Перейти до змісту

Семеро одного не ждут


Lexx_Giant

Рекомендовані повідомлення

Плюсуй не плюсуй...... а крутити треба......

Це я конкретно до TAIS звертаюсь.....

Без образ.....

Крутила ж на косогір......

А назад....? В чому проблема?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 149
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

А по-твоему я на косогоре так и осталась?

Это я конкретно к Lexx_Gaint....

Хочешь- едешь, не хочешь- не едешь!

Не хочешь ехать с одними людьми, езжай с другими! народу- многа!

Хочешь поговорить о том, как я хреново езжу- пиши в приват!

Думаешь это интересно всему форуму?

А мож и интересно...

Разве есть проблема? ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плюсуй не плюсуй...... а крутити треба......

В чому проблема?

И это уже, действительно, - проблема.

Тот кто предлагает серьезную авантюру, должен быть уверенным, в том что она не превратится в нудное передвижение, короткими отрезками и паузами в ожидании отставших инициаторов же. Ведь не в чем не виноватые порядочные люди вынуждены скучать поджидая, либо чувствовать себя подлецами, в конце концов, оставив аутсайдеров на самих себя. Тоже вынуждено, потомучто для многих свободное время имеет большую ценность, что б тратить его не на то, что планировал, что не приносит удовлетворение.

Не уверена, что в ближайшее воскресенье возможно будет удачно, в удовольствие катнуть 40 км в одну сторону, полями.

Погода пока не устоялась. Не исключено, что слякоть будет.

Лично я буду решать у Колибриса в 10.00 куда поеду в этот раз.

Ведь нужно учитывать и погоду и состав участников ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаете, можна разложить все по пунктом и ответить на все вопросы. Начиная с абсурдного"поездка в Чабени- серьезная авантюра"

Не буду. Хотя, может перепалка и оживит слегка поднадоевшую воскресную тему....

Могу сказать, что свободное время- это большая ценность.

Но есть и другие приритеты. Самая большая ценность- это ЧЕЛОВЕЧНОСТЬ, искренность и порядочность в отношениях с людьми!

Для многих- давно забытые слова, а некоторые и понятия не имеют, что это такое.

Но очень хорошо знакомо- ЛИДЕР и аутсайдер! Ursa ( я знаю,ты читаешь)- вот тебе готовая новая тема

Наверное об этом можна говорить долго, мож даж и не в велопати, хотя именно тут и именно сейчас это наиболее актуально.

Это как нарыв, который нужно или вскрыть или он лопнет сам, забрызгая всех вокруг!!!!!

Итак, по-прежнему, будут желающие проехать больше чем, до косогора, учитывая погодные условия и состав участников, пишите. Мож лучше в приват?

Тут я так понимаю, только ЛИДЕРАМ можна... ^_^

P.S. А знаете. что удивительно, что еще год назад все это "ЛИДЕР и аутсайдер" называлось одним словом- ДРУЗЬЯ.

И ждали на поворотах, вы не поверите, с улыбкой! :) Эх, были времена.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мда... то проблема в групі виявляється, з якою їздиш? Просто п.....єц.....

Докатались... чи скоріше докотились...!!!

При чому тут лідер і аутсайдер?

Справа не в тому.... чекати чи не чекати...... Чекати полюбе.....

Але !!! Чекають фізично слабших... а тебе до фізично слабших, я не зраховую....

Згадай очі Джури коли він тебе побачив на повороті на Цумань.

Можеш жеж.

І на скільки я зрозумів.... то проблема саме в ГРУПІ з якою ти їдеш. Мда.....

Рахую треба порішати це питання, бо починається реальний БРЄД.

З.І. Да............. в Чебені було б класно...... тим більше зимою..... тим більше полями-лісами.... тим більше новою дорогою.....

МММММММММММММММММММ..... клас. Побачимо по погоді.

Якщо в Чебені.... то тоді треба буде зустрічатися біля Вопаку на Ковельській. Побачимо по погоді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

А я давно казав.

Вибирати один маршрут, але їхати різними групами до точки відпочинку.

Мене чекали на поворотах, я чекав на поворотах, їздив 20 коли міг 30.

Але ж хочеться покататись, дати нагрузку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А можна погляд зі сторони?

Внас чомусь розвивається аналогічна велокиєвській тенденція "рви скільки можеш, а не можеш - добав ще трохи". А смисл?

Коли ми з вами їздили в Тараканів, мене дуже здивувало, що Іра не їде в голові групи, хоча і є сильним велосипедистом. А вона їхала в своє задоволення. І чим це гірше Citius, Altius, Fortius?

ІМНО, покатушки для задоволення нічим не гірші марш-кидків на дальні дистанції, це просто різні види катання і все.

ЗІ я радий за досягнення "велолосів", але ж є люди, яким такий спосіб катання просто не подобається...

Вибирати один маршрут, але їхати різними групами до точки відпочинку.

+100, тоді відпадають претензії різних по навантаженню груп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Тут деякі хочуть доказати що якщо вони не можуть чи не хочуть крутити так як деякі, то деякі мають стати як вони.

Та намагаються навязати свої погляди на покатушки.

Нагадаю покатушки бувають різні.

Спортивні, попахати.

Прогулочні, квіти понюхати.

Святкові, побухати.

Так от, на першу тим хто не хоче чи не може крутити бажано не їхати. Щоб не зламати кайф тим хто хоче повикладуватись.

Смисл навіть не в км смисл в нагрузці в агресивності катання по грунтах. Не можете чи не хочете. Проше пана.

Домовляємось про місце зустрічі, якщо є таке бажання. І хто бажає нюхати квіти по трасі чи по грунтах зі швидкістю 10-20 км за годину їдуть своїм темпом. А хто хоче пропахати грунти, на швидкостях від 25 без зупинок, з максимальною нагрузкою, можливо навіть в цілях тренування перед дубками, валять окремо.

Як ми наприклад катаємося з старшими туристами?

Правильно! Вони не лізуть в гонку з лосями, вони крутять своїм темпом до точки збору, і питань не виникає хто в якій групі і яким маршрутом валить. Головне що мета, якщо вона була у всіх груп досягнута.

Ну думаю смисл зрозуміли?

Доречі, для розуміння,

Наприклад для Іри повикладуватись це для Мартенза понюхати квіти. :)

Тому як слон і моська може їхати разом без дискомворту для слона?

P.S. Без обід.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обговорюється проблема руху в групі ..... чи руху окремих велосипедистів окремо від групи...

Проблема доїзду до точки збору.

Як їхати, якими групами, і як це зробити правильно і толково.....

Бо виявляється, що є проблема.. і обговорюється вона кулуарно....

Шушукаються, висловлюють якусь думку.... А треба домовитись раз і так діяти надалі.

З.І. КМД..... мОлодець! Головне досягнення МЕТИ..... якщо вона є.

2-3 групи.... САМЕ ГРУПИ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз уж пошла такая жара, кто и как ездит, езли зашла тема о личных предпочтениях в покатушках, давайте обговорим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да.. саме на ГРУПИ..... !!!

Ключове слово - "ГРУПА"

З запаскою.. хоча б одною... насосом, інструментами, поняттям замінити камеру і мобільним телефоном.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мне, конечно, приятно и лестно, что в отдельно взятом топике обсуждается именно моя езда ( КАКАЯ ЧЕСТЬ! ^_^ )

А топик по езде в группе уже был, и жевать это все неинтересно...

Не тут собака зарыта :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тоді поясни.....

По любому буде кілька груп..... ПО ЛЮБОМУ.

Поки будуть недомовки... будуть непорозуміння.

Хоча...... якщо цікаво їхати самому....

Нема питань..... теж такий варіант має право на існування.

Чому б не вести групу.... іншу... не ту з якою не подобається.....

Слава Богу не перший рік катаєш.... ну.... і не другий... :D :D :D

Кілька варіантів.... мож щось та підійде......

Ти думаєш я тобі зла бажаю... Ір.....?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Іра не льсти собі, топік не окремо про твою персону.

Це стосується всієї вело тусовки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поділ на групи за силовими можливостями це добре. Але навіть при такому поділі на групи можуть бути неувязки. От наприклад, людина не може постійно їхати зі швидкістю "велолосів", а швидкість іншої (повільнішої) групи є недостатньою для задоволення. Як в такому випадку бути людині?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Очолити групу і їздити підтягувати відстаючих....

Повір мені... це не легко...

Ні разу....

Або переключитися на більшу пеердачу ... встати на педалі.......

Переключитись на нижчу.... маслати з високим каденсом.

Приспустити колеса..... перекинути покришку задом на перед....

Ось кілька варіантів :D :D :D

Стартувати останнім.... дрюкнути всіх і з довольною мордою сидіти на місці збору... поки інші з висунутими язиками пробують тебе догнати..

Та й не звірі в кінці ж кінців.........

Можна сказати..... дєвачькі .. пля.... давайте чуть помаліше....

Або відстати і приєднатися до групи, яка їде помаліше... відпочити... і догнатипеердню груупу...

Та аби ти їхав... варіантів до жопи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ии ехать с лосями, или с другими.

Я никогда не лосил, но всегда ездил с ними, пересиливая себя. И все знают моё отношение к тому, что бросают слабых. И я часто орал на людей . И на покатушках ездил в хвосте, следил за "слабачками".

Похо не то, что группа разделяется на сильных и слабых. Плохо то, что сильные не видят за собой сабых, не думают о них. Хотя, раз выехали на покатушку - то мы в ответе за тех, кого прокатали.

И в этом споре я не на стороне сильных.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так смотрю, что назревает конкретный раскол "велопати" на группы "велолоси" и "велолюбители". Ничего плохого в этом нет.

Мне только непонятно: почему, если человек, который пусть даже и принципиально не хочет крутить, аки ветровая мельница во время бури, предлагает поехать на тех "несчастных" 40 км, то кто-то старается "опустить" его из-за присущей ему манеры езды?

Вы не думали о том, что ему просто хочется проехать эти 40 км, что для него в кайф просто прокатиться, что он ищет попутчиков, которым тоже будет приятно ехать в умеренном темпе? Неужели здесь могут отписываться и выдвигать маршруты только "лоси", дающие 30+ по свежевспаханному полю? Ну не нравится кому-то ехать медленно - пусть едут сами, выезжают раньше или позже или вообще в другом направлении.

Почему если собралась компания, то очень приветствуется передвижение со скоростью элиты? Почему передвижение с меньшей скоростью вызывает раздражение, пусть старательно и глубоко спрятанное за улыбкой? Почему в воздухе чувствуется "Раз ты едешь с нами - будь как мы!" и "Не можешь - не тормози нас, плиз"? Мне кажется, что подавив возмущение, каждый сможет признаться, что его посещают такие мысли.

Покатушки - это выездной семинар спортивной организации или клуб по интересам?

Если первое - ну я единственное решение вижу: создать группу "Элита" и расписание покатушек для неё. Сделать жёсткие правила. Кто хочет - пусть присоединяется, но если отстанет - пусть будет готов к тому, что никто его ждать не станет (за исключением действительно экстренных случаев, а не "цветочков понюхать захотелось").

А вообще эволюция идёт полным ходом :) Помню, как Dgura пару лет назад не выдерживал моего темпа, а сейчас я уже небезосновательно сомневаюсь, что угонюсь за ним. Естественно, уровень подготовки у всех разный. Тот, кто живёт на байке, уже не представляет, как можно ездить медленно, и уже наверняка потерял способность понять, что можно просто ехать и получать удовольствие всего лишь от процесса, а не от каденса 120... как можно иметь на одометре 300 км за год вместо 10000 за сезон...

Кто-нибудь читал эти строки?

Мы не крутые байкеры. Мы катаемся так, как считаем нужным. кто-то катается хуже нас, кто-то - намного лучше. Но мы никогда не говорим, что кто-то хороший байкер, а кто-то - плохой. Психология Ситифрирайда заключается в том, что каждый катается соответственно своим способностям, возможностям своего байка, и главное - своего желания. Мы не те, кто кичится своим мастерством. Ведь главное в Ситифрирайде - это единение с тебе подобными, общение, удовольствие, а вовсе не спортивные достижения.

Кто-то может сказать, что придерживается этих принципов?

Проблема - не в передвижении в группе как в таковой, она глубже, гораздо глубже...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поділ на групи за силовими можливостями це добре. Але навіть при такому поділі на групи можуть бути неувязки. От наприклад, людина не може постійно їхати зі швидкістю "велолосів", а швидкість іншої (повільнішої) групи є недостатньою для задоволення. Як в такому випадку бути людині?

в такому випадку Вась, треба їхати з тією групою, за якою трошки не встигаєш, ми не є такий народ, що раз чи два не почекаємо, всі люди свідомі і виховані, тим більше що боремось, за створення і виховання зразкової велотусовки...думаю Лєксу буде приємно через пару днів, помітити що людина тягнеться до МЕТИ, підвищує свою фізичну підготовку... небуває так, що не встигаю постійно...головне мета...людський організм здатен на багато більше ніж ми з нього вижимаємо!

ціль, тренування, бажання тягнутись до більшого, і буде щастя...

і ще одне, швидкостя у нас не космічні, це не те що різниця в групах 100-200 км/год, а з поділом на 3 групи, зазори мінімальні, і тих самих + 5 км/год можна набавити...головне не нити, а щось робити...

без образ, нікого конкретно не мав на увазі...

досвід катання в групі маю не великий, але і поїхав в перший раз з лосями, ну нічого поглотав пиль, зато був стимул на наступний раз не відставати...

може воно і дивно звучить з моїх вуст бо багато хто мене раз бачив, чи взагалі не знає, але мені не байдуже що робиться в нас в ГРУПІ,

єднаймося, відкидаємо егоїстичні мотиви і поперли ;)

Пи.Си. весна не за горами :D :D :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нема питань.....

Я теж не на стороні сильних..... :D :D :D

Ні разу.....

Справа зовсім в іншому.... а конкретно.... В ГРУПІ.

Ось про що я тут пля.. талдичу.......!!!

Я їду перший.. чи другий.... чи Мартез в парі, чи Андрюха...... не важливо....

Ми не можемо їдучи спереду постійно контролювати .... хто це там в кінці хвоста з 7 пар вибився з сил вмирає....

Чи я не вертався з Таньою... чи за Зіберсом....

Рома ОРВ під моїм керівництвом стояв в першій парі аж гай шумів... як їхали в Дубно.

Важливо ще щоб людина, яка не може їхати 30 проти а 28 може.... або, яка контролює процес.... просто сказала.....

НЕ ГОНІТЬ чуть спокійніше.........!!!!!!!! І все.

ВСЕ. питання знімуться.

Да я не згоден їхати 16-20, як було коли поверталися з одної покатушки і Міла не могла крутити....

Ну не могла людина.. зупинилися.... підняли сідло, показали як. ПОЇХАЛА....!!!

Помаленько розкрутилась і нормально тримала 27 км/год в групі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Прийшов Урса і все обісрав.

Філософ не шукай граблів де їх нема.

У мене нема терпіння жати на кнопки, катать купу тексту щоб вам пояснити в чому суть питання.

Збирається народ на покатушку. Рішають куда їхать, який темп і тд і тп.

Рішення прийняте, грунти темп швидкий.

Не лосі. Ну вас в жопу, ми на косогор через підгайці темп прогулочний.

Лосі о заїбісь, і ми приїдемо на косогір але через Ківерцівський ліс у свому темпі.

Питання, нафуя не Лосю їхати з Лосями? Для того щоб усю дорогу на поворотах його чекали?

Профукали купу часу, поламати кайф. Приїхати на косогір коли там пусто і нема воню?

Я про те що всім має бути інтересно на покатушках.

Семеро одного не чекають. Читайте заголовок теми.

Коли всі їдуть тупо покататись, тоді чекають всіх і вся, і навіть на горбу доносять коли новачок більше не може крутити.

Це нормальні процеси, що @ля не подобається?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або один пхає в спину .... а другий розсікає повітря.... щоб легше було їхати тим..... заднім.. пля....

Внатурі......... я сам колись їздив як чайник.. і на кожному повороті мене теж чекали......

Але пахав я ... як для людини далекої відвелоспорту..... вибачте мене.....

БАГАТО. читав, крутив, модернізував вел.... слухав поради.. старався.

І коли їхав з Тарасом.. перед пробігом 900 км до Києва....... то пульс був 160-170....а швидкість 30-32 км год...........

Ось так....

І сам провів тренування... і Тараса не "вбив" по дорозі......

І знаю..... що нема прекраснішої миті ніж сидиш в точці прибуття.... після 200+ км марафону.....( доречі.... любительського.....

і навіть в ньому не чекали особо... а не можеш........ ну... чуть скинемо.... а знову не можеш..... ну звиняй.... сідай в автобус)

і гризти того пряника чи яблуко, чи що там в кого є........... з вогнем в очах.... з думкою в голові... ДА ПЛЯ.... Я це зробив.

Комусь це взагалі не треба.... я говорю за себе.

Урсу розумію.... катає у своє задоволення.... як і я... і всі тут....... з широким кермом і похрен йому .. головне що зручно....

Нормальна точка зору.... але йому в голову не прийде..... приїхати на цьому велі на тренування з Динамівцями. А як прийде..... то дуже швидко він свою помилку зрозуміє.

Мне только непонятно: почему, если человек, который пусть даже и принципиально не хочет крутить, аки ветровая мельница во время бури, предлагает поехать на тех "несчастных" 40 км, то кто-то старается "опустить" его из-за присущей ему манеры езды?

Ти дійсно так думаєш? Я особисто НІ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сорри за мою тупость ;)

Я вот пытаюсь разобраться - TAIS написала, что хочет катнуть на Чебени. В ответ ей начали рассказывать, что нефиг собирать толпу, если она не умеет кататься. Так было, если откинуть все "красивости"?

Вопрос какой? "Нафуя не Лосю їхати з Лосями?"

Ещё раз извиняюсь - но предложение о Чебенях туда поступило от не-Лося, правильно?

Не-Лось не имеет права предлагать маршрут, по которому он хочет поехать?

Если Лосям неинтересно с не-Лосём - зачем отписываться? Ладно, не это важно. Зачем начинать учить не-Лося жить по Лосиным правилам? Вот это мне непонятно.

Может, следующая фраза будет грубой - третий раз извиняюсь...

Выглядит так, словно кто-то хочет самоутвердиться, в очередной раз доказав своё превосходство в мастерстве владения двухколёсным другом.

Ну да, у меня паранойя, киньте в меня помидором :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вам не кажется, что из любви к веосипеду все плавно переростает в "бытовуху" покатушек?

а мы тут с друидом столько интересных (как нам казалось) вещей придумали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...