Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

да, ше хотів додати... Будь які глобальні перебудови в масштабах міста, зміна концепцій, схем господарювання і т. д. і т. п. -- це є чистої води стрес для жителів міста незалежно позитивні то зміни чи негативні (Довідка: спонтанна позитивна реакція людини -- це також стрес). Уявіть собі всі ті незручності, які виникнуть -- народ незнатиме куди їхати (куда бежать, за кем строится), щоб сісти на потяг, половина приїде на місце старого вокзала, бо не вїхала, шо вокзал уже не там, і вийде як в тій пісенці -- "прибіг сховатись заїнька -- ялиноньки нема"... Доречі не треба багато фантазувати, яскравий приклад і якраз повязаний з реконструкцією вокзалу -- хто-небудь спостерігав влітку особливо, та і зараз можна таке побачити -- деякі люди чекають маршрутку/тролейбус на зупинці біля вокзалу... який же їх огортає шок, коли їхня маршрутка/тролейбус проїжджає повз них не зупиняючись, оскільки стару звичну для всіх зупинку біля вокзалу перенесли на інше місце, а ті люди про то не знали. Ну але то таке, з часом звикнуть всі.

Серйозніше виглядають справи з розбудовою (чи то скоріше будівництвом) вокзалу (а отже і цілої ЖД станції) в іншому місці -- це ж купа головного болю, -- залізничникам взагалі судний день -- готувати настил, розкладати полотна, переносити комунікації, жилі площі і земельні ділянки, електрифікувати і ше купа капітальних робіт... Ви взагалі чули, щоб у нас УкрЗалізниція десь шось таке нове капітальне будувала (ну крім Києва -- мається на увазі не так давно відкриту вокзальну станцію Дарниця, будували яку десятиліття, пасажирська станція Дарниця практично одноліток нашого пішохідного моста)? Чи дехто планує, що станція Луцьк переїде в Ківерці? щось подібне було декілька років тому... з жахом згадую ті часи... на вузенькому острівному пероні тиснеться натовп бажаючих сісти в потяг (ківерцівські і луцькі) і тих, хто їх проводжає, більше повезло тим, хто опинився в в центрі натовпу, решта ризикує бути витиснутими на колію, потяг, що прибуває сламя голову (не так як в нас в Луцьку -- поважно, граціозно, не поспішаючи) виламує цигарки в губах тих, хто курить на пероні в той момент і втирає носа. Не знаю яким чудом за весь той час, поки лучани їздили в Ківерці сідати на потяги ніхто не потрапив отак під потяг (хоча, хто зна, може і потрапив хто, але нам про то не сказали)...

(Завтра довершу думку, вибачайте, вже пізно, жінка свариться))) )

Опубліковано

За такі наміри (облраду і мерію) - в Ліпіни. Щоб мозолі трудящі їм вправили. Щоб надовго.

А вони там вже собі точно знайдуть однодумців. :0033::0129::0099:

Опубліковано

у мене або очі вилізуть або голова відсохне читати 7 сторінок...

не бийте сильно, скажіть, то по якому проекту реконструкція йде?

чи буде як з центральним майданом, вкладуть нову бруківку, пофарбують вокзал а за остальні гроші построять пару дач меру?

Опубліковано

Десь на перших сторінках теми про пожежу в ЦУМі був лінк з інтерв'ю з теперішнім гол.архітектором - там є фото, яким буде вокзал після реконструкції.

Опубліковано

Через станцію Ківерці будуть курсувати два нових поїзда (змінений маршрут)

1.29К ("Каштан" ) Київ - Берлін 10/12/2011-26/05/2012, 1/10-8/12/2012 по 1, 4, 5, 6 днях тижня, крім 31/12/2011 розклад

2. 445 ("Каштан" ) Берлін - Київ 11/12/2011-27/05/2012, 2/10-8/12/2012 по 2, 5, 6, 7 днях тижня розклад

3. 67 ("Київ-Експрес" ) Варшава - Київ 11/12/2011-8/12/2012 щоденно розклад

4. 67К ("Київ-Експрес" ) Київ - Варшава 10/12/2011-7/12/2012 щоденно розклад

Опубліковано

Може хтось щось недозрозумів,то я ширше висловлю свою думку з приводу вокзалу в Луцьку.

По перше не треба впадати в крайнощі з сарказмом з приводу драмтеатру та іншого.

По друге,я на 100% впевнений,що ремонт нашого вокзалу-гроші на вітер.Луцьк не залізничний вузол,через нас невигідно пропускати не пасажирські не вантажні потоки-апендикс одним словом.

По третє, ще за нашого життя місто буде мати велику проблему зі сполученням 33-й+40-й-центр.Наразі єдиний переїзд(міст Соборності-Перемоги) вже перегружено,пробки щогодини.Знову ж таки через недалекоглядність наших архітекторів,які розмістили в тому районі ринок і автостанцію.Необхідно було зробити розвязку Конякіна-Грушевського.А,забув,ще ж маємо мегапроект століття пішохідний перехід Варшавка-Вокзал,на якому пропіарилось не один десяток політиків і грошей вкрали також немало.

Взагалі підхід наших архітекторів дуже дивує і вражає своїм непрофесіоналізмом.

Візьмемо наприклад Рівне,схоже на Луцьк. Там грамотно винесли за межі міста торгівельні центри,автосалони,при чому розміщають їх разом,що дуже зручно для покупців.Там де є насиченість транспорту зробили підземні переходи. Хоча й там достатньо косяків,але вони хоч трохи спробували думати про майбутнє.

В нас же можна купити землю,збудувати будинок,посадити парк,а через років 5-10 перед твоїми вікнами вирубають парк і втикнуть висотку,або автомийку.Генплану нема,а того що є ніхто не дотримується.

Опубліковано

да, ше хотів додати... Будь які глобальні перебудови в масштабах міста, зміна концепцій, схем господарювання і т. д. і т. п. -- це є чистої води стрес для жителів міста незалежно позитивні то зміни чи негативні (Довідка: спонтанна позитивна реакція людини -- це також стрес). Уявіть собі всі ті незручності, які виникнуть -- народ незнатиме куди їхати (куда бежать, за кем строится), щоб сісти на потяг, половина приїде на місце старого вокзала, бо не вїхала, шо вокзал уже не там, і вийде як в тій пісенці -- "прибіг сховатись заїнька -- ялиноньки нема"... Доречі не треба багато фантазувати, яскравий приклад і якраз повязаний з реконструкцією вокзалу -- хто-небудь спостерігав влітку особливо, та і зараз можна таке побачити -- деякі люди чекають маршрутку/тролейбус на зупинці біля вокзалу... який же їх огортає шок, коли їхня маршрутка/тролейбус проїжджає повз них не зупиняючись, оскільки стару звичну для всіх зупинку біля вокзалу перенесли на інше місце, а ті люди про то не знали. Ну але то таке, з часом звикнуть всі.

Така проблема не через стреси і звички,а через те,що вкладаючи мільйони в реконструкцію,не виділили кілька тисяч на інформативність,вказівники тощо.

Опубліковано

zaHARE, генеральний план є, хоч його і невзначай зробили недоступним на сайті міськради

http://www.vip.lutsk.ua/_/genplan.jpg 5669 × 6290 7.2MB

http://www.vip.lutsk.ua/_/lutsk_genplan_lite.jpg

http://www.vip.lutsk.ua/_/shema_lutsk.jpg

також радив би ознайомитись з пояснюючою запискою, де розказується про теперішній стан луцька і плани на майбутнє по будівництву доріг, розв'язок і мостів та реконструкцію комунального господарства. http://www.vip.lutsk...t/gen_plan.html

ще найшов цікавий фотошоп до теми =)

http://www.vip.lutsk.ua/_/lutsk.rar

Опубліковано

на генплані не дуже все зрозуміло,але є місця які генпланом не предбачені до забудови багатоквартирних будинків,але по факту будинки там будують.

Тобто одним словом генплан для галочки,його ніхто не дотримується.

Опубліковано

Така проблема не через стреси і звички,

Стреси -- це вже наслідок, я про це писав.

Бліііііін...... я вже так втомився одне і теж постійно пояснювати. Колись моста небуло взагалі (мається на увазі автомобільний міст, що поєднує Перемоги і Соборності). була просто дорога, яка доречі залишилась з одного боку і досі -- якщо іти від 5 школи на залізницю, то пройдемо асфальтною дорогою просто в притик колій. Міст -- це завжди "+". Невірите -- запитайте у ПЦБшників, МБГшників, АДА, вони вам підтвердять і наведуть незаперечні переваги. Міст дозволяє розвести шляхи не тільки різних видів транспорту, а і одного виду. Усі автомобільні розв'язки обов'язково включають в себе мости і там де хронічно утворюються пробки на дорогах (яскравий приклад -- Московська площа в Києві (це там де автостанція, "Рошен")) намагаються по можливості побудувати розв'язку з мостом. Я от зрозуміти неможу, де ви в районі моста на переході Перемоги-Соборності пробки бачите? ну буває звісно, що аварія станеться (а при теперішніх порядках навіть царапнула машина машину -- все, капець... стоять на тих же місцях, що і при інциденті до приїзду ДПС і слідчого експерта) і пробка аж через міст перевалює хвіст машин, але то вина не моста, не залізниці і не моя. То вина роззяв, що покупляли права і їздити невміють. Ну просто тупо брати і викидати те, що маємо, вистачає того, що яка тепер влада не приходить на Богдана Хмельницького 19, то вся поголовно бере до рук бензопили і хєрачить все, що хоть трохи зеленіє. уявіть що ви живете в багатоповерхівці на поверсі так 6-7... а нє, краще на 16... І вам кажуть -- "та нафіга нам той ліфт, давайте викинем його і поробим в ліфтовій шахті кладовочки"... Звичайно, ви руками і ногами тілки "ЗА", ну бо по принципу як ви з залізницею хочете зробити. З Луцька залізничним транспортом ви маєте пряме сполучення з такими містами як Київ, Вінниця, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, Одеса, Житомир, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Сімферополь, Москва.......... При цьому сіли в поїзд, лягли на поличечку, очки закрили і спунькаєм собі, або сіли і втикаєм в віконечко на файну юкрайну (зразу на думку приходить пісня ТНМК - Файна Юкрайна з альбому "Пожежі міста вавілон"))) ), чи пресу читаєте, захотіли -- в туалет сходили, захотіли -- чай, каву гарячу попили, при бажанні можна навіть покурити в ничку. Чим не кайф? А реконструкція вокзалу досить таки нагальна. той, хто пише, що вона нікому не потрібна просто мабуть не бував на тому вокзалі -- підлога протерта до величезного "блюдечка", над головою і поміж ніг голуби крутяться, штукатурка сипиться, куди не повернись -- все обшито плитами ДСП зі шпоном (совдеп зашкалює), споконвічна лигарня часів другого хрестового походу наповняє феєричними блювотними ароматами все приміщення і добиває інтерєрчик магазин типу лавка в залі очікування, що більше смахував на пост чергування у відділенні лікарні. А то є обласний центр. Нові або оновлені вокзали мають всі обласні центри (Кіровоград він і в Африці Кіровоград, тому там і вокзал відповідний і завжди таким буде), та шо там обласні центри, такі станції містечок як Рожище, Цумань, Ківерці, Клевань.... мають давно відремонтовані або повністю перебудовані вокзали. Звісно можливо масштаби реконструкції завищені. Луцьк не настільки високої категорії станція (шо по пасажирському парку, шо по вантажному), щоб існувала потреба в кімнатах матері і дитини, залі очікування підвищеної комфортабельності і т.д.

Хто сумнівається в історичності нашої станції і не відчуває гордості за історію появи залізниці в Луцьку і подальші події пов'язні з нею і нашим містом пропоную заглянути в газету "Магістраль", де є опублікована стаття про нашу станцію, ось стаття -- http://www.magistral...ib-imperii.html . А це, прошу пана, центральне видання УкрЗалізниці. ну і про реконструкцію нашу там теж вже декілька статтей назбиралось -- http://www.magistral...h-vokzaliv.html , http://www.magistral...e-vpevneno.html

Тому попрошу більше не наїжати на нашу станцію і не обіжати самих себе.

Опубліковано
Я от зрозуміти неможу, де ви в районі моста на переході Перемоги-Соборності пробки бачите. ну буває звісно, що аварія станеться (а при теперішніх порядках навіть царапнула машина машину -- все, капець... стоять на тих же місцях, що і при інциденті до приїзду ДПС і слідчого експерта) і пробка аж через міст перевалює хвіст машин, але то вина не моста, не залізниці і не моя. То вина роззяв, що покупляли права і їздити невміють.

постійно і щодня, але не корки, а тягнучка. І з кожним роком транспортний потік через міст буде тільки збільшуватися. Короче, - толі єщьо будєт!.. :/

феєричними блювотними ароматами

а я якраз обідав.... :(

Опубліковано

Dream, практично готова дорога є від військової частини на Арцеулова і до колій, а через той бік акурат біля заправки на розі конякіна-карпенко-карого могла б виходити... Там практично тільки переїзд зробити, старий асфальт збоку військ. частини підходить майже до колій. Дорога могла б з'єднати напряму конякіна (а відповідно і крз) з привокзальною.

Грушевського проспект, порівняно з Перемоги майже не загружений зараз (і зрозуміло чому - він тупиковий).

Ще варіант - зробити нормальну дорогу через гаражи з карпенко-карого до бази автошколи досааф, відповідо виходить швидке з'єднання напряму конякіна-набережна.

п.с взагалі варіантів проїзду багато, можна їхати і на карпенко-карого-київський майдан, теж виїздиш в центр, інша справа що народ інстинктивно валить по найкоротшому маршруту як їм здається.

Опубліковано

Korting, я то всьо знаю, але, імхо, поки не забудують в/ч на привокзальній, поки реально не збільшиться кількість авто в тому районі, ніхто нічого нового думати не буде. Найкоротшим шляхом, паралельним Перемоги, що може розполовинити потік авто на ньому, є або уявний шляхопровід Привокзальна-Конякіна, або уявний шляхопровід Огієнка-Карпенка-Карого. Нью-Васюки, короче кажучи.

інша справа що народ інстинктивно валить по найкоротшому маршруту як їм здається.

на тому "найкоротшому" маршруті світлофорів з переходами певно найбільше в місті на кілометр довжини.

Опубліковано

Скільки не їздили з центру на автостанцію (а їздили багато по роботі) - постійно по Набережній-Ківерцівській. Але ж то не кожному дано зрозуміти що "любая крівая карочє любой прямой на которой стоіт мєнт 100500 свєтофоров" (с) х/ф Дальнобойщікі.

Опубліковано

практично готова дорога є від військової частини на Арцеулова і до колій, а через той бік акурат біля заправки на розі конякіна-карпенко-карого могла б виходити... Там практично тільки переїзд зробити, старий асфальт збоку військ. частини підходить майже до колій. Дорога могла б з'єднати напряму конякіна (а відповідно і крз) з привокзальною.

Грушевського проспект, порівняно з Перемоги майже не загружений зараз (і зрозуміло чому - він тупиковий).

Korting, неповірите, але я якраз думав над цим варіантом, коли писав попереднє повідомлення сьогодні. Справді моя думка полягала в тому, щоб пустити дорогу по Грушевського (проспект досить широкий і справді малозавантажений) і далі або перед вокзалом поворот на ліво на ворота в притик до військової частини і далі праворуч до поста безпеки руху і міст через залізницю, або діагональний зріз і далі змією через привокзальний базарчик, зерноочисну станцію, яка нині повністю покинута і розграбована і тоді можна було б вийти навіть на кільце з Коньякіна мостом. Справді, місця вистачає -- з однієї сторони нефункціональний об'єкт (зерноочисний комплекс) а отже це вже фактично площа землі над якою вже кружляють олігархічні стервятники, а з іншої сторони стояночка і глупа кільцева розв'язочка -- перспектива для нового автошляху шикарна, постраждає хіба базарчик, але їм не звикати, на те вони і базарні торгачі, щоб страждати від утисків загребущої влади)))...

а в районі переходу Перемоги - Соборності справді тягучка, але реально в місті тягучка у нас в двох конкретних місцях -- 2 ринки -- Варшавський і центральний.

Опубліковано

Единственный недостаток такого проекта - невтоптанная в землю станция скорой помощи ;)

Пусти туда транспорт - машины с трудом будут выезжать на вызовы.

Опубліковано
реально в місті тягучка у нас в двох конкретних місцях -- 2 ринки -- Варшавський і центральний.

а вирішення цих тягнучок, за умови змін лише в організації дорожнього руху (ОДР), можливе, імхо, лише в будівництві додаткових стоянок (наприклад, підземних), чіткого контролю за виконанням вимог знаків "Зупинка заборонена", та правильним направленням потоків пішоходів і, знову ж таки, контролем за запобіганням порушення ними ПДР. Як варіант правильного направлення потоку пішоходів - створення підземних та використання існуючого надземного переходу (зробити спуск з нього на К.-Карого до зупинки громадського транспорту). Коротше - знову Нью-Васюки. :)

Опубліковано

Хлопці про що ви говорите!? Реконструюють головну споруду, добавлять поверх, покладуть бруківку та і все на тому!!! про які аквапарки, ще один перехід, підземку, багатоповерхові гаражи ви говорите!? ви що нашу владу не знаєте? вони нещасний міст від вокзалу до каравану строїли чорти-зна скільки часу і то особисто я не вважаю цей міст добудованим, ще нормальна зима не почалась а люди вже падають на тому мості, травмуються, покриття таке що йдеш та підковзуєшся!!! Накриття від дощу та снігу немає!!! а частина мосту над дорогою карпенка-карого вгалі відсутня, так і на дорогу не далеко вилетіти!!! Так от робимо висновки!!!

Опубліковано
але реально в місті тягучка у нас в двох конкретних місцях -- 2 ринки -- Варшавський і центральний.

на центральному корки набагато більші ніж варшавському. Не остання причина в цьому, це купи сільских автобусів які стоять "на відстої" і перегорожують проїзд. Міські маршруткі як, приїхав, ну постояв пару хвилин, поїхав. Є звичайно унікуми що теж перегорожують проїзд. Там вузька дорога, місця не вистачає. Але реально там треба якась окрема площадка для приміських автобусів, бо вони дуже довго стоять на відстої і сильно загорожують дорогу.

Опубліковано
Накриття від дощу та снігу немає!!!

там його і не треба - це в першу чергу міст.

про які аквапарки, ще один перехід, підземку, багатоповерхові гаражи ви говорите!?

про Нью-Васюки.

Опубліковано

викладіть хто небудь фото поточного стану вокзалу.

бо буваю там рідко, а цікаво поглянути, що там зараз робиться.

Опубліковано
Sniper 16 грудня 2011 - 12:13 "..споконвічна лигарня часів другого хрестового походу наповняє феєричними блювотними ароматами все приміщення і добиває інтерєрчик магазин типу лавка в залі очікування, що більше смахував на пост чергування у відділенні лікарні." - ггг, насмішив. Але ж правда! А взагалі, по-моєму це вже залежить від керівництва вокзалу. Бо так буде і в "оновленому" вокзалі. Тільки тим пиякам дай волю.
Опубліковано

Единственный недостаток такого проекта - невтоптанная в землю станция скорой помощи ;)

Пусти туда транспорт - машины с трудом будут выезжать на вызовы.

Кстати на 40-й они доезжали бы в разы быстрее,если б была развязка Грушевского-Конякина.

Опубліковано

Dream, практично готова дорога є від військової частини на Арцеулова і до колій, а через той бік акурат біля заправки на розі конякіна-карпенко-карого могла б виходити... Там практично тільки переїзд зробити, старий асфальт збоку військ. частини підходить майже до колій. Дорога могла б з'єднати напряму конякіна (а відповідно і крз) з привокзальною.

Грушевського проспект, порівняно з Перемоги майже не загружений зараз (і зрозуміло чому - він тупиковий).

Ще варіант - зробити нормальну дорогу через гаражи з карпенко-карого до бази автошколи досааф, відповідо виходить швидке з'єднання напряму конякіна-набережна.

п.с взагалі варіантів проїзду багато, можна їхати і на карпенко-карого-київський майдан, теж виїздиш в центр, інша справа що народ інстинктивно валить по найкоротшому маршруту як їм здається.

зробиш переїзд - він буде постійно закритий, оскільки там потяги стоять майже завжди

хіба десь далі

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...