Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

наш мер сьогоднішній в інтервю ТРК АВЕРС, каналу Волинь повідомив що за рахунок скорочення структури мерії до 3 рівневої системи управління зекономив 850 000 грн. почне добудову моста, реконструцію вокзалу і т.д...

PS "Обіцянка цяцянка а дурневі радість" - Народна приказка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

На поверненні ПДВ вже не заробиш, тому пішли іншим шляхом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

У лютому 2011 відбулася нарада з питань визначення концепції реконструкції залізничного вокзалу.

30632.jpg

На розгляд було представлено чотири проекти майбутньої залізничної станції «Луцьк» та розвитку привокзальної площі, - пише сайт Луцькради.

Як зазначив тоді міський голова Микола Романюк, реконструкція діючого вокзалу буде здійснена за кошти Львівської залізниці.

Тож сьогодні до нашого міста прибув головний інженер Львівської залізниці Володимир Кисельов, щоб обговорити з міською владою питання ремонту залізничного вокзалу.

За словами міського голови Миколи Романюка, «крім обговорення організаційних питань, було досягнуто домовленостей здійснити ремонт вокзалу уже в цьому році».

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імхо, те що зараз, літом, з тильної сторони (від поїздів) виглядає дуже навіть охайно.

А те що вокзал маленький... Ну так, маленький. А нащо великий? Не цим хизуються.

От у Львові - великий, і толку?

Єдине що дійсно не вистачає ще одного мосту, але то проблема вже інщого плану...

По суті місто розділене залізничними коліями, і всього 2 мости (перемоги-соборності) і рівненська + через ківерцівську

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

знову відмиють купу бабла і нічого суттєвого не зроблять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зберігти, сучасний стиль самого жд вокзалу. Відрестварувати саму будівлю. З правої сторони де мініатюрний скверик - можна побудувати міні ТЦ.На нижньому поверсі магазинчики, що пропонуватимуть відповідні товари для пасажирів, а на другому поверсі - якісний зал очікування. Інтернет клуб з послугами, ксероксу і тд(Адже не всі ж мають ноутбуки та смартфони),забігайлівка типу "Театральний майдан" бажано з бешкоштовним з WiFi. (Для тих хто має смартфони та ноутбуки). З площі - убрать нафіг лоточників. Довести до ладу перехід над коліями. Ось і проект.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А те що вокзал маленький... Ну так, маленький. А нащо великий? Не цим хизуються.

От у Львові - великий, і толку?

Ну да, Луцьку великий не треба. В нас лише 5 щоденних міжміських поїздів, тому цього вистачає...

У Львові вокзал якраз такий як треба, навіть, можна сказати трохи переповнений. В деякі години доби нехватка місць для зберігання багажу, зали очікування переповнені (як платний так і безкоштовний (про VIP не скажу - не був)) Тому там все добре...

Луцьку би простеньку реставрацію (під класику :rolleyes: ) і добудувати міст з виходами на платформи і дві сторони дороги (з ескалаторами :rolleyes: ) І накриття поробити над платформами (як на автостанції)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зробити нормальний ремонт і добудувати міст - було б саме то <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наш мер сьогоднішній в інтервю ТРК АВЕРС, каналу Волинь повідомив що за рахунок скорочення структури мерії до 3 рівневої системи управління зекономив 850 000 грн. почне добудову моста, реконструцію вокзалу і т.д...

PS "Обіцянка цяцянка а дурневі радість" - Народна приказка

А в приваті ДВОХрівнева..... Неподопцтво! <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцькому вокзалу добудуть ще один поверх

Залізничний вокзал Луцька таки приведуть до ладу – зробити це влада міста обіцяє до кінця нинішнього року.

Про це розповів міський голова Луцька Микола Романюк телеканалу «Аверс» 23 березня.

Днями мер зустрівся з головним інженером Львівської залізниці Володимиром Кисельовим, з яким домовився, що ремонтні роботи розпочнуть з травня. А до кінця року вокзал обіцяють облагородити повністю.

Нагадаємо, ще в лютому місцеві владці та керівництво Львівської залізниці радились, яку концепцію реконструкції луцького вокзалу обрати. Тоді волинські архітектори запропонували аж чотири варіанти. Щоправда керівництву міста не підійшов жоден проект.

«Якщо говорити про ремонт вокзалу, то вчора (22 березня, «ВН») відбулася зустріч з головним інженером Львівської залізниці і рядом працівників з Львівської залізниці, наших служб відповідних. Досягнута домовленість по тому, як буде проводитися реконструкція вокзалу», – каже мер.

«Вона не буде такою великою реконструкцією, але буде надбудова ще одного мансардного поверху. Зовсім інший новий проект є. Це просто надбудова мансардного поверху. Цей проект вже буде готовий в нас на п’ятницю (25 березня, «ВН»). І реконструкція буде просто в середині там така легенька», – пояснив градоначальник.

Що стосується недобудованого мосту – це окрема тема, каже Романюк. Над нею міський голова ще працює.

«На завершення переходу для того, щоб встановити ліфтову кабіну і сходи з цієї сторони від вокзалу порядка 2 мільйони 200, 2 мільйони 300 треба. Я їх думаю не за рахунок бюджету, а за рахунок бізнесу, який сьогодні є на Варшавському ринку», – коментує мер.

Міст, що виходить до приміщення торгового центру «Караван», працюватиме цілодобово. З цим проблем не буде, запевняє міський голова.

«Там буде відкрито круглодобовий доступ до ліфта і круглодобовий доступ до сходинок», – пообіцяв Романюк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як голосно сказано - бізнес :lol: Це ті бариги базарні мають бути зацікавлені в мості?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю тему можно закрывать,потому как со слов городского головы:"ОЙ ЛИ(Вона не буде такою великою реконструкцією),ОЙ ЛИ (реконструкція буде просто в середині там така легенька) и еще раз ОЙ ЛИ(Що стосується недобудованого мосту – це окрема тема, каже Романюк. Над нею міський голова ще працює(думает как этот головняк дотянуть до следующих выборов)).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Обспоживспілці – землю, місту – міст, – Романюк

Волинська обласна споживспілка готова добудувати пішохідний міст на залізничному вокзалі, якщо місто надасть їй земельну ділянку 3,5 гектара для обслуговування ринку «Завокзальний» в оренду на 25 років. Про це 18 квітня йшлося під час засідання постійної депутатської комісії з питань земельних відносин та земельного кадастру Луцької міської ради. Хто встановлює правила гри? «Договір оренди Волинської обласної спілки споживчих товариств на землю на Завокзальному ринку закінчується у 2012 році. Знаючи про це, вони запропонували продовжити договір оренди на таких умовах», – пояснив начальник управління капітального будівництва Луцької міськради Леонід Карабан. Проте члени комісії вирішили, що 25 років – це надто тривалий термін і що не облспоживспілка повинна ставити умови міськраді, а остання має встановлювати правила гри у місті. «У такій справі спішити не варто. Потрібно все зважити. Адже врахуйте, що облспоживспілка здає торгові місця в оренду дрібним підприємцям. Коли земля буде в довготривалій оренді, то не факт, що орендна плата для дрібного бізнесу не зростатиме. А потім ми знову побачимо цих підприємців під стінами міськради зі словами «тепер давайте нам роботу або гроші», – пояснив свою позицію депутат міськради Роман Бондарук. Не дуже вірять депутати і в те, що облспоживспілка, яка обіцяє у разі успішного вирішення питання добудувати міст до Дня Незалежності України, виконає свої зобов’язання. «Де гарантії, що вони його все-таки добудують? Нам потрібно мислити далекосяжно. Думати на перспективу, – переконаний депутат Андрій Козюра. – Тому вважаю, що в питання треба розібратися детально. Зустрітися з підприємцями, з керівництвом облспоживспілки, а вже потім виносити його на сесію міської ради». Депутати не відкидають такої можливості, аби врешті-решт за допомогою облспоживспілки добудувати пішохідний міст, але, на їх думку, поспішати з цим питанням не потрібно. У результаті, після довгого та жвавого обговорення комісія відмовила у розгляді цього питання на найближчій сесії міськради, що відбудеться 20 квітня. Хоч з мосту та й… у землю Приблизно через хвилин двадцять на комісію завітав луцький міський голова Микола Романюк. Він особисто прийшов переконувати депутатів у важливості якнайшвидшого вирішення питання оренди землі на 25 років для облспоживспілки. Романюк розповів, що міст мав добудувати власник луцької фірми «Домінанта» Леонід Джулинський, який побудував на Завокзальному ринку торговий центр «Караван». У договорі було зазначено, що він має побудувати міст, а за це йому передали 0,77 соток у власність. «У торговому центрі він справді зробив сходи, встановив ліфт. А потім у договорі банально замазали деякі слова коректором і написали, що фірма зобов’язувалася будувати лише зі сторони «Каравану». До іншого боку моста вони не мають жодного відношення», – зазначив мер. Щоб виправити цю ганебну ситуацію з пішохідним мостом та все ж добудувати його до Дня Незалежності, луцький голова пропонує нову угоду з підприємцями, які, за його словами, все одно прийдуть до міськради просити продовжити їм договори оренди. Депутати, подаруйте місту міст, – Романюк Микола Романюк каже, що він сам запропонував облспоживспілці таку угоду, адже переконаний, що від неї виграє і місто, і малий бізнес. «До мене не раз зверталися дрібні підприємці і казали, що якби вони знали, що земля буде у довгостроковій оренді, то вони б активніше вкладали кошти у розвиток ринку, тобто своїх торгових місць», – продовжував переконувати депутатів мер Луцька. За його словами, у міськраді вже навіть порахували, скільки грошей потрібно, щоб добудувати міст. За попередніми підрахунками такі роботи коштуватимуть 1,2 мільйона гривень. Однак якщо оренда буде довгостроковою то спілка звичайно добудовує міст за власні кошти. Як ще один аргумент на користь облспоживспілки Микола Романюк назвав її в числі найкращих платників податків та оренди за землю. А це, каже він, стабільні надходження до міського бюджету. «Я ще раз звертаюся до депутатів добре зважити та не втратити такий шанс. Ми можемо місту до Дня незалежності добудувати пішохідний міст», – зауважив Романюк. Своїх грошей не потратять, а землю матимуть Проте аргументи міського голови не подіяли на присутніх, і вони відмовилися переглянути свої рішення. «Я переконаний, що ці гроші, які облспоживспілка витратить на будівництво моста, вона потім «відіб’є» на підприємцях. Це не будуть їхні гроші, вони й копійки не потратять. А землю ми віддамо на 25 років, майже як у власність. Та й де гарантія, що його добудують?» – переконаний Роман Бондарук. Тим часом Андрій Козюра зазначив, що їм потрібно у цій ситуації передбачити, що далі робитиме облспоживспілка. «Ситуацію треба розглядати в площині того, як далі вона буде діяти. Щоб для підприємців не трапилося такого: речі на вихід і – до побачення. Треба підприємців зібрати на збори, аби почути їх думку. Щоб ми потім не були крайніми і не чули протестів під стінами міськради», – підмітив Козюра. Буде рішення комісії – буде міст У свою чергу Микола Романюк зауважив, що часу на те, щоб зволікати з вирішенням цього питання, немає, якщо місто хоче мати міст до Дня незалежності. «Ви ж розумієте, якщо ми не приймемо таке рішення на цій сесії, то ми не встигнемо до 24 серпня. Адже треба потратити час на виготовлення документації, підписання договорів. А завершення будівництва моста – це одне із положень рішення. Якщо вони його не виконують, то договір оренди розривається в односторонньому порядку», – гарантував надійність угоди Микола Романюк. Депутати ж все одно запропонували відкласти розгляд питання до позачергової сесії чи вже аж до наступної. Хоча однозначної відмови Романюку не було. Голова комісії Володимир Никитюк пообіцяв, що результат голосування з цього питання точно скаже мерові після закінчення засідання комісії. Однак більше на комісії це питання депутати не розглядали. Вочевидь, його будуть вирішувати вже без представників ЗМІ та у більш тісному колі.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
«Львівська залізниця» розпочинає реконструкцію луцького вокзалу. Щоправда, скільки коштуватимуть роботи, невідомо, адже наразі проектна документація виготовлена ще не повністю. Однак роботи розпочнуться уже наступного тижня.

До Луцька для ознайомлення із потенційними обсягами робіт приїхав начальник «Львівської залізниці» Богдан Піх. Для його зустрічі міський голова Микола Романюк навіть залишив засідання виконавчого комітету міськради, яке планувалося заздалегідь. Також до залізничного вокзалу приїхав і перший заступник голови Волинської ОДА Олександр Башкаленко. Чиновники ознайомилися із приміщенням вокзалу та прилеглою територією.

За словами Піха, роботи на споруді розпочнуться вже наступного тижня. «Адже луцький вокзал – єдиний в Україні, де упродовж двадцяти років не було реконструкції. Лише косметичні роботи», – зазначив начальник «Львівзалізниці». На питання ЗІКу, а чому ж не ремонтували упродовж 20 років будівлю, зізнався: вокзал знаходиться на боковій гілці, тому не є дуже важливим. Відновлювали приміщення станцій насамперед основних залізничних вузлів.

Про вартість робіт Богдан Піх теж наразі говорить неохоче. Мовляв, ще не вся документація готова, тому ще не відомо, скільки коштуватиме реконструкція залізничного вокзалу у Луцьку.

За словами Луцького міського голови Миколи Романюка, залізничники хочуть завершити реконструкцію вокзалу ще цьогоріч. «Але якщо навіть роботи триватимуть до березня чи квітня, це теж добре. Головне – результат», – заявив він.

Окрім реконструкції вокзалу, переконує мер, триватиме і благоустрій навколишньої території. А вже з наступного тижня залізничники розпочнуть демонтаж перекриттів будівлі. А служби вокзалу будуть розселяти у навколишні приміщення.

zik

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше бы пешеходный мост достроили...

сорри за банальщину :lopata:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше бы пешеходный мост достроили...

сорри за банальщину :lopata:

Уви, міст почала будувати не залізниця.и він залізниці геть не потрібний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

«Львівська залізниця» розпочинає реконструкцію луцького вокзалу.

За словами Піха, роботи на споруді розпочнуться вже наступного тижня. «Адже луцький вокзал – єдиний в Україні, де упродовж двадцяти років не було реконструкції. Лише косметичні роботи», – зазначив начальник «Львівзалізниці». На питання ЗІКу, а чому ж не ремонтували упродовж 20 років будівлю, зізнався: вокзал знаходиться на боковій гілці, тому не є дуже важливим. Відновлювали приміщення станцій насамперед основних залізничних вузлів.

zik

Не знаю, чого більше в цьому повідомлені - смутку чи радості. Всім давно відомо зверхнє відношення львівяк до бидла волиняк і ситуація з вокзалом тому підтвердження - 20 років Львівська залізниця на лучан чхала не звертала уваги. В підтвердження такого відношення приведу один анекдот бувальщину: Два сусіди, один волиняка інший львівшкий вуйко вирішили господарювати спільно. Купили одного на двох коня, працювали, кінь захворів, ветлікар сказав треба зробити коню продувку через вихідний отвір. Вставили трубочку - перший дує волиняка. Дув, дув - втомився, каже до сусіда львівяки - на, дуй ти! Львівяка взяв, витягнув трубочку - розвернув другою стороною, і вставив коневі тою що дув волиняка. Наш земляк питає - ти що робиш, здурів? А львівський каже - Я СІ БРИДЖУ!

Щось подібне сі відбуває і в ситуації з нашим вокзалом - довести до такого стану - то треба настільки ненавидіти сусідів аж до Я СІ БРИДЖУ! Так само як і в ситуації з дорогою до Львова - вам не нагадує те саме Я СІ БРИДЖУ? А, що вони львівські пани, їм по барабану що у нас головний вокзал Волині - не вокзал, а собачий, смердячий сарай, в який соромно зайти... Мені довелося власноочно спостерігати сьогодні на вокзалі всю цю Львівську свиту, що прибула на шикарному спец локомотиві - думаю їхніх два супер-вагончика - це наших луцьких два вокзали по кошторису. Цікаво - приступили до реконструкції а плану його і кошторису ще немає - вам не здається, що вся ця грандіозна реконструкція зведеться до банального фарбування стін...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай реконструюють,буду років через 20 онуків на паравозіках катати зі станції РосинкаЛуцьк до станції Водограй Ківерці.А то тут вже буде нецікаво,або продадуть землю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От цікаво наші коли небудь навчаться щось робити не в ущерб громаді? :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От цікаво наші коли небудь навчаться щось робити не в ущерб громаді? :mdr:

Реконструкція чогось та інтереси громади - це практично несумісні поняття для нашої міської влади.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ну що ж,реконструкція вже розпочалась, сьогодні замітив що демонтували кіоски біля вокзалу, біля вокзалу лежать складені колоди, а головна будівля закрита.

Одне цікаво як довго продовжиться оця реконструкція, і що в результаті отримає громада.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міст обіцяють почати будувати в кінці червня

Наприкінці червня на залізничному вокзалі Луцька розпочнуть будівництво мосту-довгобуду через залізничні колії – до Дня Незалежності об’єкт обіцяють відкрити.

Про це розповів міський голова Луцька Микола Романюк у середу, 15 червня, під час виїзної наради на залізничному вокзалі.

Мер розповів, що на сьогодні готово усе, аби починати роботи. Нині тут почали встановлювати огорожу на час будівельних робіт.

Донедавна невирішеним лишалось одне ключове питання – яке покриття класти. Раніше, каже Романюк, міркували і про асфальт, і про бруківку. Проте нині експерти зійшлись на резиновому покритті, яке виготовляє завод «Полімер». Один квадратний метр такого покриття коштуватиме 40 гривень.

Романюк запевнив, що фінансувати будівництво мосту буде Волинська облспоживспілка. Як повідомлялося раніше , на усі роботи витратять 1 мільйон 300 тисяч гривень.

«Міст буде. Раз ми сказали, значить він буде… З міського бюджету ні копійки ми сюди давати не будемо. Ми вкладаємось у мільйон триста», – зазначив міський голова.

Починатимуть роботи від Завокзального ринку – від торгового центру «Караван», у який «впирається» міст. До слова, після здачі в експлуатацію переходу «Караван» працюватиме цілодобово, адже міст від вокзалу веде у середину торгового центру. Відтак, запевняють посадовці луцької мерії, користуватись переходом можна буде і вдень, і вночі.

«Конструкції, які були змонтовані вісім років тому придатні до подальшої експлуатації. 80% готовності вже є. Залишається підряднику збудувати сходову вежу зі сторони вокзалу – вихід на міст», – повідомив начальник управління капітального будівництва Луцької міської ради Леонід Карабан.

Під час виїзної наради чиновники луцької мерії водночас пересвідчились, що днями розпочались підготовчі роботи до реконструкції луцького залізничного вокзалу – навколо території вокзалу 15 червня встановлюють дерев’яні огорожі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотів сьогодні купити білети на завтра - ніфіга не получилося. Частина кас - там де Приватбанк був, частина - приміські. Скрізь комп'ютери не працювали. Я так розумію, білети вручну виписували :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спокойствие и терпение, граждане, всё будет нормально.я чувствую это.

как всегда я, и как всегда, Гетто.:))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...