Перейти до змісту

Де можна придбати двигун Стірлінга


HWman

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну думаю якби стояв то не експериментував би, доречі повниться ККД у паровоза... ну нехай 15%, у моєё системи мабуть іто меньше, зато непоганий старт + досвід. Те що прісна вода огранічений ресурс це вже не проблема, якщо кипятити солону воду то та пара буде вже прісною водою, вот ідея вам, всім відомо що в ночі енергоспоживання значно менше тобто генератори працюють "в холосту" то чому би вони не робили з солоної прісну воду в той час?

Блін, треба було назвати тему: Зелена енергія або Коли немає поблизу джерел електроенергії модери може перейменуєте?

Як зазав один губернатор я передумав :D

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

були б мозгі, ненаписав би щось подібне...

Я ж казав, ідея виникла коли світло пропало аж на три дні, і в загалі я живу в районі де постійно проблеми з подачею ел. енергії

тепер я думаю зрозуміло?

Опубліковано

Я ж казав, ідея виникла коли світло пропало аж на три дні, і в загалі я живу в районі де постійно проблеми з подачею ел. енергії

тепер я думаю зрозуміло?

Купи великий акумулятор :)

Опубліковано

Я ж казав, ідея виникла коли світло пропало аж на три дні, і в загалі я живу в районі де постійно проблеми з подачею ел. енергії

тепер я думаю зрозуміло?

Купи великий акумулятор :)

грошi дасиш - куплю

Опубліковано

Тут хтось казав про маленький ККД, а чи знаете яке ККД у автомобіля?

Да простит меня читатель, если я задам ему детский вопрос: каков КПД у автомобильного двигателя? «Совсем профессор от жизни отстал», – скорее всего подумает он и ответит, что из учебника физики следует: КПД бензинового двигателя достигает примерно 25 %, а дизельного – приближается к 40 %.

А может, не будем верить печатному слову, а лучше убедимся в этом сами. Заправим бак топливом «по горлышко» и проедем по городу, разумеется, без происшествий и «пробок», 100 км. А затем дольем бак из мерного сосуда снова до прежнего уровня. Если ваш автомобиль весит около тонны и работает на бензине, то долить придется в среднем около 10 л; для автомобиля той же массы с дизельным двигателем потребуется примерно 7 л солярки. Так как научные расчеты производятся не в литрах, даже не в поллитрах, а в килограммах, то для бензина, с учетом его плотности, это составит 7 кг, а для солярки – чуть больше 5 кг. При сжигании эти килограммы топлива выделят (можете проверить по справочнику!) 323 и 250 МДж энергии, соответственно. А затратит ваш автомобиль при движении со скоростью 50—60 км/ч (и это еще хорошо для города!) в среднем 25 МДж, о чем мы уже говорили выше. Поделим эту полезную работу на затраченную энергию и получим КПД для бензинового двигателя 7-8 %, а для дизеля – 10 %. Вот вам теория – 25 и 40 %, а вот суровая правда жизни – 7,5 и 10 %! Конечно, кое-что теряется и в трансмиссии, но это крохи по сравнению с потерями в двигателе.

Так что ж, врут авторы учебников? Нет, не врут, но лукавят. Тот КПД, что в них указан, относится к одному единственному режиму работы, называемому оптимальным.

(с) - поближще до низу

Опубліковано

Я тут на пальцях прикинув:

Якшо літр бензину має 34,5 МДж/літр (вікі)

3,6 МДж це = 1 Кіловат/година

Тобто 1 л бендзину - 9,6 КВт/год (потенційно)

То при "неоптимальній" роботі бензинового ДВЗ з 1 літра пального отримується всього 0,77 КВт/год... І хто тут говорив про камаз/вагон вугулля?

Опубліковано

Пане nickel я думав вам(саме вам) хватить місків припустити що моя макро-тубріна яка зібрана із хламу може працювати на парі та стисненому повітрі, але ж нє треба показати яктий у нас nickel "умнік" не зря нік собі такий підібрав... ще якось обзивається (доречі це образа, прошу модерацію відреагувати належним чином), ще одне! ніхто не збирається налагоджувати масове виробництво, на даному етапі я поекспериментував трохи, і зрозумів що "мельница" куди перспективніше буде...

ЗІ закинув сюди щоб не хоронити ідею, можливо комусь в чомусь і пригодиться.

ЗІІ не у всіх є велосипед.

Опубліковано

Практичної користі з "винаходів" HWman зараз мало. Але людина щось робить, вчиться, старається і це вже є добре. Проводячи такі експерименти людина здобуває певні знання, навички. Можливо так і до серйозних справ дійде поступово.

Краще допомогли б чимось, задали б вірний напрямок пошуків і т.п.

Особисто мені сподобалася ідея з генератором на велосипед. Розумію, що подібне вже було ще за Союзу, але цікаво було б отримати нове рішення, тим більше, якщо зроблене воно своїми руками.

Опубліковано

Порахуй скільки витрачається енергії і сил, щоб зробити цю воду питною і подати тобі у хату

Знали б Ви скільки тієї води взагалі витікає прямо в землю по дірявим нашим трубам, так і не дійшовши до споживача.. Так що той об'єм води, який використав HWman для свого експерименту це просто крапля в морі. Тим більше промисловим виробництвом електроенергії таким способом ніхто тут не збирався займатися...

Опубліковано

кажется топикстартер уже упоминал, что все его творения имеют экспериментальное значение. ничего плохого в подобных экспериментах я не вижу, а потраченные усилия и энергию оставим на совести топкстартера.

SysR и nickel я настоятельно советую воздержаться от каких-либо комментариев в этой теме, особенно в вызывающем и оскорбительном тоне. предупреждаю как Модератор..

Опубліковано

HWman подам ще одну ідею, монтуєш отаку турбіну в трубу по якій вода подається у будинок, тоді всі хто будуть брати воду будуть її крутити.

На парі і стисненому повітрі воно звичайно буде працювати але зі ще меншим КПД чим з водою. І у випадку пари дуже швидко вийде з ладу.

Опубліковано

Не думав поексперементувати з термопарами (на ефекті Зеебека, 1, 2)? От тобі і грін енерджі. Наприклад ККД компа знижується за рахунок відтоку частини споживаної електроенергії на виділення тепла мікросхемами і затрат енергії на розсіювання тепла кулером (приведення його (кулера) в рух). Коротше перетворення теплової енергії в електричну без посередництва теплоносія - води/пари.

P.S. Не обов*язково експерименти ставити в середині системного блока, можна почати з газової плити. :rolleyes:

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Наткнувся випадково на

і зразу прийшла ідея:

91b1b96d70819c2f51ac4bb21baba7e9.jpg

45dd1aa07ed4e5da5e28c7b2f537d4a3.jpg

Тепер можна і редуктор поставити, бо найбільш ефективна вона на меньших обертах, тоді

вся сила тиску води реалізовується... і тепер можна перетворювати енергію пари...

ЗІ нажаль все що є, сіли батарейки до фотіка, зарядити забув

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Нарешті виготовив крильчатку власного виробництва:

dc305e36147b4c8d25f211eaf1137e9d.jpg

і відео

http://www.youtube.com/watch?v=LBWL0XpMq8k

http://www.youtube.com/watch?v=tg85mQUZYAU

як можна прикріпити до вала ел двигуна сд диск, був би неробочій привод я б придумав як а так...

Опубліковано

Цікаво а що дасть якщо для крильчатки, якщо я зроблю не 8 лопаток а 16

Буде менше втрачатися енергія, тобто оберти крильчатки збільшаться.

А взагалі мене дивує твій вибір, в якості перетворювача енергії, використовувати вентилятор. Вентилятор використовують для роботи з газами і при невеликому тиску (~0.15 атмосфер), а в тебе є декілька атмосфер тиску і гідравлічна енергія концентрована в трубі, тобто немає потреби використовувати вентилятори, для її уловлювання. В таких випадках, для перетворення гідравлічної енергії в механічну, краще використовувати гідромотор - такий чи такий, хоча можна використати і звичайний поршневий механізм - ефект буде значно кращий. Можна використати гідронасоси, тільки навпаки - як з електродвигуна робиться генератор, так з насоса стане гідродвигун

Хоча для твоїх потреб я б рухався в цьому напрямку:

Опубліковано

Нажаль у тих ліхтариків замало потужності, для прикладу, я доречі казав сторінку назад вроді, повністю розряджений тєл жре 500-600 міліампер(потім поступово падає) а напруга при цьому біля 3.6(рідна нокієвська зарядка), фонарік дає близько 50-100 мА (думаю).

Да, гідронасоси це канєшно кльово але це занадто просто, я більш люблю щось робити самому чім купляти готове, да і можна підстроїти як нада, наприклад зробити певну кількість лопаток...

По новій крильчатці(про яку я згадував чють вище) скажу: обороти стали меньші натомість щоб зупинити її треба нехіле зусилля прикласти.

Опубліковано

Нажаль у тих ліхтариків замало потужності, для прикладу, я доречі казав сторінку назад вроді, повністю розряджений тєл жре 500-600 міліампер(потім поступово падає) а напруга при цьому біля 3.6(рідна нокієвська зарядка), фонарік дає близько 50-100 мА (думаю).

Да, гідронасоси це канєшно кльово але це занадто просто, я більш люблю щось робити самому чім купляти готове, да і можна підстроїти як нада, наприклад зробити певну кількість лопаток...

По новій крильчатці(про яку я згадував чють вище) скажу: обороти стали меньші натомість щоб зупинити її треба нехіле зусилля прикласти.

по другому відео є посилання, як доробити ліхтар, як добавити потужності і т.д., тим більше що сам любиш щось робити.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...