Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

14. вул.Львівська, 50-33 (перед тубдиспансером)

15-18. вул.Карпенка-Карого: 1) біля виїзду на вул.Рівненську; 2) перед примиканням вул.Задворецької; 3-4) 2 шт. біля підйому до гіпермаркету "ТамТам".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Відродження з нерегульованими як справа? Ніби й через день їжджу, а от не пам'ятаю і усьо! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мені здається що нормальних "зебр" в Луцьку небагато, тому список буде дуже довгий.

15. По Перемоги Стадіон -> Меморіал. (можу помилятись)

16. По Грушевського біля магазину "кутовий"

17. По Грушевського 2 перехода на повороті на Кузнєцова-Шухевича. Один через Грушевського, другий через Шухевича.

...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось мені здається що нормальних "зебр" в Луцьку небагато, тому список буде дуже довгий.

Хай і довгий - задумка така, щоб донести до вищого керівництва об'єм робіт з т.з. НЕ підлеглих, а громади міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Відродження з нерегульованими як справа? Ніби й через день їжджу, а от не пам'ятаю і усьо! :)

Якби намалювали перехід перед світлофором (перехрестя Відродження-Молоді), навпроти вул.Загороднієї. Він там Дуже потрібен.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Відродження з нерегульованими як справа? Ніби й через день їжджу, а от не пам'ятаю і усьо! :)

Якби намалювали перехід перед світлофором (перехрестя Відродження-Молоді), навпроти вул.Загороднієї. Він там Дуже потрібен.

Я тобі можу навести єдиний аргумент "проти". Аргумент в точності такий самий, як і в випадку вже існуючого переходу на Перемоги перед мостом, - там поряд є перехід. :/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14. вул.Львівська, 50-33 (перед тубдиспансером)

15-18. вул.Карпенка-Карого: 1) біля виїзду на вул.Рівненську; 2) перед примиканням вул.Задворецької; 3-4) 2 шт. біля підйому до гіпермаркету "ТамТам".

Щодо Львівської... Я там живу, (майже навпроти), десь років 9. За цей час десь 5 віночків... Вибачте за натуралізм, але трупів більше ніж віночків, з десяток. (Про те, як БЕХа зносила голови людям на тротуарі не писатиму (хоча й був одним з тих, хто викликав швидку, енергетиків (Беха збила опору) і давав свідчення ДАЙцям) , оскільки, думаю, про це вже писалось (До речі, когось посадили? самому смішно).

Так ось. Обмежувачі швидкості там просто НЕОБХІДНІ !!! А також, як мінімум, ілюмінаційні (якщо я правильно висловлююсь, якщо ні вибачайте) знаки пішохідного переходу (маю на увазі такі, які ВЕСЬ ЧАС блимають рожевим світлом! (бачив такі, зокрема, в Івано-Франківську).

Ну, і звісно, всім (я НАГОЛОШУЮ - всім, і пішоходам і водіям) пам'ятати, що кожна буква в ПДР написана кров'ю...:(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18. перехід (з двох частин) на К.-Карого (виїзд з, здається, Космодем"янської, через переїзд при повороті наліво в сторону "Варшавки"). Відсутня розмітка, відсутнє освітлення, відсутнє будь-яке попередження про перехід для водія, який їде вищенаведеним маршрутом. Небезпека в тому, що потрібно враховувати і без того непросту дорожню там обстановку, пішохід же лишається по ліву руку. Помітити можна лише боковим зором. В темноті помітити людину нереально, оскільки світло фар при такій траекторії руху фізично не освітлює перехід.

19. Перехід на К.Карого (Автостоянка - Ювант/критий ряд). Відсутня розмітка, відсутнє освітлення. В темну пору доби пішоходів не видно взагалі. Якщо не помиляюсь, були ДТП з постраждалими.

20. Плутанина з переходами на Вокзальній площі (останнє перехрестя - виїзд на площу, поворот до Автолюксу та до мосту). Переходів (розмітка теж практично відсутня) по знаках - два. За залишками розмітки - три. На одному з них ледь самого не збили, і потім той фраєр ще мені доводив, що розмітка то фігня - знаку нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14. вул.Львівська, 50-33 (перед тубдиспансером)

15-18. вул.Карпенка-Карого: 1) біля виїзду на вул.Рівненську; 2) перед примиканням вул.Задворецької; 3-4) 2 шт. біля підйому до гіпермаркету "ТамТам".

Ситуація інша - переходу, що на підйомі до Там-Таму не видно, потрібні попереджувальні знаки для водіїв, що їдуть по Карпенка.

В інакшому разі - н*х** той перехід, надто вже він небезпечний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забув ще одне. Новий знак по Карпенка. Висить за мостом, біля Юванту, перед світлофором. Дозволяє рух прямо з правої полоси)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібні попереджувальні знаки для водіїв, що їдуть по Карпенка.

В принципі не потрібні, оскільки, згідно з ПДР, водій повинен зважати на те, що:

4.7. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібні попереджувальні знаки для водіїв, що їдуть по Карпенка.

В принципі не потрібні, оскільки, згідно з ПДР, водій повинен зважати на те, що:

4.7. Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.

Або ми не про той перехід говоримо, або я не погоджуюсь. На малюнку схематично і грубо показано напрям руху і той перехід, про який варто попередити водія ще перед поворотом.

post-3660-0-46241100-1306012679_thumb.pn

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може я щось не додивився,але де є міст через проспект Перемоги?

Не придирайся. Зміст малюнка зрозумілий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot, про той, про той... Я мав на увазі що водію по місту нєф№г розслаблятись - "пєшєходи, ані такіє, - вєздє". ;)

Ти знаєш, я от спочатку думав, що п.4.7 не дає переваги пішоходів перед водіями, але у визначенні терміну "пішохідний перехід" написано що: "За відсутності дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків та розмітки — шириною тротуарів чи узбіч.". Тобто, в випадку проїзду перехрестя без знаків переходу, розмітки, для водія діє п.18.1 "Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.".

Це якщо це перехрестя вважати перехрестям. Але, навіть вважаючи це примиканням, все одно для водія діє обмеження у вигляді п."10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги — велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає."

Отже, якщо імхо правильне :), - водій, наближаючись до цього пішохідного переходу, навіть не знаючи що він там є, повинен зменшити швидкість і, скажем так, очікувати небезпеки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fedot, про той, про той... Я мав на увазі що водію по місту нєф№г розслаблятись - "пєшєходи, ані такіє, - вєздє". ;)

Ти знаєш, я от спочатку думав, що п.4.7 не дає переваги пішоходів перед водіями, але у визначенні терміну "пішохідний перехід" написано що: "За відсутності дорожньої розмітки межі пішохідного переходу визначаються відстанню між дорожніми знаками або пішохідними світлофорами, а на перехресті за відсутності пішохідних світлофорів, дорожніх знаків та розмітки — шириною тротуарів чи узбіч.". Тобто, в випадку проїзду перехрестя без знаків переходу, розмітки, для водія діє п.18.1 "Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека.".

Це якщо це перехрестя вважати перехрестям. Але, навіть вважаючи це примиканням, все одно для водія діє обмеження у вигляді п."10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги — велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає."

Отже, якщо імхо правильне :), - водій, наближаючись до цього пішохідного переходу, навіть не знаючи що він там є, повинен зменшити швидкість і, скажем так, очікувати небезпеки.

Ти керуєшся ПДР, а я намагаюся керуватися ще й реальним станом справ на сьогодні. У нас більшість водіїв знають лиш основи ПДР. А якщо пішохода і зіб"ють на переході, то кому від того легше? Саме з тої причини вважаю за необхідне встановити попереджувальний знак/сигнал про наявність переходу за поворотом ще на прямій, перед тим же поворотом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти керуєшся ПДР, а я намагаюся керуватися ще й реальним станом справ на сьогодні. У нас більшість водіїв знають лиш основи ПДР. А якщо пішохода і зіб"ють на переході, то кому від того легше?

+1. Зважаю і на ПДР, і на реальний стан.

Саме з тої причини вважаю за необхідне встановити попереджувальний знак/сигнал про наявність переходу за поворотом ще на прямій, перед тим же поворотом.

А хіба такі є? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хіба такі є? :)

Знак пішохідного переходу + табличка 7,1,4 відстань до об'єкта

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знак пішохідного переходу + табличка 7,1,4 відстань до об'єкта

Ти маєш на увазі так:

50-232.gif

50-436.gif?

І поставити їх десь на тих 10 метрах між переходом через К.-Карого і поворотом до ТамТаму? Імхо, немає сенсу. Чому - писав вище.

Знову ж таки, імхо, - поки статистика дтп на переході не стане жахливою ніхто нічого змінювати не буде.

І між іншим. Щодо переліку нерегульованих пішоходних переходів. Певно таки абсурдно просити/вимагати нанести "зебру" на або дорогу взагалі без розмітки, або на розбиту дорогу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти маєш на увазі так:

50-232.gif

50-436.gif?

І поставити їх десь на тих 10 метрах між переходом через К.-Карого і поворотом до ТамТаму? Імхо, немає сенсу. Чому - писав вище.

А я б таки поставив. Хоч якась надія була б на більшу увагу.

Знову ж таки, імхо, - поки статистика дтп на переході не стане жахливою ніхто нічого змінювати не буде.

Тоді у нас взагалі нічого не зміниться - статистика річ цікава і непостійна, особливо залежить від людей, які цю статистику надають.

І між іншим. Щодо переліку нерегульованих пішоходних переходів. Певно таки абсурдно просити/вимагати нанести "зебру" на або дорогу взагалі без розмітки, або на розбиту дорогу...

А дарма. Навіть якщо хоч 1 перехід толком нанесуть (а ще й якщо освітлять) - вже можна святкувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я б таки поставив. Хоч якась надія була б на більшу увагу.

Сусіде, свого часу я теж казав поставити додаткові попередження на мосту для привертання уваги водіїв. Тоді "баба яга була проти" ;)

А дарма. Навіть якщо хоч 1 перехід толком нанесуть (а ще й якщо освітлять) - вже можна святкувати

Та да, але якщо виділяють грошей тільки на розділювальну смугу, то про яку "зебру" може бути мова...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...