Гість Selbeor Опубліковано 16 Січня, 2017 в 13:18 #1876 Опубліковано 16 Січня, 2017 в 13:18 2 часа назад, vaz75 сказал: Онлайн допомога не працює вже як півімісяця. Працює, але дуже важко потрапити на вільні вуха....мені в п'ятницю вдалось)))
soccer Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:03 #1877 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:03 Забув перевести дружину на РБА,на даний час існують якісь варіанти?
Oli Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:15 #1878 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:15 12 хвилин тому, soccer сказано: на даний час існують якісь варіанти? «Просто Супер Одеський» 90 грн/рік
Saddy Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:19 #1879 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:19 3 минуты назад, Oli сказал: «Просто Супер Одеський» Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина.
soccer Опубліковано 22 Січня, 2017 в 17:20 #1880 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 17:20 3 годин тому, Saddy сказано: Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина. В тому то й справа що до 16.Тому й питаю,чи є якась шпарина зараз.
jack74 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 22:24 #1881 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 22:24 9 годин тому, soccer сказано: Забув перевести дружину на РБА,на даний час існують якісь варіанти? 4 годин тому, soccer сказано: 8 годин тому, Saddy сказано: Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина. В тому то й справа що до 16.Тому й питаю,чи є якась шпарина зараз. щось ми тут про тепле з м'яким... "до 16-го..." стосувалось ЗМІНИ ТАРИФУ, а не підключення РБА. А на РБА не переводять, його підключають. Ти на ТАРИФ одеський не перевів, чи просто РБА не підключив??? Якщо на тариф перевів (наприклад, я собі один такий "стартовий" напрозапас зробив), то просто поповнюєш рахунок і підключаєш РБА. А якщо і тариф не змінив, ну то не знаю 1
Oli Опубліковано 23 Січня, 2017 в 22:37 #1882 Опубліковано 23 Січня, 2017 в 22:37 Тариф "Смартфон ZERO" Рік без абонплат (500 Мб) 92 грн
Axel Опубліковано 28 Січня, 2017 в 17:06 #1883 Опубліковано 28 Січня, 2017 в 17:06 Може хто де в Луцьку буде бачити такий стартовий, свисніть, напишіть де, а то лавочка з Алло (хто в курсі був) закрилася.
@leg Опубліковано 29 Січня, 2017 в 21:21 #1884 Опубліковано 29 Січня, 2017 в 21:21 Може хто де в Луцьку буде бачити такий стартовий, свисніть, напишіть де, а то лавочка з Алло (хто в курсі був) закрилася. Це напевно у Львові тут таких ніколи небачив.
AgentSmith13 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 06:19 #1885 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 06:19 Vodafone. Тариф Light+. Cc*ка, немає слів, лайфселл перевершили по "якості". Закінчилися гроші, на рахунку 23 копійка, металева тьотя каже "можливість здійснювати дзвінки вичерпано". Плата за МІСЯЧНИЙ пакет послуг - 20 грн, поповняю вчора на 20 грн. (22 в терміналі, на рахунок йде таки 20, баланс стає 20,23), ііііі... Правильно, оператор тупо пи*дить у мене 2 грн. за ДЕННИЙ ПАКЕТ, як пояснила дурепа з кол-центру, "тому що Ви зразу зателефонували". На думку оператора я маю до 12 ночі ще почекати після поповнення, поки прийде їхня СМС-ка! А до того по барабану на справи, на все, сидіти і не думати навіть комусь подзвонити, так? Спитав ту пришиблену, яка завченими фразами як папуга втирає клієнтам мантру "сам дурак", чи робить так Водафон в ЄВРОПІ. Почув мовчанку в трубці... В того ж Лайфа, при всіх його мінусах і ПІДКЛЮЧЕНОМУ денному пакеті послуг, коли пару днів тому кинув 49 грн. - СМС про підключення місячного прийшла за секунду. З одного абонента дуримо 2-3 грн., з мільйона - 2 ляма... А ще ж і айбокси всякі в долі, і банки, яким комісія капає, і вони від того тільки виграють, що ти зайвий раз навіть 3 грн вкинув... А податки з тих "незапланованих" прибутків вони, особливо "айбокси", чесно-чесно заплатять??? Ніфіговенька схемка така! А де ж наші доблесні "органи", "споживачі", антимонопольний, то ж кримінал в масштабі країни... 1 1
vaz75 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 07:31 #1886 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 07:31 @AgentSmith13 ну що ж організовуй акцію, флешмоб "перейди з МТС Водафона на щось інше". І хай смокчуть...паличку.
Такер Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 10:22 #1887 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 10:22 2 часа назад, vaz75 сказал: @AgentSmith13 ну що ж організовуй акцію, флешмоб "перейди з МТС Водафона на щось інше". І хай смокчуть...паличку. на що там переходити!? київстарівці хитрожопі, придумають одне щоб заманити людей, а через пів року потихенько міняють в свою користь.
Saddy Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 13:52 #1888 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 13:52 а що за фішка: телефоную на КС, отримую відповідь "Абонент не може прийняти Ваш дзвінок". Але з'єднання відбулося, таймер на телефоні рахує секунди, кошти з рахунку за 1 хв. знялися. на лінії МТС говорять: це фішка КС, питайте в них. на КС морозяться - ми нічого не знаємо, це все МТС. відбувалося таке неодноразово
AgentSmith13 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 20:57 #1889 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 20:57 Дуальчику, даруй, за*бав! (щоб не написати краще)... 1
VaLeRa Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:25 #1890 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:25 @AgentSmith13 прочитай умови надання свого тарифу. Там чорним по білому написано, що перевірка та зняття коштів відбуваються щодня десь з 8-00 ранку - точно не памятаю. І якщо на цей момент в тебе нема потрібної суми для оплати всього тарифу, то знімає гроші за день користування після першого дзвінка в день. Приклад: на 14-00 в тебе 18 гр, тариф коштує 20 грн, ти ще не телефонував сьогодня, але строк перевірики твого балансу вже пройшов і система визначила нестачу грошей, ти поповнив на 3 грн, але системі до 8-00 ранку вже пофіг. Після першого дзвінка в тебе зніме плату за день користування і в тебе знову буде нестача на 8-00 ранку якщо не поповниш знову :). Отак от і я попав, але винен сам, не прочитав всю інформацію про тарифний план. 3
@leg Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:38 #1891 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:38 Vodafone Україна закриє деякі архівні тарифи МТСУ 2017 році Vodafone Україна планує завершити ребрендинг магазинів, закрити деякі архівні тарифи МТС, а також повністю перейти на продаж тарифів Vodafone.Абоненти закритих тарифів зможуть вибрати для себе будь-яку з актуальних пропозицій Vodafone. У кожній оператор пропонує безлімітні безплатні дзвінки абонентам Vodafone і «МТС Україна» і пакет мобільного 3G інтернету – від 100 МБ до 12 ГБ. Крім того, у тарифи Vodafone включені пакети хвилин для дзвінків на інші мережі, а також послуги дзвінків за кордон і Vodafone TV. При переході в тарифи лінійки Vodafone Red 2016 перший місяць користування буде безплатним.Якщо абонент не зможе вибрати тариф самостійно, йому запропонують оптимальний для нього варіант тарифу, з огляду на інформацію про щомісячні витрати на зв’язок.Перехід в актуальні тарифи безплатний і буде здійснюватися поетапно. До кінця лютого має завершитися перехід з деяких тарифів лінійки «Супер МТС без ПЗЗ», а також «Супер безліміт», «Супер безліміт без контракту» і «МТС без зобов’язань». Кожен абонент отримає SMS-повідомлення з пропозицією вибрати тариф з актуальної лінійки і термінами для переходу.http://today.vodafone.ua/posts/vodafone-ukrayina-zakriye-deyaki-arhivni-tarifi-mts
AgentSmith13 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:24 #1892 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:24 1 час назад, VaLeRa сказал: @AgentSmith13 прочитай умови надання свого тарифу. Там чорним по білому написано, що перевірка та зняття коштів відбуваються щодня десь з 8-00 ранку - точно не памятаю. І якщо на цей момент в тебе нема потрібної суми для оплати всього тарифу, то знімає гроші за день користування після першого дзвінка в день. Приклад: на 14-00 в тебе 18 гр, тариф коштує 20 грн, ти ще не телефонував сьогодня, але строк перевірики твого балансу вже пройшов і система визначила нестачу грошей, ти поповнив на 3 грн, але системі до 8-00 ранку вже пофіг. Після першого дзвінка в тебе зніме плату за день користування і в тебе знову буде нестача на 8-00 ранку якщо не поповниш знову :). Отак от і я попав, але винен сам, не прочитав всю інформацію про тарифний план. За таке ними повинні займатися споживачі як мінімум - бо то вже спеціально введена, продумана шахрайська схема, якраз і розрахована на те, що ніхто не побіжить в 6-7 ранку поповнятися. 1
VaLeRa Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:58 #1893 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:58 @AgentSmith13 поповнюй вечором за 1-2 дні до закінчення тарифу. Інакше то цілком твою проблеми. Та й якщо це прописано в умовах дії тарифу, які ти автоматично приймаєш замовивши пакет, то що можуть зробити відділ прав споживачів? 1
Vitaliy L Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 13:46 #1894 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 13:46 Прошу поради, маю тариф "Смартфон 0.50", закінчився період "Рік без абонплат", щоб продовжувати на наступний період виходить 300 грн. Чи є на даний час цікавіші варіанти. Дзвінків в мережі МТС/Водафон та інтернету в межах пакету в 100 мб в день вистачало.
VaLeRa Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:55 #1895 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:55 @Vitaliy L порекомендував спочатку Light+ ,але думаю, що Red XS підійде краще. 2
Vitaliy L Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:40 #1896 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:40 38 минут назад, VaLeRa сказал: @Vitaliy L порекомендував спочатку Light+ ,але думаю, що Red XS підійде краще. дякую, поки з усіх варіантів Red XS був найцікавіший, але по ходу "Рік без абонплат" вигідніше, хоча відразу більшу суму віддати треба
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:04 #1897 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:04 переадресовуються якісь ліві номери на мій номер, то питають Колю, то Людмилу... в когось таке є?
Bliksss Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:19 #1898 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:19 11 хвилин тому, Oli сказано: переадресовуються якісь ліві номери на мій номер, то питають Колю, то Людмилу... в когось таке є? є, стартовому місяці 3... раз в два-три дні посилаю у всім відомому напрямку...Ну не доходить до людей, сказано - "Ви - помилились номером, ні - знову те саме"
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:22 #1899 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:22 @Bliksss в мене теж, стартовий до 3місяців... телефон дитини, напевно поставлю заборону на вхідні виклики на деякий час
Bliksss Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:31 #1900 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:31 7 хвилин тому, Oli сказано: @Bliksss в мене теж, стартовий до 3місяців... телефон дитини, напевно поставлю заборону на вхідні виклики на деякий час я собі брав якраз для вхідних...тому - мені не варіант повна заборона...поки - заношу в чорний список
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти