Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Цитувати

Согласно решению НКРСИ, повышение тарифов будет проведено в два этапа: до 31 декабря 2016 года предусмотрено повышение в среднем на 10,6% для населения и бюджетных учреждений, а с 1 января 2017 года - для бюджетных учреждений на 21,2%. С соответствующей инициативой в НКРСИ обратилось ПАО "Укртелеком". В основе предложений оператора - необходимость повышения тарифов на услуги местной телефонной связи учреждениям, финансируемым за счет бюджета, так как эта категория абонентов получает услуги по тарифу на 43,2% меньше, чем другие юридические лица.

прикольно! "Просили" для бюджетників, а під шумок підвищать і для населення :)

Опубліковано

Народ вчора взнав спосіб як на телекомі собі знижки вибити.

 

Почну з початку.

Частина 1.

В пошту кинули флаєр  Київстара з акційним тарифом "Студент" на домашній інтернет за 70 грн. в місяць.

 

Подзвонили з дружиною на гарячу лінію в Укртелеком щоб взанати за скільки часу нас відключать від інтернету і від стаціонарника.

 

Після розпитувань оператора про причину відключення і т.д. запропонвули зі знижкою нет на 20 мегабіт, нашим аргументом було те що за ті самі гроші можна отримати в рази швидший інтернет і без непотрібного хвоста (стаціонарного телефона, який більше року тупо відключений щоб радіосигналом не перебивати глючний вайфай китайського роутера від телекому, ну не потрібний, раз в 2-3 місяці в довідку чи на вокзал і від сусідки можна подзвонити.),  а інтернет хоч і показує в базі як Легкий реально працює як вільний (переключали в ручному режимі по заявці бо через кабінет не давало це зробити) видає 10-12 Мбіт між перезагрузками роутера по декілька разів на день , моя стара телефонна лінія на колишню 5ку на 33му блільше не видає . Отже сказали написати заяву на перемоги в центральному відділені і напротязі 7 днів нас відключать.

 

Частина 2

Через деякий час дзвонить інший менеджер з телекому на номер жінки бо вона є власником номеру. І починає ще з більшим натиском пропонувати інтернет зі знижкою, і зменшити оплату не непотрібний стаціонарник аж на 20%, і додала що можливу зможе іще кращу знижку вибити.

 

Висновки: з цього всього я зрозумів одне або зараз масове відключення від телекому іде, або під кінець місяця  не хочуть статистику псувати.

 

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

і нахіба взагалі ця "гаряча"? лінія укртелеком - 

вчора ледве з 4го разу додзвонився, бо вибивало, що всі оператори зайняті. потім все-таки з'єднало через 20 хв. оікування.

на всі питання стандартна відповідь - треба йти в центр обслуговування, там вам підкажуть і розкажуть, в режимі онлайн ми глянути не можемо.

чим тоді зайняті хз.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

хто на укртелекомі - як зі швидкістю?

в колцентрі сказали, що зниження швидкості пов'язана із масштабною аварією в нашому регіоні, яка з 26.10 і роботи ведуться по усуненню.

хтось ще помітив збої?

Опубліковано

в мене пінг по Україні 28, швидкість останні дні була 3-4-5 Мбіт, зараз стала 8,7.

помоніторю ще декілька днів. 

швидкість зросла після дзвінка в колцентр. можливо штучно зажимають канал, вони це люблять

Опубліковано

В мене на одному телефоні тариф "Вільний", відкрита шв. 18Мб/с, модем з'єднаний на 18, а реально є 3-5 (модем передьорнеш, зростає трішки ненадовго)

На іншому телефоні тариф "до 5-ти Мб/с", модем з'єднаний з шв. 5,5Мб/с, реально є 2Мб/с.

Опубліковано

сьогодні, взагалі завал - 2Мб. 

чи вони до цього часу думають, що монополісти і альтернативи немає? н@х такий інтернет за ТАКІ гроші?

залишив заявку, обіцяють за добу розібратися.

Опубліковано
В 01.11.2016 at 21:56, Saddy сказал:

залишив заявку, обіцяють за добу розібратися.

на наступний день швидкість нормалізувалася.

бл@, на 5 днів їх вистачило - сьогодні 0,6 Мбіта.

і знов казки про аварію в регіоні.

я 8 років користуюся їхнім інтернетом і ще ні разу не було б випадку, щоб при дзвінку на лінію не казали про аварію в регіоні і як їм прикро за незпучності.

Опубліковано

:) в мене така ж історія :) Підняли - декілька днів - впала - дзвінок в колцентр - знову піднялась

Вчора було 16 (після дзвінка дні три тому), сьогодні знов 1,5, знов дав заявку

Опубліковано
6 хвилин тому, Saddy сказано:

якщо знову не вирішать проблему і будуть водити за носа - розірву договір.

забембали

Мабуть у Вас лінія погана, краще міняти провайдера.

Опубліковано
44 минуты назад, alexvvv сказал:

Мабуть у Вас лінія погана, краще міняти провайдера.

лінію заміряли - витримує 21Мбіт

Опубліковано
4 годин тому, jack74 сказано:

:) в мене така ж історія :) Підняли - декілька днів - впала - дзвінок в колцентр - знову піднялась

Вчора було 16 (після дзвінка дні три тому), сьогодні знов 1,5, знов дав заявку

не пройшло й дві години

5779612296.png

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
23 хвилин тому, @leg сказано:

хтось користується iptv від укртелекома?

Колись були теми

Цифрове телебачення U.TV від Укртелекому (далекий 2009-й рік)

ОГО!Кіно від Укртелекому та oll.tv (2013-й)

Інтерактивне TV від Укртелекому (2014-2015)

і судячи з того, що вони швидко глохли, можна зробити висновок, що ніхто :)

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
8 годин тому, Itzamna сказано:

 на гарячій дінії - у вашому напрямку проблеми, введуть як технічні роботи. Доколе ?

А це в них давно така початкова відмазка по будь-якій заявці по інету :) Причому ще робить паузу, типу щось там перевіряє :D

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...