Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Прикольно... Тобто, вони вже бачили, що проблема не на лінії, а суто в налаштуваннях??? Бо за виклик монтера на пошкодження лінії плата не береться, це 100%. А яка проблема з інетом була?

100% бачили. тож писав, перший раз змінив адресу на іншмй днс-сервер, другий - взагалі нічого не робив, лише почекав і все запрацювало.

А проблема хз яка - писало "нельзя соединиться с удаленнім сервером" чи щось типу того

Змінено користувачем Saddy
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Прикольно... Тобто, вони вже бачили, що проблема не на лінії, а суто в налаштуваннях??? Бо за виклик монтера на пошкодження лінії плата не береться, це 100%. А яка проблема з інетом була?

На скільки я знаю, то якщо проблема в лінії, то треба робити заявку на проблему на лінії, а не "в мене немає інтернету". Такі заявки на проблемні лінії якраз безкоштовні. А от поскільки Укртелеком гарантує інтернет тільки до місця логіну (до wifi модема наприклад), то вже для компютера, який зєднується з ним - вже не гарантує, і от для цього вже майстер буде платний. Тому якщо є проблема з інтернетом, то залишайте заявку на погану лінію (вона безкоштовна). Ну а вже тоді, якщо не вийшло, платний виклик майстра. Хоча можна спробувати попросити збити настройки модема і його налаштувати віддалено, то по ідеї така послуга безкоштовна, то якщо в мережі не ходить інтернет і проблема або в модемі, або в лінії і їх вирішили, то можна виправити інтернет і безкоштовно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:)

На скільки я знаю, то якщо проблема в лінії, то треба робити заявку на проблему на лінії, а не "в мене немає інтернету".

А звідки звичайній людині, яка може навіть не пам'ятати закону Ома визначити, що де проблема?!

Нема такого. Ти дзвониш на загальний номер (0-800-506-800) і лишаєш заявку. Якщо відразу причина їм не зрозуміла, то вони спочатку присилають монтера, він переконується в справності лінії, і вже тоді йде процес далі.

Зрозуміло, що якщо в тебе на модемі горить DSL, то це вже говорить про справність лінії і етап "монтер перевіряє лінію" вже пропускається, і вони починають гнути свою стандартну лінію, що причина в тебе.

Можна залишати заявку на 1508 автоматичну "приймалку", а вже потім (коли подзвоните повторно і вас з'єднає з живим диспетчером) пояснити ситуацію.

Хоча можна спробувати попросити збити настройки модема і його налаштувати віддалено, то по ідеї така послуга безкоштовна,

це якщо працює по DHCP, а якщо ще "по-старінкє" (РРРоЕ), то вони доступу до твого модема не мають.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так монтер все одно безкоштовно прийде міряти лінію, хіба ні? Це вже той, хто буде в залізі на місці колупати, то цей виклик платний.

Змінено користувачем KentUA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну правильно. Тобто, якщо проблема в лінії, то монтер буде безкоштовний. Хоча його парафія ДО коробочки в хаті/квартирі, тобто, до кінця того дроту, який заводиться з вулиці/під'їзду. Далі по хаті/квартирі, це вже не його зона обслуговування.

А налаштування комп'ютера - зрозуміло, що це ваша проблема, тобто це вже за гроші. Хто ж його знає, що ви там можете намутити :)

Тобто, я ж кажу - ДСЛ горить, значить інет має бути. Якщо інета все-одно нема - ковиряйте комп.

...хоча.... ;) завжи є виключення з правил :)

не раз було так, що вони в себе типу "нічого не робили" і інет з'являвся :)

А було що просто декілька раз рестартанув модем (без дзвінка в укртелеком), і інет теж починав працювати.

Тобто, ситуації різні... Але щоб отак зразу "оформляємо 55 грн.", мені ще ні разу не було. Ну... хто його знає, мож в них новий менеджер в Києві з'явився, Ахмєткою наставлений, і вони просувають в життя ще один напрямок заробляння :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Проблема, пропав нет від укртелекому. Почав шукати контакти Волинського відділеня. На офсайті їх немає. Є один телефон гарячої лінії по якому 10 хвилин йде якась муть, що нервішки здають. Дайте будь-ласка контакти інтернет відділу. Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всі заявки приймаються виключно через централізований Call-центр: 0 800 506 800

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

воно то так, але додзвонитися туди завжди нуу дуже важко. беруть на ізмор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре що я зіскочив з інтернету від укртелекому . Проживаю в передмісті бувало і по 3-4 дні без інета за який платив. Нерви потім лікувати було б дорожче.

Три роки назад користувався мобільним ого , від нього багато і не очікував . А потім випала нагода купити номер і встановити повноцінний інтернет . Граблі почалися з самого підключення коли майстер переплутав тарифні плани . Хоча особисто йому було 4 рази наголошено та й в офісі теж і при замірі швидкості. В той самий день він запевнив що виправить і пропав . З якістю теж граблі куди тільки не звертався всі тикають пальцем один на одного. Трохи допомогло коли вийшов на Київ та засипав їх листами. Після дворічного користування розірвав договір і не жалкую . Правда телефон залишив.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

чого ви всі гоните на укртелеком, в мене всі проблеми завжди вирішувались швидко і я завжди знав в чому причина, в ті роки коли була місцева телефонна підтримка взагалі супер було, впав інтернет на старенькому аналоговому модемі в 3 ночі подзвонив черговому і хвилин черзе 20-30 проблема була вирішена, через київ звичайно набагато довше все вирішувати, але якправило 1-2 повторних дзвінки і все вирішується.

а хто не знає закону Ома та інших фізичних законів як дописувач зверху, поясню дротовий інтернет це куча кабелів, і їм з Києва не видно в якому місці їх бульдозер порвав а в якому злодії відкопали і скомуніздили дечяток метрів, абож монтери з датагруп як в моєму випадку пошкодили, майстер прийшов і оперативно переключив на іншу вхідну телефонну лінію в будинку

в знайомої відмінусували недільну плату від місячного платежу, через те що сусіди по спареному телефону неправильно лінію підключили і 7 днів телефон працював а інтернету не було

і т.д і т.п.

добивайтесь свого і будете щасливі :0155:

П.С. Download Master наприклад витягує більше ніж 5 Мб (5120 біт = 640 кілобайт в секунду завантаження) дуже часто він видає більше 7 сотень в секунду а це майже 5,7-6 Мбіт/с

а для тих хто взагалі в танку, подумайте про стан комунікацій, чим вони гірші тим більше втрат на лінії передачі, тим більше якщо у вас не цифрова а стара аналогова лінія телефону то там і мріяти забудьте про нормальний стаціонарний нет від телекому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну правильно. Тобто, якщо проблема в лінії, то монтер буде безкоштовний. Хоча його парафія ДО коробочки в хаті/квартирі, тобто, до кінця того дроту, який заводиться з вулиці/під'їзду. Далі по хаті/квартирі, це вже не його зона обслуговування.

А налаштування комп'ютера - зрозуміло, що це ваша проблема, тобто це вже за гроші. Хто ж його знає, що ви там можете намутити :)

Тобто, я ж кажу - ДСЛ горить, значить інет має бути. Якщо інета все-одно нема - ковиряйте комп.

...хоча.... ;) завжи є виключення з правил :)

не раз було так, що вони в себе типу "нічого не робили" і інет з'являвся :)

А було що просто декілька раз рестартанув модем (без дзвінка в укртелеком), і інет теж починав працювати.

Тобто, ситуації різні... Але щоб отак зразу "оформляємо 55 грн.", мені ще ні разу не було. Ну... хто його знає, мож в них новий менеджер в Києві з'явився, Ахмєткою наставлений, і вони просувають в життя ще один напрямок заробляння :_07:

Тупо глючить DHCP їх. Тижня 2 тому пропав інет на роботі. А вдома все ОК(PPoE). Для тесту перемкнув вдома на DHCP( колись робив, це точно)-немає інету. на роботі не було логіна/пароля для підключення, ДСЛ світить. Ретельно пару раз перевіряв налаштування, звіряв з інструкцією з офсайті. Сигнал-шум ОК. Пише макс швидкість 10 мбіт а реальна 320 кбіт(десь так приблизно). ADSL status Up а інета нема- це Huawei hg532е.

Змінено користувачем Witiok
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тупо глючить DHCP їх. Тижня 2 тому пропав інет на роботі. А вдома все ОК(PPoE). Для тесту перемкнув вдома на DHCP( колись робив, це точно)-немає інету. на роботі не було логіна/пароля для підключення, ДСЛ світить.

Щось я не розумію ваших рокіровок. якщо вдома ви працюєте по РРРоЕ , то як ви хотіли підняти сесію по DHCP?

і аналогічно - на роботі підняти сесію РРРоЕ ? Так нізя.

Змінено користувачем timoha2010
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні. Я колись підключався і по DHCP і по PPoE вдома( не одночасно, звісно). Але чомусь зараз переключивсши на DHCP підключення не відбулося.(відключили можливість?). Та то й не суттєво. працює хоч якось

на роботі DHCP працювало з дня підключення 3 дні. Потім "все пропало", телефонували в УКТ кажуть "неправильне з*єднання з телефоном"(все там правильно, спліттер підключено вірно), згодом визнали проблему на своїй стороні. РРоЕ не піднімав - не було реквізитів . Укт на даний момент займається вирішенням проблеми

Змінено користувачем Witiok
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання:

чого ви всі гоните на укртелеком

відповідь:

а для тих хто взагалі в танку, подумайте про стан комунікацій, чим вони гірші тим більше втрат на лінії передачі, тим більше якщо у вас не цифрова а стара аналогова лінія телефону то там і мріяти забудьте про нормальний стаціонарний нет від телекому

а хто не знає закону Ома та інших фізичних законів як дописувач зверху, поясню дротовий інтернет це куча кабелів, і їм з Києва не видно в якому місці їх бульдозер порвав а в якому злодії відкопали і скомуніздили дечяток метрів,

Знають, мусять знати і мусять реагувати. Кабельний провайдер повинен це контролювати.

І вони на рівні якому можуть забезпечувати якість забезпечують. Але є і проблеми.

Вимоги до нету постіно ростуть а телеком невстигає за тенденціями (ще одна відповідь на питання)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знають, мусять знати і мусять реагувати. Кабельний провайдер повинен це контролювати.

І вони на рівні якому можуть забезпечувати якість забезпечують. Але є і проблеми.

Вимоги до нету постіно ростуть а телеком невстигає за тенденціями (ще одна відповідь на питання)

Вимоги треба інколи стримувати і близько з рівнем можливостей і не плакати що на краю світу де навіть ворони вже розвертаються інтернет нестабільний,

менше кабелів з телеграфних стовбів тирити треба і своєчасно рахунки за послуги телекому платити треба.

спочатку економічно дорости треба до рівня західних країн а потім вже вимоги ставити на їхньому рівні, і гнати на державного провайдера.

я це до того що перш ніж щось вимагати треба самому щось для того зробити, наприклад не тратити місяць другий всім селом на бухло а потратити ці гроші на прокладання нових кабелів телефонних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

V Europi DSL-Internet majzhe usiudi, koschtue 25-40Euro za misiaz. pri Schvidoksti 16Mb. Jakist zviazku chasto prosto herova, tak scho ne nijte. Bagatiom provaideram do Ukrtelekoma sche oj jak daleko..

Змінено користувачем hyrurg
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

останні дні інет шось взагалі жопа. сайти туплять, але спідтест міряє тарифні 4 мбіти. скайп робить, аська - ні... торенти помоєму качали навіть.

можна було б спихнути на дощ і скрутки, але б тоді геть ДСЛ падав би і нічого не було, а тут якась дурня незрозуміла.

сьогодні був в подруги - ситуація аналогічна.

є в когось схожі симптоми?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не можу зрозуміти на якому я тарифному плані.

В платіжці за телефон вказано інтернет від Укртелеком ТП /Легкий/ без ПДВ 46,59гр. за лютий.

Але ж на сайті http://ukrtelecom.ua/services/customers/internet/about?banner

такого тарифу як ТП /Легкий/ не має, лише є тільки для Луцька тарифні плани як «П’ятірка» «Десятка» «Двадцятка»

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укртелеком (Ахметов) продав напевно обладнання 3G MTC нас попередили про перехід на новий support від MTC.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Легкий" був раніше. Тепер він - архів.

jack74 дякую якраз цього чомусь я не найшов.

тобто виходить тариф /Легкий/ тепер це той самий тариф тільки з новою назвою «П’ятірка» чи не так?

і судячи з того посилання яке ви дали як я розумію з квітня швидкість підвищиться а вартість майже не змінитися.

Легкий (з 01.03.2015) 59,90 грн. до 5 Мбіт/с

Легкий (з 01.04.2015) 65,00 грн до 10 Мбіт/с

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, не так. В тебе той тариф, який і є - Легкий, тобто той, на який ти тоді включився. А от коли ти перейдеш на новий, от тоді і буде "пятірка" чи "десятка", чи щось інше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...