Перейти до змісту

Проїзд в громадському транспорті подорожчав


vrm

Рекомендовані повідомлення

нужно "голосовать рублём"

не нравица - ходи пешком, в нашем городе всё близко

или альтернативные виды транспорта

не нужно ждать и верить что о нас кто-то подумает

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 212
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

На Луцьк чекає експеримент з проїзними квитками

Зі слів директора “КП “Луцьке підприємство електротранспорту” Костянтина Патракеєва, на підприємство надійшло чимало скарг від людей, які придбали проїзні квитки і через страйк тролейбусників відповідно не могли ними скористатися. Тому, зі слів Патракеєва, термін дії місячних проїзних документів продовжили, а річні – компенсуватимуть.

Із завтрашнього дня для учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації вартість разових квитків на проїзд у міському електричному транспорті становитиме 50 копійок. Відповідно, вартість місячного проїзного квитка в електротранспорті для населення – 60 гривень, для учнів і студентів – 30 гривень. Тролейбусний річний проїзний квиток коштуватиме 500 гривень.

Вартість місячного проїзного квитка для населення на автобуси, що працюють у звичному режимі (маршрути № 5, 6, 7, 14, 21), автобуси, що працюють на місячних автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі (маршрути № 15, 15а, 9, 9а) складатиме 100 гривень. Костянтин патракеєв також розповів, що як експеримент, впровадять місячний проїзний квиток вартістю 120 гривень. Він, як наголосив директор ЛПЕ, буде дійсний і у тролейбусах, і у автобусах, що працюють у звичайному режимі руху.

За матеріалами ІАЦ “Луцьк”

http://www.simya.com.ua/articles/59/27865/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та вони шо вже зовсім всі розум на верху там втратили???...

Це тільки в нашій забитій Україні з нашим дЕбільним мером Шибою можливе шоб ПІд ЧАС КРИЗИ (коли людей з роботи взагалі виганяють, коли рівень життя порівняно з минулим роком зменшився ледь не в рази, ...) ПІДНІМАТИ ЦІНИ на громадський транспорт!!... Невже збитково возити людей при 1.5грн - ОДНОЗНАЧНО НІ!!!

Чистий заробіток шофера (не власника) в 3-5 разів більший за зарплату вчителя, лікаря!!! Про власника я вже і не говорю..

Бензин залишається на віднсно стабільному рівні вже досить довго. І для прикладу минулого року, коли літр 95 впав до 4.65 здається НІХТО не згадав навіть про зменшення ціни проїзду...!!!

Причому вгадайте хто саме став ініціатором підняття? Навіть не приватники.. А Міська влада !!! Вони бачите хочуть таким чином виправити боргову ситуацію в ДЕПО... Ну придурки... %(

Аа... іще одне. Зауважте коли саме і яким чином відбувається підняття: Мінімум інформації, пришвидшений термін постанови, і звичайно під час панікі народу щодо грипу, тобто підняття цін переходить на другий план якби, і є не таким болісним для лучан. Але це все ілюзія. Грип через тиждень-два надіюсь пройде, а 2 Гривні залишиться.... Тоді щось щгадувати і протестувати буде пізно...

Тому в мене буде пропозиція. Ми вважаємо себе європейцями, так? Тому чому ми не можемо власноруч постояти за свої права і проти цинічного наживання на нас перевізників??? Страйкують шахтарі, коли їм не платять зарплати, вчителі, іноді лікарі, частенько тролейбусники.

А давайте цього разу БУДЕМО СТРАЙКУВАТИ МИ - ПАСАЖИРИ. Не будьмо пасивними як завжди..

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд... :(

Користуйтеся тролейбусами, якщо з пересадками, то купуйте проїзний - дешевше вийде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд... :(

Користуйтеся тролейбусами, якщо з пересадками, то купуйте проїзний - дешевше вийде :)

если с пересадками то с нашим графиком тролейбусов - чтобы попасть на работу на 8мь, нужно выезжать в 6ть :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд... :(

Користуйтеся тролейбусами, якщо з пересадками, то купуйте проїзний - дешевше вийде :)

если с пересадками то с нашим графиком тролейбусов - чтобы попасть на работу на 8мь, нужно выезжать в 6ть :(

Головне знати графіки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если с пересадками то с нашим графиком тролейбусов - чтобы попасть на работу на 8мь, нужно выезжать в 6ть :(

Головне знати графіки :)

угу. і де з ці графіки взнати? на зупинках вони є?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ми говоримо про графіки руху чи про подорожчаня як факт??? Невже так важко прочитати заголовок теми...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що там говорити - подорожчало і все. Тему можна закрити до наступного подорожчання, бо факт вже є і його не зміниш. А графіки важливіші :) Можу поки викласти графік тролейбуса №3 і 4а.

Графік руху - тролейбус №3 "Лісництво - с. Гаразджа"

Лісництво: 7-50; 9-30; 11-38; 13-14; 14-48; 16-29; 18-03.

с. Гаразджа: 7-12; 8-40; 10-53; 12-28; 14-03; 15-42; 17-15; 18-47 (в депо).

Графік руху - тролейбус №4а "АС-2 - Зал. вокзал"

АС-2: 7-44; 8-54; 10-04; 11-37; 12-50; 13-57; 15-07; 16-42; 17-51; 19-02 (в депо).

Зал. вокзал: 7-10; 8-20; 9-31; 11-06; 12-13; 13-23; 14-33; 16-09; 17-18; 18-32.

Братський міст: 7-23; 8-33; 9-44; 11-18; 12-26; 13-36; 14-46; 16-21; 17-31; 18-45.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого дивного..... Ми вже звикли, що за безгосподарність одних платять інші. Одні не вміють гріти воду і без втрат постачати її споживачам-тому споживачам постійно доводять так звані "економічно НЕобгрунтовані тарифи".

Теж з маршрутками.... Чомусь одні можуть прибутково їздити навіть за 1 грн (приміські маршрутки залюбки возять і за такі гроші). Іншим незабаром і 2 грн не даватимуть змогу працювати рентабельно. Накупляли "лахів" за ціною чи не Мерсів і тепер змушують переплачувати пасажирів.

Проблема: безгосподарсність, безалабурність а точніше ЦИНІЧНІСТЬ керівників-злодюжок великим транспорнтних фірм, які роздули штати, купували машини з системою відкатів і тд.

Шляхи вирішення:

1. Формування і ДОТРИМАННЯ графіків руху - що оптимізує заповнюваність салону. Пасажири точно знатимуть, коли і куди можуть доїхати.

2. Скорочення "роздутих" штатів крупних автопідприємств.

3. Закупівля великих машин з високими експлатаційними показниками (не морально застарілих, якими є 15 - і 9 - ки на вулицях Луцька)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А почему на Вокзал так рано перестают ходить?

Це тільки №4а, де 1 випуск, а ще є №4, де аж 5 машин, але поки графіку, на жаль, не маю. Як отримаю, то викладу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шляхи вирішення:

1. Формування і ДОТРИМАННЯ графіків руху - що оптимізує заповнюваність салону. Пасажири точно знатимуть, коли і куди можуть доїхати.

2. Скорочення "роздутих" штатів крупних автопідприємств.

3. Закупівля великих машин з високими експлатаційними показниками (не морально застарілих, якими є 15 - і 9 - ки на вулицях Луцька)

1. Впринципі кожна маршрутка їздить за графіком (+/- 5 хв), озвучити графіки також можна, але хто цим займеться?

2. А хто такі великі транспортні підприємства де роздуті штати (крім депо)?

3. Згоден, але поки випуском рулить порош і кампашка будете кататись на моральнозастарілих. А якщо купувати сучасних німців то проїзд і по 10 буде не вігідний.

п.с. по 1,5 грн вигідно їздити і платити нормально зп водіям. принаймні мені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мля дороговато в універ буде їздити ........... напевно буте що і минулого року ....... тут уже писали вище що повозмущаються тиждень чи два а потім почнуть знову їзидити (уже було минулого року здається, ну зате постійно заходив в маршрутку і сідав а не стояв зажатий з усіх сторін)........ тролями я їздити точно небуду, по тій простій причині, що мені впадло їх ждати та ще і зараз народу буде ними більше їздити тобто "куча мяса в коробці".

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд..

і справді мені як студенту це приблизно одходиться 4 грн * 20 навчальних днів = 80 грн. якщо ще врахувати що нетільки в університет приходиться їздити то десь так до сотні виходить ......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с. по 1,5 грн вигідно їздити і платити нормально зп водіям. принаймні мені.

во-во..!

Так і хочеться запитати в міської влади, як ініціатора підвищення: "То я кого ви лисого піднімаєте, коли перевізники навіть і слова не сказали про НЕрентабельність???"

Знаєте.. були би в нас десь скоро вибори мера, 100% ніякого підвищення і не було б...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3. Закупівля великих машин з високими експлатаційними показниками (не морально застарілих, якими є 15 - і 9 - ки на вулицях Луцька)

А чим вони так морально застаріли? Двигун, ходова - Isuzu, людей поміщається багато. А як не подобається зовнішній вигляд, то є нові А60110 від Богдана. А там той самий двигун, низька підлога і т.д. Купуйте, возіть. Але те, що немає грошей на закупівлю, то інша справа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та вони шо вже зовсім всі розум на верху там втратили???...

Це тільки в нашій забитій Україні з нашим дЕбільним мером Шибою можливе шоб ПІд ЧАС КРИЗИ (коли людей з роботи взагалі виганяють, коли рівень життя порівняно з минулим роком зменшився ледь не в рази, ...) ПІДНІМАТИ ЦІНИ на громадський транспорт!!... Невже збитково возити людей при 1.5грн - ОДНОЗНАЧНО НІ!!!

Чистий заробіток шофера (не власника) в 3-5 разів більший за зарплату вчителя, лікаря!!! Про власника я вже і не говорю..

Бензин залишається на віднсно стабільному рівні вже досить довго. І для прикладу минулого року, коли літр 95 впав до 4.65 здається НІХТО не згадав навіть про зменшення ціни проїзду...!!!

Причому вгадайте хто саме став ініціатором підняття? Навіть не приватники.. А Міська влада !!! Вони бачите хочуть таким чином виправити боргову ситуацію в ДЕПО... Ну придурки... %(

Аа... іще одне. Зауважте коли саме і яким чином відбувається підняття: Мінімум інформації, пришвидшений термін постанови, і звичайно під час панікі народу щодо грипу, тобто підняття цін переходить на другий план якби, і є не таким болісним для лучан. Але це все ілюзія. Грип через тиждень-два надіюсь пройде, а 2 Гривні залишиться.... Тоді щось щгадувати і протестувати буде пізно...

Тому в мене буде пропозиція. Ми вважаємо себе європейцями, так? Тому чому ми не можемо власноруч постояти за свої права і проти цинічного наживання на нас перевізників??? Страйкують шахтарі, коли їм не платять зарплати, вчителі, іноді лікарі, частенько тролейбусники.

А давайте цього разу БУДЕМО СТРАЙКУВАТИ МИ - ПАСАЖИРИ. Не будьмо пасивними як завжди..

Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд... :(

я з тобою згідний і повністю підтримою, думаю не тільки я, знайдуться ще... буду ходити пішком, як і належить бідному студенту. Але буде багато пасивних людей, які будуть мовчки сувати по 2грн за кожний проїзд. в такому випадку всілякі страйки, мітинги будуть недієві...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мля дороговато в універ буде їздити ........... напевно буте що і минулого року ....... тут уже писали вище що повозмущаються тиждень чи два а потім почнуть знову їзидити (уже було минулого року здається, ну зате постійно заходив в маршрутку і сідав а не стояв зажатий з усіх сторін)........ тролями я їздити точно небуду, по тій простій причині, що мені впадло їх ждати та ще і зараз народу буде ними більше їздити тобто "куча мяса в коробці".
Не на стільки ми збагатіли за ці останні роки, щоб дозволити собі 4грн в день як мінімум витрачати на проїзд..

і справді мені як студенту це приблизно одходиться 4 грн * 20 навчальних днів = 80 грн. якщо ще врахувати що нетільки в університет приходиться їздити то десь так до сотні виходить ......

А можна запросто в 30 грн. вкластися. Купляєш проїзний студентський і катайся скільки хоч і з пересадками. Саме я так роблю. Маршрутками стараюся користуватися тільки в окремих випадках. Ну хай 10-15 грн. за місяць тепер буде. Всього 40-45 грн. :) замість вищезазначених 100 :) але це для студентів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Alan а якщо видавати квиток кожному пасажиру маршрутки - шофер отримаэ добру ЗП? Мені на прохання того квитка дають так, як від серця останнє відривають, щей з претензіэю.... Просто так, за те що я передав гроші і оплатив проїзд мені квиток не дають, навіть з здачею....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дрібним власникам маршруток пропоную подумати над таким: у вас є чергова МОЖЛИВІСТЬ "ПЕРЕГРАТИ" конкурентів. Наскільки я розумію, в тролейбусах проїзд має бути 1 грн. Якщо ви лишите вартість проїзду 1,5 грн - багато пасажирів, які поважають себе, оберуть звісно маршрутку. І замість того, що б лишити 1 грн у тролейбусі, чи 2 грн у 15-ті, люди приноситимуть по 1,5 грн у вашу касу!!!

Справедливо і економічно обгрунтовано.

Разом приборкаємо АНТИлюдські ініціативи міської влади!!!!

Подумайте і, головне, ПОРАХУЙТЕ!!!!

Я, особисто, 50 коп заплачу, навіть не думаючи!!!

Форумчани, хто обере маршрутку за 1,5 грн а не тролейбус за 1 грн - пишіть!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шиба мудак. Його на роботу службове авто возить, і йому до дупи проблеми простих смертних. А ціна реально завищена. В нас не Київ, не Харків, чи ще якесь велике місто. Довжина маршрутів не така вже велика, щоб гнути такі ціни. А якщо людина їде всього дві зупинки? Тоді вже треба робити оплату згідно того, скільки я проїхав. Скажімо щоб я з гпз їхав 9-кою до Данила Галицького 50 коп, до к-тру Промінь - 1 грн, до гостинця - 1.5 і в Ліпіни 2 грн. Щось таке. А то по 2 гривні для всіх, це вже явно перебор. Тим більше з ініціативи міської ради. От хай всім своїм чиновницьким табором пересідають на тролейбуси депо, і буде в них тоді більша виручка, і з проблемами народу по дорозі на роботу ознайомляться. Вкотре переконуюсь, що наш міський голова не голова, а зовсім інша частина тіла...

На рахунок попереднього посту згідний, хороша думка, але боюсь що міська влада швидко розкаже приватним перевізникам, які мають бути ціни, а якщо не погодяться, то позбавить ліцензії, і знайде чим це обгрунтувати.

зі. Якби не зима, їздив би завжди на велосипеді, і було б мені добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і справді мені як студенту це приблизно одходиться 4 грн * 20 навчальних днів = 80 грн. якщо ще врахувати що нетільки в університет приходиться їздити то десь так до сотні виходить ......

хм... а что, стипендия такая большая?

нормально студенты живут - на маршрутках ездят.

я на работу всегда ездил троллейбусами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і хочеться запитати в міської влади, як ініціатора підвищення: "То я кого ви лисого піднімаєте, коли перевізники навіть і слова не сказали про НЕрентабельність???"

А якже відкати? Ніякого ж громадського слухання, як раніше не було, АМКУ навіть не заїкнувся цього разу, що тільки підтверджує моє припущення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки що в новинах по Волинському ТБ почув, що АМКУ все-таки зацікавився даним підвищенням і найближчим часом скаже свою думку.

Так що надія ще Є :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...