Перейти до змісту

Водафон (МТС)


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,4 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

МТС фуфло. Мені зовсім не подобається, мережа наче номальна але шодо тарифів та як вони гроші знамають це жах!

  • +1 1
  • -1 2
Опубліковано

Уже доволі довгий час в районі мого будинку на пр. Молоді ,вкрай погана якість зв'язку від МТС. Розмова кожні 2-3 хв переривається , постійні спотворення або пропадання голосу абонента, в режимі очікування дзвінки часто не доходять , а потім йде СМС " Вам дзвонили". Таке не тільки на моїх телефонах , сусіди теж мучаться . Треба щось робити , а куди жалітись , кому писати?

Опубліковано

Уже доволі довгий час в районі мого будинку на пр. Молоді ,вкрай погана якість зв'язку від МТС. Розмова кожні 2-3 хв переривається , постійні спотворення або пропадання голосу абонента, в режимі очікування дзвінки часто не доходять , а потім йде СМС " Вам дзвонили". Таке не тільки на моїх телефонах , сусіди теж мучаться . Треба щось робити , а куди жалітись , кому писати?

Занесіть заявки у центр обслуговування на пр. Волі.

Опубліковано

Уже доволі довгий час в районі мого будинку на пр. Молоді ,вкрай погана якість зв'язку від МТС. Розмова кожні 2-3 хв переривається , постійні спотворення або пропадання голосу абонента, в режимі очікування дзвінки часто не доходять , а потім йде СМС " Вам дзвонили". Таке не тільки на моїх телефонах , сусіди теж мучаться . Треба щось робити , а куди жалітись , кому писати?

Занесіть заявки у центр обслуговування на пр. Волі.

Телемаркетинг рекомендував ще дзвонити на короткий номер 135 (безкоштовно). http://company.mts.com.ua/ukr/press_releases.php?news_id=4208

Опубліковано

Купив стартовий пакет мтс і другий день засвічується екран кожних декілька хвилин і на екрані якась реклама. Як позбутись цього?

Опубліковано

Купив стартовий пакет мтс і другий день засвічується екран кожних декілька хвилин і на екрані якась реклама. Як позбутись цього?

було те саме

наберіть 111 і зверніться до оператора - скажуть на який номер відправити смс - відключиться вся реклама

Опубліковано (змінено)

deluxkangoo, зайди інструменти сім - мтс клік - активація - відключити...діє до перезагрузки тела...а невдало клацнеш пошлеш смс з підпискою на якусь херню

Змінено користувачем D.I.M.A
Опубліковано

Відключити рекламу в установках смс повідомлень... Більше ніяк... Але як що будеш перезавантажувати/вимикати телефон, чи сяде батарея, то після ввімкнення знову буде реклама, і знову потрібно буде відключати. Такого немає лише в старих сім-картах (не номерах), тобто, як що загубиш сімку, якою користувався скажімо, років 10, то при відновлення номеру та виготовленні нової сімки, буде реклама...

Опубліковано

Відключити рекламу в установках смс повідомлень... Більше ніяк... Але як що будеш перезавантажувати/вимикати телефон, чи сяде батарея, то після ввімкнення знову буде реклама, і знову потрібно буде відключати. Такого немає лише в старих сім-картах (не номерах), тобто, як що загубиш сімку, якою користувався скажімо, років 10, то при відновлення номеру та виготовленні нової сімки, буде реклама...

D.I.M.A все правильно описав без всяких заморочок, навіщо ускладнювати? :smoke:

Опубліковано

deluxkangoo, зайди інструменти сім - мтс клік - активація - відключити...діє до перезагрузки тела...а невдало клацнеш пошлеш смс з підпискою на якусь херню

спасибо, все ок.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

А якщо відключити всіляку рекламу і підписки так:

Щоб отримати список активних підписок і як їх відключити, треба послати порожню безкоштовну смс на номер 2828.

Щоб відключити GoodOk, текст off в смс на номер 700 треба писати в нижньому регістрі.

то хіба також буде діяти тільки до перезавантаження телефону?

Я батьку так відключав, більше, ніби, нічого не приходить.

  • Адміністратори
Опубліковано

МТС досвідос, відсутність якості і бажання оператора за цю якість боротись заставила мене змінити оператора.

Користуючись послугами іншого оператора декілька днів, зрозумів що є життя без квакань і гри у відгадай слова :)

  • +1 1
  • Адміністратори
Опубліковано

Яка різниця, у всіх карще ніж на МТС.

Останній рік у МТС просто жахливий стан абонентської мережі. Вони жмуть безкоштовні розмови в середині мережі до такого, що співрозмовника просто не розумієш.

Яскравий приклад того, як бездумний маркетинг призвів до деградації хорошої і потужно мережі.

Опубліковано

МТС досвідос, відсутність якості і бажання оператора за цю якість боротись заставила мене змінити оператора.

Користуючись послугами іншого оператора декілька днів, зрозумів що є життя без квакань і гри у відгадай слова :)

Користуючись послугами і КС, і МТС одночасно, зрозумів, що немає ідеального оператора :)

Тому вибрав телефон на дві сім-карти.

Дехто ще й ставить перехресну переадресацію ;)

Супер МТС ЗD 0.35+ ;)

Як перейти на цей тариф, якщо через меню немає можливості його вибрати?

Надійний варіант тільки один - дочекатись СМС від оператора з пропозицицією. На "авось" - подати заявку оператору, або через інтернет-помічник.

Або - купити стартовий з таким тарифом (Полоній роздає безкоштовно).

Опубліковано

Саня, та на нього зараз ніби немає можливості перейти, хотіла маму перевести деякий час назад, нічого не вийшло

Можливість є, але не для всіх. Трошки більше місяця тому мені прийшло SMS-повідомлення:

Даруємо Вам тариф Супер ЬЕС 3D Нуль 35+! 0 на МТС (200хв/день), 35 коп. - дзвінки на інших, щодня 30 SMS на МТС і 100 МБ Інтернету (платите коли користуєтесь). Для переходу за 0 грн. - SMS на 8850. Інфо: 111*1

При дзвінку на довіду дійсно була інформація про тариф. Відправив SMS на 8850, тариф змінили. Поповнив рахунок на 40 грн. і підключили послугу "Супер 3D_Нуль". Пройшов місяць, рахунок не поповняв, дзвоню далі.

В батька такий самий тариф, разом брав стартові пакети, але йому така SMS не приходила і через меню перевестися немає можливості.

Опубліковано

Дзвонiть до оператора, залишайте заявку про змiну тарифного плану. Як правило, через 2-3 днi тариф змiнюють

  • Адміністратори
Опубліковано

Користуючись послугами і КС, і МТС одночасно, зрозумів, що немає ідеального оператора :)

Тому вибрав телефон на дві сім-карти.

Дехто ще й ставить перехресну переадресацію ;)

Ідеального бути не може :)

Софт, залізо, людський фактор. 10ть років у зв'язку, мені б не знати :)

Як це "перехресну переадресацію"? Опишіть

Опубліковано

kmd, Переадресація з одного оператора на інший і навпаки. Тобто, якщо у вас телефон на 2 сім, то одна поза зоною під час того як ви говорите через іншу сім, але щоб не пропустити важливий дзвінок можна поставити переадресацію на ту сім на якій розмовляєте) Ну і навпаки)

Коротше кажучи робите переадресацію "коли поза мережею" на 1-шу сімку з другої а з першої на другу:) Якось так)

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...