Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 годин тому, risenseven сказано:

Можливо не по темі, але вибісило! Платив по рахунку через Приват24 - пише мені, що комісія за платіж 4 грн. Ну, це не багато, думаю, проплачую. Приходить смс, що проплата здіснена і комісія 77 грн!!! Дзвоню на гарячу лінію, питаю що за хєрня, а мені відповідає дєвочка Таня, що такіє условія пропісани в условіях карти. ЦЕ ПРОСТО ПІЗДЕЦ!!! Кажу, чого тоді в програмі пише, що комісія 4 грн?? А вона мені - я не консультую по роботі приват24. Коротше кажучи, кидалово ще те і при чому на рівному місці.

 

користуюсь приватом давно, і такого не було

напевно ви щось не так зробили, варто вияснити в оператора, через чат в приват24

Опубліковано

Я плачу інколи кредитними, інколи - власними коштами, але комісію не беруть. Можливо технічні збої? Через це таке може бути

Опубліковано
21 час назад, flashmax сказал:

 

користуюсь приватом давно, і такого не було

напевно ви щось не так зробили, варто вияснити в оператора, через чат в приват24

Бесіду з оператором виклав вище, толку ноль. Завжди при будь-якій оплаті в приват24 писало, скільки буде коштувати комісія, а не потім сюрпризом. Націоналізація банку явно пішла не на користь.

Опубліковано
13 годин тому, risenseven сказано:

Бесіду з оператором виклав вище, толку ноль. Завжди при будь-якій оплаті в приват24 писало, скільки буде коштувати комісія, а не потім сюрпризом. Націоналізація банку явно пішла не на користь.

 

вам оператор сказав, що приват24 він не займається, тобто не компетентний

ще раз: напишіть оператору, в чаті приват24

якщо у всіх гладко, то може проблема з вашої сторони ?

 

Опубліковано
В 23.05.2018 в 13:20, flashmax сказал:

 

вам оператор сказав, що приват24 він не займається, тобто не компетентний

ще раз: напишіть оператору, в чаті приват24

якщо у всіх гладко, то може проблема з вашої сторони ?

 

Співробітник привату? А на рахунок "гладко" це вже питання гігієни...

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Моя клієнтка переводила мені гроші Через термінал.  На половині платежу в терміналі відімкнулося живлення.  Пішов збій . Гроші застрягли.  До мене звичайно не дійшли.  На гарячу лінію фіг додзвонишся(

Що робити людині і мені? 

Вона на гарячу лінію додзвонилася,  їй сказали,  що нічим не допоможуть,  бо вона не клієнт банку. 

Я в шоці(

 

  • Подобається 1
Опубліковано
8 часов назад, lanima сказал:

Моя клієнтка переводила мені гроші Через термінал.  На половині платежу в терміналі відімкнулося живлення.  Пішов збій . Гроші застрягли.  До мене звичайно не дійшли.  На гарячу лінію фіг додзвонишся(

Що робити людині і мені? 

Вона на гарячу лінію додзвонилася,  їй сказали,  що нічим не допоможуть,  бо вона не клієнт банку. 

Я в шоці(

 

я звернулася б в відділення і певно в НБУ

 

  • +1 1
Опубліковано
8 годин тому, lanima сказано:

Вона на гарячу лінію додзвонилася,  їй сказали,  що нічим не допоможуть,  бо вона не клієнт банку. 

А бил лі мальчік? Може, насправді, вона Вам нічого не переводила?

 

35 хвилин тому, paksivatova сказано:

і певно в НБУ

Єслі ви не атзавьотєсь, ми напішем в "Спортлото" (С) В.С.В.

А та клієнтка, якщо не клієнтка по номеру мобільного в терміналі не авторизувалась? 

Опубліковано

Пішла сьогодні відкривати приватовську картку вона.  Мають їй на картку гроші повернути. 

То моя постійна клієнтка,  якщо написала,  що таке сталося,  щначить так воно і є. 

 

Опубліковано (змінено)

Була така ситуація. Закидав десь біля 7000. В кінці треба було дрібні гроші. На 30 сек відійшов до каси, повертаюсь, а на терміналі хтось відміну натиснув. В мене ледь серце не стало( на той час майже 2 зарплати). На відділенні сказали передзвонити на гарячу лінію з телефона, по якому була авторизація. Зразу мені перевипустили кредитку, бо вже була протермінована, і через декілька днів повернули гроші. Ще й кредитниц ліміт підняли до 4000.

Змінено користувачем volks
  • +1 2
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

помітив, що останні декілька днів у терміналах ПБ номер телефону на екрані терміналу та того, що телефонує для підтвердження, не співпадають. 

зателефонував на 3700, пояснив ситуацію, оператор запитав номер та час дзвінка. потім повідомив, що даний номер не зареєстрований у приватбанку і цифри не можна вводити. ще через декілька секунд сказав, що дзвінок ініціював все-таки термінал, але причину невідповідності так і не пояснив.

Опубліковано

@Saddy ти звикай, далі в ПБ буде тільки гірше.

Сам частково перейшов на Монобанк - куча плюсів (оплата комуналки, поповнення телефона без комісії, кешбек до 20%) можу дати реферальну ссилку, кожен, хто отримає карту - отримає 50 грн. на рахунок кешбеку.

Опубліковано
В 03.05.2018 в 17:22, Yava сказал:

Ги...Я просто не рекламний агент Монобанка. Поділився своєю думкою та досвідом, та й все. А у кожного свої вимоги і вподобання.

А хто як поповнює карту Монобанка, безкоштовно?

 

Опубліковано
17 minutes ago, natalka) said:

А хто як поповнює карту Монобанка, безкоштовно?

 

Безкоштовно, через їхню аплкуху на мобільному

Опубліковано (змінено)
6 минут назад, yucore сказал:

Безкоштовно, через їхню аплкуху на мобільному

а налічку закинути? :)

Змінено користувачем natalka)
  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Приватбанк заманав останній рік своєю "актуалізацією даних" в корінь. "Бла-бла бла", дай скан-копії паспорта (ВСІХ сторінок з відмітками) і коду, а то рахунки заблокуємо... Пішов в відділення з завіреними копіями, які на роботі є - "ні, принесіть оригінал" - питаю, а як же в вас на Приват 24 написано - "або фото скан-копій з написаним від руки самим власником "згідно з оригіналом" і підписом"? - як папужка  - "принесіть оригінал"!

Вони там ЗУ "Про захист персональних даних" взагалі читали?

КОД - не міняється взагалі, скан-копію коду давав онлайн тільки взимку, паспорта сканували в 2010, як рахунок відкривав, і НЕ ношу я його з собою щодня.

В профілі всі паспортні дані, включно з пропискою записані вірно, відмазка про"в 25 і 45 років фотка вклеюється, того і просимо" - не катить - робив я рахунок в них ПІСЛЯ 25, 45 мені ще НЕМАЄ.

Про...любили сканований паспорт - Ваші, панове, сексуальні проблеми! В текстовій формі дані в профілі - ВІРНІ!

ДЕ гарантія того, що той скан вони НАДІЙНО зберігати будуть? Чому тоді дивним чином поділася та копія, що в них є? Минулого року термін дії кредитки закінчився - сканували, фокали мене (НЕ нового клієнта)...

ЯКОГО милого саме сканувати, а не переписати дані в моїй присутності в відділенні (БЕЗ передачі в чиїсь руки)? Чи в них софт уже ІДЕАЛЬНО розпізнавати писане від руки вміє?

"Вимога НБУ", на яку вони посилаються - НЕ вимагає ніяким боком збирати скановані копії документів для тої актуалізації...

Коротше кажучи, маразм. До того з 2010 року - ніяких таких ідіотизмів не було.

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 2
Опубліковано
11 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Приватбанк заманав останній рік своєю "актуалізацією даних" в корінь. "Бла-бла бла", дай скан-копії паспорта (ВСІХ сторінок з відмітками) і коду, а то рахунки заблокуємо... Пішов в відділення з завіреними копіями, які на роботі є - "ні, принесіть оригінал" - питаю, а як же в вас на Приват 24 написано - "або фото скан-копій з написаним від руки самим власником "згідно з оригіналом" і підписом"? - як папужка  - "принесіть оригінал"!

Вони там ЗУ "Про захист персональних даних" взагалі читали?

КОД - не міняється взагалі, скан-копію коду давав онлайн тільки взимку, паспорта сканували в 2010, як рахунок відкривав, і НЕ ношу я його з собою щодня.

В профілі всі паспортні дані, включно з пропискою записані вірно, відмазка про"в 25 і 45 років фотка вклеюється, того і просимо" - не катить - робив я рахунок в них ПІСЛЯ 25, 45 мені ще НЕМАЄ.

Про...любили сканований паспорт - Ваші, панове, сексуальні проблеми! В текстовій формі дані в профілі - ВІРНІ!

ДЕ гарантія того, що той скан вони НАДІЙНО зберігати будуть? Чому тоді дивним чином поділася та копія, що в них є? Минулого року термін дії кредитки закінчився - сканували, фокали мене (НЕ нового клієнта)...

ЯКОГО милого саме сканувати, а не переписати дані в моїй присутності в відділенні (БЕЗ передачі в чиїсь руки)? Чи в них софт уже ІДЕАЛЬНО розпізнавати писане від руки вміє?

"Вимога НБУ", на яку вони посилаються - НЕ вимагає ніяким боком збирати скановані копії документів для тої актуалізації...

Коротше кажучи, маразм. До того з 2010 року - ніяких таких ідіотизмів не було.

 

я прийшла на відділення, надала всі документи - і нічого не змінилося

що робив працівник і як так сталося пояснити мені не змогли і запропонували ще раз прийти на відділення з документами 

Опубліковано
1 минуту назад, paksivatova сказал:

 

я прийшла на відділення, надала всі документи - і нічого не змінилося

що робив працівник і як так сталося пояснити мені не змогли і запропонували ще раз прийти на відділення з документами 

З такими "пропозиціями", враховуючи на нестачу часу і те, як я їх послугами користуюся - ні разу не влазячи в відсотки з кред. лімітом 28000 - хай йдуть лісом. Уявимо ситуацію - всі гроші на карті, я десь у від'їзді, мобільного додатка не маю, паспорта ЗГУБИВ (такі збіги бувають), і тут  БАЦ - заблокували чесно зароблене... Супер просто.

Опубліковано

Приват24 запустив сервіс «Тверезий водій»

Мобільний додаток Privat24 Android запустив сервіс «Авто драйвер», який допоможе нетверезим клієнтам за один клік викликати водія за вказаною адресою для транспортування автомобіля на стоянку або додому. Про це йдеться у повідомленні банку.

«Ми дбаємо про наших клієнтів, – зазначає керівник напряму E-commerce ПриватБанку Христина Кармазіна. – Тому радимо знайти «Автодрайвер» у Приват24 поки ви тверезі, щоб пальці пам’ятали, де знаходиться кнопка виклику послуги :). Кнопка реалізована поки що тільки для мобільних пристроїв на базі Android».

Як працюватиме: Для того, щоб скористатися послугою, необхідно зайти в Privat24, обрати розділ «Транспорт»/«Допомога водієві», «натиснути» кнопку на екрані смартфону, подаючи заявку на надання допомоги.

  • Протягом 2 хвилин зателефонує оператор, погодить вартість послуги й відправить автодрайвера за потрібною адресою.
  • При цьому водієві навіть не доведеться уточнювати, де саме він перебуває, – мобільний додаток через GPS визначить його місцеперебування.
Опубліковано (змінено)

Сцуко, відправив їм ті скани, та проблема лишилася - виявляється (після дзвінка на 3700), для того, щоб не заблокували рахунки, треба ЗАЙТИ В ВІДДІЛЕННЯ та ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ ще, про що АЖ НІЯК НЕ НАПИСАНО В ПРИВАТ24... Питаю ДОСЛІВНО: "ДЕ це є в П24?" - НЕМА  - Далі питаю "ЧИМ регламентується така вимога" - ПОСТАНОВОЮ НБУ №14 (БРЕХНЯ, там і про КОЛЬОРОВІ скани доків нічого немає, лише про актуалізацію паспортних даних раз на 3 роки) і ЗАКОНОМ УКРАЇНИ - "ЯКИМ Законом" - ЗАКОНОМ УКРАЇНИ!

Це, даруйте, пиз*ець!

Йду в відділення - питання в "анкеті" - "Чи маєте ви рахунок в інших банках, який обсяг надходжень очікуєте наступного місяця, чи передавали Ви доступ до рахунку резиденту США"... Бляха-муха, а то ЇХ справа? На питання, ЯКИМИ нормативними документами таке їм дозволено питати - мовчок, питання, повторене голосніше - "я АХАРОНУ викличу", сц*котно видно таки воно, бачити, що клієнт РОЗУМІЄ факт порушення його законних прав (цікаво було б подивитися на них потім в суді за дотик хоч пальцем). Потім питаю, ЯКОГО милого я не можу заповнити ту маячню, зайшовши в Приват 24 - "А Ви підпишетесь (ага, ТОЧНО, куррва, так само, як ручкою, пальцем на планшеті), і ми вас СФОТОГРАФУЄМО". НаХІБА (фотографували ВЧОРА, як заходив за ті скани запитати, і взимку, як кредитку перевипускав)? В решті-решт, після довгих словесних п*здюлєй таки вирішилось.

Може їм ще, коли останній раз в туалет заходив, чи, даруйте, тр*хався, сказати? Аналіз крові приносити щомісяця, щоб, бува, не дали кредиту хворому і не вмер?

Приват стрімко скочується в гівно, ну, або якусь ДЮЖЕ хитру базу на громадян клепають...

Змінено користувачем AgentSmith13

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...