Foross Опубліковано 10 Січня, 2013 в 21:58 #2101 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 21:58 інет супер. льотає.
HWman Опубліковано 10 Січня, 2013 в 22:01 #2102 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 22:01 щасливчик... хоча у мене як таких нарікань немає, жаль тільки тютюб трішки вимахується...
fog Опубліковано 10 Січня, 2013 в 22:34 #2103 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 22:34 А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий? Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати? У когось і такий міг залишитись..
Skorpio76 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 23:52 #2104 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 23:52 А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий?Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати?У когось і такий міг залишитись..Поважаюча себе компанія турбується про усіх своїх клієнтів. А совдеповський сервіс, як справедливо замітив Andruha_gpz28, нічого доброго в першу чергу для компанії не дасть. P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.
Zevs_Isver Опубліковано 11 Січня, 2013 в 06:10 #2105 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 06:10 А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий? Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати? У когось і такий міг залишитись.. в нормальных фирмах после рассказа о все звездочках робот говорит "или дождитесь соединения с оператором" если ничего не выбрать - переключит на человека p.s. РеНаттелеком, со своим сервисом, выбор тех у кого нет других альтернатив
Ukrainec Опубліковано 11 Січня, 2013 в 06:15 #2106 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 06:15 так і тут! але інколи, певно коли особливо великий наплив дозвонювачів, воно чомусь безальтернативно скидає
SysR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:06 #2107 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:06 глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.
Skorpio76 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:16 #2108 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:16 глючний Ого і дуже тупа служба цілодобої техпідтримки. Сьогодні з вечора Ого більше не робить, ніж робить!Тобі ще повезло, мені просто сказали що вільних операторів немає, і попросили лишити відгук на сайті ОГО.Лишити відгук на сайті, коли непрацює Інтернет - вершина знущання. Мене постійно роз"єднувало. Хоча спершу хвилин 15-20 взагалі номер був зайнятий. Що це за телекомунікаціна компанія, яка не використовує багатоканальний номер для техпідтримки? - риторичне питання. А раптом маса абонентів буде дуже хотіти висловити щиру подяку за якісну роботу? Стільки гарних слів не зможуть почути!
fog Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:18 #2109 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:18 P.S. Цікаво як би Ви (звернення, пишеться з великої літери), "заспівали", якби (уяввімо таку гіпотетичну ситуацію) працівники обленерго відмовилися відновити повітряну лінію, яке йде до Вашого будинку, допоки їм не простелять червону килимову доріжку, що б вони не забруднили взуття багнюкою на полі, посеред якого стоїть той злощасний стовп з пошкодженою лінією?В договір з обленерго, думаю буде прописано хто і коли повинен ремонтувати.Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.Тому непотрібно давати саркастичні коментарі. Якщо Вас цілком влаштовує сервіс оГо - ми дуже раді. Створіть тему "Який бездоганний, ідеально продуманий та відмінно працюючий ОГО" і там його прославляйте.Влаштовує. Не користуюсь.
sasha1991 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:54 #2110 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 07:54 Тільки у мене навіть відео 360р не встигає постійно завантажуватись, приходиться постійно ставити на паузу щоб підгрузило... Перевіряв швидкість всякими спідтестами - все у межах тарифу, 4 мегабіти стабільно. така сама ситуація 4 мегабіти а відео навіть неможна подивитись постійно треба зупиняти...
Skorpio76 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:05 #2111 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:05 Про підтримку дискових апаратів у договорі ОГО жодного слова, тому приклад поганий.А хтось пояснює абонентам, що для того, аби зробити відповідний вибір їм потрібно перевести телефонний апарат з імпульсного режиму у тоновий? Тим більше, що є питання чи підтримують телефонні станції саме тоновий режим. Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.Це так само, якби Вам після звернення на сервіс по питанню ремонту нового авто скажімо Тойота, повідомляють, що автомобіль знятий з гарантії по причині того, що він заправлявся паливом на українських АЗС чи їздив українськими дорогами. Не в наших силах забезпечити контроль якості пального навіть на дорогих АЗС. Тому в першу чергу саме Лахматотелеком має модернізувати свої лінії.А в тоновий режим радіотелефон я пробував перевести, напевно саме станція "2" пробуксовувала.
SysR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:10 #2112 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:10 Тобто все робиться, що б менше абонентів дозвонювалися.На сучасних апаратах при натисканні зірочки одноразово змінюється режим набору. Якщо автомат бачить що дзвінок прийшов з старої АТС каже натиснути *1 а потім без зірочки якось так.
IncvizitoR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:10 #2113 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:10 А ще просить зробити вибір "зірочка 1"/"зірочка 2". А якщо телефон дисковий? Серйозно? На вашу думку це має когось хвилювати? Трохи має, розкажу чому, в мене ситуація "похлєще", мій телефон підтримує обидва режими: тоновий і "дир-дир-дир", але лінія я так розумію не підтримує тоновий, оскільки дозвонитись можливо лише старовинним радянським методом. От і при кожному дзвінку в саппорт я змушений проявляти чудіса рукоблудія, поки кібер-тьотя в трубці каже скільки там зірочок треба натиснути я маю встигнути якимось гострим предметом перевести рубільнік на трубці в тоновий режим, і тоді вже є шанс прорватись до оператора. Я не знаю чому моя лінія не підтримує тоновий режим, але маємо те шо маємо. (можливо наявність блокіратора, хз) "Вас вітає служба... Орієнтовний час очікування 2 хв або 10 секунд і викидає.". Вчора аналогічна ситуація, я так розумію вчора був якийсь дуже крупний обрив по дуже багатьом напрямкам, тому й велика масса користувачів своїми дзвінками тупо заДДОСили гарячу лінію. Десь в районі 23 години інет з’явився, я користувався вроді все було в штатному режимі.
Andruha_gpz28 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:17 #2114 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:17 Так і було, в мене ввечері теж не працював інтернет (атс-6) і в друга на атс-2 теж.
SysR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:25 #2115 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:25 Так і було, в мене в вечері теж не працював інтернет (атс-6) і в друга на атс-2 теж.3я не працювала десь 3 години. Підозрюю що все місто не працювало.Щодо служби підтримки. У мене 31,12,12 пропав інтернет а з'явився лише 8,01,13. При тому служба підтримки 3 рази закривала мої заявки по причині що ніби то у мене проблеми з налаштуванням допоки я не погодився на платний виклик майстра. При тому я помітив що змінилась швидкість з'єднання на порті. Раніше модем з ДСЛам зав'язувався на максимальній швидкості, а недавно порізали на швидкість профілю. Тільки після того, як швидкість порту підняли, почав зав'язуватись інтернет. Але більше 1Мбіт/с швидкість не піднімається (при тарифі 5).Мене все частіше останнім часом починають навідувати думки про перехід на іншого провайдера наявного у будинку.
Andruha_gpz28 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:32 #2116 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:32 2 SysR .Могли понизити швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хрень.Думки з приводу зміни провайдера мене теж не покидають останнім часом, але оскільки ще по старій звичці часто ремонтую радіотелефони і адсл модеми, то дома потрібна телефонна лінія для перевірки. Якщо відмовлюсь від інтернету укртелекомівського, то і телефон нафіг не потрібен буде, все одно ніхто по ньому не говорить вже кілька років. )
SysR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:35 #2117 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:35 Могли порізати швидкість профілю, а могла погіршитись якість лінії, і із за того модем з"єднується на меншій швидкості. Напиши мені в лічку номер телефона, ну і модем щоб був включений, після 15 год. скажу шо то за хреньМожливості лінії дають максимальну швидкість 17 прийом і 1,7 віддача, завязуються на 10 прийом і 1,5 віддача, відношення сигнал/шум приблизно 19(прийом)/10(віддача), не думаю що з лінією проблеми. На такій лінії до НР УТ видавав всі 5+.
Andruha_gpz28 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:40 #2118 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:40 Тоді тільки профіль чиїсь вмілі ручки поправили.
grunge27 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:52 #2119 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 08:52 Вчора дійсно були якісь були трабли з нетом ОГО. Почались з 18:00. Проблеми були по всій Україні.Деяким людям який би провайдер не був то все одно буде все не так.Головна проблема в інтернеті від УТК це якість лінії. При хороших параметрах лінії 95% проблем зникне. А от забезпечити хорошу лінію може стати проблемою. У більшості випадків, хто хоче дійсно уникнути впливу лінії на якість послуги, самостійно міняють проводку, "воздушку"... і таке інше.Дисковий аппарат дома? А яка проблема його замінити? Зараз за 50 грн можна купити. Або в Китаї за 1 доллар.Буває таке що АТС не підтримує тональний набір. Думаю варто сходити в телеком написати заяву на заміну номера з підтримкою тонального набору.
Shkoder Опубліковано 11 Січня, 2013 в 09:46 #2120 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 09:46 у меня вчера были напряги со скоростью и пингом (потери ~3% и выше чем обычно latency) где-то до полуночи. потом как-то само плавно починилось. еще, по совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекает моя основная проблема была в том, что при хорошем состоянии физики (ADSL) до нескольких раз в день зависала PPP сессия и потом не поднималась по пол-часа. прошивка это полечила вроде
SysR Опубліковано 11 Січня, 2013 в 10:12 #2121 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 10:12 совету Игоря из нашей локальной техподдержки, обновил прошивку роутера своего, в результате стала быстрее подниматься PPPoE сессия. в новой прошивке появился "славянский пакет", aka опция "PPPoE Russia", что как-бы намекаетУ меня PPPoE поднимает машина на FreeBSD, а модем работает в режиме моста. Субъективно соединение с ДСЛам стало связываться в 3 раза дольше.
laser Опубліковано 11 Січня, 2013 в 10:18 #2122 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 10:18 профілі у всіх занижені. усі в кого 5 мбіт мають тільки 4…біда, що це ніяк виправити не можнаінету вчора теж не було. номер 249ххх
Гість rl72 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 11:57 #2123 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 11:57 та й зараз інет, як мигалка на міліцейському бобику: то є, то немаєномер 74****
AnimaNoir Опубліковано 11 Січня, 2013 в 12:01 #2124 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 12:01 Підкажіть номер підтримки Ого в Луцьку, буду вдячний.
Will Опубліковано 11 Січня, 2013 в 12:21 #2125 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 12:21 Підкажіть номер підтримки Ого в Луцьку, буду вдячний.74-70-31, якщо не помиляюсь.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.