Перейти до змісту

Степан Бандера - больше не герой!


Arden

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

2 Tolik_lt Як ти вважаєш, Генерал Ду́глас Мака́ртур - герой Америки чи ні?(чисто з твоєї точки зору)

про це хай роздумують громадяни США. Але я би своїм дітям не казав робити життя з нього

  • Відповідей 254
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Опубліковано

корочє, висновок: герої - євреї і комуністи, да? Бандера, канєшно, камрад не однозначний, але ті дві категорії теж країну ні разу не об`єднають.

Опубліковано

корочє, висновок: герої - євреї і комуністи, да? Бандера, канєшно, камрад не однозначний, але ті дві категорії теж країну ні разу не об`єднають.

а без хероев никак?... :g05:

Опубліковано

Будь-яка людська думка будується з інформації, тобто з певної якісної інформації. Чим інформація якісніша, тим димка, висновок чи картина стає якіснішою і зрозумілішою, тим ширший круг людей її сприймає. На жаль, сьогодні в Україні практично не залишилося ніякої якісної інформації щодо УПА і її діячів. Всі висновки, заключення різних палітр істориків будуються в кращому випадку зі слів очивидців цих подій(і,зрозуміло, з якої сторони). А от люди, які безпосередньо були знищені(цілі села) вже не можуть розказати про невідому сторону історії західних сел і їхньої трагічної участі. От із цього вариться цей гівняний червоний борщ - без буряка і картоплі :) .

Якщо ви з"їли гівняний червоний борщ, це не означає, що ви в цьому винні, просто його так зварили, а сказали вам, що це смакота.

Я не плекаю жодних ілюзій шодо того, що люди, які виросли на комуністичних ідеалах, ну, на худий кінець ОРТ-шних ідеалах, задумаються над тим, що "Что-то не так в Датском королевстве".

да, і не забувайте про закон маятника ;)

Опубліковано

Цю історію знаю від мого приятеля Шимона Редліха - ізраїльського історика

А може хай нашу історію наші історики пишуть? Нас не повинна цікавити думка істориків з Росії, Ізраїля чи Гондураса. Ми якось і самі в своїй історії розберемось.

Бо такий досвід іноземного втручання в нас вже є. Можна згадати коли, починаючи з 2004 року, політтехнологи з сусідньої країни розколювали Україну на дві частини

Опубліковано

А може хай нашу історію наші історики пишуть?

только проверять у них, перед допуском к "написанию", национальность до "пятого колена", жили ли на оккупированных территориях, и так далее , а то враг не дремлет... :g05:

Опубліковано

А може хай нашу історію наші історики пишуть?

только проверять у них, перед допуском к "написанию", национальность до "пятого колена", жили ли на оккупированных территориях, и так далее , а то враг не дремлет... :g05:

Най вже пише будь-хто і будь-що(навть Африканці), давайте зробимо колективний смітник. ;)

Опубліковано
Най вже пише будь-хто і будь-що(навть Африканці)

я би на місці Обами на вас би образилася...

))))

ой, соррі, як стидно. це ж не політкоректно, най буде зулуси - так піде? :)

Опубліковано

Мої герої

- То Бандера - герой чи не герой? - питає мене син мого близького приятеля. Клас, в якому він eчиться - як і, зрештою, вся Україна - поділився навпіл: на тих, хто вважає Бандеру героєм, і тих, хто з тим не погоджуються.

- Звісно, герой, - кажу я. - Тільки що не мій.

Герой - це той, хто готовий пожертвувати своїм життям заради чогось більшого за себе. Немає сумніву, що Бандера не рахувався зі своїм життям. Тому він і герой. Тільки він не рахувався й із життями інших. Тому він не мій герой.

Моїми героями є не ті, які забирали чужі життя, а ті, хто захищали їх ціною свого. Найчастіше про них мало знають. Нерідко вони безіменні. Тому моє завдання як історика - витягати їх із забуття

Приклад перший: Тетяна Концевич, селянка з Тернопільщини, із села з милозвучною назвою Рай. Під час війни залишилася без чоловіка з двома дітьми. Із жалості чи з розрахунку - треба ж було на щось утримувати дітей! - узялася переховувати євреїв. На неї донесли. Знаючи, що на неї чекає, пішла до останньої сповіді. Священик сказав їй: "Не бійся, Тобі нічого не буде". Те, що сталося далі, можна вважати чудом. На порозі гестапо її перестрів німецький офіцер і, перепитавши ім'я, сказав іти додому, бо її справу закрито. Вернулася додому й у подяку за спасіння взялася рятувати (і врятувала) іншу єврейську родину.

Цю історію знаю від мого приятеля Шимона Редліха - ізраїльського історика, який 5-річним хлопчиком попав під опіку Тетяна Концевич. В Ізраїлі Редліх пробує добитися для Андрея Шептицького звання праведника. Митрополит Андрей зі своїм братом Климентієм, настоятелем Унівського монастиря, врятував декількох єврейських сиріт. Серед них був Адам Ротфельд, пізніший міністр закордонних справ посткомуністичної Польщі. Після одного зі свого інтерв'ю для "Ґазети виборчої" він отримав листа від американського професора Нобелівського лауреата з хімії. Виявляється, той теж урятувався в Уневі, тільки поза монастирем, у сільській родині.

Іншим моїм героєм є отець Омелян Ковч - капелан Української Галицької Армії, батько шести дітей. Під час німецької окупації він рятував євреїв, видаючи їм метрики про хрещення. Загалом, таких метрик видав 600. За це та інші подібні речі він попав до Майданека, де загинув у газовій камері.

Галицького комуніста Романа Роздольського теж відправили до концтабору. Йому, однак, пощастило вижити. Як справжній австромарксист, він був ворогом і для Гітлера, і для Сталіна. Тому після визволення мусив рятуватися втечею на Захід. Там написав декілька праць з історії марксизму. Судячи за кількістю перекладів їх на інші мови, Роздольський є найвідоміший у світі український історик. Тільки скільки людей знають про нього в Україні?

А скільки українців знають про Ковча? Єдине місто, що має вулицю на його честь - його рідні Перемишляни. Роздольський не має й цього. Якби я був українським комуністом, то вимагав би, щоб його іменем назвали по вулиці в кожному великому місті Україні. Тільки наші українські комуністи - як морські свинки: і не українські, і не комуністи. Тому й носяться зі своїм Сталіним і своїм Леніним, як із писаною торбою.

В Україні, як показують опитування, герої роз'єднують, зате жертви об'єднують. Коли я написав про це у своєму блозі, один із читачів заперечив: мовляв, на самих жертвах, без героїв, не збудуєш національної гідності. Згоден. Але з одним уточненням: можна побудувати націю на героях, які ставали на бік жертв і захищали їх своїм життям. Тобто на моїх героях.

Ярослав ГРИЦАК, історик

тут

І шило вилізло з мішка......зате тепер внуки врятованих євреїв палестинців кладуть не гірше Гітлера, за одного -десять.І хто в них герої?

Опубліковано

Цю історію знаю від мого приятеля Шимона Редліха - ізраїльського історика

А може хай нашу історію наші історики пишуть? Нас не повинна цікавити думка істориків з Росії, Ізраїля чи Гондураса. Ми якось і самі в своїй історії розберемось.

Бо такий досвід іноземного втручання в нас вже є. Можна згадати коли, починаючи з 2004 року, політтехнологи з сусідньої країни розколювали Україну на дві частини

як казав класик: "поясняю спєциально для дєтєй пріроди"

Стаття написана УКРАЇНСЬКИМ ІСТОРИКОМ

Ярослав Йосипович Грицак (нар. 1 січня 1960 р. у селі Довге Стрийського району Львівської області) — доктор історичних наук, професор Українського Католицького Університету. Директор Інституту історичних досліджень Львівського державного університету ім. І. Франка.

Вирване з контексту речення стосується не історії як науки, що досліджує минуле, а "випадку з життя", життєвого випадку, прикладу. І там в позитивному світлі описано УКРАЇНСЬКУ жінку. Вона врятувала чиєсь життя, уявляєш?

далі муку і воду від себе відставляй під час флатуленції.

Опубліковано

Стаття написана УКРАЇНСЬКИМ ІСТОРИКОМ

Вже після цих слів далі можна не читати:

- Звісно, герой, - кажу я. - Тільки що не мій.

Він може і історик, тільки точно не український

Опубліковано

А багато серед українців католиків?

Чому ми себе(і своїх героїв) маємо постійно оцінювати сторонніми очима,?

Нам німці.євреї ,росіяни,поляки ,французи ......розказують хто в нас має бути героєм (і хто ми самі такі, і де наше місце).

А ми самі маємо для себе думку і місце, і на своїй землі тим більше.

Опубліковано

можна побудувати націю на героях, які ставали на бік жертв і захищали їх своїм життям. Тобто на моїх героях.

Як на мене то історик з мазохістськими наклонностями, щоб бути героєм неодмінно треба покласти власне життя? А хто лишиться в живих неправильний герой? Як пов’язати з тою жінкою Бандеру? Уже чую дето тут подвох...

Дєті природи настойчіво трєбуют разйаснєній!

Опубліковано
' timestamp='1307445909' post='1052387741']

Ця країна буде ніщінствувати доти, поки буде жити чужим розумом.

золоті слова! тільки я би сказав - доти, поки ідеологія замінятиме розум :)

Андрій, знати свою історію, поважати її, не принижуючи інших(людей, країн, культур, меншин), - це по твоєму ідеологія????

Опубліковано

можна побудувати націю на героях, які ставали на бік жертв і захищали їх своїм життям. Тобто на моїх героях.

Як на мене то історик з мазохістськими наклонностями, щоб бути героєм неодмінно треба покласти власне життя? А хто лишиться в живих неправильний герой? Як пов’язати з тою жінкою Бандеру? Уже чую дето тут подвох...

Дєті природи настойчіво трєбуют разйаснєній!

дєтям пріроди рєкомнедується научицця читать- жіночка осталась жива і вона безперечно героїня. а різниця в героях буквально у декількох перших абзацах.

зате тепер внуки

ти ще не знаєш якими виростуть твої власні внуки;)

А багато серед українців католиків?

а греко-католиків?

Чому ми себе(і своїх героїв) маємо постійно оцінювати сторонніми очима,?

Нам німці.євреї ,росіяни,поляки ,французи ......розказують хто в нас має бути героєм (і хто ми самі такі, і де наше місце).

А ми самі маємо для себе думку і місце, і на своїй землі тим більше.

а цей погляд не своїми очима? чи пан Грицак має менше прав як громадянин України, ніж Нокіан чи case0lc ?

Опубліковано

Для Грицака (як католика, і більше поляка ,ніж українця) звичайно Бандера не є героєм.Хмельницький звісно теж.

Як для українців не є героєм Пілсудський, хоч я нічого не маю проти, щоб він був героєм для поляків.

Жінка, що спасала євреїв є героєм такого ж масштабу,як і пожежник, чи той, хто витягне потопаючого.

Бандера ж спасав націю.Причому свою.

Опубліковано

Для Грицака (як католика, і більше поляка ,ніж українця) звичайно Бандера не є героєм.Хмельницький звісно теж.

Як для українців не є героєм Пілсудський, хоч я нічого не маю проти, щоб він був героєм для поляків.

Жінка, що спасала євреїв є героєм такого ж масштабу,як і пожежник, чи той, хто витягне потопаючого.

Бандера ж спасав націю.Причому свою.

Звідки дані, що Грицак більше поляк. ніє українець, та й взагалі католик?:)

З таким самим успіхом можна сказати, що й Степан Бандера був більше поляком, бо походив з родини греко-КАТОЛИЦЬКОГО священника:)

спірною є теза і про те, що Бандера спасав націю. Більше схоже, що Бандера боровся саме за своє бачення нації, при цьому не гребуючи вбивствами тих українців, хто дотримувався іншого погляду на це питання.

Опубліковано

і про жінку: так, дійсно, щось таке незначне- постійно перебувати в пожежі протягом років.

задай собі питання- ти би зміг?

Опубліковано

Сходи в наш костел і спитайся там, чи вони українці.

Різниця між грекокатоликами та католиками для України найкраз і полягає в тому, що одні українці . а другі поляки.

Ну а зрадників та запроданців убивали завжди і всюди.

Тому й платять різним грицакам зараз щедро.

Опубліковано

і про жінку: так, дійсно, щось таке незначне- постійно перебувати в пожежі протягом років.

задай собі питання- ти би зміг?

Ніхто з нас не знає . на що здатен в екстремальних умовах(про ту жінку , ще нічого невідомо,як там було насправді).

Проте коли така розумна жінка, як теперішній посол Ізраїлю в Україні протягом років ,,не може,, вивчити українську мову, то це яскраво свідчить- чи спасатимуть нас євреї .Навіть таких ,,значних,.

Опубліковано

Нокіан, викладач Католицького університету- не значить католик:) та й він спершу викладач Університету ім. Франка:)

то ми все-таки ділимо громадян на правильних і неправильних?:)

а про зрадників і запроданців: а між собою коли оун (б) і оун (м) чубилися, то хто з них був зарадник і запроданець?:)

Опубліковано

А може для того Грицака більший герой секретар райкому КПРС в Торчині, коли до нього звернулись з приводу упорядкування(не виділення коштів) братської могили на околиці, то він заявив ,,Подумаєшь, кучу жідов набілі, єсть дєла поважнєє,,?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...