Перейти до змісту

Міжнародний аеропорт у Луцьку


miDas

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Перебуваючи на тактичних навчаннях сухопутних військ у взаємодії з авіацією на Луцькому військовому аеродромі, генерал-лейтенант Василь Никифоров, зазначив, що командування Повітряних сил України готове співпрацювати з місцевою владою у плані підготовки до Євро-2012. Якщо міське і обласне керівництво зроблять все необхідне зі свого боку для спорудження аеропорту і терміналу, то військові авіатори готові підготувати його для прийому літаків типу ІЛ-76 та "Боїнгів" і утримувати в належному стані

газета "Волинь-нова" №112 від 11.09.2008р.

Опубліковано
просто питання не в тому.

Який сенс будувати 2 міжнародних аеропорти на відстані 200 км один від одного?. Для літака, який летить із швидкістю 800 км за годину - це не відстань.

В багатьох країнах аэропорти майже в кожному місті типа Луцьк.В Німеччині їх взагалі близко 50.А ту Німеччину переплюнуть нема шо.

Крім того не забувайте,що Європа чудово знає що в нас 30% населення працює в них,а в них дефіцит робочої сили з кожним роком зростає,тому й зацікавлені вони на додаток до того,що я виклав вище.

А ще прикіньте скільки щороку з України відпочивальників на Туреччину та Єгипет літає і всі через Бориспіль.

Якщо в Луцьку дійсно буде аеропорт,а не просто язиком потріпають,то це величезний плюс.

Опубліковано

Аеропорт в Луцьку — це плюс однозначно. З 8 місяців літав літаками — дуже зручно і комфортно. Якщо, крім міжнародних, ще запустять місцеві рейси, то буде взагалі супер. Одна година і ти в Криму чи на східній, а не піляти добу вонючим потягом, чи 12-14 годин машиною.

Опубліковано
просто питання не в тому.

Який сенс будувати 2 міжнародних аеропорти на відстані 200 км один від одного?. Для літака, який летить із швидкістю 800 км за годину - це не відстань...

Вимога УЄФА!

Опубліковано
Вимога УЄФА!

Не вимога, а пропозиція. Не захочуть будувати в Луцьку, побудують в іншому місті, багато що залежить від місцевої влади. Представники УЕФА тільки визнали, що Луцький військовий аеродром найбільш вдалий для такого будівництва.

Опубліковано

miDas Местная власть помехой в таких делах не станет, когда будет вопрос о больших суммах, самой власти просто не станет, ей даже взяток не будут давать, ее просто сменят на другую.

Аэродром в Крупе, в первую очередь не подходит из-за того, что он стоит на пустотах и вкладывать деньги на его реконструкцию и достройку смысла нету. А вот что касается военного, там место хорошее, но для того чтоб построить хороший терминал, достроить еще пару полос для мелких рейсов, чтоб построить рулежные дорожки, ремонтный ангар, места временной стоянки для лайнеров, боксы для стоянки заправочной и прочей обслуживающей техники, нужно будет значительно разширить територию существуещего аэродрома. С одной стороны хорошо иметь хороший современный аэродром, а с другой стороны возникает вопрос: "чей он будет?", ведь деньги то не наши в него будут вложены. А гражданский аэродром очень хорошо подойдет чтоб на нем могли базироваться военные самолеты, и если он будет собственностью страны кототорая финансирует, она может там деражть хоть истребители, хоть бомбардировщики... Так что кто его знает, лучше или нет...

Опубліковано

От зациклило вас на військових літаках..... Вон в Борисполі також збираються за гроші японців робити ще одну смугу і новий термінал, то й що? Будемо чекати повторення Перл Харбору?

Опубліковано

Про військові літаки інших країн на аеродромі - домисли, ніхто так просто не ввезе чужу військову техніку в країну, не кажучи вже про те, щоб її базувати.

Ну а на рахунок виділених коштів: дк їх ніхто нам дарувати не буде. якщо буде програма, то під неї і євро 2012, нам їх просто позичать :). А закордонники ходять по Луцьку/Франківську тільки для того, щоб вирішити чи доцільно виділяти ті кошти (встигнемо/не потратимо зря/чи взагалі тут доцільно щось будувати), але ніяк не для того, щоб купити аеродром і землі навколо нього.

Опубліковано

Также плюс что скорее всего больше транспорта к нему пустят, ато кроме 26,26а, нескольких межгородских маршрутов туда ниче не идет.

Опубліковано

Та плюсів маса. Від покращення транспортної інфраструктури і збільшення привабливості для туристів і іноземних інвестицій, до зростання транспортного комфорту для самих лучан і можливості створення на базі робочого аеродрому різноманітних авіа-клубів тощо.

На даний момент Луцьк лишається в стороні від важливих транспортних шляхів. Єдине, що його зараз виручає -- близькість до кордонів і митниці. З відкриттям постійного міжнародного авіаційного сполучення ситуація може змінитись кардинально. Земля навколо Луцька коштує відносно не дорого, а це дуже цікаво для інвесторів і закордонних концернів, бажаючих розмістити на Україні частину свого виробництва. І з появою діючого аеропорту така зацікавленість тільки зросте. А це сотні і тисячі робочих місць зі стабільною виплатою заробітної плати.

А реального мінуса особисто я не бачу ні одного. Ну хіба що погіршення екологічної ситуації через постійні викиди двигунів літаків.

Опубліковано

Мне эта идея просто супер. Так хоть не надо будет телепаться то в Борисполь на непонятно какой маршрутке, то во Львов по калдобинам. Встал, чемодан в зубы и уже в самолете - это же красота.

Просто когда прилетаешь в маленький городишко (раз в 5 меньше нашего) в небольшой стране стыдно становится, что там аэропорт есть (маленький, аккуратный, чистый), а у нас во Львове - сарай.

Я тоже хочу красивый аэропорт. Будет аэропорт (предложение) - будет и спрос.

Опубліковано

На сьогоднішній день Волинська облдержадміністрація та обласна рада погодили та скерували до Кабінету Міністрів України проект програми будівництва цивільного міжнародного авіацентру на базі колишнього військового аеродрому у селі Крупа Луцького району. Про це 16 вересня інтернет-видання «Волинська правда» повідомив заступник голови Волинської облдержадміністрації Василь Байцим.

Проектно-кошторисна документація з будівництва авіацентру розроблялася в рамках загальної програми підготовки України до Чемпіонату Європи з футболу, що відбудеться у 2012 році.

За словами пана Байцима, тільки на розбудову інфраструктури, терміналу, бізнес-комплексів на території міжнародного авіацентру у селі Крупа потрібно витратити 60 мільйонів євро.

©

P.S. Я шось не второпав до чого тут Крупа, адже військовий аеродром був не там, а в Прилуцьку і до Євро 2012 мали реставрувати Прилуцьк, а не Крупу.

Опубліковано
Мне эта идея просто супер. Так хоть не надо будет телепаться то в Борисполь на непонятно какой маршрутке, то во Львов по калдобинам. Встал, чемодан в зубы и уже в самолете - это же красота.

Просто когда прилетаешь в маленький городишко (раз в 5 меньше нашего) в небольшой стране стыдно становится, что там аэропорт есть (маленький, аккуратный, чистый), а у нас во Львове - сарай.

Я тоже хочу красивый аэропорт. Будет аэропорт (предложение) - будет и спрос

тим більше в контексті зниження вартості авіаквитків, про що свідчить наступне:

Компания «Визз Эйр Украина» — low-cost-перевозчик — получила лицензию украинских авиационных властей на выполнение международных полетов. Об этом сообщила генеральный директор «Визз Эйр Украина» Наталия Казмер.

На прошлой неделе компания «Визз Эйр Украина» получила лицензию на международные полеты от украинских государственных органов, и теперь мы работаем над соответствующими разрешениями на отдельные маршруты», — отметила она.

Напомним, 11 июля авиакомпания «Визз Эйр Украина» начала осуществлять внутренние авиарейсы по Украине: 4 рейса в неделю по маршрутам Киев-Львов и Киев-Одесса, по 10 рейсов в неделю по маршрутам Киев-Симферополь и Львов-Симферополь. Средняя стоимость билета — около 30-50 долларов, самый дешевый авиабилет с учетом всех сборов стоит 79 грн.

С 15 сентября «Визз Эйр Украина» планировала запустить три международных рейса — в Лондон (Великобритания), Дортмунд (Германия), Милан (Италия). Планировалось, что стоимость билета на рейсы в Лондон будет от 299 грн. в одну сторону, с учетом сборов, в Дортмунд и Милан — от 199 грн. в одну сторону.

Авиакомпания «Визз Эйр Украина» — украинское отделение венгерской компании Wizz Air, являющейся низкобюджетным перевозчиком. В июне 2008 года «Визз Эйр Украина» получила сертификат эксплуатанта от Госавиаадминистрации. Компания намерена открыть, как минимум, 4 базы в Украине на протяжении последующих пяти лет и разместить на них не менее 14 самолетов, компания будет использовать свыше 500 маршрутов с определенными пунктами. В 2009 году авиакомпания планирует перевезти более 1 миллиона пассажиров и нанять около 200 сотрудников в Украине, а до июля 2011 года — увеличить количество пассажиров до 5 миллионов

Источник: mignews.com.ua

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

[nd], при нормальных, доступных ценах на авиаперелеты, по типу wizzair, новых самолетов у авиакомпаний не будет

Опубліковано
Wizz Air располагает новым флотом, состоящим из самолетов Airbus A320 со средним сроком службы менее 3 лет. Все 22 самолета компании оснащены двигателями International Aero Engine V-2500; в каждом самолете имеется 180 удобных кожаных кресел. Мы планируем довести количество самолетов до 82 к 2014 г.

взято тут

  • 1 місяць потому...
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Державна авіаційна адміністрація розробила та надіслала Волинській обласній раді проект змін до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу у частині, що стосується підготовки аеропортів.

Відповідно до надісланого проекту передбачається, що на підготовку Волинського аеропорту буде витрачено коштів у сумі 71,23 мільйони гривень, з яких 22,34 мільйони з державного бюджету, а 48,89 мільйони повинен становити внесок інвесторів.

При підготовці проекту змін враховувались пропозиції Волинської обласної ради.

zik

Опубліковано
Гуркіт і шум ))) Смішні ви люди. Весь світ живе так включаючи Львів, а вам відішлі близько і шумно. Та літаки ніколи не впадутть над містом. Шансів майже "0", краще б "табуретчиків" з доріг зігнали, або права і номера заставили цепляти + шоломи, а то гасають і народ калічать.

Буде Аеропорт, то інфрастуктура підніметься і місту +1 в "рєпу".

А кому шумно то вперед 20км від луцька будиночок на квартирку поміняйте і живіть, а не Аеропорт гоните.

І ще до відому: будівлі "панти" коштують порівняно з підготовкою і зведенням зльотної полоси, а там вона має стан на "4". Підлатати і все тут.

Мда, який ти розумний. Міліонер, можеш собі дозволити купити будинок за містом, і кожен день на авто добиратися в Луцьк на роботу? Видно що ти не жив на 40-му кварталі,коли тут ще військові літаки літали - від гуркоту аж вікна тримтіли. А тут живуть такі самі люди з малими дітьми, яким теж потрібна нормальне середовище. А аеропорт під вухом - не зовсім нормально. Хоча може тоді й нерухомість тутбуде дешевше коштувати.

Опубліковано

Цивільні літаки у нас навряд чи реактивній тязі будуть літати, на відміну від Су-27, які там були раніше. Шуму буде менше в рази. Та і рейсів, не думаю, що там буде, як в аеропорту ім. Лінкольна...

П.С. Сам живу на 40-му.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...