Перейти до змісту

Рух маршруток у Луцьку


Рекомендовані повідомлення

2 хвилин тому, TFA сказано:

на Вересневе

а потім тільки до старого ринку...я на ній сам їздив на роботу в ті часи на Вересневе, ще рік назад їздив - все точно за графіком

Змінено користувачем Bliksss
  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Bliksss сказал:

твої пропозиції?

На превеликий жаль реальна пропозиція - одна... Вмикати мозок на місцевих виборах.

Ні, ну можна, звичайно, помріяти про усунення громадою тих "рехформаторів"-руйнівників (бажано, з вкиданням у смітничок на радість народу і відміною всіх їхніх недолугих рішень), але деякі люди, як показує досвід, і гвіздку в стільці раді, поки їх особисто то не торкнеться. І таких, на жаль, багато.

Писати всяку дурню на зразок петицій воно, звичайно, можна, але часу шкода.

Только что, Bliksss сказал:

Стосовно маршрутки по Задворецькій і Карпенка-К., ну якщо не вигідно перевізнику там їздити - ви його не змусите.

Мер (саме так, з Великої Букви) - змусить перевізника не те що любдей по місту, а комарів до лісу возити окремим рейсом, якщо ті комарі в місто податок платять і користь місту приносять. "Невигідно" - БРЕХНЯ. 23 настільки набита їздиЛА, коли була на Вересневе, до кастрації, особливо вранці та ввечері, що то просто пустий трьоп.

Так само -ка на Калину, особливо влітку, була невигідна? Брехня, від якої локшина на вухах сама росте! Відмінена в рамках програми міськради по боротьбі з навколишніми селами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Bliksss сказал:

а потім тільки до старого ринку...я на ній сам їздив на роботу в ті часи на Вересневе

А от цією "інновацією" і має займатися "НАБУ, *бу", і т.д. Бо воно явно зроблено не просто так - тепер з Вересневого люди в район пр. Волі, Відродження і т.д. тільки з пересадкою проїхати можуть. Питання - в скільки то обійшлося перевізнику(кам)???

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, AgentSmith13 сказано:

На превеликий жаль реальна пропозиція - одна... Вмикати мозок на місцевих виборах.

:smile-zachot:

2 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Ні, ну можна, звичайно, помріяти про усунення громадою тих "рехформаторів"-руйнівників (бажано, з вкиданням у смітничок на радість народу і відміною всіх їхніх недолугих рішень)

:sm110:

3 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Писати всяку дурню на зразок петицій воно, звичайно, можна, але часу шкода.

:horse:   ці петиції - те саме що ми тут на борді робимо, навіть від борди більше толку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, TFA сказал:

На Кравчука є 31. На Карпенка-Карого і Задворецькій має бути 23. На Чернишевського - я би 22 пустив (до речі в такому вигляді в кінці 90-х - на поч. 2000-х їздив маршрут 48, але тільки до Лісництва), а 3-ці вернув старий варіант.

От 47 - треба повернути, 3-ку - назад, як була, а 22 - таки не чіпати, вонап, доречі і їздить супер, я на рибалку в Милуші катаюся, то знаю - навіть в 22-45 РЕАЛЬНО є, і щодня. Було ж нормально, 31 - з Кравчука по 40-му і Відродження-Волі на Боголюби, 47-ма з 40-го, 33-го - Перемоги - Винниченка на Боголюби, а 3-ка - до лікарні.

4 минуты назад, Bliksss сказал:

 ці петиції - те саме що ми тут на борді робимо, навіть від борди більше толку

100%! Борду іноді навіть ЗМІ цитують, а текстом петиції ті самозванці, схоже, в туалеті одне місце підтирають іноді.

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Мер (саме так, з Великої Букви)

ну, мер Луцька - спочиває з миром...а те що там сидить, то якийсь пздц, і що цікаво, всі знають (всі ті самі ОРГАНИ) що він там не має бути , але ж мля мовчать... є підозри, що новий буде не краще...

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Bliksss сказал:

ну, мер Луцька - спочиває з миром...а те що там сидить, то якийсь пздц, і що цікаво, всі знають (всі ті самі ОРГАНИ) що він там не має бути , але ж мля мовчать... є підозри, що новий буде не краще...

Якщо не виконають люди моєї пропозиції про мозок і вибори - буде.

Бо не на тенісний стіл чи клаптик бруківочки дивитися треба (стіл стає алкоточкою, а бруківку перекосой*бить за пару років, якщо халявно поклали), а на брехню і розтрату коштів чорті-куди в першу чергу. За 5 років того буде ой, як більше...

Але є одне "але" - ОРГАНИ, точніше їх керівництво, мають неілюзорну перспективу радикально помінятися...

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, TFA сказал:

бо ж народ розлінився і скиглить.

Блін, ну не можу це слово без сміху читати:lol:

 

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, volks сказал:

Блін, ну не можу це слово без сміху читати:lol:

Я якраз хотів "по-азірівські" написати, але передумав)

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, TFA сказал:

До речі, відновили зупинку "Писаревського", але тільки для маршруток. 

До останнього надіявся, що ти щось не так побачив. Но уви... Сьогодні сам пересвідчився. Сама дибільна зупинка в місті. Причому, по стороні лікарні і тролейбусну відновили. 

  • Подобається 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, volks сказал:

До останнього надіявся, що ти щось не так побачив.

Я і не бачив, знайомий водій тролейбуса казав. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зареєстрував петицію, промодерують - дам посилання. Вломимо їм по повному, за всі "пакращення" транспорту.

Текст:

Щодо необхідності негайного вирішення ситуації

з пасажирськими перевезеннями у м. Луцьк.

Останнім часом у місті Луцьк відбувається цілеспрямоване руйнування транспортної інфраструктури – скасування та скорочення багатьох потрібних населенню міста  маршрутів, знищення зупинок, невмотивовані нічим, крім бажання перевізників, на фоні постійного зниження курсів валют та вартості пального підвищення вартості проїзду. Більше того, перевізники міста відверто шантажують міську раду та лучан страйком, примушуючи міськвиконком періодично піднімати вартість проїзду, натомість обіцяючи неіснуюче підвищення якості їхніх послуг.

Також має місце відсутність будь-якого контролю з боку міської ради за перевезеннями у місті, що провокує повальне невиконання перевізниками умов договору, укладеного з Луцькою міською радою, а саме – недотримання графіків руху, відсутність деяких рейсів, переважно вечірніх та ранкових, масове відключення водіями GPS-трекерів, що унеможливлює відстеження транспорту для пасажирів та створює значний дискомфорт. Доходить до того, що водій їде з вимкненою GPS-навігацією, паралельно димлячись в персональний смартфон, на якому з допомогою системи «МАК» відстежує транспортні засоби перевізників-конкурентів, що породжує численні порушення ПДР з боку водіїв маршруток, не кажучи вже про відволікання уваги від кермування під час руху.  А на запитання пасажирів, чому його ТЗ відсутній в системі «МАК» водій відповідає по хамськи, часто - з використанням нецензурної лексики та навіть погроз.

Неодноразовими є і факти, коли менш заповнена, і відповідно – комфортніша – маршрутка нахабно ігнорує пасажирів на зупинці, стараючись обігнати конкурента, щоб забрати людей на наступній, де, на думку водія, їх більше. При цьому знову ж таки відбуваються грубі порушення ПДР – перевищення дозволеної в населеному пункті швидкості руху (50 км/год), виїзд на смугу зустрічного руху, порушення правил проїзду перехресть та інші, що наражає на небезпеку всіх пасажирів, що перебувають в салоні. Варто зауважити, що жоден водій маршрутного таксі у місті не видає пасажиру ніяких проїзних документів, отже, у разі ДТП потерпілий опиниться наодинці з проблемою, без страхових виплат та компенсацій, або буде змушений місяцями оббивати пороги судів.

З незрозумілих причин було скорочено маршрут №23 до Центрального ринку замість мікрорайону «Вересневе», що спричинило значні незручності не лише жителям Вересневого та вул. Львівська, але і усього міста.

Також з 18 серпня 2019 р. перестали курсувати маршрутні таксі №23, зникла і маршрутка №16, про що жителям міста не було надано жодних попереджень ні у ЗМІ, ні на офіційному сайті Луцької міської ради (https://www.lutskrada.gov.ua/). Не відповідають працівники Управління транспорту та зв’язку міської ради протягом 19-21.08.2019 р. і на телефонні дзвінки на номери, вказані на вищезгаданому сайті ((0332) 777 986, 777 919). І якщо маршрутне таксі №16 дублюється іншими маршрутами, то відсутність маршруту №23 позбавила сотні жителів 55-го мікрорайону та вул. Задворецької транспортного сполучення взагалі. Більше того, Управління транспорту та зв’язку та працівники гарячої лінії міської ради не володіють інформацією про фактичну відсутність маршрутних таксі на маршруті № 16, та впевнено переконують лучан у тому, що маршрут діє, попри його відсутність як у системі «МАК», так і фактичну, на вулицях міста (а диспетчер ТОВ ВТП "Санрайз" ЛТД відкрито зізнається, що маршрут № 16 функціонує, але на ньому «менше автобусів», і більше того, прямо визнає те, що в них на жодному ТЗ не працює GPS, тобто пряме і грубе порушення ними договору з міською радою), що ще раз підтверджує повну відсутність роботи з моніторингу руху міського транспорту.

Всі вищеперелічені факти свідчать про різке зниження якості перевезень та вкрай незадовільну роботу як перевізників, так і Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради, а отже – про необхідність здійснення цілого комплексу заходів, інколи – радикальних, для покращення ситуації.

Керуючись вищевикладеним, прошу:

1)      Оприлюднити на офіційному сайті Луцької міської ради та у засобах масової інформації розрахунки вартості перевезень міським транспортом, з врахуванням реального пасажиропотоку та вартості пального. За відсутності даних по пасажиропотоку – здійснити його аналіз, залучивши незалежну незацікавлену організацію, а не незаконно використовуючи студентів, чи отримавши дані від самих перевізників. Також оприлюднити, провівши відповідний моніторинг, по кожному маршруту окремо: реальну та заявлену у договорі кількість ТЗ на маршруті, кількість та причину скарг громадян на перевізника з вказанням причин (недотримання графіку, відсутність рейсу, недоступність у системі «МАК» тощо).

2)      Провести відкриті широкі громадські слухання, у зручний для населення міста час та у відповідному для вільної участі усіх бажаючих місці (а не в робочий день, 15:00, за попереднім записом у мікроскопічному актовому залі ЦНАПу) з питань повернення маршрутів № 47, 23 (з маршрутом до Вересневого, а не Центрального ринку), 4 (за маршрутом «Залізничний вокзал-Калина»), 33. Також винести на них питання відповідності вартості проїзду якості надаваних послуг та питання зменшення вартості проїзду до 5 грн. З обов’язковою явкою усіх керівників (не заступників, не «представників») підприємств, що здійснюють перевезення в місті. З обов’язковим озвученням перед громадою вищезгаданої статистики порушень, реальної рентабельності по кожному перевізнику та заслуховування перевізників щодо причин і шляхів вирішення ситуації. Як майданчик для проведення даного заходу чудово підійде стадіон «Авангард», чи Театральний майдан, або  (за несприятливих погодних умов) зал Волинського обласного драматичного театру імені Т. Г. Шевченка. Стадіон так стадіон, панове керівники міста, його транспортної галузі та панове перевізники, досить ховатися від власної громади, інтереси якої Ви повинні захищати, і потреби якої - задовольняти, а не ігнорувати! Доступ до громадських слухань повинні мати усі бажаючі, а не лише представники міськради та любіюючі підвищення вартості проїзду «свої люди» від перевізників.

3)      Провести службове розслідування щодо систематичного невиконання колективом Управління транспорту та зв’язку їхніх прямих посадових обов’язків. Повальні скасування маршрутів, відсутність реакції на порушення, ігнорування думки лучан та неможливість комунікації з підрозділом для жителів міста, відсутність будь-яких актуальних новин у відповідному розділі веб-сайту – свідчать саме про це. Про результати розслідуванння – проінформувати громадськість через засоби масової інформації та офіційний сайт Луцької міської ради. За результатами – розглянути питання доцільності перебування на посадах усіх причетних до неякісного виконання службових обов’язків або застосування до них дисциплінарних стягнень. В першу чергу – звернути увагу на нерозміщення управлінням попереджень про відсутність деяких маршрутів, особливо маршруту №23, на офіційному сайті Луцької міської ради та у ЗМІ.

4)      Юридичному департаменту Луцької міської ради - вивчити наявність корупційних зв’язків посадовців Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради та комунального підприємства «Луцьке підприємство електротранспорту» з керівниками компаній-перевізників, та наявність неконкурентних, порушуючих антимонопольне законодавство, змов між перевізниками міста – деякі рішення, як, наприклад, скорочення маршрутів 1 та 2 тролейбусних – до кільця на вул. Гордіюк замість КРЗ та 23 маршрутного – до Центрального ринку замість мікрорайону «Вересневе», скасування 47 маршруту, є такими, що прийняті всупереч думці громади міста та незважаючи не те, що вони явно створюють незручність лучанам та спонукають їх до їзди з пересадками, а значить – несуть додаткову вигоду певним перевізникам. В разі виявлення вищенаведених порушень – негайно повідомити про них відповідні правоохоронні та антимонопольні органи з метою притягнення порушників до законної відповідальності.

5)       Розглянути на сесії міської ради негайне введення системи штрафів (від 1000 грн. як мінімум за кожен факт) за порушення умов договорів та підписаного Меморандуму з міською радою перевізниками, а саме:

1.       За недотримання графіку руху.

2.       Меншу, ніж заявлена в договорі, кількість транспортних засобів на маршруті.

3.       Відсутність певних рейсів.

4.       Недотримання перевізником маршруту, недоїзд до кінцевої зупинки, безпідставний, без наявності документів про проведення ремонту на авторизованій СТО, з’їзд з маршруту.

5.       Непрацюючі GPS-трекери (по кожному ТЗ з непрацюючим обладнанням крім штрафу, виноситься постанова про заборону його експлуатації перевізником на маршруті до усунення даного недоліку).

6.       Неналежний технічний стан ТЗ – непрацюючі двері, вікна та люки, що не відкриваються.

7.       Брудний салон та забруднені вікна, заклеєні рекламою вікна.

8.       Хамську поведінку водіїв – образи та погрози на адресу пасажира, ігнорування ними пасажирів на зупинці.

9.       Тривалу стоянку на деяких зупинках громадського транспорту, що спричиняє ускладнення руху (в першу чергу біля Центрального ринку, поруч з Центральним універмагом міста, на початку пр. Волі та біля гіпермаркету «ТАМ-ТАМ») та незручності пасажирам.

Відповідальність за виконання даного рішення покласти на Департамент муніципальної варти Луцької міської ради.

6)      Виконавчому комітету Луцької міської ради – надіслати звернення до Луцького відділу поліції ГУНП у Волинській області з проханням суттєво посилити контроль за дотриманням водіями громадського транспорту правил дорожнього руху та розпочати позапланові перевірки технічного стану  транспортних засобів перевізників.

7)      Виконавчому комітету Луцької міської ради – надіслати звернення до Головного управління ДФС у Волинській області щодо необхідності здійснення термінової позапланової перевірки перевізників громадського транспорту міста Луцьк на предмет систематичної несплати ними у повному обсягу податків та приховування доходів. Кожен невиданий водієм пасажиру квиток підтверджує факти даних правопорушень.

8)      Управлінню з питань праці Луцької міської ради – провести повну позапланову перевірку усіх перевізників міста щодо дотримання ними трудового законодавства, в першу чергу звертаючи увагу на наявність у них не оформлених належним чином працівників.

9)      Забезпечити неухильне виконання всіма перевізниками міста статті 18 Закону України «Про рекламу», а саме – заборони на розміщення елементів реклами на склі вікон транспортного засобу, що ускладнює, а подекуди взагалі унеможливлює орієнтування пасажира на маршруті та приносить значний дискомфорт при користуванні громадським транспортом.

10)   Негайно відновити транспортне сполучення за маршрутом № 23 за рахунок задіяння транспортних засобів КП «Луцьке підприємство електротранспорту» чи укладення тимчасового договору з приватним перевізником. Відповідні  кошти скерувати рішенням сесії міської ради на відновлення маршруту, перенаправивши з малозначущих для громади міста речей, таких, як суто косметичні ремонтні роботи (не маються на увазі ремонти дорожнього покриття проїжджих частин вулиць та тротуарів чи прибудинкових територій, мостів), встановлення різноманітних святкових ілюмінацій та подібних об’єктів, проведення дороговартісних святкувань Дня міста та інших заходів на зразок цього, на які витрачаються кошти з міського бюджету.

11)   З перевізниками, на діяльність яких наявні більше 100 скарг громадян на місяць чи є зафіксовані 10 і більше грубих порушень – негайно розірвати договори на перевезення з забороною прийняття участі в подальших тендерах, але зобов’язати їх здійснювати перевезення пасажирів до визначення нового перевізника на маршруті у разі відмови перевізника – встановити штрафи, достатні для фінансування тимчасового існування маршруту. Відповідні зміни внести до текстів договорів та переукласти їх з усіма наявними перевізниками.

12)   Невідкладно розпочати процедуру впровадження електронної оплати проїзду в міському громадському транспорті, в першу чергу – у приватних перевізників. З обов’язковим створенням онлайн-ресурсу, на якому кожен житель міста може побачити інформацію про фактичну та заявлену кількість ТЗ на маршрутах, реальний пасажиропотік і, відповідно, реальні доходи перевізника, що зразу дасть відповідь на питання, чи рентабельний той чи інший маршрут, і унеможливить шантаж перевізниками міста в гонитві за підвищенням своїх доходів.

13)   Змінити процедуру перевірки перевізників перед підписанням договору – зробити обов’язковими умовами наявність у нього у власності чи оренді за офіційно укладеним договором потрібної кількості ТЗ, що перебувають у належному технічному стані. Обов’язковою є перевірка працівниками міської ради реальних ТЗ, що будуть курсувати по маршруту, а не просте надання перевізником документів. Не допускати до здійснення перевезень ТЗ, не обладнані системою електронної оплати та такі, що перебувають у неналежному технічному стані.

Про результати розгляду даної петиції прошу повідомити на офіційному сайті Луцької міської ради, в заcоби масової інформації та на електронну адресу o.poliakov@voladm.gov.ua.

У разі ігнорування даної петиції закликаю усіх лучан (хоча б бордівців, нас не так і мало) влаштувати одноденний, а в випадку продовження  порушень та погіршення ситуації - і тижневий бойкот громадського транспорту у місті (крім тролейбусів, які є муніципальним транспортом, та маршрутів ЛПЕ), нехай перевізники, в першу чергу – приватні, відчують в повній мірі, що таке справжня нерентабельність. Не захистимо своє право на комфортні перевезення – будемо терпіти подальше погіршення ситуації.

P.S. Я ОФІГІВАЮ з ситуації - Управління транпорту міськради НЕ знає про відсутність 16-ки на GPS, і по місту, а диспетчер Санрайзу ПРЯМО визнає, що там " набагато менше автобусів", і на ЖОДНОМУ GPS не працює, і не буде. Афігєть, європейське місто, європейська держава, XXI століття, ТОПОВИЙ, як він себе називає, перевізник, відверто зізнається в порушеннях, знаючи, що йому не буде НІ-ЧО-ГО... Еееххх, а колись в нас всі королі Європи збиралися на з'їзд.... І куди ми, холєра ясна, котимось?

  • Дякую! 1
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутка 32 поїде на Вересневе:

 

У ЛУЦЬКУ ЗМІНИЛИ СХЕМУ МАРШРУТУ №32
 

Аби закрити проблему сполучення мікрорайону Вересневе із Луцьком, члени виконавчого комітету Луцької міської ради змінили схему маршруту № 32.

Про це стало відомо під час засідання виконкому сьогодні, 22 серпня.

Як пояснив начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов, свого часу цим маршрутом їздив № 23, але через збитковість перевізник відмовився обслуговувати цей напрямок.

«Та ж сама історія з маршрутом № 4 – перевізник також відмовився їздити. Тож, за станом на сьогодні закриті два потрібні лучанам маршрути. Тому ми пропонуємо продовжити маршрут № 32, який доїжджав до вулиці Львівської. Тепер перевізник погодився їхати на 3,2 кілометри далі до вулиці Корольова, що знаходиться у мікрорайоні Вересневому. Погодження перевізника є», – зазначив головний транспортник Луцька.

На це виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт зазначив, що його надзвичайно обурює така поведінка перевізників, зокрема порушення ними умов тендеру:

«В нас є маршрути збиткові, але є й прибуткові. Ми розуміємо, що перевезення – це бізнес, і перевізник не повинен нести збитки. Але як це виходить, коли перевізник залишає собі прибутковий маршрут, а натомість відмовляється від збиткового? Це непорядно і потрібно називати прізвища горе-перевізників. Вони порушили угоди тендеру, всі можливі домовленості, правила, які до цього працювали. І, слава Богу, що знайшовся перевізник, який погодився возити людей за маршрутом № 32», – зауважив посадовець.

Натомість, Володимир Степанов акцентував, що порушив умови тендеру перевізник АТП 10701.

Разом із тим член виконкому Ігор Алєксєєв зазначив, що Луцьк – на межі великого колапсу, зокрема бунту перевізників, які звикли диктувати власні умови владі.

«Ми стаємо заручниками, обслуговуючим персоналом перевізників. І ситуація буде лише погіршуватись. До прикладу, завтра закриють ще два маршрути. І одного «чудового» ранку ми прокинемось і нам не буде чим їхати», – наголосив Ігор Алєксєєв.

«За станом на сьогодні, «великі» перевізники вимагають підняття ціни, але тим часом ми не бачимо жодних покращень надання сервісу перевізниками пасажирам», – додав Михайло Щур.

Таким чином, члени виконкому проголосували «за» зміну маршруту № 32.

 

https://www.volynnews.com/news/all/u-lutsku-zminyly-skhemu-marshrutu-32/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1320

Петиція. Підписуємо... Цікаво почитати їхні відписки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, TFA сказал:

Маршрутка 32 поїде на Вересневе

 

Це то чудово, а по Карпенка-Карого як нічого не їздило, так і на їздить, і тепер - точно не буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, AgentSmith13 сказано:

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1320

Петиція. Підписуємо... Цікаво почитати їхні відписки.

немаэ можливосты бла бла бла, немаэ бажаючих бла бла бла,  відсутні кошти бла бла бла.)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, TFA сказал:

Крупна аварія за участі маршрутки 9а сьогодні.

І навіть при  тоиу, що винні в аварії газовики - от ніфіга не 50 км/год. летів той Богдан...

А що тепер робити потерпілим без квитків?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, TFA сказал:

Крупна аварія за участі маршрутки 9а сьогодні.

Хтось безбожно звіздить:

Так, водій газової служби і таксист здійснювали рух на зелений сигнал світлофора. У цей час водій маршрутного таксі проїжджав уже на жовтий сигнал

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, nickel сказал:

Хтось безбожно звіздить:

Так, водій газової служби і таксист здійснювали рух на зелений сигнал світлофора. У цей час водій маршрутного таксі проїжджав уже на жовтий сигнал

І то зовсім не дивно... Але десь читав, що винен водій газовиків...

Яле, якщо так - то то триндець повний.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А от і перший результат!

У Луцьку оглянуть транспортні засоби, що здійснюють міські перевезення.
Відповідне розпорядження підписав в.о. мера Луцька Григорій Пустовіт.
Комісії з огляду транспортних засобів перевізників, з якими уклали договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в місті, доручили провести огляд транспортних засобів перевізників.
Йдеться про ТзОВ ВТП «Санрайз» ЛТД, ФОП Оплачко Т.В., ПрАТ «Луцьке АТП 10701», ПП «АТП № 1». Перевірятимуть маршрутки із 2 вересня до 1 жовтня.

 

Початок є, додушуєм!

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, AgentSmith13 сказал:

І то зовсім не дивно... Але десь читав, що винен водій газовиків...

 

6 часов назад, nickel сказал:

Так, водій газової служби і таксист здійснювали рух на зелений сигнал світлофора. У цей час водій маршрутного таксі проїжджав уже на жовтий сигнал

 

Наплели журналюги як завжди. Все простіше: світлофор ВЗАГАЛІ не працював. А оскільки в такому разі Гнідавська є головною, водій газової служби мав зупинитися перед перехрестям, пересвідчитися, що нікого немає і тоді їхати далі. Тому він винен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 часов назад, AgentSmith13 сказал:

А от і перший результат!

У Луцьку оглянуть транспортні засоби, що здійснюють міські перевезення.
Відповідне розпорядження підписав в.о. мера Луцька Григорій Пустовіт.
Комісії з огляду транспортних засобів перевізників, з якими уклали договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в місті, доручили провести огляд транспортних засобів перевізників.
Йдеться про ТзОВ ВТП «Санрайз» ЛТД, ФОП Оплачко Т.В., ПрАТ «Луцьке АТП 10701», ПП «АТП № 1». Перевірятимуть маршрутки із 2 вересня до 1 жовтня.

 

Початок є, додушуєм!

Ставлю 20-ку що ніяких штрафі і розривання договорів не буде... Видадуть приписи чи інші папірці з вимогою виправити недоліки, а собі премії за "величезну" роботу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

52 минуты назад, Ghost_manka сказал:

Ставлю 20-ку що ніяких штрафі і розривання договорів не буде... Видадуть приписи чи інші папірці з вимогою виправити недоліки, а собі премії за "величезну" роботу.

Розірвання може і не буде...

Про штрафи за брудний салон вони говорили до петиції, я дав чарівного копня і список реальних причин штрафу, де брудна підлога - десяте діло, побачимо...

Приписи видадуть - то чудово. Далі буде запит на публічку з проханням показати результати проведеної роботи з перевізниками, а в разі їх відсутності - звернення з проханням притягнення до дисциплінарної відповідальності посадовців що мали те контролювати... Зіскочити з гачка буде тяжко, обіцяю.

Відмазатися від громадських слухань теж буде непросто... От по смороду змогли ж в драмтеатрі...

Премії... Які премії, якщо є прямі докази неналежного аиконання службових обов'язків? Там все описано в петиції, у вимозі щодо службового розслідування.

Доречі, Пустовіт вчора заговорив вже про залучення на 23, якщо міські перевізники комизяться, приватників з приміських маршрутів - так і сказав : " Сьогодні збиткові маршрути возять людей по селах. А, виявляється, що в місті збиткові маршрути не можуть їздити. То давайте запросимо до Луцька перевізників з сіл, вони все одно прибутку не мають. Нехай їздять тут, у нас. Давайте й далі виправдовувати перевізників і брати їхні проблеми на себе. Це їхній бізнес, а значить їхні проблеми. Цей бізнес потрібно покращувати, змінювати. Щоденно – сім-вісім скарг на лінію оперативного реагування «15-80». То маршрутка не зупинилась, то у брудному стані, то водій хамовитий. Ми проявляємо толерантність заради того, щоб люди могли переміщатися містом. Тому давайте запросимо приміських перевізників надавати послуги й лучанам".

Нагадаю - нещодавно він же хотів душити приміських, забрати 251 з пр. Волі.... Невже очі відкрилися?

А відповідати на петицію - доведеться, станом на сьогодні, за неповну добу вона набрала 57 голосів з 300... А ще 13 днів попереду.

Репостьте, поширюйте, показуйте друзям та знайомим, заставимо позвітуватися нероб та бариг-брехунів! і МОЖЛИВО доб'ємося хоч якогось зрушення в тій ситуації з транспортом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін зареєструватись там проблема, щось листи не приходять. Але налаштований зареєструватись та підписати цю петицію. Бо транспорт реально дістав. 

Хоча розумію що перш за все дістала наша місцева влада, з якою треба зробити як з Верховною Радою

p.s. Підписав. Треба ще народ підбивати

Змінено користувачем Electronshik
  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...