Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

І шо такого "жерстяного" на тому відео? Хоче - їде на дизелі, хоче - на електриці. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Ну так пантограф піднятий. Може це гибрид :)

ну для пересічних громадян, ясне діло, не все тут зрозуміло... Я трошки проясню...

значить, моторвагонним рухомим складом (МВРС -- електропоїзди, дизельпоїзди) нас забезпечувало завжди моторвагонне депо Здолбунів (ну тепер ше долучилось моторвагонне депо Тернопіль зі своїми дизельпоїздами ДР1а, які ходять в сторону Львова від нас і моторвагонне депо Фастів -- електропоїзди ЕД9м сполученням Київ-Луцьк-Київ). На той час (травень-червень 2010) 2 електропоїзди ЕР9п-193 і ЕР9п-294 моторвагонного депо Здолбунів були на ремонті в київському вагоноремонтному заводі. Тобто електричок тут не вистачало. Тому і пустили такий собі гібрид тимчасово, щоб зекономити гроші і не палити дорогу солярку дизельпоїздом його пускали під тягою електровозів ВЛ80. Але повноцінна роботоздатність чи то пак функціональність дизельпотяга (тобіж гальмівна магістраль, система відкривання/закривання дверей, електропостачання) неможлива без роботи дизельної установки (двигуна) самого дизельпотяга, тому електровоз собі тягне, а дизель увімкнений для забезпечення функціональності систем потяга.

Гібрид дизельпотяга ДР1а-154 без одного головного вагона з електровозами ВЛ80 проходив до липня 2010...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Завтра закину фотки.. мож есть чет новое

Та є пофотканого багато за вчора і раніше... просто там нічого нового, єдине, шо помітно -- роботи в кабінеті Ірини Миколаївни на другому поверсі на вокзалі, там знесли перегородки між кімнатами і з вулиці просвічується через вікна на другу сторону, з вікон летить пилюка, працюють перфоратори. Кран з піднятою стрілою, "дивиться" в сторону туалетів, неробочий, линви не закинуті, в кабіні ховаються від дощу))) - сам бачив... Очевидно наразі допомога крана ще не потрібна. На мосту теж щось там роблять, але візуально нічого нового теж.

А да,як завжди тепер, трошки відео -- злива...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну шоб заспокоїти всіх зара викладу пару фоток...

Роботи на мосту, все як завжди...

373f3f72f081.jpg

bb367afedc55.jpg

Кабінет Ірини Миколаївни (Бас Ірина Миколаївна - начальник вокзалу), З вікон хмарами пилюка летить, довбають перфораторами і видніється світло на прольот з протилежного боку -- стін немає.

77666b802802.jpg

загальний вигляд... кран не в роботі, досі так і стоїть...

a3ce6b073347.jpg

0a07aa2eb49f.jpg

5ed5c5d3da21.jpg

ну і зрештою все... на останок трошки залізниці з Вашого дозволу

3a1eccfef34c.jpg

96f41e8ec0b3.jpg

ca7ac3bb9867.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось на пішохідному мості не видно захисних щитів над лініями, по яких напруга йде (електричка, тролейбус). Ці щити вроді з зовнішньої сторони кріпляться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще не поставили.. роботи тривають

Я думаю, зараз люди не настільки тупі, щоб торкатися провод руками, ногами, і іншими місцями тіла.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо приспічить відлити якомусь п"янюзі на мосту? ;)

Тоді він буде виглядати як Дункан Маклауд після вбивства безсмертного.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на мостах ы переходах над будь-якою контактною мережею встановлюють захисні щити якраз для таких випадків (типу якщо комусь приспічить))) ). а на залізниці, погодьтесь, робоча напруга на контактному проводі при системі живлення змінним струмом не маленька - 25кВ, при живленні постійним струмом 3кВ, але в останньому випадку більша сила струму. В Луцьку (на залізничних мостах захисні щити встановлено всюди, ну крім покищо повітряного переходу, який, наразі, робиться), доречі існує небезпечне місце:

міст, що сполучає Соборності і Перемоги, зі сторони вокзалу, над стрілкою - сходження першої та другої колії

6380788903da.jpg

під час таких дощів, як сьогодні вода з моста в тому місці тече просто проливом

81ae7dbb5381.jpg

5b63909ddfa8.jpg

якшо опинитись під таким "душем", то можна не тільки помитись, а ще і підсмажитись...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З останнього фото-звіту робота по реконструкції вокзалу і будівництва моста значно форсувались... Зокрема це стосується моста:

Так, зокрема появився ще один кран стаціонарно пересувний, встановили металеві опори при виході моста збоку лівіше:

010ebc460e87.jpg

26656adfd66e.jpg

Консоль опори контактної мережі поблизу моста, на якому проводились зварювальні роботи вчора додатково контрольно заземлена (штанга заземлення знята лежить на землі перед приходом потяга Сімферополь-Ковель для забезпечення габаритного проходження локомотива під час маневру. Роботи на мосту не проводяться на час прибуття-відправлення потяга):

e65ab0ad4a1b.jpg

Перед прибуттям потяга робітники покидають міст:

5a7a27b039ac.jpg

штанга контрольного заземлення встановлена по відправленню потяга:

0b0af0550972.jpg

Ну і звісно за цим стежать працівники ЕЧК-34 (обслуговування контакної мережі):

24fd1bb61434.jpg

На кран, що біля вокзалу врешті закинуті линви, кран готовий до роботи і доречі на тижні помітив одного разу його в роботі:

31f299c12528.jpg

2772223e4e5a.jpg

9746af725d7a.jpg

Протягом дня також по станції вшивалась кран-мотодрезина ДГКУ з ПЧ-19 (ст. Ківерці):

ff1cb4e69b06.jpg.

Інтересний факт. Проходячи коло моста почув дивну російську мову робітників на мосту... Згодом пройшовши трохи коло вокзалу побачив двох робітників в желетках з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ. Аж щелепи відвисли від здивування в мене)))

Порадувало локомотивне депо Львів-Захід. Швидкий потяг Сімферополь-Ковель прибув під електровозом ВЛ80т-1489, який судячи з вигляду щойно з покраски, вигляд просто супер:

ebaae2b1c662.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IMG_6107.JPG

Я сподіваюся, що цей бароковий ансамбль не розглядається як основний проект?

(до речі, за волинською традицією могли б куполи позолитити.... :D )

Це кінцевий варіант.

це не кінцевий варіант, бачив робочий проект даного об"єкту, башеньки будуть трохи іншої форми, але в усьому іншому змін нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто ж дозволив затвердити такий сороміцький проект???? І це у ХХІ столітті!

Були якісь громадські слухання? Обговорення? Запрошувались якісь архітектори?

Чи всі поклалися просто на "бога" волинської совіцької архітектури пана Бідзілю і сказали "ура, браво"?

Це ж смердить такиим нафталіном!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормальний варіант.

Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.

Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.

А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормальний варіант.

Якби Львів. - залізниця виділила більше коштів - відповідо і вокзал був би кращий.

Але я думаю, і так гарний буде. Головне щоб техніка сучасна була, і робітникі не хами.

А зовнішній вигляд тільки для того щоб око раділо.

воно то може й так, але оті башенки там нікуди не впираються

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ

Це що? "Боевая часть"?

А архітектура вокзалу ІМХО не сильно відрізнятиметься від архітектури інших з/д вокзалів подібної навантаженості (не рівняти із київським!). І луцькі архітектори тут ні при чому, здається. Нормальні такі башточки. :rolleyes: Аби до толку довели.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з символікою, чого б Ви думали, -- БЧ

Це що? "Боевая часть"?

правильно, БЧ - "Белоруска Чугунка", залізниці Білорусії...

Трохи по темі, давно хотів порозмірковувати... Якшо мені не зраджує память, то один із варіантів (ба навіть не один) передбачав вокзали з двох сторін залізниці, сполучені повітряним переходом, подібно як у Києві -- Південний і Київ-Пасажирський... + ше хотіли зробити такий маразм як вертольотну площадку (ну це само собою ясно, як же в сучасному світі без вертольотних площадок і лазерних мечів джедая, у нас же майже в кожного по вертольоту в гаражі). І як не дивно саме такий проект тоді сподобався Луцькій владі. Інтересно тільки як це можна реалізувати за 15млн. А тепер уявимо, що так воно і малося робитись -- один вокзал для пасажирських поїздів дальнього слідування (а їх у нас АЖ 10, тобто 5 в 2 сторони) і другий навпроти для приміських поїздів. Звідси випливає, що перебудовувати прийдеться не лише вокзал, але і всю залізницю, томущо вийде, що всі 7 колій буде зайнято під пасажирський парк, а як же вантажний? Куди його дівати, будувати додатковий парк, чи переноситись на Гнідаву? там і без того завжди завантажено колії... по друге треба електрифікувати ще 3 колії для приміського сполучення (у нас зараз електрифіковано 4 колії з 7 -- цього достатньо). Тобто бачимо, що 15 мільйонів гривасєй для такого грандіозного проекту по типу Вавілона далеко не вистачить. І не дивлячись на таке, проект владцям сподобався, а залізниця, знаючи що за собою тягне така реконструкція в плані самої залізниці власне тихенько промовчала. Очевидно існують якісь інтересні таємні домовленості, про які нам з Вами не відомо... Така собі таємна "масонська ложа "Реконструкції Вокзалів""...

Ось першоджерело -- http://toplutsk.com/biznews-news_4607.html -- поясніть, що вони там курять на засіданнях, я теж таке хочу...

"Розробники проекту зазначають, що розміщення вокзалу у два блоки (зі сторони Привокзального майдану і вулиці Карпенка-Карого) по обидві сторони колії дасть можливість ефективно одночасно приймати приміські і міжміські потяги. Разом з тим, як зауважили розробники, вже до цього розпочатий будівельниками відкритий перехід між залізничним вокзалом і торговельними рядами не може слугувати повноцінним зв’язком між районами міста. «Оскільки існуючий недобудований мостовий перехід закінчується у приватному торговому центрі, він може використовуватись тільки як додатковий зв’язок (повинен бути добудований за кошти інвестора)», – йшлося у поясненні проекту. Крім того, проект передбачає облаштування злітно-посадкового майданчика для гелікоптера (район вулиці Карпенка-Карого)."

...........................

"Власне, розглянувши різні проекти, Микола Романюк назвав їх «хорошими», але зауважив, що все буде залежати від позиції Львівської залізниці. Разом з тим, мер Луцька схилив свою думку до першого згаданого проекту. У свою чергу волинський губернатор Борис Клімчук додав, що перший і другий проекти можна поєднати. А головний архітектор Луцька Юрій Казмірук зауважив, що більш важливого питання з точки зору містобудування у Луцьку, як реконструкція залізничного вокзалу – немає."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

БЧ = Беларуская Чыгунка ;)

Гм! Гастарбайтери! І в Ківерцях, виходить, вони свого часу будували? Чи просто Брест близько, то щоб з Києва спеців не просити, то білоруси роблять? Чи сябри дешевше беруть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...