Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
26 минут назад, Ant.ares сказал:

Перестаньте вже приплітати усюди пенсіонерів, як популісти, їйбо :-) 

Ви подивіться скільки їх у тролейбусах їздить, а валідатори і там будуть встановлювати! Це таке ставлення до літніх людей? Приплітати? Ну-ну... Доживіть і ви до того віку і щоб вас "приплітали"!!! От же люди... Я дивлюсь ви тут новенький і дуже нахабний і не вихований!

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 hour ago, ForZa said:

Ви подивіться скільки їх у тролейбусах їздить, а валідатори і там будуть встановлювати! Це таке ставлення до літніх людей? Приплітати? Ну-ну... Доживіть і ви до того віку і щоб вас "приплітали"!!! От же люди... Я дивлюсь ви тут новенький і дуже нахабний і не вихований!

Що б не було придумано - це всеодно створить проблеми для улюбленої вашої категорії. З огляду на ту маленьку долю інформації - зараз всі пенсіонери повинні їхати в ЦНАП, щоб отримати чудо-картку. У разі поломки (банально, роздушили), втрати та інших випадках - знову в ЦНАП і доводити щось спеціалісту. Вважаю абсолютно сирим цей варіант.

Найбільш часто зустрічається практика, коли пенсіонер або інвалід пред'являють відповідне посвідчення на контролі і всі задоволені. Звісно, нікуди не зникає мінус, що треба їх якось рахувати.

p.s. Буркотіти не варт, ми ж не лавочці під підїздом :) На форумі я з 2008 року. На жаль, через перерву в користуванні, забулись дані для входу.

Опубліковано
27 минут назад, Ant.ares сказал:

Що б не було придумано - це всеодно створить проблеми для улюбленої вашої категорії

Це не улюблена моя категорія, а треба хоч трохи мати поваги до літніх людей але для вас я бачу це дуже далека тема... :(

27 минут назад, Ant.ares сказал:

У разі поломки (банально, роздушили), втрати та інших випадках - знову в ЦНАП і доводити щось спеціалісту. Вважаю абсолютно сирим цей варіант.

Цих "у разі" на Заході чомусь мало трапляється і про це мало говорять, все вирішується, а от тільки у нас це проблема з проблем, що не візьми :) Ви ще офіційного роз'яснення не чули, а вже такі далекі висновки, а було лише повідомлено про приблизну дату, коли введуть цю практику і приклади розрахунків, а про те як і кому і що будуть видавати (пільговикам) ще нічого не казали але ви вже поради даєте... то йдіть працюйте, вводьте нові ноу-хау... легше язиком плескати да на дивані поради давати :) Все роз'яснять як і що і будуть робити аби лише різні "порадники" не заважали! Взяти обкатану прктику, ввести її і працювати, що і намагається, обіцяє турецька фірма, що буде це впроваджувати.

P.S. Так от тільки уявляю який гвалт піднімуть у соцмережах і на сайтах ті, кому щось не сподобається у малих дрібницях :) Ох веселий листопад після 11-го числа буде :)

Опубліковано
2 годин тому, ForZa сказано:

У Осло, Стокгольмі, Копенгагені: великий, міський автобус, заходиш через передні двері і на поручні біля водія стоїть валідатор. Розраховуєшся придбаною карткою або банківською або смартфоном, а є ще у смартфонах додаток, де в тебе вже куплений і оплачений тариф і ти лише показуєш водію екран смарту де це відображене. Спокійно люди заходять, вихід через середні і задні двері і НІХТО на вхід на центральні і задні не піде!!! Стоячих людей можна брати чоловік 5-6 і все!!! Автобус великий, гарнюній, чистий... Нам про таке тільки мріяти :( Так що можна далі обговарювати проблематику валідаторів... Це, нажаль (цивілізація) не для нас :( Шкода, дуже шкода... люди в нас такі, а ми - влада, Президент...

Так, але відсоток тих хто там користується громадським транспортом і відсоток в нас різниться в рази. Все ж таки, перевезення кількості поп за одну поїздку впливає на стан транспортного засобу

Опубліковано
3 годин тому, volks сказано:

Так навіть краще. Легше зайців ловити, бо не буде відмазок - не встиг, і не будуть пікати побачивши, що входить контролер.

Найбільша проблема - антивандальність. В Харкові автомати поповнення на зупинках поламали, позаливали клеєм і т.д.

Це комплексне питання. все вирішується встановленням камер, або реалізацією антивандальних заходів: отримав автомат струс/залили водою/ облили фарбою - на диспечерський пульт поліції надходить повідомлення про порушення.

Думаєде в нетрях Марселя, Турина, чи Парижа немає неадекватів? Їх там не менше, просто все конролює поліція.

Опубліковано
30 minutes ago, ForZa said:

Це не улюблена моя категорія, а треба хоч трохи мати поваги до літніх людей але для вас я бачу це дуже далека тема... :(

Просив же ж без буркотіння.

30 minutes ago, ForZa said:

Цих "у разі" на Заході чомусь мало трапляється і про це мало говорять

Звідки дані? Це банальний людський фактор і це необхідно передбачати до запуску.

 

30 minutes ago, ForZa said:

Ви ще офіційного роз'яснення не чули, а вже такі далекі висновки, а було лише повідомлено про приблизну дату, коли введуть цю практику

P.S. Так от тільки уявляю який гвалт піднімуть у соцмережах і на сайтах ті, кому щось не сподобається у малих дрібницях :) Ох веселий листопад після 11-го числа буде :)

Щось самі собі суперечите. 11-го запуск і все, декілька разів повторили, що оплати готівкою з цього дня не буде.

Де з коментарів на форумі "дрібниця", а де - ні.

30 minutes ago, ForZa said:

 кому і що будуть видавати (пільговикам) ще нічого не казали але ви вже поради даєте...

Неуважно читали, якраз про ЦНАП я не придумав - це офіційна позиція.

30 minutes ago, ForZa said:

то йдіть працюйте, вводьте нові ноу-хау... легше язиком плескати да на дивані поради давати :) Все роз'яснять як і що і будуть робити аби лише різні "порадники" не заважали! Взяти обкатану прктику, ввести її і працювати, що і намагається, обіцяє турецька фірма, що буде це впроваджувати.

Тут тотальний промах. Працюю керівником проектів IoT. Можу дати контакти фірми, за відповідну оплату і працюватимемо, і ноу-хау вводитимемо.

І "обкатана практика" - не означає найсучасніше, найзручніше для людей. Компостери теж обкатані були в совку.

Опубліковано

Як на мене, то немає ніякої проблеми місцевим пенсіонерам отримати картку персональну для  проїзду безкоштовного.

Єдиний момент, що ажіотаж можуть створити в місцях видачі, якщо зараз дуже термін на це  обмежать. Але ж ніщо не заважає не штрафувати пенсіонерів за відсутність картки  при наявності пенсійного посвідчення перші кілька тижнів або місяців дії нової системи. Попутно щоб контролер наголошував куди сходити і в який термін, щоб далі спокійно їздити. Почне діяти система, то сарафанне радіо швидко рознесе серед пенсіонерів  новину, і всі отримають свої "проїзні".

Картка безкоштовна, час вільний пенсіонер повинен знайти для  разового походу за нею. А не хоче йти, то нехай платить за проїзд. А по картках можна і нормальний облік перевезених пільговиків вести.

Опубліковано
6 часов назад, Ukrainec сказал:

В Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні в малих містах в  автобусах платять при вході факт. Хоч карткою плати, хоч готівкою немає різниці. Вхід/вихід на всі двері.

Як воно в великих містах не знаю, може лише карткою?! 

В Італії в міських автобусах немає ніяких кондукторів, платиш на зупинці і тут же компасуєш. В автобус/потяг сідаєш вже з прокомпасованим квитком. Квиток видається на зону слідування. Я б щось і тут таке запровадив, бо якось не уявляю як чекатися в переповненому транспорті.

Не вкурсі де ти був в Італії але в Римі, Мілані наприклад ти можеш зайти в автобус і їхати без квитка(шо і робить 90% людей), компасуєш ти в автобусі(якшо компасатор працює шо завжди не факт). В потягах все краще, там перевірять квиток точно якшо їхати більше ніж 3-4 зупинки. Там тільки метро повністю з квитками. В Римі квиток 1,5 євро коштує, ніби і не дорого як для міст Європи(В Ейндховені для прикладу 3,7 євро!) але всеодно там не має культури оплати, бо контролерів дуже мало + ти можеш вибігти з автобуса якшо вони заходять. Італійська ситема оплати точно не бля нас. Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

Опубліковано
41 хвилин тому, zverexe сказано:

Не вкурсі де ти був в Італії але в Римі, Мілані наприклад ти можеш зайти в автобус і їхати без квитка(шо і робить 90% людей), компасуєш ти в автобусі(якшо компасатор працює шо завжди не факт). В потягах все краще, там перевірять квиток точно якшо їхати більше ніж 3-4 зупинки. Там тільки метро повністю з квитками. В Римі квиток 1,5 євро коштує, ніби і не дорого як для міст Європи(В Ейндховені для прикладу 3,7 євро!) але всеодно там не має культури оплати, бо контролерів дуже мало + ти можеш вибігти з автобуса якшо вони заходять. Італійська ситема оплати точно не бля нас. Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

Ну от бачиш, навіть в Італії  не все так однозначно.

Мій приклад з Турину. За 5 зупинок потягу ніхто нічого не запитував при тому, що я на той момент не був вкурсі, що треба компасувати квиток  було на пероні ))). 

В інших місцях де я був взагалі печалька, можна без квитка було між країнами переїхатись потягом,  але суть не в цьому... Правда ж????

Опубліковано

Тут про передні двері і Європу дехто пише... Так от з АВТОБУСОМ великим, де є широкий прохід, нема чого рівняти Богдана. Місця нуль, прохід вузький, і пхатися з речима по головах в салон - маразм. Тупо економія на валідаторах. Зате ВОДОГРАЙ нам треба, аж пищимо.

В тої системи, якщо не буде оплати карткою банківською, і з смартфона, а в ідеалі - ще й з NFC, і ДВОХ валідаторів на маршрутку, буде єдиний плюс - заберуть в бариг НАЛ. Ну, 2 плюси - ще й трекера вимикати не зможуть.

Тут хтось писав і про РІвне - так от не треба "ля-ля", оплата там при виході, але ЖОДНОГО водія. який відчиняє лише передні дівері, і всі пхаються, не бачив, люди виходять на задні, йдуть до передніх, і дають гроші. Не треба далеко йти, не треба сумки, розмірами "метр на два", достатньо звичайного рюкзака літрів на 30-40, поясної сумки з приманками і ТУБУСА з спінінгом, щоб всі тебе по дорозі зматюкали. Мені (і всім, хто не з жіночою сумочкою 10х20х5 см. ходить), млять, через жадібність міськради, на таксі переходити, чи як? Тролейбус - не пропонувати, він є не кругом.

Відеонагяд - величезний плюс. Якщо ти підніс картку, все ніби-то зарахувалося, а насправді ні, і пробують штрафувати - дивіться, посіпаки, відео, і чухайте потилицю. Бо випадок з заходом в ще маршрутку велику №15, де були кондуктори, проїздом від 5 школи однієї зупинки (а їде її маршрутка рівно хвилину, а то і менше), і доколупом контролю (а точніше, муніцибілів тодішніх), який, каюся, довелося в силу їх твердолобості, трошки на Волі штовхнути і вийти, був. Ти їм чорним по українському - ТІЛЬКИ зайшов, а воно, як папужка - "нічо не знаю, ідем з нами до автозаводу, а далі в депо штраф виписувати повезем". Трохи політали, самі винні... Три гривні в руці мав, заходив на задні, кондуктор був на середніх.

Ну і про пенсіонерів... БУДЬ-ЯКИЙ пенсіонер має право безкоштовно їхати в тролейбусі, це закон. За пропискою вже дітей пробували ділити і "плату за навчання вводити". Тут буде так само - контроль, який оштрафує людину з пенсійним посвідченням без їхньої карточки, і нарветься на знаючого закони і з вільним часом пенсіонера (УБД, інваліда і т.д.), некисло відгребе в суді.

Але по любому те, що заберуть готівку - позитив. А то попривикали щодня мати немаленький приробіток без оподаткування, при тому на графік, трекери і раннішні та останні рейси плювати. От тільки щось про штрафи за вищеперелічене і їх розміри якось мовчать... Бо як їх не буде - буде ще цікавіше - тепер водії ще зліші будуть.

Опубліковано
14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

БУДЬ-ЯКИЙ пенсіонер має право безкоштовно їхати в тролейбусі

І в автобусі, і в маршрутці.

Опубліковано
1 час назад, Ukrainec сказал:

Ну от бачиш, навіть в Італії  не все так однозначно.

Мій приклад з Турину. За 5 зупинок потягу ніхто нічого не запитував при тому, що я на той момент не був вкурсі, що треба компасувати квиток  було на пероні ))). 

В інших місцях де я був взагалі печалька, можна без квитка було між країнами переїхатись потягом,  але суть не в цьому... Правда ж????

В Турині був літом, квитки взагалі там купити важкувати, автоматів мало тому їздив без нього або пішком ходив

Опубліковано
10 минут назад, volks сказал:

І в автобусі, і в маршрутці.

В автобусі, яких в нас по факту немає, останні зникли 15-ки. В маршрутці - міська рада і перевізники не дадуть.

Єдине, що точно тепер має зникнути, принаймні для тих, в кого той квиток-картка пільговий буде - явище, коли водій верещить матом на явних школярів, щоб платили 6. Сам бачив раз, зайшли дві дівчинки років по 10-12, не більше, водій кричить "де учнівський", і доказує, що мають давати 6 грн.

Ще б на приміські типу 107, 103, 251 таке поставили. Особливо ківерцівські вбивають - сідаєш в Жабці і воно тебе допитує, до якої зупинки їдеш в місті і накидає гроші... Таким - кажу "ДО МІСТА" (і їду, куди треба, морда цеглиною і все). Такого маразму немає ні в Торчинських, ні в інших типу Озерце, Клепачів, те ж Рожище (там просто написано населені пункти і вартість, все), тільки 107 і 103. Цікаво бачити вираз обличчя водія, коли йому кажу "а якого *** по місту 1 зупинка в тебе 6, і 5 зупинок 6"...

Всі сподіваюся, бачили відео з водієм 251, який матюкав школярів, а потім дядька, який за них заступився і верещав "Нах*я я їх маю везти, то МІЙ автобус"? Свіже, цього року на ФБ було.

Опубліковано
15 минут назад, AgentSmith13 сказал:

В автобусі, яких в нас по факту немає, останні зникли 15-ки. 

По-перше, маршрутне таксі - це автобус. По-друге, в нас маршрутних таксі немає.

16 минут назад, AgentSmith13 сказал:

В маршрутці - міська рада і перевізники не дадуть.

Як це не дадуть. А як же

41 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

нарветься на знаючого закони і з вільним часом пенсіонера, некисло відгребе в суді.

 

Опубліковано
16 часов назад, zverexe сказал:

Я б ввів систему Нідерландів. Там всі платять при вході в автобус, типу як у Львові у великих автобусах

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша... :)  От не був - не знаю. Приводять приклади Нидерландів, Італії... :) По культурі і порядку це не зразкові країни, а от Скандинави - це еталон в усьому! Но нам так ніколи не жити і тому їхні принципи і устрій життя нам ніколи не зрозуміти і не перейняти :(

Опубліковано
11 минут назад, ForZa сказал:

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша...

Бо наші їздять туди не на транспорті кататись.

Але якщо вже дивитись на Європу, то в першу чергу потрібно прибрати маршрутки з міста, а весь транспорт має бути комунальним.

Опубліковано

Як весело всі сруться і міряються своїми фантазіями.
То не перший проект тієї контори за 20 років її існування. Тому, напевно, вони знають що роблять. 
Чи може в інших недорозвиненних країнах менше пільговиків та бидла ? Чи там інакші проблеми ?
Так, наші кретини не можуть зробити нормально і поступово:
1) не осилили запустити продаж за декілька місяців щоб люди паралельно звикали та не було метушні з картками;
2) не вийшло в них запустити хоч якусь промо-кампанію щоб хоч хтось без фейсбука взнав про нововведення.

Але, ще нічого не зробили, а уже істерика. Прямо як з новою владою :) Всі, мля, вангують шо все буде хєрово і живуть в цьому власному придуманому гівні.
Звикли до маршруток по 6 гривень — навчимося і картками оплачувати. Може культури трохи добавиться і в Луцьку колись побачу чергу до маршрутки як, наприклад, у Львові.

Опубліковано
2 часа назад, ForZa сказал:

От цікаво, а чому ніхто приклад Польщі не наведе, як там? Наче так багато наших туди їздить, під боком і тиша... :)  От не був - не знаю. Приводять приклади Нидерландів, Італії... :) По культурі і порядку це не зразкові країни, а от Скандинави - це еталон в усьому! Но нам так ніколи не жити і тому їхні принципи і устрій життя нам ніколи не зрозуміти і не перейняти :(

В Польщі я б сказав найкраща в Європі пунтуальність транспорту і оплата білетів по пес пасу(не всюди але в 70% автобусів). Але там всеодно є можливість їхати зайцем частіше ніж в тих самих Нідерландах

Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

Бо наші їздять туди не на транспорті кататись.

До чого це? На транспорті не катаються, а пересуваються з точки А до точки В з дому на роботу і у зворотньому напрямку, у магазини...Ну якщо ви нормальних речей не розумієте, а намагаєтесь при любому випадку під'єколоти, то про що мова? Ніби про серйозні речі говоримо... От і вимальовується ваша відмінність від жителів більш західних країн. Про гумор не треба згадувати...

2 часа назад, volks сказал:

в першу чергу потрібно прибрати маршрутки з міста, а весь транспорт має бути комунальним

А з цього приводу: ми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити :( Те, що було раніше - зруйнували, а нове, якісне побудувати - це не для нас! Нас "революції" більше приваблюють.

Опубліковано
1 година тому, axelffox500 сказано:

цілий день на маршутці по місту їздити це не солодко, тут на легковій буває неможливо по місті їздити нормально

поцікався скільки водіям траліків платять.
а на рахунок цілий день їздити, в них після цілого дня, є вихідний або вихідні.
ну і останнє, чомусь при таких зарплатах добра половина водіїв- бикота. думаю вони нікуди не дінуться, бо таких працівників більше нікуди і не візьмуть.

Опубліковано
2 часа назад, axelffox500 сказал:

я там, ще ніразу не бачив щоб хтось там з працівних на велосипеді приїхав

І в цьому вся наша ментальність :( Яку ніхто змінювати і не збирається... тому так і живемо і відчуваю ще довго жити будемо :( Це тільки слова, що в нас щось змінюється або скоро змінеться... То щоб більше грошей виклянчати, а потім їх роздерибанити!

Опубліковано
1 час назад, axelffox500 сказал:

це і буде початком кінця цієї системи

Системи? Яку вибудовали, щоб красти гроші (водії), не платити податки у повному обсязі? Нормальне мислення?! От воно, мислення по "системі" і ніхто руйнувати не хоче, а тільки-но з'являються кроки до змін, відразу супротив і зрозуміло від кого! Пля... це просто пісець... От звідки починати треба - з мізків людей! Якщо там нічого не змінити - то не змінеться ніде!

Опубліковано
4 hours ago, axelffox500 said:

Невже ти не розумієш, що не буде кому їздити , водії при оплаті готівкою мають зарплату з калимом від 20 000грн, при введені цієї системи поставлять водієві зарплату 10000грн середню для  міста і все ніхто не  буде працювати , позвільняються і все, навіть молоді не підуть, цілий день на маршутці по місту їздити це не солодко, тут на легковій буває неможливо по місті їздити нормально з цією культурою на дорозі, а тут  маршуткою з людьми, і більшу зарплату ніхто пропонувати не буде, це і буде початком кінця цієї системи, вона абсолютно не пристосована до наших умов життя.

 

Та що ти кажеш :) це на основі якоїсь статистики такий висер базується чи просто ти собі так придумав ? чи ти б за 10000 не їздив — то і інші не будуть ?
Розуміючий... :)

Опубліковано
3 часа назад, ForZa сказал:

Дми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити

Минулого року ПЕРЕвиконання міського бюджету було 39 мільйонів! Ііііі.... Правильно, жодного тролейбуса чи автобуса місто не купило.

Опубліковано
6 часов назад, ForZa сказал:

На транспорті не катаються, а пересуваються з точки А до точки В з дому на роботу і у зворотньому напрямку, у магазини.

Ага тільки наші їдуть в Польщу або на закупи на авто, або на зарібки. А зарібки ті в основному десь в селах і невеличких містечках. Тому я сумніваюсь, що багато хто мав змогу поїздити громадським транспортом, наприклад,  Любліна, Варшави і т.д.

 

6 часов назад, ForZa сказал:

а намагаєтесь при любому випадку під'єколоти

Ну без цього ніяк.

6 часов назад, ForZa сказал:

А з цього приводу: ми ще не такі багаті і не маємо стільки грошей у бюджетах, щоб таке зробити

Було б бажання. Щось можна з бюджету виділити, щось в кредит взяти. Для початку можна і б/ушку запустити.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...