Перейти до змісту

Пропоную акцію - боротьба зі штрафами.


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

Пля... ну народ... ну Азія... та де там Азія?..

Хочуть низькі штрафи - як індульгенції за порушення. Тобто, більшість правила порушувала, обережно порушує (але сцить, бо грошей шкода), і хоче надалі порушувати (але не сцяти, і щоб можна було відкупитися дешево). АПРІОРІ, ПЛЯТЬ, ХОЧУТЬ ПОРУШУВАТИ! БО ТАК ЗВИКЛИ! В яку ж ви Європу хочете?.. Ото тільки по форумах пи..діти можете, замість того, щоб міняти щось. Почали б з себе, а то - "Луценко", "Юля", "Менти"... самі винні, що їх: а) кормите взятками; б) обираєте.

Yarchik, в нас не Європа.  Підземні паркінги, підземні переходи, навіть нормальна розмітка і знаки на своїх місцях - мрія нездійсненна.

"луценко, юля, мєнти" - зло. Боротьба з проблемою починається з усвідомлення самої проблеми.

І ще одне. Порушити часом треба. Спішиш наприклад (тільки не надо гвандіти про "раньше виежжать") - "знал би прикуп - жил би в Сочі", ага. Або тупо стати на 5 хв, нікому не заважаючи, щоб не пертися на найближчу стоянку 500 м. туди і 500 обратно. Штраф за це згідний заплатити, питань нема. Але не співставний з розміром з/п.

А у Дайца зарплата растёт от того сколько он правонарушителей задержал?

У дайця - план. По набиванню кишені босса. Так само у податківців, митників, пожежників і прочих "карателів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 242
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

офф топ, вибачаюсь, тільки що заплатив 260грн на рахунок держб'юджету Луцька, підтримую Ярчика в тому, що потрібно принципово голосувати за нові партії, "Свободу", і подібних, хто кому до смаку, тільки щоб нові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

офф топ, вибачаюсь, тільки що заплатив 260 грн на рахунок держб'юджету Луцька.

1. За що?

2. Скан квитанції - в студію :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гляньте, шо D@ve пише

Ось тут класс:

22.11.4. Якщо народний депутат, суддя чи працівник

прокуратури керує транспортним засобом у стані сп'яніння, йому

пропонується припинити керування. Огляд на визначення стану

сп'яніння згаданих осіб у медичних закладах проводиться тільки в

разі їх згоди

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ОТ на Автоуа э цікава темка. Пропоную тут цитату:

Предлагаю обсудить, на сколько это законно, не стационарные камеры, а именно передвижные, без остановки и предъявления скорости ТС. Прошу воздержаться от сообщений типа "И МЕНЯ сфотографировали!", "А ты не нарушай" (я не нарушаю) и пр.

Итак, вот, что меня смущает в законности подобных методов:

1. Сама по себе фотография, деланная Визирем, а не стационарной камерой, фиксирует ТС, скорость, но не фиксирует место "фиксации".

Отсюда возникает два момента, т.к. камера не стационарная, то "запечатлеть" "нарушение" можно в каком угодно месте, к примеру на трассе нафотографировать поток автомобилей и в последствии предъявить фотографии, говоря, что они сделаны в городской черте.

2. Подавляющее большинство подобных фиксаций делается из гражданского автомобиля, неизвестными лицами в гражданской одежде.

Я не возражаю, против применения ГАИ автомобилей без раскраски, но почему в автомобиле несут дежурство люди не в форме? Формально это конечно не строго обязательно, но смущает... Кроме этого, неоднократно видел подобные автомобили, которые стоят с грубым нарушением правил стоянки, в частности несколько раз видел автомобиль, из которого ведется подобная съемка стоявшим на разделительном газоне, прямо на траве, сегодня видел ланос стоящий на островке безопасности, не припоминаю, чтобы нарядам ДПС разрешалось останавливать автомобили с отступлением от правил стоянки и остановки.

Итак, предлагаю подвести законодательную базу за/против подобного фиксирования скорости:

Из Закона о милиции:

===

Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян

Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній

відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки

службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних

дій або бездіяльності міліції. Для забезпечення громадського

порядку працівники міліції зобов'язані вживати заходів незалежно

від свого підпорядкування.

Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманне

ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального

походження, майнового та іншого стану, расової та національної

належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до

релігії, статі, політичних та інших переконань. При звертанні до

громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище,

звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У

взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти

високу культуру і такт.

===

Т.о. сотруднику милиции прямо запрещено законом нарушать законодательство при исполнении своих служебных обязанностей, естественно кроме случаев оговоренных законом. Если мне не изменяет мой склероз, то факти и доказательства, собранные с нарушением законодательства не могут быть рассмотрены судом? Прошу знающих сослаться на законодательство.

===

Стаття 10. Основні обов'язки міліції

Міліція відповідно до своїх завдань зобов'язана:

[...]

5) припиняти адміністративні правопорушення і здійснювати

провадження у справах про них;

===

И для этого милицию законодательно обеспечили соответствующими правами:

===

Стаття 11. Права міліції

Міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається

право:

1) вимагати від громадян і службових осіб, які порушують

громадський порядок, припинення правопорушень та дій, що

перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці

усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні

порушення, а в разі невиконання зазначених вимог застосовувати

передбачені цим Законом заходи примусу;

2) перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень

документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи,

необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і

контроль за виконанням яких покладено на міліцію;

[...]

И только как вспомогательное средство, п.12 той же 11й статьи:

12) проводити кіно-, фото- і звукофіксацію як допоміжний

засіб попередження протиправних дій та розкриття правопорушень;

===

Т.о. согласно Закону о милиции, первоочередая задача милиции состоит не в сборе информации и коллекционировании нарушений, а в пресечении административных правонарушений, соответственно и здесь подобная фиксация противоречит законодательству - если автомобилист нарушает ПДД, то подобное нарушение есть административное правонарушение и в задачу ИДПС, в первую очередь, входит задача пресечения правонарушения, т.е. остановить нарушителя, предъявить ему зафиксированное нарушение и выполнить дальнейший список бумажных телодвижений, т.е. составить постанову, а в случае не согласия водителя еще и протокол в 2х экземплярах. Но более подробно хотелось бы услышать трактовку п.12, что именно следует понимать под понятием допоміжний засіб и в каких случаяхэтот допоміжний засіб применяется?

Так же из Ст.11:

===

21)

[...]

використовувати передбачені нормативно-правовими актами

технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження,

для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, а у випадках, передбачених законом, тимчасово затримувати і доставляти на спеціальні майданчики чи стоянки для зберігання транспортні засоби, експлуатація яких не допускається або забороняється законом;

===

Из этого пункта у меня возник вопрос, является ли "Визир" техническим средством видеонаблюдения? И в чем собственно разница между видеонаблюдением и видеофиксацией, которая присуща Визирю.

Н А К А З от 13.11.2006 N 1111, Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України галсит:

===

2.12. За невиконання покладених на них обов'язків і

перевищення наданих їм прав посадові особи ДПС несуть

відповідальність згідно з чинним законодавством України.

===

Т.е. за стоянку в неположенном месте на ИДПСа налагается такой же штраф, как и на любого водителя Украині.

===

3. Завдання ДПС

3.1. Нагляд за дорожнім рухом з метою забезпечення його

безпеки.

3.2. Збереження життя, здоров'я та майна учасників дорожнього

руху, захист їх законних прав та інтересів, а також інтересів

суспільства і держави.

3.3. Забезпечення безпечного й безперебійного руху

транспортних засобів.

3.4. Попередження та припинення злочинів і адміністративних

правопорушень у сфері дорожнього руху.

===

===

7.1.6. Попереджувати та припиняти злочини, а також

адміністративні правопорушення, у межах своєї компетенції

застосовувати до порушників заходи адміністративного впливу та

примусу.

===

Ни о каком сборе и цоллекционировании нарушений речи не идет, прослежживается четкая линия: Наблюдаем, обеспечиваем, предупреждаем и пресекаем.

А вот и по поводу форменной одежды:

===

11.4. Працівники ДПС, які заступають у наряд, повинні мати:

охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений

одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпування; нагрудний знак;

іменну табличку; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші

спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів,

оголошених у розшук за останню добу, що надходить від чергового,

із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору,

ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет;

словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються;

картку маршруту патрулювання чи поста; відомість обліку роботи по

нагляду за дорожнім рухом (додаток 6); службове та водійське

посвідчення; бланки протоколу про адміністративне правопорушення

(далі - протокол) та інших необхідних процесуальних документів;

авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток,

кишеньковий ліхтарик; Правила дорожнього руху;

витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення, що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет.

===

Т.о. даже в автомобиле без "боевой раскраски" ИДПСы на дежурстве должны быть в форме...

===

12.7. Основними методами несення служби є:

12.7.1. Спостереження за дорожнім рухом.

12.7.2. Розпорядчо-регулювальні дії.

12.7.3. Застереження учасників дорожнього руху від порушень

правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху.

12.7.4. Втручання при правопорушеннях.

12.8. Під спостереженням за дорожнім рухом слід розуміти

візуальний або за допомогою технічних засобів контроль за

дотриманням учасниками дорожнього руху встановлених правил, норм

та стандартів у сфері безпеки дорожнього руху, доцільністю та

ефективністю організації дорожнього руху на посту, маршруті.

12.9. Розпорядчо-регулювальні дії - це дії, які

застосовуються з метою усунення перешкод у русі, надання можливої

допомоги учасникам руху в місцях тимчасових заторів, де трапилося

стихійне лихо або ДТП, при забезпеченні проведення масових та

спеціальних заходів, при несправній світлофорній сигналізації

тощо. До таких дій належить регулювання руху за допомогою жестів

(руками, жезлом) та свистка.

12.10. Застереження учасників дорожнього руху являє собою

вплив на їх поведінку самим перебуванням працівника ДПС на

найбільш напруженій ділянці маршруту, на місці пригоди або

стихійного лиха, а також за допомогою роз'яснення водіям Правил

дорожнього руху при зупиненні транспортних засобів.

12.11. Втручання при правопорушеннях полягає в обов'язковому

реагуванні на дії громадян з метою запобігання правопорушенням та

їх припинення, застосуванні до порушників установлених заходів

впливу.

===

Т.е. сноав так же наблюдаем, предостеригаем, а при правонарушении действуем.

Причем действуем в обязательном порядке, а не складываем нарушения в стопочку для коллекционирования:

======

12.12.2. Під час контролю за дорожнім рухом працівник ДПС

активно реагує на порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )

і в першу чергу на ті, що призводять до скоєння ДТП водіями та

пішоходами.

До них належать: управління транспортним засобом у стані

алкогольного або наркотичного, токсикологічного отруєння та під

впливом медичних препаратів; перевищення встановленої швидкості

руху; порушення правил проїзду залізничних переїздів і пішохідних

переходів, обгону, маневрування, рядності руху, проїзду

перехресть, перевезення людей, проїзд на заборонний сигнал

світлофора; перехід дороги в невстановленому місці, на заборонний

сигнал світлофора або безпосередньо перед транспортним засобом, що

наближається; ходіння проїжджою частиною вулиць і доріг за

наявності тротуарів, узбіч.

=======

По итогу у меня возникает вопрос в принципе о правомерности подобной фиксации нарушений, без моментального реагирования.

Мені цікаво дуже взнати що думає Yarchik з цього приводу. Чи можно відбитись від такого штрафу?

Оригинал теми ТУТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гляньте, шо D@ve пише

Ось тут класс:

22.11.4. Якщо народний депутат, суддя чи працівник

прокуратури керує транспортним засобом у стані сп'яніння, йому

пропонується припинити керування. Огляд на визначення стану

сп'яніння згаданих осіб у медичних закладах проводиться тільки в

разі їх згоди

Я в холде!!!!!!!!!!! :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

офф топ, вибачаюсь, тільки що заплатив 260 грн на рахунок держб'юджету Луцька.

1. За що?

2. Скан квитанції - в студію :)

їхав затаритись на старий ринок і на відстані десь 400м всюди знаки стоянка заборонена і я заїхав в якийсь карманчик для маршруток, знаку там не було, але він був на початку перехрестя, десь метрів за двісті від мене, тут мене дайці і накрили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

був на початку перехрестя, десь метрів за двісті від мене, тут мене дайці і накрили

ну был же знак!!!

Так там стоянка ЕСТЬ,чего в неё незаехал?

П.С. вчера прикол:

Брат остановился за "Гостинцем",перед остановкой. Говорю ему,отъедь пару метров,докулупають же. А он с аварийкой включеной. Говорит,если подъедут скажу мол не заводиться. Матушка съела в машину,и брат начал заводить машину. А машина то не заводиться :) . После пяти минут только завелась :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ця стоянка всіх бажаючих не вмістить, а всі кишеньки віддано марштрутчикам, тобто по факту там ніде крім стоянки паркуватись не можна, ще місця на перехресті зайняті таксистами, недаремно там кожних 10-15 хв проїжає якась нова мусоровозка, більше я на цей ринок машиною не поїду, навчили.

У зв'язку з недавніми подіями, ситуація з зміною штрафів, знаками і розміткою - це ПРИНУЖДЕНИЕ К НАРУШЕНИЮ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто по факту там ніде крім стоянки паркуватись не можна,

і правильно, а то понаставляють своїх бусів, і я на маршрутці мушу 40 хвилин на обід їхати, попри цей гармидер.давно я чекав щоб туди гайці навідались і порозганяли цей "беспредел".

У зв'язку з недавніми подіями, ситуація з зміною штрафів, знаками і розміткою - це ПРИНУЖДЕНИЕ К НАРУШЕНИЮ.

а раніше ніхто тебе не "принуждав" кидати машину посеред дороги і йти затарюватися?

Ця стоянка всіх бажаючих не вмістить

зараз є ще парковка біля "Корони Вітовта"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто по факту там ніде крім стоянки паркуватись не можна,

і правильно, а то понаставляють своїх бусів,  [далі не асіліл]

Пішохід? Йди звідси! Там на вході написано   :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to 4iter: А ты не пробовал с собой обед на работу брать? Это как минимум 3 гривни экономии в день. Я уже не говорю про сэкономленное время. А на сэкономленные деньги купи машину и посмотрим как ты тогда заговоришь. Владельцы машин одновременно являются и пешеходами и имеют возможнось влезть в "шкуру" и тех и других, а вот пешеходу этого не дано. Вы злые потому что у вас велосипеда нет (с) Простоквашино. А у нас есть.

Стоит прилично одетый мужчина в Нью-Йорке возле небоскреба и курит.

Подходит к нему журналист и говорит:

- Здравствуйте. я корреспондент газеты "Нью-Йорк Таймс".

Можно задать вам несколько вопросов?

- Да задавайте, я в принципе не спешу.

- Вот вы курите. А, простите, как долго вы курите?

- Мне сейчас 43, и курю я с 16 лет.

- А какие сигареты вы курите, если не секрет?

- Да не секрет - "Мальборо".

- И последний вопрос - сколько сигарет в день?

- Пачки полторы - две.

Журналист достает калькулятор,

что-то считает и снова обращается к мужчине:

- Вот вы знаете, если бы вы не курили, то на сэкономленные деньги

вы могли бы купить вот этот вот небоскреб?

- Серьезно?.. А вот вы сами курите?

- Нет, я не курю.

- И что, небоскреб у вас есть?

- Нет, небоскреба у меня нет.

- А я курю, и небоскреб мой...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to 4iter: А ты не пробовал с собой обед на работу брать? Это как минимум 3 гривни экономии в день. Я уже не говорю про сэкономленное время. А на сэкономленные деньги купи машину и посмотрим как ты тогда заговоришь. Владельцы машин одновременно являются и пешеходами и имеют возможнось влезть в "шкуру" и тех и других, а вот пешеходу этого не дано. Вы злые потому что у вас велосипеда нет (с) Простоквашино. А у нас есть.

начнем с того что машина у меня есть, и когда я на ней еду на обед с пл. Воссоединения на Грушевского через Набережную - вопросов нет.Но если нужно ехать в гараж через парковую, или на обед маршруткой - меня задалбывает скопления машин возле Старого рынка, на Воли и в ост местах.Поэтому с чистой совестью могу сказать "Эвакуатора на вас нет".И в новых штрафах единственное что радует, что может порозгребают эти скопления и освободят еще одну полосу.

П.С. и чего я должен давиться бутребродами на работе (у нас негде подогреть), если всякие редиски понаставляли машин где не положено и я из-за них добраться домой не могу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с. а обед вкуснее теплый, когда жена подает (а не столовка или бутерброды)

П.П.С. а на 3 гривны в день (читай (3*5)*4*12=720 грн в год) машину можно купить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to 4iter: Как ты сказал??????????? "Эвакуатора на вас нет". НА НАС? А у тебя есть машина и ты значит себя к нам не относишь. Что то вы не договариваете молодой человек. Естественно зачем относить себя к водителям если берёшь машину 3 раза в год , да и то летом. А если всё же ты считаешь себя водителем. То я бы на твоём месте помолчал бы, ибо когда тебя штрафанут , то на обед прийдётся ходить пешком.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їхав затаритись на старий ринок і на відстані десь 400м всюди знаки стоянка заборонена і я заїхав в якийсь карманчик для маршруток, знаку там не було, але він був на початку перехрестя, десь метрів за двісті від мене, тут мене дайці і накрили

А заїхати на Медведєва, і проїхатися вверх метрів 100, та й стати - не судьба?

Я особисто так і роблю часом. Біля базару ставав тільки для того, щоб передати айзерам гроші і забрати кавун через забор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to 4iter: Как ты сказал??????????? "Эвакуатора на вас нет". НА НАС? А у тебя есть машина и ты значит себя к нам не относишь. Что то вы не договариваете молодой человек. Естественно зачем относить себя к водителям если берёшь машину 3 раза в год , да и то летом. А если всё же ты считаешь себя водителем. То я бы на твоём месте помолчал бы, ибо когда тебя штрафанут , то на обед прийдётся ходить пешком.

на ВАС, тех кто ставит свои машины в тех местах где не положено, занимая при этом место на роезжей части.Не на ВСЕХ ВОДИТЕЛЕЙ, а только на таких.Это я обьясняю для особо одаренных.Если ты умеешь читать, и делал это в этой ветке, то мог бы заметить, что я не высказывался ЗА новые штрафы, не говорил что дайцы хорошие и т.д. Я сказал, что мне не нравиться, когда каждый бросает машину где хочет (например на переходе возле Цума) и в этом случае я молчать не буду и не собираюсь. А так натянут пару раз, будут люди думать...."а может низзя тут парковаться" и поедут искать парковку.Там гляди и пробок будет меньше.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я сказал, что мне не нравиться, когда каждый бросает машину где хочет (например на переходе возле Цума) и в этом случае я молчать не буду и не собираюсь. А так натянут пару раз, будут люди думать...."а может низзя тут парковаться" и поедут искать парковку.Там гляди и пробок будет меньше.....

Підтримую. Колись думав стати біля ЦУМу, там, де ПАНО - і були всі місця зайняті. Став біля Карамельки - нічого мені не зробилося, пройшовся 200 м.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До жопи штрафи, у мажорів і інших "стрітрейсерів" бабла хватить щоб відкупитися штрафом, а постраждають чесні люди, яким кормити кучу дітей, двох корів і пять поросят. ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я сказал, что мне не нравиться, когда каждый бросает машину где хочет (например на переходе возле Цума) и в этом случае я молчать не буду и не собираюсь. А так натянут пару раз, будут люди думать...."а может низзя тут парковаться" и поедут искать парковку.Там гляди и пробок будет меньше.....

Підтримую. Колись думав стати біля ЦУМу, там, де ПАНО - і були всі місця зайняті. Став біля Карамельки - нічого мені не зробилося, пройшовся 200 м.

неправильно, ти мав стати перед світлофором біля Цума, і сказати що "меня ПРИНУДИЛИ к НАРУШЕНИЮ" ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я блин не пойму: ну шо я делаю не так?

Меня уже пару лет не штрафовали, даже не останавливали... ну и само собой я не нарушаю. Хде грабли? Хоть бы один захудалый гаишник в селе палкой штоль помахал! А нет - им лень, видите ли меня останавливать! Сволочи!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До жопи штрафи, у мажорів і інших "стрітрейсерів" бабла хватить щоб відкупитися штрафом, а постраждають чесні люди, яким кормити кучу дітей, двох корів і пять поросят. ІМХО.
Ну в мене куча дітей (три сина від 1 до 6 років, при моїх 28), я не мажор, не стрітрейсер, не нардеп і не син нардепа, не злодій, не суддя і не прокурор. Заробляю на прожиття власною працею, кормлю і одягаю дітей і дружину, яка сьомий рік в декреті.

І я впевнений, що чим вищі штрафи, тим більше порядку на дорогах і тим менше шансів, що якесь п'яне бидло зіб'є мого сина на пішоходному переході. Зарікатись, звісно, не можна, але шанс дійсно менший, набагато.

Яскравий приклад -- сусідня Білорусія. Там штрафи давно підняли, при чому платять їх як водії, так і пішоходи, якщо порушують. І був я в Білорусії кілька разів останнім часом. І можу сказати -- на дорогах там порядок ІДЕАЛЬНИЙ. Мало того, що водії чесно їздять 60 км/год в населених пунктах, не їздять на червоне, пропускають пішоходів, так ще і пішоходи ходять тільки на пішоходних переходах, а коли хтось "незнаючий" хоче перейти де заманется, то його чемно і гарно попереджають інші перехожі, що не варто, бо штрафи високі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їхав затаритись на старий ринок і на відстані десь 400м всюди знаки стоянка заборонена і я заїхав в якийсь карманчик для маршруток, знаку там не було, але він був на початку перехрестя, десь метрів за двісті від мене, тут мене дайці і накрили

А заїхати на Медведєва, і проїхатися вверх метрів 100, та й стати - не судьба?

Я особисто так і роблю часом. Біля базару ставав тільки для того, щоб передати айзерам гроші і забрати кавун через забор.

Вот и зря ты туда заезжаешь! Не судьба туда заезжать там знак висит. Разве что ты скажешь что там работаешь. А вот остальным не судьба, хотя я тоже туда заезжаю ! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...