Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

фізичні лінії в укртелекомі всі однакові :), не фантазуйте. Просто з юросіб ще з часів совка більше деруть.

не згоден, якщо кабель старий гавняний, то є пари які коротять на землю, на себе, на щось інше, на них є якась лєва напруга, або наводиться радіоточка. це я говорю вам як телефоніст, який сидів і визвонював пари.

сурйозна посада :) то це монтер чи кабельщик?

Тут суперечка пішла, що начебто є цифрові і аналогові лінії. От стосовно того я й писав, що вони всі однакові, а не про їх стан.

А про оптимізацію посмішив :) А хто таке кажуть? Офсайт?

вирішили поглузувати?

декілька років тому був зв'язківцем на підприємстві. у нас крім власних були орендовані кабеля в тому числі і УТ. за 700-1000 метрів до АТС приходилось шукати нормальні пари, бо постійно були проблеми якісь то з наводками радіо, то залипала АТС ніби трубка була не покладена.

треба було уважно читати, я теж написав по суті те саме.

теке враження що ви загалі не читаєте тексту

повторюю http://www.ukrtelecom.ua/presscenter/news/archiv?id=117467

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

laser, поясни будь-ласка що за утиліта dmt? в чому від неї користь?

німецькій звір ADSL DMT tool http://dmt.mhilfe.de/

dmt505.png

дозволяє провести розгорнутий аналіз вашої лінії, зокрема DSL конекту. користуючись наведеним результатом АЧХ сигналу можна зробити висновок, наприклад, де стоїть якась помєха, чи взагалі сигнал не проходить. відповідно тона, які глючать, або взагалі не використовуються можна вимкнути в налаштуванням АДСЛ модему.

це можливо трохи знизить швидкість, але додасть стійкості зв'язку.

відкопав на роботі зюксель P660HT2 EE. побачим чи подружаться…

Змінено користувачем laser
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відповідно тона, які глючать, або взагалі не використовуються можна вимкнути в налаштуванням АДСЛ модему.

це можливо трохи знизить швидкість, але додасть стійкості зв'язку.

Я так розумію, що мова йде про виключення певного спектру частот. А як Ви це збираєтесь зробити на модемі? Який модем надає можливість такого тонкого тюнінга?

P.S. Лінія дійсно дуже погана(

Змінено користувачем Student17
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відповідно тона, які глючать, або взагалі не використовуються можна вимкнути в налаштуванням АДСЛ модему.

це можливо трохи знизить швидкість, але додасть стійкості зв'язку.

Я так розумію, що мова йде про виключення певного спектру частот. А як Ви це збираєтесь зробити на модемі? Який модем надає можливість такого тонкого тюнінга?

P.S. Лінія дійсно дуже погана(

запустилась в мене ДМТ, залишилось розібратись шо там пише, німецькою блін...

post-3982-0-96200700-1428321419_thumb.pn

д-лінки, тп-лінки підтримують, їхні перемарковані аналоги, я знаходив ці настройки. думаю і інші типу ZTE теж мають.

треба шукати щось таке.

47b5683932df3bc9dd6d90604ea8.jpeg

найшов доречі аналогічну програму OrbMT http://yuradeni.blogspot.com/2011/11/orbmt-v342.html нажаль оф. сайту так з ходу не знайшов.

елементарно пояснюється яким макаром можна попробувати підлаштувати погану лінію.

особисто я дуже довго теж грався з параметрами bitswap, SRA, модуляціями та іншим. поки методом научного тика знайшов задовільну конфігурацію. швидкості не додало, але зривів синхронізації уже немає. до цього бувало так: 3-10 секунди є інет. 3-10 немає... і так постійно.

ну загалом для таких налаштувань і утиліта не потрібна, просто пробуйте варіанти різні в настройках самого модему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то все залежить від налаштувань провайдера.

Якщо зі сторони провайдера не будуть здійснені аналогічні маніпуляції, то модем можна конфігурувати до посиніння без результату. Хоча можуть бути варіанти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то все залежить від налаштувань провайдера.

Якщо зі сторони провайдера не будуть здійснені аналогічні маніпуляції, то модем можна конфігурувати до посиніння без результату. Хоча можуть бути варіанти.

Хлопці, невже у Вас, ні до кого немає можливості підключитись, що ви займаєтесь таким гемороєм...?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не займайтесь онанізмом :) Коли лінія нормальна, то ніяких інших приблуд і не потрібно. В мене в двох місцях 10 мегабіт телекомівських, і без проблем.

А от якщо лінія гівно, то й ніякими програмними примочками не врятуєш.

laser, я добре читав те, що ти написав. Я тобі відповів на конкретно той твій пост, в якому ти процитував конкретно мої слова, повівши далі мову про зовсім інший город.

А про оту "оптимізацію" - ти ж то теж читай: "... для учасників ОГО!Клубу"... це для кого?! ;) Ладно, жартую, я пам'ятаю, що це за "акція" була :) Порозсилали всім користувачам "ОГО!" дисконтні картки, якими типу можна було б скористуватись в мережі ВайФай точок Укртелекома (хдє ето?)... і дійсні вони були лише рік... Хтось скористувався? ;) А тепер на їх сайті навіть згадки не знайдеш про оту "Програму лояльності "ОГО! Клуб"! Тепер типу замість неї "нова" "Програма лояльності "Укртелеком Клуб!" :) Оптимізували! :)

Бо вони замітають сліди :)закрили бренд "ОГО!"

Цим я хтів сказати, що як "канула в лєту" ота програма, так і ця "оптимізація" ніяких зобов'язань для Укртелекома не ставить. Захтіли - щось ляпнули, захтіли - забули про це.

А тепер по самій "новині", на яку ти посилаєшся.

"Проте повністю розкрити потенціал послуги «ОГО!» можливо лише за рахунок оптимізації налаштувань та підвищення якості абонентської лінії. Адже тільки на цій «ділянці» може спостерігатися значна втрата швидкості, у порівнянні з максимальними показниками, які забезпечує технологія ADSL." - звучить гарно... (правда, не знав, що ремонт в них тепер називається "оптимізація" :)), а от далі йде конкретизація, що ж вони все ж будуть робити :) :

"Спеціальне апаратно-програмне забезпечення в автоматичному режимі перевірить технічні характеристики абонентської лінії та визначить наскільки можна поліпшити швидкість порівняно з існуючою. " - десь ти бачиш щось про ремонт ліній? я ні.

На практиці - це вони дивляться, в кого лінія "витягує", дзвонять до абонента і пропонують перейти "по акції" на вищу швидкість при невеликому збільшенні в абонплаті. Наприклад, в мене в двох точках підняли з 5 до 10, збільшивши при цьому абонплату з 50 до 60 гривень. В третій точці, про яку я запитав, вони подивились і сказали, що там "немає технічної можливості". Бо там лінія не витягує :) От і вся оптимізація. Лінію підтягувати ніхто й не збирався.

...Та й там (в Укртелекомі) вже нема кому "оптимізувати"... про що казав ...

Змінено користувачем jack74
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то все залежить від налаштувань провайдера.

Якщо зі сторони провайдера не будуть здійснені аналогічні маніпуляції, то модем можна конфігурувати до посиніння без результату. Хоча можуть бути варіанти.

Хлопці, невже у Вас, ні до кого немає можливості підключитись, що ви займаєтесь таким гемороєм...?

так, провайдер може обмежувати, але не все і не завжди.

до цього року не було — приватний сектор =)

якби жив на поверсі в центрі, то вже б давно підключив би 50-100 мбіт в квартиру. а так маємо те що маємо.

не займайтесь онанізмом :) Коли лінія нормальна, то ніяких інших приблуд і не потрібно. В мене в двох місцях 10 мегабіт телекомівських, і без проблем.

А от якщо лінія гівно, то й ніякими програмними примочками не врятуєш.

Бо вони замітають сліди :)закрили бренд "ОГО!"

На практиці - це вони дивляться, в кого лінія "витягує", дзвонять до абонента і пропонують перейти "по акції" на вищу швидкість при невеликому збільшенні в абонплаті.

...Та й там (в Укртелекомі) вже нема кому "оптимізувати"... про що казав ...

1. ніяких програмних примочок, лише стандартні налаштування модема. я вже казав, у мене весною та осінню, напевно через дощі, частенько починала лагати лінія. злітала синхронізація. я потратив трохи часу, але домігся відновлення стабільності з'єднання. надіятсиь на саппорт в цьому плані нереально. я ледь зміг з'єднатись з місцевим адміном DSLAMу і вмовити його, щоб мені відкрили всі доступні модуляції для екпериментів. у них там всі на своїй хвилі. особливо блондинки в києві - пропонують перезагрузити модем чи комп'ютер.

2. так, в УТ маркетологи херові. крім цього вони ще декілька разів перейменовували UTel в ОГО, ОГО в 3Моб. Залишилось продатись якомусь МТСу і на тому буде хрест.

3. так ось, мене цікавила тільки практика. дякую за роз'яснення, це те що я хотів почути. треба було зразу так і казати.

4. це вже питання третє. але звичайно брак спеціалістів аж ніяк не "оптимізує" УТ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже казав, у мене весною та осінню, напевно через дощі, частенько починала лагати лінія. злітала синхронізація. я потратив трохи часу, але домігся відновлення стабільності з'єднання.

... або, поки ти возився, просто підсохла лінія... Таке дуже часто буває.

Наприклад, коли в мене на поганій лінії (в сиру погоду, в дощ, і т.д.) починає "лагати", як ти кажеш, я просто брав мобільний, набирав на свій номер і не піднімав слухавку на стаціонарному, щоб дзвеніло стільки, аж поки сама АТС не скине :) Так от тим "індуктором" 110В (змінна напруга) я й підсушував лінію :) Інколи декілька раз. Просто і часто дієво. (дарую безкоштовний рецепт від інженера Укртелекому ;))

ДА, забув написати... Там раніше запитували про цифрові АТС і аналогові... Це всередині самої АТС вона цифрова чи аналогова, а до абонента йде звичайна аналогова лінія. (Є, звичайно, рідкісні бізнес-абоненти-ISDN, є також ущільнені пари, але то вже інша пісня). Єдина відмінність, це напруга спокою - в цифрової 5-15 вольт, а в "аналогової" (координатна чи декадно-крокова АТС) напруга в лінії 60 вольт.

Ну, і в цифрової абонент має можливість "тонального" набору. Але то не стосується принципу "аналог-цифра".

А DSL вже всовують в абонентську лінію після АТСки, і який тип АТС в абонента тут не грає ніякої ролі.

Змінено користувачем jack74
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі-то все залежить від налаштувань провайдера.

Якщо зі сторони провайдера не будуть здійснені аналогічні маніпуляції, то модем можна конфігурувати до посиніння без результату. Хоча можуть бути варіанти.

Хлопці, невже у Вас, ні до кого немає можливості підключитись, що ви займаєтесь таким гемороєм...?

так, провайдер може обмежувати, але не все і не завжди.

до цього року не було — приватний сектор =)

якби жив на поверсі в центрі, то вже б давно підключив би 50-100 мбіт в квартиру. а так маємо те що маємо.

Я не зрозумів? То вже є можливість підключення до іншого провайдера?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То підключайтесь і не пожалкуєте, принаймі я підключив ДГ по оптиці до будинку (Київський біллінг) відчув значно різницю навіть маючи пару від УТ 1 класу із характеристиками 17,3/ 4,3 Мбіт на відстані ~200 м від АТС.

Зараз ось що маю на симетричному каналі + не криво налаштований роутер :)

Змінено користувачем jeck
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та різниця зрозуміла, питань немає. наразі єдине що тримає так це вартість підключення, яка не дешева порівняно з іншими провайдерами в центрі міста.

доречі сьогодні ознайомився з тарифами УТ, виявляється підняв на 10 грн з 1 березня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ледь зміг з'єднатись з місцевим адміном DSLAMу і вмовити його, щоб мені відкрили всі доступні модуляції для екпериментів

Щось мені здається, що нема там вже адмінів DSLAMів. Та й відкрити всі доступні модуляції неможливо. Хоча багато що ще залежить від вендора заліза зі сторони провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ледь зміг з'єднатись з місцевим адміном DSLAMу і вмовити його, щоб мені відкрили всі доступні модуляції для екпериментів

Щось мені здається, що нема там вже адмінів DSLAMів. Та й відкрити всі доступні модуляції неможливо. Хоча багато що ще залежить від вендора заліза зі сторони провайдера.

нічого не можу сказати по даному поводу. я підключав інтернет років десь 6-8 назад. на момент підключення у мене була доступна тільки g.dmt зі всіма обмеженнями. потім за моїм проханням зробили доступними модуляції всі до ADSL2+.

В ті роки швидкість лінії була в районі 10-13 Мбіт, але робити доступним тарифний план в 10 мбіт мені навідріз відмовились, пославшись на те, що лінія погана і завтра я піду до них з заявою що в мене інет поганий. звучить дивно, бо в договорі вони юридично себе чітко вигородили фразою "до 5 мбіт". а те, скільки там реально буде то вже питання інше. навіть якщо буде 128 кбіт, вони будуть праві.

звідси і маємо сьогодні наиоб населення - тариф 5 — швидкість 4, тариф 10 — швидкість 8, і т. д. дозволені 24 в середині мережі УТ теж доступні далеко не всім.

Сьогодні швидкість лінії у мене 6-9 Мбіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вчора. час 22,00

post-3982-0-08400400-1428671815_thumb.pn

доречі надибав ще одне цікаве АДСЛ збочення. хто проживає поряд з потужними СВ передавачами радіо, мають проблмему в роботі в нічний та вечірній час.

тому що частоти СВ діапазону і АДСЛ накладаються.

один з методів покращення лінку — феритові кольца

http://wiki.mhilfe.de/index.php?title=Erfahrungsbericht_von_Mike500

http://wiki.mhilfe.de/index.php?title=Erfahrungsbericht_von_Raid

Змінено користувачем laser
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Більше двох тижнів мав проблему, швидкість максимум в половину від тарифної.

Зателефонував - сказали перевели мене на "нове" обладнання, тепер маю своїх 10 мегабіт, навіть більше трохи, на порту поставили 20 мбіт.

Водночас помітив нові тарифи на сайті, тепер нема розділення на 5,10,20. Тепер просто тариф "Вільний". Хто вже ним користується?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже певно тижні три терплю те, що швидкість впала в двійчі від тарифної, я вже не турбую навіть службу підтримки і кіно в онлайні дивлюсь з переривами на чай...

Ще трохи і я забуду про цей уг ут як про страшний сон, пікдлючу собі норм провайдера, котрий дає стабільно 40 мБіт звавантаження/віддача за 100 грн в місяць.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

була фігня - 08.05 в 23.00 (була саме п'ятниця перед 3-ма вихідними) пропав інтернет (стац. телефон працював). дзвінок на гарячу лінію, заявка, все стандартно. питання вирішили лише12.05 під обід. злетів порт. роботи на 2 хв. невже на станціях немає якихось чергових чи інженерів для таких випадків? 3,5 доби інтернету не було блін, а абонплату знімають. норм.

до речі, не вперше така ситуація - п'ятниця вечір пропадає зв'язок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне задовбало те, що швидкість завантаження 2 МБіти, навіть фільм на http://fs.to/ не подивишся, треба ставити на пів годинну паузу щоб підкачало...

Написав у СП типу, що це за фігля, було 4 МБіт загрузка і 0.4 віддача а зараз 2 загр. і 0.2 віддача.

Прийшло на пошту повідомлення типу Вашу заявку прийнято, не виключайте модем і...

4370752632.png

А так з увімкненою AnnexМ модуляцією:

4370748858.png

Магічним чином тарифний план "Ого Легкий" почав передбачувати 10 МБіт і віддача котра ще навіть в далекому 2008 не була більше мегабіта зараз он скільки...

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, характеристики лінії стали кращі у кілька разів:

a06180cd36f795456d1816e46bcdd47b.png

і АнехМ

А раніше при увімкненні AnnexМ довнлоад падав на 1 мегабіт, тобто ставав 3 мбіт а аплоад виростав до 0.7-0.8.

P.S. звертався у СП для увімкнення AnnexМ.

Змінено користувачем HWman
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...