Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Хотів поповнити картку десь днями, біля Варшавки в відділенні по 40 чол. чергі, не знаю що там таке давали, чи всі такі "бізнесмени" зараз, не вийшло..Потім ще в одне відділення зайшов і теж не зміг з "бокса" поповнити, чи якійсь збій в них був, не знаю..А взагалі по банку питань нема):

У них весь час глюки і програми зависають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема.

Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно.

Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема.

Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно.

Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.

Я тільки сказав про деякі недоліки в роботі банкоматів і вже декілька раз-дуже великі чергі і довге очікуванні, а так погоджуюсь без ПриватБанка, тяжко..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ви знаєте друзі, як працюється працівникам цього банку? Не позаздриш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота

...Саме так - найважча робота в банку :0152: , усі інші просто відпочивають...

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на днях поповнював карточку через термінал , сумма не маленька біля 6 тисяч, а термінал замість того щоб видати мені чек почав морщити лоба а разом з ним і я пригадувати статті з інету як грошики зникають безслідно.

Двічі мене термінал спитав чи я ще на місці і таки видав чек - хууу !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не зміг отримати міжнародний переказ з паспортом:

"у нас про вас недостатньо інформації".

Мать вашу за ногу!!! Ви дурні чи шо? Нацбанк ліцензії може лишити за таку фігню

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робота в банку справді не для всіх. Я б навряд чи змогла щодня чемно відповідати всім протягом цілого дня.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

народ, есть еще Абанк. тот же приват, только под другой вывеской. на днях зашла в приват возле слона сделать платеж, очереди по 20 человек, а у меня грудной ребенок на руках и времени 50 минут до автобуса.наверное менеджер меня пожалел.говорит пройдите 200 метров в А банк, они наши партнеры, там людей меньше, заплатите быстрее. когда я туда зашла, людей вобще не было!!!. за пять минут заплатила, еще за пять мне подсказали, что можно сделать регулярные платежи. что я и сделала.вроде мелочь, но я о такой услуге не знала.

а в приват пойду ругаться, за то, что без моего ведома открыли мне копилку и снимают деньги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування...

post-69-0-31542500-1380718742_thumb.jpg

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування...

post-69-0-31542500-1380718742_thumb.jpg

Навіть прізвище замалював :)

В онлайн-допомозі, дійсно, кожен консультант дає свій варіант відповіді на ваше питання.

В понеділок запитував в двох людей на сайті ПБ щодо переказу коштів. Двоє людей дали дві різних відповіді + на кожне речення очікував 2-3 хвилини. У вівторок завітав до відділення, де мені все детально, і головне - ввічливо, пояснили. Від живого спілкування одні позитивні емоції. Вирішив більше серйозні питання в чаті не вирішувати.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ой..я теж поражаюсь їхніми приколами..

для того, щоб відпривати гроші на картки стільки дивних операцій треба зробити.

а операції часто міняються..

просто брєд якийсь.

працюю з ІНГ банком там легше і простіше, набагато!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гроші повернути відмовились, так як платіж пройшов. Хоча на момент подачі заявки гроші були списані і на рахунок liqpay не зараховані, ніхто з працівників Приватбанку не міг пояснити куди поділись гроші і ніхто не міг провести платіж. Не зрозуміло навіщо було приймати заявку на повернення коштів, через тиждень сказати, що була написана додатково ще службова записка, почекайте ще кілька днів, а потім сказати, що заявку не знайдено і платіж повертатись не буде. На все це пішло 8 годин життя - 4 звернення в чат по 2 години. Комісію сплачено, гроші прийшли, коли вже непотрібні, купу часу витрачено, Щоб повернути на картку прийдеться знову платити комісію за глюки приват24 і на зп оленям, які там працюють і нічого не можуть зробити. Користуюсь вебмані з 2005 року, платежі ходять миттєво, жодного разу не зависали, чому ці кляті банки не можуть до такого дійти навіть сьогодні, я не можу зрозуміти. Тільки в 2013 з'явились Visa Personal Payments і Mastercard MoneySend.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, ну як так можна? О_о

Відкриваю пошту, а там:

Шановний *****************!

Нещодавно Ви замовили собі картку «Універсальна» на сайті ПриватБанку. Дякуємо за Ваш вибір! Вашу картку вже виготовлено. Забрати її Ви можете в будь-якому відділенні ПриватБанку. Тут Ви можете подивитися адресу найближчого відділення.

Це при тому, що Приватом не користуюся вже роки 2. 2 тижні тому телефонували, пропонували цю універсальну кредтку - відмовився, потім через тиждень ще раз подзвонили - знову відмовився, а сьогодні повідомлення, що прийдіть і заберіть...

Тобто мені тепер потрібно знайти час щоб зайти в банк, відмовитися від картки і перевірити чи дійсно вони повністю позакривали мої старі рахунки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Поменял пароль в П24. Теперь при вводе нового пароля, переадресовывает на страницу для смена пароля.

Кто-то с таким сталкивался?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мож куки почистить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази.

доречі мене це теж цікавило. десь хтось казав мені що наче неможливо видалити свою інфу з банку. хоча в теорії з новим законом про інформацію можна затребувати.

приват як і інші контори люблять рішати щось за клієнтів :) наприклад регулярно випускають кредитки, навіть якшо ти від них відмовляєшся...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відпишуть "ми видалили", а як перевіриш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає (ще й золота). Думав просто глюк по карті, але в Тернополі і Вінниці в терміналах такого глюку не виявив, а у Луцьку за останні 3 місяці лише 1 раз з 10 термінал прийняв карту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає (ще й золота).

Може через це, що золота?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В дружини такий самий прикол з карткою. перевірив на своїх терміналах (ощад) - з 15 проведень всі відреагували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає

Уточню - мав на увазі термінали самообслуговування, що стоять у магазинах та відділеннях привата.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

-кончений банк

беруть тепер комісію за Комунальні послуги

  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...