laser Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:20 Автор #76 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:20 детальніше про це авто (ковельське чудо пежо) можна глянути тут і автор тут якщо когось цікавить колхозинг, то гляньте ще для фана кілька відео. але для мене це не прийнятний варіант, в мене є дружина для сєкаса
Bliksss Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:47 #77 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:47 2 годин тому, Саня сказано: Ціна, правда, кусається. За "відпочинок на Світязі?" P.S. жартую...
Jardis Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:51 #78 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 17:51 ціна правда ні разу не бюджетна 40000 $
Bliksss Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 18:23 #79 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 18:23 1 година тому, Jardis сказано: ціна правда ні разу не бюджетна 40000 $ тут - хз...позиціонують як для "середнього класу"....їхнього "середнього класу", не кажуть в якому конкретно місті... ....в Луцьку за 40К - можна пристойну двушку купити, або - "пантовий автамабіль з вихлопом, як в старої газельки", а в мацквабаді - за 40К можна купити 1 кімнату, але не раджу - купувати кімнату)))...
Unknown Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 20:30 #80 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 20:30 3 годин тому, laser сказано: детальніше про це авто (ковельське чудо пежо) можна глянути тут і автор тут Ось Грішин Пижик:
WebTraveller Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:14 #81 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:14 22-25 тищ на авторіа кучу ліфів пропонують 19-й рік, пробіг до 10-ти тищ. Як на мене дуже непогані варіанти. Друге питання, це треба добре дивитись звідки вони пригнані і що з ними було. Недавно в Луцьку відкрився філіал контори Любе Авто. На рівненській, там можна покататись хоч на теслі, взяти на тест-драйв)) Ну по крайній мірі можна було покатались в день відкриття. Зараз незнаю.
Nokian Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:29 #82 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:29 Дивіться на омріяне заморське авто хто хоче Приєднуйся у Viber до Любе Авто Луцьк https://invite.viber.com/?g2=AQAEBgQRd8ZkakuuEkZNfwZfUMSw6f7t7wuU45DLLzNS6NH3ETizevPH2Eli7nG6
laser Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:41 Автор #83 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 07:41 ключове слово "дивіться" пока так і робим... страшно подумати, щоб купити авто треба стати спочатку мільйонером по суті.
Саня Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 09:06 #84 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 09:06 Chevy Bolt хтось в живу пробував?
vrm Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 19:37 #85 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 19:37 Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку, де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху. Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф leaf2, ioniq- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... Якось так
Юріч Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 19:50 #86 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 19:50 10 минут назад, vrm сказал: Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку, де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху. Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф leaf2, kona- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... Якось так Дякую, написав мою думку
yu2007 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 20:49 #87 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 20:49 1 hour ago, vrm said: Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... Так болт ніби ж чиста електричка?
vrm Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 21:10 #88 Опубліковано 18 Серпня, 2020 в 21:10 1 час назад, yu2007 сказал: Так болт ніби ж чиста електричка? Да, справді, помилка я хотів написати вольт і вольт 2)
yu2007 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 00:23 #89 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 00:23 3 hours ago, vrm said: Да, справді, помилка я хотів написати вольт і вольт 2)
WebTraveller Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:18 #90 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:18 А я все-таки дивлюсь на Leaf нового покоління, як на друге авто в сім"ї. Зарядка вночі по 90 коп. 20 грн/100 км. Круто ж)) Масло міняти не треба, ще багато чого робити не треба. Люди розказують що запчастини по підвісці дешеві. Машина досить надійна
Саня Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:19 #91 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:19 Для себе дійшов висновку, що на сьогодні "електрички" - це не про економію коштів. Хочеш їздити далеко - плати дорого. Якщо треба простий "підсрачник" на кожен день - Nissan Leaf. Заряджаючись вдома може щось і наекономиш, але то не будуть суттєві суми, які відіб'ють вартість володіння даним авто.
Юріч Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:59 #92 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 06:59 Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички.
alexvvv Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:02 #93 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:02 2 хвилин тому, Юріч сказано: Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички. треба на законодавчому рівні забороняти коптильні
Dima4s Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:33 #94 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:33 30 хвилин тому, alexvvv сказано: треба на законодавчому рівні забороняти коптильні в політики не збираєшся? з таким підходом влився б як свій)
alexvvv Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:33 #95 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:33 В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000 У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом.
WebTraveller Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:36 #96 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:36 Не забороняти. А хоча б давати якісь пільги Як в цивілізованих країнах. Держава повертає немалі кошти за покупку електро. В нас тільки податки відмінили. Хоча вже щось
MACCEN Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:36 #97 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:36 28 минут назад, alexvvv сказал: треба на законодавчому рівні забороняти коптильні Електрокар це поки авто для міста. Наприклад їдеш ти на море з сім'єю, запас ходу нехай 400 км, а треба проїхати 1000. Тоді приходиться знімати готель, ставити на заряку авто (не у всіх жопах України є розетка), і чекати 5-10 годин до повного заряду авто. А так залив в бак і поїхав.
alexvvv Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:37 #98 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:37 3 хвилин тому, Dima4s сказано: в політики не збираєшся? з таким підходом влився б як свій) Та ні, це не підхід політика
alexvvv Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:39 #99 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:39 1 хвилина тому, MACCEN сказано: Електрокар це поки авто для міста. Так, електрокар - це не для дальняків. А для такого невеликого міста - ідеально.
MACCEN Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:41 #100 Опубліковано 19 Серпня, 2020 в 07:41 6 минут назад, alexvvv сказал: В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000 У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом. в нас таке авто буде коштувати напевно 12 000
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.