Перейти до змісту

Утеплення стелі приватного будинку


Basil

Рекомендовані повідомлення

16 хвилин тому, frv сказано:

забудьте слово гідроізоляція, для ванної кімнати не можна використовувати. Пара має відносно вільно виходити через стіни і стелю, інакше буде мокріти, гнити і цвісти.

Не згідний -- з ванної кімнати пара має виходити через вентиляцію, а не через стіни і стелю!!!

Якщо пару погнати  лише через стіни і стелю, то вони майже постійно будуть вологими, а отже цвіль забезпечена. А ще вологі стіни  і утеплювач  набагато краще тепло проводять, ніж сухі.

Краще таки максимально  пароізолювати стіни і стелю, щоб воду не вбирали. Якщо припустити, що утеплювач неповітропроникний (пінопласт, піноскло...), то і спеціальна пароізоляція не потрібна, але тоді замість дерев'яних балок над ванною потрібно щось інше використати.

 

 

Якщо через стіни пускати --  то нафіг плиткою обкладати зсередини?, --  штукатуримо вапняною штукатуркою,  з мінімумом пропіток стіни, щоб пори не закупорити, і пара легше проходила -- то  буде феншуй... )))) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 197
  • Створено
  • Остання відповідь
1 година тому, frv сказано:

Народ, забудьте слово гідроізоляція, для ванної кімнати не можна використовувати. Пара має відносно вільно виходити через стіни і стелю, інакше буде мокріти, гнити і цвісти.

Перліт ідеально підходить для міжстінного утеплення і для утеплення потолку.   Давати плівку під нього і над ним треба вирішувати на місці. На мою думку, якщо він не

просипатиметься вниз, то на плівці можна з'економити, над ним краще дати, щоб не повидувало.

Горище над потолком можна утеплювати за умови достатньої вентиляції, але тут теж слід пам'ятати про точку роси і якщо вона буде десь на крокві, то це не добре.

Ти змішав мухи і котлети.

Природний спосіб розсіювання (виведення)  пари (вологи) і примусовий.

Утеплити - це добре, зробити термос - не добре.

Для того я й наголосив на вентиляції!

 

пара осідатиме на плитці у вигляді крапель конденсату. Щоб їх позбутися, потрібна вентиляція, природна, чи штучна.

 

Відсутність утеплення створюватиме природний конденсат, холодні стіни зовні - теплі всередині. А це цвіль.

І знову ж таки. В теплому і сухому приміщення (тепла підлога чи радіатор опалення) конденсату буде значно менше.  Відсутність зайвої вологи, і цвілі.

 

 

Я не експерт, але це логічно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Unknown сказал:

Воно хіба  пропускає пару?

 

Пароізоляція не пропускає  ні рідку воду, ні  газоподібну (пару). 

Гідроізоляція  затримує рідку воду, але пропускає пару.

Тому у вологому приміщенні потрібна максимально надійна пароізоляція під утеплювачем, щоб у ньому не накопичувалась волога, а зверху гідроізоляція (паропроникна мембрана), щоб захистити зверху утеплювач від рідкої води, яка може прокапувати десь зверху, але дати можливість сохнути , якщо якісь "крихти" пари попадуть таки в утеплювач (100% паробар'єр зробити майже нереально).

 

Почему-то думал, что пароизоляция изолирует от пара, а жидкую фазу пропускает, а гидроизоляция не пропускает ни жидкую ни парообразную, ни гель. Но пароизоляция пропускает воздух, а гидро- нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Basil сказано:

зацікавило. в Луцьку десь продають? потрібно орієнтовно 2 куба

тут ціла тема була, люди шукали:

мені було б цікаво від них довідатись про ефект, але то офтоп...

1 година тому, Basil сказано:

пароізоляцію під нього знизу теж потрібно?

звісно!

якщо стеля ванної кімнати буде гарно прогрунтована грнутовкою глибокого проникнення (НЕ силікатно-кварцевими для зовнішніх робіт), прошпакльована й пофарбована сучасними водоемульсійними фарбами - це вже само по собі дасть відносну пароізоляцію, але плівка з цим справляється краще (паробар'єр)

звісно, в утепленій ванній кімнаті повинна бути приточно-витяжна вентиляція, інакше буде сирість, особливо на першому поверсі.

2 годин тому, Basil сказано:

продуха між перлітом і верхньою гідроізоляцією протрібна? яка?

якщо умови схожі як під покрівлею - то бажано, щоб по утеплювачу лежала паропроникна мембрана (гідробар'єр), а зверху була вентиляція (продуха) - товщина обрешітки зазвичай 2.5-5см

якщо ж зверху підлога горища, наглухо забита дошками - тоді "продуха" не принципово, може бути засипано під саму підлогу.

якщо підлоги немає - то варто накрити гідробар'єром, перліт сам по собі легкий, може видуватись.

але "пиріг" - практично ідентичний що з вати, що з перліту.

пара не повинна потрапляти в утеплювач, але повинна легко з нього вийти, але утеплювач не повинен вільно продуватись, тільки вентилюватись через мембрану.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Vikvik Mawr сказано:

Є ще один "дідовський" спосіб. Якщо хочеш екологічно і сухо щоби було, колись я горище в своєму будинку утепляв глиною (звичайною, жовтою) та полова.

в мене так утеплена стеля самого будинку (ванна то вже добудова), глина і тирса з половою, але шар тієї глини всього десь 3-5 см.

2 годин тому, Vikvik Mawr сказано:

Повір, недорого, але дуже ефективно. Потім втрат тепла немає практично зовсім.

саме ефективність в мене викликає сумнів, бо хата швидко вихолодає, можливо із-за тонкого шару...

мені ще раніше радили

Цитувати

Тирса + негашане вапно. Все перемішати

Вапно сухе мелене

на мішалку тирси (літрів 70) зо 2-3 літри вапна - скільки не шкода.

Вапно саме не гашене. Сухе мелене, як мука. Коли вимішати, то з вологою тирсою вступає в реакцію і осушує її. Причому вбиває усі лишні організми) Миші точно там не хочуть жити, а от в ваті - були - з власного досвіду кажу. Частина була утеплена тирсою, частина ватою. У ваті любили лазити миші. Викидав вату і засипав тирсою. (с) @Coding

Сусід каже, що збирається гашене вапно використовувати, бо від реакції з негашеним може палахкотнути...

Я й сам над таким варіантом подумую, тільки замість тирси використати стружку.

Але над жилими кімнатами, а над ванною не хочу, щоб не натягнула вологи...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, romanc сказано:

Почему-то думал, что пароизоляция изолирует от пара, а жидкую фазу пропускает, а гидроизоляция не пропускает ни жидкую ни парообразную, ни гель. Но пароизоляция пропускает воздух, а гидро- нет.

ні, навпаки :)

пароізоляція в найпростішому вигляді - це поліетиленова плівка, яка не пропускає ні пару, ні повітря, ні воду

гідробар'єр не пропускає воду, але пропускає повітря чи водяну пару

1 година тому, Unknown сказано:

Пароізоляція не пропускає  ні рідку воду, ні  газоподібну (пару). 

Гідроізоляція  затримує рідку воду, але пропускає пару.

 

а

2 годин тому, romanc сказано:

Гидроизоляция самая дешевая- жидкое стекло.

це взагалі нове слово  в облаштуванні покрівельного "пирога" )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, romanc сказано:

Почему-то думал, что пароизоляция изолирует от пара, а жидкую фазу пропускает, а гидроизоляция не пропускает ни жидкую ни парообразную, ни гель. Но пароизоляция пропускает воздух, а гидро- нет.

саме навпаки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, rrid сказано:

мені було б цікаво від них довідатись про ефект, але то офтоп...

чому офтоп? тут не офтоп, мені самому довідатись ефект...

 

14 хвилин тому, rrid сказано:

якщо стеля ванної кімнати буде гарно прогрунтована грнутовкою глибокого проникнення (НЕ силікатно-кварцевими для зовнішніх робіт), прошпакльована й пофарбована сучасними водоемульсійними фарбами - це вже само по собі дасть відносну пароізоляцію, але плівка з цим справляється краще (паробар'єр)

на сьогоднішній момент стоїть задача визначитись з товщиною перекриття.

і тому дякуючи вам, з цим я вже визначився.

чорнова стеля ванної  це соснова дошка 30-ка, підбита на пароізоляційну плівку.

далі з чистовою будем визначатись пізніше...

20 хвилин тому, rrid сказано:

підлога горища, наглухо забита дошками - тоді "продуха" не принципово, може бути засипано під саму підлогу.

якщо підлоги немає - то варто накрити гідробар'єром, перліт сам по собі легкий, може видуватись.

саме так, буде накрито гідробар'єром і набито чорнову підлогу з дошки 40-ки.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Unknown сказано:

Не згідний -- з ванної кімнати пара має виходити через вентиляцію, а не через стіни і стелю!!!

З цим ніхто не спорить.  Але яку б вентиляцію не зробили, частина вологи піде в стіни і потолок, а будь-яка ізоляція лише затримуватиме вихід вологи назовні, тому я проти неї. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, rrid сказал:

 

 

це взагалі нове слово  в облаштуванні покрівельного "пирога" )))

Это применимо к бетону

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, frv сказано:

Перліт ідеально підходить

то ти купив перліт, чи ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, frv сказано:

З цим ніхто не спорить.  Але яку б вентиляцію не зробили, частина вологи піде в стіни і потолок, а будь-яка ізоляція лише затримуватиме вихід вологи назовні, тому я проти неї. 

Ну як це у ванній кімнаті не робити вентиляцію?  Це ж нонсенс. Навіщо припускати нереальні сценарії? 

Якщо хтось до такого додумається,  то там пофіг на пиріжок стіни... 

Внутрішній шар стіни вологої кімнати апріорі має мінімізувати проникнення вологи в стіну.  Не стоїть в стіни задача виводити вологу,  у неї задача не перезволожуватись. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Ти змішав мухи і котлети.

Природний спосіб розсіювання (виведення)  пари (вологи) і примусовий.

Утеплити - це добре, зробити термос - не добре.

Для того я й наголосив на вентиляції!

 

пара осідатиме на плитці у вигляді крапель конденсату. Щоб їх позбутися, потрібна вентиляція, природна, чи штучна.

 

Відсутність утеплення створюватиме природний конденсат, холодні стіни зовні - теплі всередині. А це цвіль.

І знову ж таки. В теплому і сухому приміщення (тепла підлога чи радіатор опалення) конденсату буде значно менше.  Відсутність зайвої вологи, і цвілі.

 

 

Я не експерт, але це логічно.

Ти не експерт, але чомусь подумав, що я проти вентиляції. Плівка не утеплює. В неті куча відео з грибком після утеплення ппу, не правильним вибором плівки і т.д.

Тому ніяких додаткових бар'єрів для виходу вологи не потрібно створювати. Перліт якраз і є тим матеріалом, що перешкоджає втраті тепла і є негорючим, екологічно чистим.

Він надто дрібний, майже як пісок, тому головне, щоб не було щілин при засипці; він надто легкий, тому краще чимось прикрити, щоб не здувало, а ці всі плівки - тільки зайві

витрати при його застосуванні.До того ж, якщо робити самому - можна десь і помилитись з вибором.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Пароізолюючий шар повинен бути розташований зсередини. Типовий приклад -- плитка керамічна,  то не є пароізоляція в класичному вигляді,  бо по швах трохи просочується,  але вона дає дуже значну паровідсічку в цілому. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Unknown сказано:

Ну як це у ванній кімнаті не робити вентиляцію?  Це ж нонсенс. Навіщо припускати нереальні сценарії? 

Якщо хтось до такого додумається,  то там пофіг на пиріжок стіни... 

Внутрішній шар стіни вологої кімнати апріорі має мінімізувати проникнення вологи в стіну.  Не стоїть в стіни задача виводити вологу,  у неї задача не перезволожуватись. 

Ти мене не розумієш ніц. Роби вентиляцію, я ніде не пишу, що її не потрібно. Не малюй в своїй голові того, що не написано.

Я пишу, що не варто створювати додаткові паро чи водобар'єри там де волога буде виходити природнім способом, бо це може нашкодити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Basil сказано:

дивно, але різниці в характеристиках не помітив

 

2 годин тому, Basil сказано:

ціна 88 грн./кв.м. проти 82.08 грн./кв.м. теж не суттєва...

ну, біля 7% на буд.матеріалах несуттєво - комусь може й так :)

2 годин тому, Basil сказано:

Характеристики IZOVAT 30:

Щільність, кг/куб.м: 30

Будівельна ізоляція Izovat, щільністю 30 кг/ куб.м – мінеральна вата у формі плит вітчизняного виробника.

Застосовується для утеплення мансард, похилих дахів, підлоги по лагах, каркасних стін та та ін

і

2 годин тому, Basil сказано:

Характеристики IZOVAT LS:

Щільність, кг/куб.м: до 30

Базальтова вата Izovat LS – застосовується для теплоізоляції скатної покрівлі з нахилом до 30°, міжповерхових перекритів, мансард, підвісних стель, підлог по лагах. Утеплювач має форму плит, легко монтується.

різниця в ціні зумовлена в т.ч. собівартістю, бо в ЛС - менша маса, відповідно менше волокон і зв'язуючих альдегідних смол (емісія фенолу)

оскільки менше волокон і смол, то і сфера застосування різна - ЛС можна вкладати з нахилом до 30 градусів.

для горизонтальної поверхні різниці немає, тому можна брати дешевшу.

але.

але є одне але.

якщо ти хочеш зробити багатошаровий утеплювач загальною товщиною 20см - то я б не брав жодну з цих, бо вони дадуть відчутну усадку - можливо, на 50% з часом

для 20-25см - мабуть, варто брати не менше 60кг/куб.м, а краще - 80. ціна зростає відповідно.

якщо розкатати товщиною 5-10см - можна брати й дешеву вату, але ефект буде нижче "норми"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Basil сказано:

то ти купив перліт, чи ні?

Я хочу між стіни засипати і міжпотолочні проміжки позадувати. Знайшов у Львові, Києві і ще десь у Клевані хтось перепродував.

Але спочатку треба апарат для задувки зробити і сусідів до спілки переконати, бо самому оплачувати доставку і апарат задорого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, frv сказано:

Ти мене не розумієш ніц. Роби вентиляцію, я ніде не пишу, що її не потрібно. Не малюй в своїй голові того, що не написано.

Ок з вентиляцієї дійшли згоди.

 

 

Щодо :

12 хвилин тому, frv сказано:

Я пишу, що не варто створювати додаткові паро чи водобар'єри там де волога буде виходити природнім способом, бо це може нашкодити.

Уявімо утеплення стелі мінватою або перлітом у двох варіантах:

 -- з пароізоляцією знизу утеплювача  (спеціальна мембрана, ПВХ стеля у кімнаті, тощо).

-- без пароізоляції  -- обрешітка, знизу якої гіпсокартон "вологостійкий", а зверху утеплювач.

 

Який варіант тобі більше подобається?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, frv сказано:

Ти мене не розумієш ніц. Роби вентиляцію, я ніде не пишу, що її не потрібно. Не малюй в своїй голові того, що не написано.

Я пишу, що не варто створювати додаткові паро чи водобар'єри там де волога буде виходити природнім способом, бо це може нашкодити.

якраз вихід вологи через утеплювач - це неприродній спосіб.

підвищення вологості - неминуча плата за комплексне утеплення - стіни, стеля/дах, металопластикові вікна, і це лікується тільки вентиляцією.

сама по собі стіна з цегли не так і багато може вивести вологи з приміщення - колись рахував, то периметр 2к хрущовки взимку тільки дихання 1-2 чол. в таку погоду як зараз, коли надворі відносно тепло й висока вологість - ця здатність, мабуть, зменшується на порядки - знижується різниця парціальних тисків.

якщо це одноповерховий приватний будинок, де вологість завжди вища - то ще сумніше.

 

а будь-який утеплювач працює тільки тоді, коли він сухий, і ні в якому разі не можна допускати його зволоження, тому паробар'єр обов'язково потрібен завжди, причому обов'язково зсередини.

така аналогія - сухий пуховик взимку, і спробуй взимку одягнути взимку пуховик, намочений під душем :)

ти ж такого не зробиш, навіть заради експерименту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Unknown сказано:

Щодо :

Уявімо утеплення стелі мінватою або перлітом у двох варіантах:

 -- з пароізоляцією знизу утеплювача -- спеціальна мембрана, ПВХ стеля у кімнаті...) .

-- без пароізоляції  -- обрешітка, знизу якої гіпсокартон "вологостійкий", а зверху утеплювач.

 

Який варіант тобі більше подобається?

Ніякий. В моїй голові по верху обрешітки має бути щось, що не дасть просипатись перліту (в мене, потолки глиною поштукатурені, тому нічого зайвого не треба, можна і так засипати).

Мінвату і пінопласт я взагалі не розглядаю, як утеплювач, не тому що вони не дієві, а тому що я так собі вирішив, нагугливши різні види утеплень. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, frv сказано:

Ніякий. В моїй голові по верху обрешітки має бути щось, що не дасть просипатись перліту (в мене, потолки глиною поштукатурені, тому нічого зайвого не треба, можна і так засипати).

Мінвату і пінопласт я взагалі не розглядаю, як утеплювач, не тому що вони не дієві, а тому що я так собі вирішив, нагугливши різні види утеплень. 

ок міняємо умови. Замість вати перліт, і додатково на обрешітці робимо корито з картону будівельного, щоб не просипався перліт.  Знизу по обрешітці паропроникний гіпсокартон. Мембрана паронепроникна десь під картоном потрібна чи ні ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, rrid сказано:

якраз вихід вологи через утеплювач - це неприродній спосіб.

 

Ще один домислює те, чого нема. Хочеш ти чи ні, волога попадає в стіни, в потолок і утеплювач, тому я всього-навсього стверджую, що  ці природні (може не правильно вжите слово) канали не слід загороджувати додатковими плівками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Unknown сказано:

ок міняємо умови. Замість вати перліт, і додатково на обрешітці робимо корито з картону будівельного, щоб не просипався перліт.  Знизу по обрешітці паропроникний гіпсокартон. Мембрана паронепроникна десь під картоном потрібна чи ні ?

ні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, rrid сказано:

варто брати не менше 60кг/куб.м, а краще - 80. ціна зростає відповідно

завжди думав, чим менша питома вага, тим "тепліший" матеріал, бо більше повітряних пор....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, frv сказано:

сусідів до спілки переконати, бо самому оплачувати доставку і апарат задорого

ну мені апарат не потрібен, бо я зверху планую засипати.

а от як надумаєш купувати сам перліт, дай знати, можливо підключусь до вашою спілки, мені 2 куба потрібно (але то 20! мішків?)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...