Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

щасливчик... хоча у мене як таких нарікань немає, жаль тільки тютюб трішки вимахується...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

oldphone.jpg

У когось і такий міг залишитись..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

У когось і такий міг залишитись..

Поважаюча себе компанія турбується про усіх своїх клієнтів.

А совдеповський сервіс, як справедливо замітив Andruha_gpz28, нічого доброго в першу чергу для компанії не дасть.

P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?

Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

У когось і такий міг залишитись..

в нормальных фирмах после рассказа о все звездочках робот говорит "или дождитесь соединения с оператором"

если ничего не выбрать - переключит на человека

p.s. РеНаттелеком, со своим сервисом, выбор тех у кого нет других альтернатив :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так і тут! але інколи, певно коли особливо великий наплив дозвонювачів, воно чомусь безальтернативно скидає :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!
Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!
Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.

Лишити відгук на сайті, коли непрацює Інтернет - вершина знущання. Мене постійно роз"єднувало. Хоча спершу хвилин 15-20 взагалі номер був зайнятий. Що це за телекомунікаціна компанія, яка не використовує багатоканальний номер для техпідтримки? - риторичне питання. А раптом маса абонентів буде дуже хотіти висловити щиру подяку за якісну роботу? Стільки гарних слів не зможуть почути!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?

В договір з обленерго, думаю буде прописано хто і коли повинен ремонтувати.

Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.

Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.

Влаштовує. Не користуюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки у мене навіть відео 360р не встигає постійно завантажуватись, приходиться постійно ставити на паузу щоб підгрузило...

Перевіряв швидкість всякими спідтестами - все у межах тарифу, 4 мегабіти стабільно.

така сама ситуація 4 мегабіти а відео навіть неможна подивитись постійно треба зупиняти...

2428311472.png

Змінено користувачем sasha1991
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.

А хтось пояснює абонентам, що для того, аби зробити відповідний вибір їм потрібно перевести телефонний апарат з імпульсного режиму у тоновий? Тим більше, що є питання чи підтримують телефонні станції саме тоновий режим. Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.

Це так само, якби Вам після звернення на сервіс по питанню ремонту нового авто скажімо Тойота, повідомляють, що автомобіль знятий з гарантії по причині того, що він заправлявся паливом на українських АЗС чи їздив українськими дорогами. Не в наших силах забезпечити контроль якості пального навіть на дорогих АЗС. Тому в першу чергу саме Лахматотелеком має модернізувати свої лінії.

А в тоновий режим радіотелефон я пробував перевести, напевно саме станція "2" пробуксовувала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.
На сучасних апаратах при натисканні зірочки одноразово змінюється режим набору. Якщо автомат бачить що дзвінок прийшов з старої АТС каже натиснути *1 ;) а потім без зірочки якось так.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?

Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?

Трохи має, розкажу чому, в мене ситуація "похлєще", мій телефон підтримує обидва режими: тоновий і "дир-дир-дир", але лінія я так розумію не підтримує тоновий, оскільки дозвонитись можливо лише старовинним радянським методом. От і при кожному дзвінку в саппорт я змушений проявляти чудіса рукоблудія, поки кібер-тьотя в трубці каже скільки там зірочок треба натиснути я маю встигнути якимось гострим предметом перевести рубільнік на трубці в тоновий режим, і тоді вже є шанс прорватись до оператора. :0152:

Я не знаю чому моя лінія не підтримує тоновий режим, але маємо те шо маємо. (можливо наявність блокіратора, хз)

"Вас вітає служба... Орієнтовний час очікування 2 хв або 10 секунд і викидає.".

Вчора аналогічна ситуація, я так розумію вчора був якийсь дуже крупний обрив по дуже багатьом напрямкам, тому й велика масса користувачів своїми дзвінками тупо заДДОСили гарячу лінію. Десь в районі 23 години інет з’явився, я користувався вроді все було в штатному режимі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і було, в мене ввечері теж не працював інтернет (атс-6) і в друга на атс-2 теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і було, в мене в вечері теж не працював інтернет (атс-6) і в друга на атс-2 теж.
3я не працювала десь 3 години. Підозрюю що все місто не працювало.

Щодо служби підтримки. У мене 31,12,12 пропав інтернет а з'явився лише 8,01,13. При тому служба підтримки 3 рази закривала мої заявки по причині що ніби то у мене проблеми з налаштуванням допоки я не погодився на платний виклик майстра. При тому я помітив що змінилась швидкість з'єднання на порті. Раніше модем з ДСЛам зав'язувався на максимальній швидкості, а недавно порізали на швидкість профілю. Тільки після того, як швидкість порту підняли, почав зав'язуватись інтернет. Але більше 1Мбіт/с швидкість не піднімається (при тарифі 5).

Мене все частіше останнім часом починають навідувати думки про перехід на іншого провайдера наявного у будинку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 SysR .

Могли понизити швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хрень.

Думки з приводу зміни провайдера мене теж не покидають останнім часом, але оскільки ще по старій звичці часто ремонтую радіотелефони і адсл модеми, то дома потрібна телефонна лінія для перевірки. Якщо відмовлюсь від інтернету укртелекомівського, то і телефон нафіг не потрібен буде, все одно ніхто по ньому не говорить вже кілька років. )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Могли порізати швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хрень
Можливості лінії дають максимальну швидкість 17 прийом і 1,7 віддача, завязуються на 10 прийом і 1,5 віддача, відношення сигнал/шум приблизно 19(прийом)/10(віддача), не думаю що з лінією проблеми. На такій лінії до НР УТ видавав всі 5+.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора дійсно були якісь були трабли з нетом ОГО. Почались з 18:00. Проблеми були по всій Україні.

Деяким людям який би провайдер не був то все одно буде все не так.

Головна проблема в інтернеті від УТК це якість лінії. При хороших параметрах лінії 95% проблем зникне. А от забезпечити хорошу лінію може стати проблемою. У більшості випадків, хто хоче дійсно уникнути впливу лінії на якість послуги, самостійно міняють проводку, "воздушку"... і таке інше.

Дисковий аппарат дома? А яка проблема його замінити? Зараз за 50 грн можна купити. Або в Китаї за 1 доллар.

Буває таке що АТС не підтримує тональний набір. Думаю варто сходити в телеком написати заяву на заміну номера з підтримкою тонального набору.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у меня вчера были напряги со скоростью и пингом (потери ~3% и выше чем обычно latency) где-то до полуночи. потом как-то само плавно починилось. еще, по совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекает :smile3:

моя основная проблема была в том, что при хорошем состоянии физики (ADSL) до нескольких раз в день зависала PPP сессия и потом не поднималась по пол-часа. прошивка это полечила вроде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекает
У меня PPPoE поднимает машина на FreeBSD, а модем работает в режиме моста. Субъективно соединение с ДСЛам стало связываться в 3 раза дольше.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

профілі у всіх занижені. усі в кого 5 мбіт мають тільки 4…

біда, що це ніяк виправити не можна

інету вчора теж не було. номер 249ххх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть номер підтримки Ого в Луцьку, буду вдячний.

74-70-31, якщо не помиляюсь.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...