Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

2 Хвастунів

для оцінки якості ліхтарів потрібно ще вказувати параметри зьомки (витримка, діафрагма, чутливість(на мові фотографів це - експозиція)), бо я світло від свічки можу сфотографувати так, що воно виглядатиме краще ніж 1кВт ліхтар ;)

Або робіть хоча б як Miro, тоді хоча б лише можна порівняти, навіть не оцінити, той чи інший ліхтарик/фару

2HWman фото ні про що, на фото ознаки перетримки.

Головною оцінкою яскравості ліхтарів.. на мою думку є блимання водіїв.. особливо коли таких монстра на кермі два.. як в Лінкса.))))

  • Відповідей 222
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

и ладно если бы просто ехали с дальним всю дорогу - почти нихрена не видно, но хоть глаза адаптируются. так есть же некоторые отъявленные представители сексуальных меньшинств, которые на ближний всё-таки переключаются за 200-500 метров до велосипеда, но ещё не поравнявшись с ним, а метров за 5-10, врубают дальний :dont: тут никакая фара не поможет

  • 9 місяців потому...
Опубліковано

Мені от цікаво чи є поворотники на велосипед?

ну не зовсім поворотники але штука прикольна

Картинка клікабельна

1407727509_1890779163.jpg

До речі, не пам'ятаю чи давав цю силку, любителям теми зроби сам присвячується.

Результат класний але є сумніви в тривалій експлуатації бо те місце де стоїть кніпочка дуже добре закидається різним непотрібом від колес ;) . Краще розмістити кнопки на гальмівних ручках :)

Опубліковано

Результат класний але є сумніви в тривалій експлуатації бо те місце де стоїть кніпочка дуже добре закидається різним непотрібом від колес ;) . Краще розмістити кнопки на гальмівних ручках :)

Магнітик і датчик Холла по ідеї повинен вирішувати цю проблему.

Опубліковано

І робить Андрій Погиба, у Києві :)

Відкрию невеличкий секрет: його руками і робили. Коробки, звісно, стандартні, китайські, а от начинка паяється і програмується вручну.

Трішки доплатив би, і мав би МікроБластер.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Доброго дня.

Скажіть чи варто брати ось такого фонаря.

http://aukro.ua/fona...4648954858.html

Щоб було хоч якесь світло - так. Для нормальної і комфортної їзди ввечері - ні

Опубліковано

Там вказано "мощнЫй диод" замість того щоб вказати його маркування, тому говорити чи варто, ну тут кожен собі обирає, що йому достатньо.

Я починав з цього:

post-5408-0-22986500-1413466363_thumb.jp

потім перейшов на це:

post-5408-0-27753700-1413466409_thumb.jp

в принципі для більшості ситуацій достатньо, але зрозумів що це все були іграшки коли почав юзати ось це:

post-5408-0-98106900-1413466441_thumb.jp

post-5408-0-66363800-1413467936_thumb.jp

Бачите там трава горить :D

мав Cree Х5 та х7 та вони не так сподобалися, через меншу ширину зони бокового засвіту і більше фокусування по центру.

:)

Опубліковано

Особисто собі хочу купити таку (може навіть 2 шт.акумів 18650 в мене для них вистачить) http://ivano-frankovsk.if.olx.ua/obyavlenie/velofara-trustfire-hb-03-fara-na-velosiped-3hcree-xm-l-t6-3t6-3xt6-IDaW0M9.html#b94df52e4e

Порадити, що буде краще для Вас не можу. Зараз користуюсь двома зразу фонарями, типу "Police". Світла достатньо але вони важкі і поганий засвіт.

Опубліковано

Особисто собі хочу купити таку (може навіть 2 шт.акумів 18650 в мене для них вистачить) http://ivano-frankov...html#b94df52e4e

Дуже позитивний ліхтарик, світить не набагато гірше Cree х4, широкий боковий засвіт. А ось на рахунок 18650 то в залежності від якості і реальної їх ємності, вистачить два рази блиснути :D

Порадити, що буде краще для Вас не можу. Зараз користуюсь двома зразу фонарями, типу "Police". Світла достатньо але вони важкі і поганий засвіт.

Ну тут якщо ти пишеш, що щось погано то означає, що по по чомусь їх тобі не вистачає, а значить не достатньо...

Опубліковано

Особисто собі хочу купити таку (може навіть 2 шт.акумів 18650 в мене для них вистачить) http://ivano-frankov...html#b94df52e4e

Дуже позитивний ліхтарик, світить не набагато гірше Cree х4, широкий боковий засвіт. А ось на рахунок 18650 то в залежності від якості і реальної їх ємності, вистачить два рази блиснути :D

Маю десь 30 шт банок від акумуляторних батарей ноутбуків. Ємність 2200-2900 мА. Враховуючи, що батареї уже працювали на ноутах реальна ємність невідома. При перевірці їздою ввечері батареї в моїх фонарях витримували легко 3 години, потім починало світло тусклішати. Якщо зробити одну банку з 4-6 таких (по 2-3 паралельно з'єднаних) акумів думаю, що на пару годин повинно вистачити. Всі батареї в основному Філіпс (2900 мА) та Самсунги (2200-2400 мА). Жаль не попадаються Саньо, які в інтернетах дуже хвалять.

Порадити, що буде краще для Вас не можу. Зараз користуюсь двома зразу фонарями, типу "Police". Світла достатньо але вони важкі і поганий засвіт.

Ну тут якщо ти пишеш, що щось погано то означає, що по по чомусь їх тобі не вистачає, а значить не достатньо...

В них нема точки світла посередині променя. Там тільки рівномірне світло в кругах діаметром 2,5-3,5 м. Ставлю 2 шт щоб засвіт був такого плану (по центру світліше, по бокам тускліше). Також не влаштовує вага всього цього діла.

72a11473c542a6be38383efa58534e1cc1ee60196129487.jpg

Опубліковано

Маю десь 30 шт банок від акумуляторних батарей ноутбуків. Ємність 2200-2900 мА. Враховуючи, що батареї уже працювали на ноутах реальна ємність невідома.

Можу протестити акуми на реальну ємність, ось цією зарядкою, якщо хочеш. Мені не важко.

А по темі, то ставлю на ліхтар 4 акуми, 2Х2 (паралелю). Вистачає надовго.

Опубліковано

Маю десь 30 шт банок від акумуляторних батарей ноутбуків. Ємність 2200-2900 мА. Враховуючи, що батареї уже працювали на ноутах реальна ємність невідома.

Можу протестити акуми на реальну ємність, ось цією зарядкою, якщо хочеш. Мені не важко.

А по темі, то ставлю на ліхтар 4 акуми, 2Х2 (паралелю). Вистачає надовго.

якраз шукав таку штуку. Якось при нагоді закину штук 10 для перевірки. з мене причітається :beer:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Огляд велофари:

http://youtu.be/2h7uJAfXqbE

post-662-0-10747100-1418126779_thumb.jpg

Норм огляд, і монтаж.

Мені особисто подобається коли хтось розказує природно, з емоціями. У мене склалось враження ніби ти говориш по листочку...

Звичайно невеличкий сценарій не завадить але було б добре добавляти щось від себе, наприклад - хм... пластик якийсь "хліпкий"... корпус, відчувається в руці, що надійний... робив тест драйв, рідного акумулятора вистачає на 6 год в режимі 60%...

Це моя суб'єктивна думка.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Скориставшись довгими новорічними вечорами вирішив провести апгрейд своєї системи освітлення:

post-5408-0-48463100-1420309471_thumb.jp

Для цього розібравши "голову чотирьохокого дракона" проведено модернізацію/розгін драйвера. Драйвер фари має три режими роботи: макс.(1,31А (10,5Вт)), мін.0,49А (4,1Вт) і стробоскоп. Після певних робіт з паяльником замінено цю фігню/

post-5408-0-56621100-1420309714_thumb.jp

резистор 0,25ома замінено на резистор 0,12ома

в результаті розгону фари явно збільшилося енергоспоживання: макс.(1,89А (15,9Вт)), мін.0,71А (6Вт). і як наслідок світловіддача.

Візуально явної різниці в максимальному режимі свічення я ще не відчув, вона певно буде лише помітна при одночасному порівнянні ліхтарів до і після доробки, але цього вже я не зможу зробити. Головною "родзинкою" апгрейду стало якраз саме збільшення струму в мінімальному режимі, до 0,71А! цю різницю вже помітно візуально, на цьому режимі ліхтар став помітно яскравіше світити, що є дуже цікаво, бо до цього я ним не користувався, через недостатню як на мене освітленість.

Всі місця контакту внутрішньої гільзи з корпусом були ретельно змазані термопастою, адже з ростом яскравості і струму зросло і тепловиділення.

Наступним апгрейдом є турбота про ближнього, вірніш про зустрічного :) особливо під час руху по шосе чи по місту.

вирізано і встановлено легкозьомну шторку, яка відсікає верхні промені:

post-5408-0-13589200-1420310620_thumb.jppost-5408-0-60445100-1420310628_thumb.jppost-5408-0-85657200-1420310644_thumb.jp

Опубліковано

ВАХ світлодіода бачив?

Svetodiod-ASMT-MW09.gif

Приблизно так само виглядає співвідноження яксравість/споживаюча потужність.

Думаю ти пройшов точку максимального ККД, саме тому і не видно різниці, ну звичайно крім нагріву і енергоспоживання, маєш купу батарей?

Опубліковано

Ох студент - студентт :0089: (тролик!) ...

навіщо мені той ВАХ?! Мене цікавить максимальна світловіддача, а це зовсім інший графік!

Замість того щоб флудити ти трішки поцікався, в даній фарі використовуються діоди XML і графік ВАХ і графік світлової ефективності в них інший:

post-5408-0-34823200-1420368418_thumb.jp

Тепер трішки пояснення по діодам: один діод XML згідно специфікації максимально може споживати на 3А при 3,35В тобто близько 10Вт при цьому тепловиділення просто вражаюче, (згадайте процесори ноутбука, які при аналогічному тепловиділенні вже оснащуються активною СО)

Тепер на рахунок фари, на виході з 8,4В-тової батареї фактично маємо 1,89А , а це близько 15,9Вт. Відкидаємо КПД електроніки 15,9 * 0,80 = 12,7Вт, залишається чистих 12,7Вт(вата) на 4 діода. Тепер після прямого заміру вольтажу на діодах дізнався напругу в колі, вийшло 3,04В. Наступним кроком визначаємо силу струму в діодному колі 12,7 / 3,04 = 4,17А, тобто на один діод доходить 4,17/4 = 1,04А.

В результаті виходить, що після "модернізації" діоди фари працюють приблизно на 1/3 потужності від максимально можливої. Але через слабку систему живлення і недорозвинене охолодження далі збільшувати світлову потужність неможливо, бо або згорить контроллер драйвера, або відваляться кристали діодів від перегріву.

ось так! ;)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...