Перейти до змісту

Проїзд в громадському транспорті подорожчав


vrm

Рекомендовані повідомлення

Пешком ходите.

Не успеваете - раньше вставайте.

Не высыпаетесь - раньше ложитесь.

Флудеры :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 212
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

В Львові проїзд в маршрутках коштує 1,75 грн., в тролейбусах 1 грн. Причому в тролейбусах їздити набагато комфортніше, бо маршрутки там старі і незручні. Дуже сподобалась система оплати в тролейбусах: на зупинці відкриваються тільки передні двері, заходять пасажири, одразу оплачують проїзд водію і проходять по салону, після цього відкривається решта дверей, щоб випустити бажаючих. Таким чином відпадає потреба в кондукторах і контролерах, та й "зайців" набагато менше, ніж в маршрутках :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нашому випадку контролери перевіряють чи водії квиточки видають, а зайців водії самі вираховують і кричать потім на весь салон: зайшло 4, а заплатило 3.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже сподобалась система оплати в тролейбусах: на зупинці відкриваються тільки передні двері, заходять пасажири, одразу оплачують проїзд водію і проходять по салону, після цього відкривається решта дверей, щоб випустити бажаючих.

або ти щось наплутала, або в Львові живуть не надто розумні люди... <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дослівно:

Подорожчання проїзду

Подорожчання проїзду в маршрутках Луцька не уникнути. Про це повідомила консультант відділу цінової політики головного управління економіки облдержадміністрації Тетяна Степановська. Чиновниця розповіла, що до облдержадміністрації звернулися перевізники з проханням збільшити тариф на 40%. Перевізники мотивують потребу збільшення цін на квитки подорожчанням запчастин і пального. Вони стверджують, що ця проблема назріла давно і далі зволікати не можна. Спеціалісти профільних відомств після перевірок собівартості перевезень запропонували підвищити ціну квитків на 20%, - інформує Волинське телебачення.

Все источники ссылаються на Волинські Новини, где сказано, что

Подорожчання проїзду в маршрутках не уникнути .

Про це в інтервю Волинському телебаченню повідомила консультант відділу цінової політики головного управління економіки облдержадміністрації Тетяна Степановська.

Чиновник розповіла, що до облдержадміністрації звернулися перевізники з проханням збільшити тариф на 40 відсотків.

Перевізники мотивують потребу збільшення ціни на квитки подорожчанням запчастин і пального. Вони стверджують, що ця проблема назріла давно й далі зволікати не можна.

Спеціалісти профільних відомств після перевірок собівартості перевезень запропонували підвищити ціну квитків на 20 відсотків, - інформує Волинське телебачення.

Где тут написано про Луцк? Какое отношение имеет облдержадминистрация к луцким маршруткам? Этим занимаеться Миська рада. 100%, что имелись ввиду пригородные маршруты.

А раздуто-сенсационный заголовок - это болезнь интернета. Вы кликаете, а кто-то получает рейтинг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або ти щось наплутала, або в Львові живуть не надто розумні люди... <_<

як можна наплутати, якщо сама була там і оплачувала по такій системі?

І в чому виражається "не надто розумні люди"? Чим така система оплати погана?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

або ти щось наплутала, або в Львові живуть не надто розумні люди... <_<

як можна наплутати, якщо сама була там і оплачувала по такій системі? 

І в чому виражається "не надто розумні люди"? Чим така система оплати погана?

Наталко, ця система добра лише в тому випадку, якщо нікуди не спішити, і мати змогу терпляче чекати, допоки водій запустить пасажирів, а потім почне "випускати". А троє-четверо "входящих", та ще й не без здачі, здатні затримати вихід людей з автобуса на кілька хвилин. У Львові ж маса народу, і всі кудись їдуть...

Та й по великому рахунку, не так вже важко, як мені здається, вскочити в автобус тоді, коли люди виходять. Тим більше, що хтось може бігти до автобусу, і підбігти лише тоді, коли люди виходять. Отже, система ламається?

Хоча й плюси в такої схеми можуть бути - але не для зручності людей, а для бюджету транспортного підприємства.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наталко, ця система добра лише в тому випадку, якщо нікуди не спішити, і мати змогу терпляче чекати, допоки водій запустить пасажирів, а потім почне "випускати". А троє-четверо "входящих", та ще й не без здачі, здатні затримати вихід людей з автобуса на кілька хвилин. У Львові ж маса народу, і всі кудись їдуть...

ну це звісно також аргумент, але я мав на увазі дещо інше: наприклад маршрутка по стандарту може вмістити приблизно 40 людей, але всі ми бачимо і відчуваємо на собі (особливо зранку і в час-пік), що якимось дивним чином туди вміщається ледь не в два рази більше пасажирів. Так-от, уявимо що такий повнонапханий автобусик зупиняється і туди спочатку заходить десь з десяток чоловік з зупинки, а тільки потім водій дозволяє вийти іншим - оце буде місиво... :unsure:

пс: ах да! Для тих, хто не знає - елементарне правило етикету (ойойой яке логічне :)): спочатку треба пропустити людину, яка виходить, а потім вже заходити самому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну це звісно також аргумент, але я мав на увазі дещо інше: наприклад маршрутка по стандарту може вмістити приблизно 40 людей, але всі ми бачимо і відчуваємо на собі (особливо зранку і в час-пік), що якимось дивним чином туди вміщається ледь не в два рази більше пасажирів. Так-от, уявимо що такий повнонапханий автобусик зупиняється і туди спочатку заходить десь з десяток чоловік з зупинки, а тільки потім водій дозволяє вийти іншим - оце буде місиво... :unsure:

пс: ах да! Для тих, хто не знає - елементарне правило етикету (ойойой яке логічне :)): спочатку треба пропустити людину, яка виходить, а потім вже заходити самому

Поясню ще раз. Мова йде не про автобусики, а про тролейбуси. Яке ж може бути місиво, коли люди виходять через усі двері, крім перших, а заходять лише через перші двері?

Згадка про правила етикету тут недоречна. Як це ви будете пропускати людину, яка виходить через задні двері, коли ви будете заходити через передні двері? :)

eNyk, таке враження, що ти чогось не розумієш до кінця. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Был в Новочеркасске, возле Ростова на Дону! Там так же автобусы работают! Поверьте на практике все отлично работает! Все довольны.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже жив у Львові цією зимою півтора місяця. Тролейбуси і тамваї відкривають всі двері зразу того шо талони там продають не тільки водії а і на зупинках в кіосках. Купити талон не означає оплачений проїзд, треба компостувати. Я коли почав компостувати, як будто попав на 20 років назад. Кондукторів немає, за те часто ходять контролери. Була ідея зберігати компостовані талони але постійно змінюються тролейбуси і трамваї на маршруті.

Я собі купив 10 талонів, заходив на любі двері і компостував, або проїздний люди мають. Ті хто немають талонів згоден заходять на передні щоб зразу купити, але двері всі відкриті.

Ще розкажу, люди чемніші чим у нас, пару раз випадали копійки в маршрутці, а я не бачив, то ті що в мене ззаду сиділи збирали ті копійки стукали мене по плечу і казали "У вас тут випало" і віддавали. У нас в кращому випадку напевно показали пальцем, бо нагинатись взападло. Всі стараються самі заплатити водію, без "передавань", а в нас буває зайде якась шмара в пусту маршрутку сяде на зад і каже "пєрєдайтє!" я папу разів посилав прогулятись по салону.

Коли їхав у Луцьк з луцькими, маршрутка повертає на Рованці і якась дівчина так тихенько водію кричить "Зупиніть" пару раз крикнула а водію не чути, але ті що посередині чують і розуміють але водію нічого не передають, бо це їх не стосується, вони тут не виходять і взагалі пішли ви всі в сраку, я вам не нанімався!, тут якийсь мужик ззаду кричить "Ну вишо там спереду, не можете водію сказати щоб зупинився, люди ви чи хто?" Ну думаю, слава Богу нарешті приїхав додому. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тоже жив у Львові цією зимою півтора місяця. Тролейбуси і тамваї відкривають всі двері зразу того шо талони там продають не тільки водії а і на зупинках в кіосках. Купити талон не означає оплачений проїзд, треба компостувати. Я коли почав компостувати, як будто попав на 20 років назад. Кондукторів немає, за те часто ходять контролери. Була ідея зберігати компостовані талони але постійно змінюються тролейбуси і трамваї на маршруті.

Я собі купив 10 талонів, заходив на любі двері і компостував, або проїздний люди мають. Ті хто немають талонів згоден заходять на передні щоб зразу купити, але двері всі відкриті.

Ще розкажу, люди чемніші чим у нас, пару раз випадали копійки в маршрутці, а я не бачив, то ті що в мене ззаду сиділи збирали ті копійки стукали мене по плечу і казали "У вас тут випало" і віддавали. У нас в кращому випадку напевно показали пальцем, бо нагинатись взападло. Всі стараються самі заплатити водію, без "передавань", а в нас буває зайде якась шмара в пусту маршрутку сяде на зад і каже "пєрєдайтє!" я папу разів посилав прогулятись по салону.

Коли їхав у Луцьк з луцькими, маршрутка повертає на Рованці і якась дівчина так тихенько водію кричить "Зупиніть" пару раз крикнула а водію не чути, але ті що посередині чують і розуміють але водію нічого не передають, бо це їх не стосується, вони тут не виходять і взагалі пішли ви всі в сраку, я вам не нанімався!, тут якийсь мужик ззаду кричить "Ну вишо там спереду, не можете водію сказати щоб зупинився, люди ви чи хто?" Ну думаю, слава Богу нарешті приїхав додому. :)

Ну що ж на це можна сказати? :) Все змінюється, навіть порядок оплати. Я восени в Львові теж по такій системі їздила, потім користувалась маршрутками, а от минулого тижня знову довелось сісти в тролейбус.І я вам скажу, що двері тільки передні відкривали:) За ті 6 зупинок, що я проїхала, не бачила жодного разу, щоб хтось компостував квиточки :), бо компостерів в нових тролейбусах, наскільки я знаю, (якщо це не так, то поправте) немає.

Так, люди в транспорті там чемніші, але красти теж вміють)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мається на увазі подорожчання проїзду міжміських маршрутів. і до чого тут зажерлись - не зажерлись? не розумію... кожен судить "зі своєї дзвінниці"... а якщо вирахувати рентабельність тарифів, та їх обгрунтованість, то мабуть відгуки були б інші. а стосовно відкатів.... хм... той, хто наживався на цьому та нагрівав ненажерливу волохату лапу - робив це і без подорожчання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...