Перейти до змісту

Б.В. авто з Європи


Єретик

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, Litovets сказал:

На дизелях АКПП 6 ступка - ламучі дрова - втопку.

Мова йде про AISIN AF40 , вона ж TF80 ?
Слабо віриться що вона ломучі дрова
Не думаю що  Вольво і Каділак вибрали б собі таку ненадійну акпп.
А окрім них ще й Форд, Ленд Ровер, Мазда і ше різні французи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 289
  • Створено
  • Остання відповідь
2 минуты назад, Waver сказал:

Форд, наприклад, уже не дуже витримує педаль в пол…:huh:

Перегрівається?
А можна модель Форда і двигун, так, заради цікавості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Litovets сказано:

На дизелях в основному М32 - бувають проблеми з підшипниками валів - потрібно уважно перевіряти при покупці

Як саме перевіряти? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, Megaherz сказал:

Мова йде про AISIN AF40 , вона ж TF80 ?
Слабо віриться що вона ломучі дрова
Не думаю що  Вольво і Каділак вибрали б собі таку ненадійну акпп.
А окрім них ще й Форд, Ленд Ровер, Мазда і ше різні французи

Мова якраз про неї. Ви сумніваєтесь в талантах інженерів Опеля? Вони цю нормальну Айсіновську АКПП трохи по своєму "переработали" - в результаті вийшло те шо вийшло.

Всі остальні виробники ставлять так як зробив Айсін, без "доработок" і вона їздить нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, volks сказал:

Хоч десь автомати зараз нормальні бувають?

В мерседеса, також ті ж ZF. По сучасним міркам цілком нормальні, тільки мають певний ресурс і вимагають хорошого обслуговування. 

Принаймні не пережовують самі себе як АКПП на Опелях, не тільки на старих а й на більш свіжих, тих же Інсігніях і Зафірах С.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Unknown сказал:

На  Z19DT стоїть f40, чи лише на Z19DTH ?

F40 не ставилась на Астри Н Зафіри Б, якшо не помиляюсь це більш пізня модель КПП.

На всі Астри Н Зафіри Б з дизелями ставилась МКПП М32.

1 час назад, Unknown сказал:

F13 на всіх 1,4, чи там варіанти бувають? 

Теоретично може бути і Ф17.

Основна проблема як Ф13 так і Ф17 в тому що це старі КПП з часів Опель Кадет і вони не були розраховані на такий момент який розвивають мотори які ставляться на Астри Н і на масу кузова Астри Н, вони просто механічно не витримують навантажень. 

А весь прикол 1.4 в тому шо він розвиває не цілих 140 ньютон моменту і йому просто фізично не вистачає сили зламати КПП:)

Той же 1.8 Z18XER просто на ура ламає КПП Ф17.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, Unknown сказал:

Як саме перевіряти? 

Найперше і найпростіше зробити так - на ходу, при їзді на 3й передачі кілька раз нажати і відпустити педаль газу і при цьому спостерігати як себе веде ричаг переключання передач.

Він не повинен ніяк реагувати на газ і скидання газу, не повинен рухатися. Якщо ричаг переміщається вперед назад при натисканні і відпусканні педалі газу знач в КПП зношені підшипники на яких стоять вали на яких стоять шестерні і ці самі вали мають продольний люфт який і викликає переміщення ричага переключання передач.

Це типова болячка КПП М32, заміна підшипників вирішує дану проблему. Ціна на перебрану КПП орієнтовно в районі 400 - 500 вічнозелених піндосівських долярів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Waver сказал:

 на сервісі перевіряв рівень масла - все в нормі але сказали що масло вже темне і підсмерджує паленим. 

Це свідчить про те що пакети фрикционів вже добряче підсмалені. 

Це саме вони дають характерне забруднення і запах масла в АКПП.

Хоча може бути що підгорів тільки пакет блокіровки гідротрансформатора.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, Waver said:

Автоматична коробка на холодну почала смикатись при перекидці передач... на сервісі перевіряв рівень масла - все в нормі але сказали що масло вже темне і підсмерджує паленим. Або масло гівно залили, або фордовська коробка така, бо якщо зрівнювати з фольцовськими чи шкодовськими дсг, чи бмв, ауді - то тупить безбожно... ще гірше ніж в тойотах. Все життя на німцях чи шкодах так катаюсь, в більшості на турбованих,  і до 100 тис миль ніколи нічого не глючило, а фордовська коробка виявилася слабенькою. Педаль в пол - то точно не для форда...

 

То ти взяв в Україні Форд на прокат, надавав йому в хвіст і в гриву за пару тижнів, кінчив коробку, а скоро віддаси назад і спокійно собі полетиш на батьківщину Генрі Форда? Нормальний варіант))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, yu2007 сказал:

То ти взяв в Україні Форд на прокат, надавав йому в хвіст і в гриву за пару тижнів, кінчив коробку, а скоро віддаси назад і спокійно собі полетиш на батьківщину Генрі Форда? Нормальний варіант))

А чьо стіснятись? Тачка то прокатна:D ще й якийсь там форд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Waver сказал:

Та якось пофіг шо там підгоріло. Я хотів шкоду чи німця, але вони казали що їхні форди по надійності нічим не гірші зате в два рази дешевші...:D

Правильно, нема чого паритись чужою тачкою. Хай паряться ті брехуни які сказали що форд по надійності не гірший за шкоду чи іншого німця:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Litovets сказано:

А чьо стіснятись? Тачка то прокатна:D ще й якийсь там форд.

Джеремі Кларксон казав що саме швидке авто в світі - це орендоване

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, Litovets сказал:

В мерседеса, також ті ж ZF.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 11.07.2021 в 21:58, Litovets сказал:

Чувак, якшо нашкребеш 5.5 доларів (шоб навєрняка) то єдине шо в цьому бюджеті є просте, крепке, надійне як автомат калашнікова відносно решти однолітків це астра Н з 1,4 бензомотором...

А що можете сказати за дизельні 1,6 Ford Focus ?

По бюджету +/- як астри Н.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, Prot сказал:

А що можете сказати за дизельні 1,6 Ford Focus ?

По бюджету +/- як астри Н.

На практиці не стикався з Фордами. 

Можу хіба сказати що чув що 1.6 дизель який ставився на Фокуси 2го покоління (по суті це мотор від Пежо, ставився багато куди) досить не однозначний агрегат.

По залізу ніби то і надійний, якби не схильність пожирати кулачки роспрєдвалів, але то вроді проблема ранніх випусків.

Цей мотор має сажевий фільтр, а в такому віці і на таких пробігах він може підкинути сюрпрайз. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 26.08.2021 at 23:07, Litovets сказано:

F40 не ставилась на Астри Н Зафіри Б, якшо не помиляюсь це більш пізня модель КПП.

Гуглив я трохи,  і ніби не ставили ф40 тому,  що місця в підкапотці замало,  а по факту коробка десь із 2003 чи 2004 родом. 

На вектру С ставили точно,  от тільки на які саме двигуни не ясно мені поки. 

Загуглив я ціни на вектри останніх років (2007-2008) на мобіле.де з фільтром 116-151 к.с.,  то бензинових 1,8 було десь третину.  Але якщо обрізати ціну до 2000євро,  то бензинок лише дві залишилось,  а дизелів кілька десятків. Чому дизелі дешевше пропонують?, -- це ж добротні Z19DT і Z19DTH, і мабуть коробки там f40.

 

По факту мобіле.де пропонує дизельних вектр  2007-2008 років до 2000євро навіть більше,  ніж астр.  В чому підвох? 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Unknown сказал:

Гуглив я трохи,  і ніби не ставили ф40 тому,  що місця в підкапотці замало,  а по факту коробка десь із 2003 чи 2004 родом. 

На вектру С ставили точно,  от тільки на які саме двигуни не ясно мені поки. 

Точно, я помилився, Ф40 ставилась і раніше, знаю шо на Астри Н точно не ставилась, а про Вектру Ц я шось забув геть)

Якшо говорити про Вектру С то до рестайла (до 2006 року) ставились опельовські дизелі 2.0 і 2.2 в парі з 5 ступками Ф23 і Ф35.

Ф40 як і М32 6 ступка і ставилась як на старші бензинові мотори 2.0 турбо і 2.8 так і на дизельні 1.9 тому точно оприділити яка саме КПП стоїть на конкретному екземплярі можна хіба по він номеру або візуально.

55 минут назад, Unknown сказал:

Загуглив я ціни на вектри останніх років (2007-2008) на мобіле.де з фільтром 116-151 к.с.,  то бензинових 1,8 було десь третину.  Але якщо обрізати ціну до 2000євро,  то бензинок лише дві залишилось,  а дизелів кілька десятків. Чому дизелі дешевше пропонують?, -- це ж добротні Z19DT і Z19DTH, і мабуть коробки там f40.

По факту мобіле.де пропонує дизельних вектр  2007-2008 років до 2000євро навіть більше,  ніж астр.  В чому підвох? 

Якшо хочеться Вектру С то брати варто тільки рестайлову модель.

Бензинові 1.6 1.8 хоч і відносно прості і надійні але дуууже слабі для Вектри С, вона для них занадто важка, хоча якось повзати буде відносно безпроблемно.

Бензиновий 2.2 краще обходити 10ю дорогою, він прямовприсковий а це вже різні проблеми і впридачу має цепний привід ГРМ який ходить в основному 150т.км. а заміна влетить в добрячу суму, якшо його прийдеться міняти.

Старші бензинки 2.0 турбо 2.8 3.2 - досить рідкісні і теж мають кожен свої нюанси.

Хто зна чого в німців дизельні Вектри С дешевші ніж бензинові, може тому шо пробіги на дизелях часто більші а ремонт в разі поломок паливної чи турбіни значно дорожчий, а КПП не обовязково Ф40, може бути і М32.

Так само хто зна чому Вектр С більше ніж Астр Н, допускаю шо Вектра С це все таки Д клас і купляли їх люди трохи багатші і які можуть собі дозволити міняти авто частіше от і збувають їх раніше, а Астра Н це більше робоча конячка від якої зачасту треба шоб вона просто виконувала свої функції як автомобіль.

В наших реаліях Вектра С полюбому буде дорожча в експлуатації ніж Астра Н як мінімум через те шо на Вектрі С ззаду не сама надійна багаторичажна підвіска.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 27.08.2021 в 10:40, Prot сказал:

А що можете сказати за дизельні 1,6 Ford Focus ?

По бюджету +/- як астри Н.

Дизеля двухтысячных в европах гораздо дешевле стоят, а растаможка дороже, в итоге паритет...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 08.07.2021 at 09:28, Юріч сказано:

 

Так, 2018-го року, цього разу все як годиться, 2.0 тді на ДСГ (минула була 1.6 тді на механіці). 

 

  Показати прихований контент

IMG_20210705_213212.thumb.jpg.afdb9c79f9a33caeffb315fc34edaae6.jpgIMG_20210705_213156.thumb.jpg.e87ae7c8add3c024166cde50ab333445.jpg

 

 

Де брав? Хочуть бензин...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, Oli сказал:

 

Де брав? Хочуть бензин...

 

В Німеччині

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А за Megane другого покоління що можете сказати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 30.08.2021 at 03:30, Юріч сказано:

 

В Німеччині

 

В двох словах можна?

Сам їздив? Що на митниці, брокери?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Разговорился с водителями неопланов, сдали двиг на капремонт, 750т проехал после предыдущего ремонта, итого уже больше 4млн.км по техпаспорту 2002г

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 31.08.2021 в 14:56, Oli сказал:

 

В двох словах можна?

Сам їздив? Що на митниці, брокери?

 

Нічого не можу сказати. Всім займався швагро. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 26.08.2021 в 23:38, Waver сказал:

Та якось пофіг шо там підгоріло. Я хотів шкоду чи німця, але вони казали що їхні форди по надійності нічим не гірші зате в два рази дешевші...:D

До речі, смикалось тільки сьогодні зранку на холодну, після того сьогодні був навіть у Львівській області, накатав певно з 200-300 км, більш нічого не смикало... можливо просто якийсь глюк. Завтра буде видно. Якщо що то мають предоставити інше авто.

До речі,кому треба Шкода?

буде продаватися,поки на авторіа та на інших площадках не розміщена

 

Шкода Октавіа 2017 року з рідним пробігом 140 тисяч

обслуговувалася виключно на офіційному сервісі

Не пригнана,куплена у нас

колір білий

Бензинова

Пишіть в приват

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...