мережі МТС!

Підключайте акційну послугу «Повний нуль» та безкоштовно дзвоніть без будь-яких обмежень у мережі МТС по всій Україні!

valuev_ukr.jpg

В акції можуть взяти участь нові та існуючі абоненти лінійки тарифів «Супер МТС без плати за з’єднання та поповнень»,

а також абоненти молодіжних тарифів «MAX Energy» та «MAX Energy Алло».

Вартість підключення акційної послуги становить 25 гривень одноразово. Умови акції діятимуть з дати підключення послуги до 30.11.2012.

При переході на інший тариф (у назві якого відсутня приставка «без плати за з’єднання та поповнень») участь в акції припиняється.

ЩОБ СТАТИ УЧАСНИКОМ АКЦІЇ, НЕОБХІДНО:

Набрати комбінацію *888# та кнопку виклику. Підключення акційної послуги «Повний нуль» можливе після здійснення першого поповнення рахунку

на суму від 30 гривень одним платежем (для абонентів тарифу «MAX Energy» – від 35 гривень).

Тариф вказано в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Мінімальний строк дії тарифів – 14 днів з дати введення в дію.

Змінено користувачем Panek
Опубліковано

НуСпілкуйтесь без обмежень у мережі МТС!

Підключайте акційну послугу «Повний нуль» та безкоштовно дзвоніть без будь-яких обмежень у мережі МТС по всій Україні!

valuev_ukr.jpg

В акції можуть взяти участь нові та існуючі абоненти лінійки тарифів «Супер МТС без плати за з’єднання та поповнень»,

а також абоненти молодіжних тарифів «MAX Energy» та «MAX Energy Алло».

Вартість підключення акційної послуги становить 25 гривень одноразово. Умови акції діятимуть з дати підключення послуги до 30.11.2012.

При переході на інший тариф (у назві якого відсутня приставка «без плати за з’єднання та поповнень») участь в акції припиняється.

ЩОБ СТАТИ УЧАСНИКОМ АКЦІЇ, НЕОБХІДНО:

Набрати комбінацію *888# та кнопку виклику. Підключення акційної послуги «Повний нуль» можливе після здійснення першого поповнення рахунку

на суму від 30 гривень одним платежем (для абонентів тарифу «MAX Energy» – від 35 гривень).

Тариф вказано в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Мінімальний строк дії тарифів – 14 днів з дати введення в дію.

Ну типу класно все... а щоденно плата 41 коп. тоды буде стягуватись цыкаво?
Опубліковано

сьогодні дуже сильні глюки в МТС - дозвонитись вдається з 4-5 рказу - видає "помилка з"єднання", людям показує що я поза зоною. причому аналогічні проблеми і в Києві і в Криму

Опубліковано

НуСпілкуйтесь без обмежень у мережі МТС!

Підключайте акційну послугу «Повний нуль» та безкоштовно дзвоніть без будь-яких обмежень у мережі МТС по всій Україні!

valuev_ukr.jpg

В акції можуть взяти участь нові та існуючі абоненти лінійки тарифів «Супер МТС без плати за з’єднання та поповнень»,

а також абоненти молодіжних тарифів «MAX Energy» та «MAX Energy Алло».

Вартість підключення акційної послуги становить 25 гривень одноразово. Умови акції діятимуть з дати підключення послуги до 30.11.2012.

При переході на інший тариф (у назві якого відсутня приставка «без плати за з’єднання та поповнень») участь в акції припиняється.

ЩОБ СТАТИ УЧАСНИКОМ АКЦІЇ, НЕОБХІДНО:

Набрати комбінацію *888# та кнопку виклику. Підключення акційної послуги «Повний нуль» можливе після здійснення першого поповнення рахунку

на суму від 30 гривень одним платежем (для абонентів тарифу «MAX Energy» – від 35 гривень).

Тариф вказано в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Мінімальний строк дії тарифів – 14 днів з дати введення в дію.

Ну типу класно все... а щоденно плата 41 коп. тоды буде стягуватись цыкаво?

Буде зніматися!

Опубліковано

Добрий день!

по моєму номеру вже близько тижня проблеми з нарахування безкоштовних хвилин, внаслідок цього, у мене використовуються хвилини з попередньо дня і тоді знімають гроші як ніби за використані понаднормово хвилини.

щодня дзвоню на службу підтрики, мої хаявки фіксують, але не вирішуються і тим більше не повертаються гроші.

хвилини не нараховуються поки я не перезавантажу телефон - не розумію, яким чином перезавантаження телефона впливає на систему білінгу компанії МТС, очевидно це новий вид послуг коли хвилини нараховуються прям на телефон, а не на номер )))))

оператори пояснюють що це у мене очевидно через GPRS, котрі у мене триваютьмайже по дню, але я живу в такому ритмі вже кілька років і лише за останні дні у мене виявляються проблеми.

мені рекомендують перезавантажувати телефон і частіше обривати сеанси інтернету. з точки зору користувача послуг і технічного погляду на весь процес організації зв"язку, вважаю це повним БРЄДОМ.

на прохання переключити мене на керівника чи людину, котра могла технічно пояснити причини проблем, оператор відповіла - що можлиівості такої немає.

Я стабільно вношу на рахунок гроші - ви ними користуєтесь вже тоді, коли я ще їх не використав. так скажіть мені будь ласка ,якого милого я не отримую послуги, котрі компанія МТС має надати мені згідно обраного мною тарифного плану.

скажіть мені будь ласка - це я один такий щасливчик чи ще хтось є?

  • +1 1
Опубліковано

Такі проблеми були в мене кілька місяців тому. Довелося писати письмову скаргу. До вчорашнього дня проблем не було, а вчора знову перестали нормально нараховуватися бонусні хвилини і SMS на МТС.

Мабуть, в компанії МТС не знають, що Android-смартфони для нормальної роботи постійно лізуть в інтернет, а тому наявність постійного GPRS/EDGE підключення для таких апаратів норма. Вони радять вирішувати проблему на стороні користувача: при переході телефону в наступну добу має бути неактивним GPRS/EDGE підключення.

От мені нема що робити, я до 23:55 буду сидіти, щоб на 10 хв. вимкнути телефон, а потім знову його увімкнути, бо обладнання МТС так налаштоване.

Опубліковано (змінено)

МТС в чергове "борзіє" - самовільно змінює тарифні плани, тут "дере" гроші, "включаючи дурочку".

Батьку прислали пропозицію укласти ДУ на 1 рік, згідно якої він матиме знижку на абонплату аж 5 грн/місяць. Але вони мають право навязувати нові тарифні плани і .т.д. "Зіскочити" з ДУ в разі її підписання коштуватиме штрафу 2,4 грн/день.

А не можна на них накатати заяву у Захист споживачів, Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації? Розумію, що це морока, але наглим потрібно "давати по руках".

Змінено користувачем Skorpio76
Опубліковано

і ще одне, останні тижні дуже часто незрозумілі обриви розмов у мене та знайомих

Такі проблеми були в мене кілька місяців тому. Довелося писати письмову скаргу. До вчорашнього дня проблем не було, а вчора знову перестали нормально нараховуватися бонусні хвилини і SMS на МТС.

Мабуть, в компанії МТС не знають, що Android-смартфони для нормальної роботи постійно лізуть в інтернет, а тому наявність постійного GPRS/EDGE підключення для таких апаратів норма. Вони радять вирішувати проблему на стороні користувача: при переході телефону в наступну добу має бути неактивним GPRS/EDGE підключення.

От мені нема що робити, я до 23:55 буду сидіти, щоб на 10 хв. вимкнути телефон, а потім знову його увімкнути, бо обладнання МТС так налаштоване.

Признати що проблеми у них завжди важко, зате легше сказати що у мільйонів абонентів раптово стали глючні телефони

  • +1 1
Опубліковано

Добрий день!

по моєму номеру вже близько тижня проблеми з нарахування безкоштовних хвилин, внаслідок цього, у мене використовуються хвилини з попередньо дня і тоді знімають гроші як ніби за використані понаднормово хвилини.

щодня дзвоню на службу підтрики, мої хаявки фіксують, але не вирішуються і тим більше не повертаються гроші.

хвилини не нараховуються поки я не перезавантажу телефон - не розумію, яким чином перезавантаження телефона впливає на систему білінгу компанії МТС, очевидно це новий вид послуг коли хвилини нараховуються прям на телефон, а не на номер )))))

оператори пояснюють що це у мене очевидно через GPRS, котрі у мене триваютьмайже по дню, але я живу в такому ритмі вже кілька років і лише за останні дні у мене виявляються проблеми.

мені рекомендують перезавантажувати телефон і частіше обривати сеанси інтернету. з точки зору користувача послуг і технічного погляду на весь процес організації зв"язку, вважаю це повним БРЄДОМ.

на прохання переключити мене на керівника чи людину, котра могла технічно пояснити причини проблем, оператор відповіла - що можлиівості такої немає.

Я стабільно вношу на рахунок гроші - ви ними користуєтесь вже тоді, коли я ще їх не використав. так скажіть мені будь ласка ,якого милого я не отримую послуги, котрі компанія МТС має надати мені згідно обраного мною тарифного плану.

скажіть мені будь ласка - це я один такий щасливчик чи ще хтось є?

В мене теж така сама проблема,раніше все було нормально,а коли звонив їм то вони сказали мені що це через новий телефон SE X8 тіпа він не обриває сесію інтернету,через це неодноразово знімали по 20,30 грн,вже із-за цього вкрали порядка 150 грн,і не повертають сказали що кошти списано нормально і заявки на перерахунок складати не будуть.

Опубліковано

Не буду вчити Yarchikа та інших.

Можливо на базі положень договору з МТС складіть скаргу (я свого часу спирався на "неналежну роботу технічних засобів виміру ЮМС").

Вивісіть її на форумі для скачування усім бажаючим. Одна скарга мало допоможе справі. А от кілька - сподіваюся зрушать справу з "чемного морозу". Тому подайте якомога більше скарг (звернень) (кожем повинен доповнити типову скаргу своїми фактами). Вони будуть змушені реаувати. Необхідність давати письмову відповідь змусить МТС задуматися над судовими перспективами.

Опубліковано

Можливо на базі положень договору з МТС складіть скаргу (я свого часу спирався на "неналежну роботу технічних засобів виміру ЮМС").

Таким компаніям скарги до одного місця. На кожну скаргу в них є шаблон відповіді типу: "Ми вас цілуємо в дупу за те, що ви з нами. Вашу проблему вирішено. Залишайтеся і далі з нами. Дякуємо, що обрали нас".

Але чого бояться такі компанії - це розголосу: негативної інформації в інтернеті, ЗМІ, всяких прес-релізів, і т.п. Тому якщо з таким явищем й боротися - то шляхом розголосу: створення спеціального сайту, різних груп в соціальних мережах і т.п.

Опубліковано

скажіть мені будь ласка - це я один такий щасливчик чи ще хтось є?

У мене аналогічна проблема. І відповідь оператора теж. Хвилини нараховуються тільки після перезавантаження телефону.

Опубліковано

в МТС працюють дивні люди з неадекватним інтелектом та здібностями.

на мій запит отримав відповідь

"

Шановний Костянтин!

Ваше звернення розглянули в Центрі обслуговування абонентів.

Ознайомтесь, будь ласка, з інформацією, яка Вас зацікавила.

Звертаємо Вашу увагу, що оновлення безкоштовних хвилин та Мбайт відбувається в 00:00.

В даний час (так званий "пограничний період") Ваш телефон повинен находитися в режимі очікування.

Після опівночі не відбулося оновлення лічильника, так як телефон був зайнятий сесією.

При використання послугою в пограничний період без розриву сеансу не відбувається оновлення безкоштовних Мбайт/хвилин/SMS-повідомлень, відповідно, після завершення залишку пакету попереднього дня, відбувається тарифікація.

Костянтин, для уникнення подібної ситуації в майбутньому, рекомендуємо здійснювати розрив сеансу доступу до мережі Інтернет в 23:59 і відновлювати сесію після 00:00.

Дякуємо за увагу до нашого сайту."

Опубліковано

Є такий тариф "МТС без зобов'язань":

Хвилина в мережі - 0,09

Хвилина на ворогів - залежно від регіона (у Волинській обл. - 0,50)

Пропонують перехід індивідуально.

хтось уже користується таким тарифом? яке враження від нього?

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Виявив, що у мене тариф десь 2005 року із досить драконівськими цінами. Видно я колись перейшов в якийсь тимчасовий тариф і мене повернули назад. Раніше не парився, бо використовував телефон переважно для вхідних і мені одного поповнення вистачало до року.

Зайшов на сайт МТС - це не тарифи, це якась економічна гра. Щоб активувати одне, треба регулярно щось вносити, потім щоденно щось знімається... Щоб підключити ще щось, треба платити додатково...

Ніхто не знає, в них якісь нові тарифи з осені не плануються? Хоча в мене враження, що все йде тільки до заплутування абонентів. Контрактні тарифи кращі, але якщо туди залізти, то потім свій номер назад не виведеш...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...