Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

У відповідь на попередні повідомлення.

SysR, fedot, берете листок паперу і пишете пану Романюку: "Задовбала аварійність на дорозі. Просимо викроїти гроші для того, щоб унеможливити вихід пішоходів на проїжджу частину".

Я кажу про те, що тре бути і водіям, і пішоходам уважнішими, а ви про те, що "оскільки неуважні всі, то давайте поставим забор". Вам не здається що й так забагато обмежень?.. Ампутуйте руку аж по локіть - точно не вкраде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я як пішоход скажу, що перехід відразу за мостом на Перемоги реально мудацкі зроблений. Якщо людина адекватна вона розуміє що в чомусь треба поступатись пішоходам в чомусь водіям, це і є баланс інтересів. А той перехід - мені особисто не комфортно там переходити, тому що я знаю що машини розганяються з моста, і навіть якщо він не давить "тапку в пол", то за рахунок інерції все рівно набирає немаленьку швидкість, і йому треба тормозити потім знову дьоргати "мішалку", і йому не комфортно і мені, то кому таке потрібно? Але це проблема всього міста переходи в САМИХ мудацьких місцях, таке враження що хтось насміхається зробити перехід в самому тупому місці.

Ви самі ж признаєте в чому проблема: в тому, що авто розганяється. НАВІЩО розганятись якщо знаєш що незабаром аварійна ділянка, пішохідний перехід, світлофор, зупинки маршруток???

Проблема не в розміщенні переходу, а проблема у відсутності відповідальності певних учасників дорожнього руху: одні стартують (не буду душею кривити - сам часто так роблю :) ), інші вважають себе безсмертними (теж трапляється :) ). Отака фігня :0011::D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вам не здається що й так забагато обмежень?
Не здається, пішоходи не в стані виконувати правила 1ого розділу зі всього ПДР. Водій же повинен же дотримуватися правил всього ПДР. Можливо пора притягувати до відповідальності не тільки водіїв а всіх учасників руху, НЄ? Чи ми будемо вимагати відповідати одних а іншим спускати?
Нафіга такі водії нам якщо вони думають про час, швидкість і пальне, а не про ПДР, безпеку свою і всіх інших учасників руху? от поясни мені????

треба не старатися встигнути на зелений коли він моргає, а до нього ще 50-100 м, а старатися поважати інших учасників руху, в тому числі і пішоходів.

Ніколи нікуди не спішиш? Пішоходи випригуючи на перехід сильно думають про те що вони в зоні підвищеної небезпеки? Їм би на маршрутку встигнути, бо ж 5хв не почекають. Чи 5хв варті життя? Змінено користувачем SysR
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ампутуйте руку аж по локіть - точно не вкраде...
А так колись і робили, і нічо, порядок був.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій же повинен же дотримуватися правил всього ПДР. Можливо пора притягувати до відповідальності не тільки водіїв а всіх учасників руху, НЄ?

Бо водій керує засобом підвищеної небезпеки і тому повинен бути набагааааато уважніший за неуважного пішохода і вміти передбачати дії неуважного пішохода. Ваш К.О..

Ампутуйте руку аж по локіть - точно не вкраде...
А так колись і робили, і нічо, порядок був.

Колись слабих і хворих зі скали скидували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо водій керує засобом підвищеної небезпеки і тому повинен бути набагааааато уважніший за неуважного пішохода і вміти передбачати дії неуважного пішохода. Ваш К.О..
Да да, водій, всі повинен.... пошоходи шкода без крил... Змінено користувачем SysR
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бо водій керує засобом підвищеної небезпеки і тому повинен бути набагааааато уважніший за неуважного пішохода і вміти передбачати дії неуважного пішохода. Ваш К.О..
А може береженого БОГ береже? А може водій слідкує одразу за 3а сторонами і старається вгадати поведінку інших учасників руху і пішоходів і ще про ПДР думати?

Ну ДА. Чи має бути по іншому?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ДА. Чи має бути по іншому?
Ну так нехай пішоходи і подбають про свою безпеку.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так нехай пішоходи і подбають про свою безпеку.

УРЯ. Ми вернулись до того, що НІЯКИХ заборів не треба, якщо пішоходи (і водії також) будуть самі дбати про свою безпеку. Нещасні випадки лишимо в стороні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ДА. Чи має бути по іншому?

Всі є рівноправними учасниками дорожнього руху

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі є рівноправними учасниками дорожнього руху

так то воно то так, але порушення пдр водієм може привести до набагато гірших наслідків, ніж порушення пішоходом. Відповідно і уважнішими та відповідальнішими на дорозі в першу чергу мають бути водії, але при цьому вони мають повне право на очікування аналогічної відповідальності та уважності від пішоходів. Знову К.О.. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...уважнішими та відповідальнішими на дорозі в першу чергу мають бути водії...

Всі є рівноправними учасниками дорожнього руху

Ваш К.О.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, я підписався =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, я підписався =)

В рівноправ'ї немає рівніших чи правіших, на то воно і рівноправ'я, але за рівні права необхідно розплачуватися рівними обов'язками...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В рівноправ'ї немає рівніших чи правіших, на то воно і рівноправ'я, але за рівні права необхідно розплачуватися рівними обов'язками...

Права рівні, але відповідальність різна, бо різна важкість наслідків порушення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рівноправя це звичайно добре, але кістки людини слабші за залізо, і пішоходу треба поважати металеву тушу яка летить на нього навіть на переході, і нетреба собі ЛЬСТІТЬ, мол твоя впевненість в тому шо ти на зебрі, там машина запинеться перед твоїм носом, і пусть вєсь мір падаждьот. Я водій, але і пішком ходжу, бачили би ви як я рєзво завжди переходжу дорогу, або можу і почекати хвилину(60сек - то я пояснюю для пішоходів, якім здаєтсья це вічність) біля проїждої частини, і впевнившись що інтенсивність руху дозволяє мені ступити на перехід, і автомобіль взмозі повільно зупинитись- вот тоді я перехожу дорогу і диким кабанчиком мля, а не жирним поросям в розвалочку!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У відповідь на попередні повідомлення.

SysR, fedot, берете листок паперу і пишете пану Романюку: "Задовбала аварійність на дорозі. Просимо викроїти гроші для того, щоб унеможливити вихід пішоходів на проїжджу частину".

Я кажу про те, що тре бути і водіям, і пішоходам уважнішими, а ви про те, що "оскільки неуважні всі, то давайте поставим забор". Вам не здається що й так забагато обмежень?.. Ампутуйте руку аж по локіть - точно не вкраде...

Не турбуйтеся. Писати правильно і ми вміємо..А як не вміємо - знаємо кого попросити.ознайомтесь тутечки

Те, що "я кажу про те, що тре..." - то і я кажу. Від цього нічого не зміниться, всі це знають - і ви теж це знаєте. Завдання - максимально знизити аварійність і повністю знівелювати фактор попадання під колеса авто пішоходів на тому переході. Реальний шлях лише один - закрити той перехід. Всі інші варіанти нереальні. Або вкажіть мені, де я помилився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Права рівні, але відповідальність різна, бо різна важкість наслідків порушення.

Відповідальність - це вже друге питання, бо якщо відповідаєш, то порушення вже сталося, тобто вже є або скалічена людина або труп. Мова йде про те, як унеможливити ці прикрі випадки. Моє імхо: перехід ліквідувати, поставити паркани з двох сторін. Між переходами на світлофорі і під мостом - менше 200 метрів, навіщо між ними ще один та ще й такий аварійно небезпечний?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а може взагалі міст перекрити бо він аварійно небезпечний? і машини заборонити бо від них теж небезпека? треба їздити і ходити правильно з повагою один до одного, а не так як тут пишуть - пішохід повинен поважати металеву машину бо у водія в ній яйця металеві. пішоходито якраз більше поважають і пропускають ніж їх. але деяких водії я б на місці розстрілював - наприклад на проїзд на червоне світло, особливо коли люди вже почали йти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закриття переходу нічого не дасть - люди будуть все одно ходити, наприклад, через "розрив" між існуючим та теоретичним парканом біля VAB банку. Там знаходиться 2 зупинки маршруток, відповідно потік людей великий, тому й бажаючих перейти "вже і зараз" значно більше. До речі, багато хто так і робить, лінуючись пройти або до одного, або іншого переходу.

Закриття переходу лише дасть можливість водіям на кілька метрів довше проїхати, не натискаючи на гальма. Примусивши (! знаками, шумовими смугами, нанесеною розміткою) водіїв скинути швидкість (наприклад, поставити на мосту перед початком спуску знак "50" з жовтою табличкою "Увага! Аварійно небезпечна ділянка. Причина аварійності - недотримання дистанції та раптовий вихід пішохода") доб'ємось зменшення аварійності. Не тре за пішоходів переживати як за хом'ячків - розумний не полізе під колеса, а щодо інших :), то такі ПДР-ом не передбачені :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закриття переходу нічого не дасть
Де ж ти був коли по пр. Перемоги паркан ставили, він же там без толку стоїть. Уяви скільки грошей можна було зекономити. А тут взяли і в непотрібний металобрухт влупили.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закриття переходу нічого не дасть
Де ж ти був коли по пр. Перемоги паркан ставили, він же там без толку стоїть. Уяви скільки грошей можна було зекономити. А тут взяли і в непотрібний металобрухт влупили.

Проїжджав поряд і бачив ;Р

Від VAB банку і до ДОСААФУ він прекрасно "мотивує" користуватись переходами. А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

він прекрасно "мотивує" користуватись переходами
За шо і боремся ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

він прекрасно "мотивує" користуватись переходами
За шо і боремся ;)

Повторюсь: А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюсь: А в "нашому" випадку лишніх 10 секцій забору з одного та іншого боку (незабуваєм про зупинки) нічого не дадуть.

Я теж так думала, коли поставили парканчик на місці старого світлофору коло 5 школи. Перші декілька місяців більшість лізла через паркан, потім звикли, зараз пройтись 50 метрів до світлофора нікому не западло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...