Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

oldphone.jpg

У когось і такий міг залишитись..

Опубліковано

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

У когось і такий міг залишитись..

Поважаюча себе компанія турбується про усіх своїх клієнтів.

А совдеповський сервіс, як справедливо замітив Andruha_gpz28, нічого доброго в першу чергу для компанії не дасть.

P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?

Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.

Опубліковано

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

У когось і такий міг залишитись..

в нормальных фирмах после рассказа о все звездочках робот говорит "или дождитесь соединения с оператором"

если ничего не выбрать - переключит на человека

p.s. РеНаттелеком, со своим сервисом, выбор тех у кого нет других альтернатив :(

Опубліковано

так і тут! але інколи, певно коли особливо великий наплив дозвонювачів, воно чомусь безальтернативно скидає :(

Опубліковано
глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!
Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.
Опубліковано
глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!
Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.

Лишити відгук на сайті, коли непрацює Інтернет - вершина знущання. Мене постійно роз"єднувало. Хоча спершу хвилин 15-20 взагалі номер був зайнятий. Що це за телекомунікаціна компанія, яка не використовує багатоканальний номер для техпідтримки? - риторичне питання. А раптом маса абонентів буде дуже хотіти висловити щиру подяку за якісну роботу? Стільки гарних слів не зможуть почути!

Опубліковано

P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?

В договір з обленерго, думаю буде прописано хто і коли повинен ремонтувати.

Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.

Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.

Влаштовує. Не користуюсь.

Опубліковано (змінено)

Тільки у мене навіть відео 360р не встигає постійно завантажуватись, приходиться постійно ставити на паузу щоб підгрузило...

Перевіряв швидкість всякими спідтестами - все у межах тарифу, 4 мегабіти стабільно.

така сама ситуація 4 мегабіти а відео навіть неможна подивитись постійно треба зупиняти...

2428311472.png

Змінено користувачем sasha1991
Опубліковано

Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.

А хтось пояснює абонентам, що для того, аби зробити відповідний вибір їм потрібно перевести телефонний апарат з імпульсного режиму у тоновий? Тим більше, що є питання чи підтримують телефонні станції саме тоновий режим. Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.

Це так само, якби Вам після звернення на сервіс по питанню ремонту нового авто скажімо Тойота, повідомляють, що автомобіль знятий з гарантії по причині того, що він заправлявся паливом на українських АЗС чи їздив українськими дорогами. Не в наших силах забезпечити контроль якості пального навіть на дорогих АЗС. Тому в першу чергу саме Лахматотелеком має модернізувати свої лінії.

А в тоновий режим радіотелефон я пробував перевести, напевно саме станція "2" пробуксовувала.

Опубліковано
Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.
На сучасних апаратах при натисканні зірочки одноразово змінюється режим набору. Якщо автомат бачить що дзвінок прийшов з старої АТС каже натиснути *1 ;) а потім без зірочки якось так.
Опубліковано

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

Трохи має, розкажу чому, в мене ситуація "похлєще", мій телефон підтримує обидва режими: тоновий і "дир-дир-дир", але лінія я так розумію не підтримує тоновий, оскільки дозвонитись можливо лише старовинним радянським методом. От і при кожному дзвінку в саппорт я змушений проявляти чудіса рукоблудія, поки кібер-тьотя в трубці каже скільки там зірочок треба натиснути я маю встигнути якимось гострим предметом перевести рубільнік на трубці в тоновий режим, і тоді вже є шанс прорватись до оператора. :0152:

Я не знаю чому моя лінія не підтримує тоновий режим, але маємо те шо маємо. (можливо наявність блокіратора, хз)

"Вас вітає служба... Орієнтовний час очікування 2 хв або 10 секунд і викидає.".

Вчора аналогічна ситуація, я так розумію вчора був якийсь дуже крупний обрив по дуже багатьом напрямкам, тому й велика масса користувачів своїми дзвінками тупо заДДОСили гарячу лінію. Десь в районі 23 години інет з’явився, я користувався вроді все було в штатному режимі.

Опубліковано
Так і було, в мене в вечері теж не працював інтернет (атс-6) і в друга на атс-2 теж.
3я не працювала десь 3 години. Підозрюю що все місто не працювало.

Щодо служби підтримки. У мене 31,12,12 пропав інтернет а з'явився лише 8,01,13. При тому служба підтримки 3 рази закривала мої заявки по причині що ніби то у мене проблеми з налаштуванням допоки я не погодився на платний виклик майстра. При тому я помітив що змінилась швидкість з'єднання на порті. Раніше модем з ДСЛам зав'язувався на максимальній швидкості, а недавно порізали на швидкість профілю. Тільки після того, як швидкість порту підняли, почав зав'язуватись інтернет. Але більше 1Мбіт/с швидкість не піднімається (при тарифі 5).

Мене все частіше останнім часом починають навідувати думки про перехід на іншого провайдера наявного у будинку.

Опубліковано

2 SysR .

Могли понизити швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хрень.

Думки з приводу зміни провайдера мене теж не покидають останнім часом, але оскільки ще по старій звичці часто ремонтую радіотелефони і адсл модеми, то дома потрібна телефонна лінія для перевірки. Якщо відмовлюсь від інтернету укртелекомівського, то і телефон нафіг не потрібен буде, все одно ніхто по ньому не говорить вже кілька років. )

Опубліковано
Могли порізати швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хрень
Можливості лінії дають максимальну швидкість 17 прийом і 1,7 віддача, завязуються на 10 прийом і 1,5 віддача, відношення сигнал/шум приблизно 19(прийом)/10(віддача), не думаю що з лінією проблеми. На такій лінії до НР УТ видавав всі 5+.
Опубліковано

Вчора дійсно були якісь були трабли з нетом ОГО. Почались з 18:00. Проблеми були по всій Україні.

Деяким людям який би провайдер не був то все одно буде все не так.

Головна проблема в інтернеті від УТК це якість лінії. При хороших параметрах лінії 95% проблем зникне. А от забезпечити хорошу лінію може стати проблемою. У більшості випадків, хто хоче дійсно уникнути впливу лінії на якість послуги, самостійно міняють проводку, "воздушку"... і таке інше.

Дисковий аппарат дома? А яка проблема його замінити? Зараз за 50 грн можна купити. Або в Китаї за 1 доллар.

Буває таке що АТС не підтримує тональний набір. Думаю варто сходити в телеком написати заяву на заміну номера з підтримкою тонального набору.

  • +1 1
Опубліковано

у меня вчера были напряги со скоростью и пингом (потери ~3% и выше чем обычно latency) где-то до полуночи. потом как-то само плавно починилось. еще, по совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекает :smile3:

моя основная проблема была в том, что при хорошем состоянии физики (ADSL) до нескольких раз в день зависала PPP сессия и потом не поднималась по пол-часа. прошивка это полечила вроде

Опубліковано
совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекает
У меня PPPoE поднимает машина на FreeBSD, а модем работает в режиме моста. Субъективно соединение с ДСЛам стало связываться в 3 раза дольше.
Опубліковано

профілі у всіх занижені. усі в кого 5 мбіт мають тільки 4…

біда, що це ніяк виправити не можна

інету вчора теж не було. номер 249ххх

Опубліковано

та й зараз інет, як мигалка на міліцейському бобику: то є, то немає

номер 74****

Опубліковано

Підкажіть номер підтримки Ого в Луцьку, буду вдячний.

74-70-31, якщо не помиляюсь.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...