Dima4s Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:38 #601 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:38 10 хвилин тому, Ha3aP сказано: Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую! А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі? готовий до європейських зарплат і цін на нові авто) А т оти мєлко береш щось)
yu2007 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:50 #602 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:50 10 minutes ago, Ha3aP said: Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі? В різних країнах по різному, навіть всередині ЄС. Родич мав цешку 2003го з дизелем 3,2 і платив до 600 євро в рік податку, а родичка в той час мала кількарічне рено з літровим бензином, і платила менше 50 євро. Це в німців роки три—чотири тому. В нас багато податків (в тому числі «за дороги») закладено у вартість пального. Тому виходить, що чим більше бляхарів, тим більше відремонтованих доріг)))
KAY Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:53 #603 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 14:53 1 час назад, Wettal сказал: А ви маєте всі документи для розмитнення? То тоді є сенс попробувати. А якщо ви не маєте змоги самостійно зняти авто з обліку в країні реєстрації, також не маєте договора купівлі -продажу, тоді сумнівна вигода виходить... договір купівлі продажу є- на мене. Авто 100% знято з обліку, (ще 1.5 року назад) але документів які це підтверджують нема
Wettal Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:06 #604 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:06 33 хвилин тому, Ha3aP сказано: Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую! А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі? А тепер скажіть яка середня з/п в Україні (ну десь 10к грн), а яка в Польщі (4к злотих). І робіть аналогію тоді.
Ha3aP Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:09 Автор #605 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:09 Только что, Wettal сказал: А тепер скажіть яка середня з/п в Україні (ну десь 10к грн), а яка в Польщі (4к злотих). І робіть аналогію тоді. В Америці ще більша різниця. Чому ми на американців не рівняємось? Я веду свою думку до того шо бляхарі мало того шо не добилися нормальної ростаможки, так шей добастуються до опалати за користування авто, ТО і т.д.
WebTraveller Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:16 #606 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:16 49 минут назад, Davids сказал: Все вірно пише цей чоловік. До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше. Інформація для роздумів) А тепер порахуйте зарплату в Данії і в нас По вашому ж прикладу, вартість податків по авто складає приблизно 2000 дол. в рік. Який це відсоток від річного доходу? Брав звідси: http://hochusvalit.com/daniya/zarplata-v-danii Цитата По официальным данным датского статистического управления, средняя зарплата в Дании в 2018 году составляет 38 854 крон в месяц до уплаты налогов, что по текущему курсу эквивалентно 5215 евро. После всех обязательных вычетов у местных работников остается около 3100 евро Отже в рік людина заробляє там приблизно 37 000 дол. Тобто податок на авто чуть більше 5% А тепер рахуйте нашу середню зарплату. Скільки вона там. Вроді 9000 грн. В рік 108 000. Беремо звідси 5% і отримуємо близько 200 долл. Отаким і має бути податок на авто в рік. Відповідно до доходів. І я думаю люди його б платили, якби все робилося по людськи А то в нас і ціни на пальне доводять до євпопейських і податки і багато чого. Тільки от про рівень дохода забувають
Dima4s Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:19 #607 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:19 3 хвилин тому, Ha3aP сказано: добастуються до опалати за користування авто, ТО і т.д. Правильно. "я їм гавно, і ви сидіть мовчки і їжте гавно! а то не чесно получається!"
Ha3aP Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:22 Автор #608 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:22 2 минуты назад, Dima4s сказал: Правильно. "я їм гавно, і ви сидіть мовчки і їжте гавно! а то не чесно получається!" Смачного )
WebTraveller Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:30 #609 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:30 15 минут назад, Ha3aP сказал: В Америці ще більша різниця. Чому ми на американців не рівняємось? Не треба ні на кого рівнятись. Просто податки мають бути адекватні доходам. А в нас за комунальні 80% населення потрібно заплатити більше, ніж зарплата. І починають городити всяку хрєнь з субсидіями. За якими ще треба побігати. Не треба нікому субсидій. Дайте нормально заробити і все. Люди самі сплатять
volks Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:31 #610 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:31 14 минут назад, WebTraveller сказал: тепер порахуйте зарплату в Данії і в нас По вашому ж прикладу, вартість податків по авто складає приблизно 2000 дол. в рік. Який це відсоток від річного доходу? Треба рахувати не відсоток від доходу, а відсоток від вартості авто.
yu2007 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:43 #611 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:43 5 minutes ago, volks said: Треба рахувати не відсоток від доходу, а відсоток від вартості авто. Який сенс? Якщо взяти ту ж стару Європу , про яку згадували вище, то переважно картина така: чим старіша машина, тим вищі екологічні та інші побори. В 20 річного пасата це може бути 100 відсотків вартості, а в дворічного маленького рено з супер малими викидами СО2 - лише 2%.
jack74 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:44 #612 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:44 Створив нову окрему тему суто по розмитненю "євроблях". Запрошую туди викладати інформацію суто по розмитненю "євроблях". Різні "я думаю-гадаю" лишаємо писати тут, а там лише факти, 100%-ну інфу, чи копіпаст інфи з посиланням на пруф. Морально-етичних флудерастів прошу залишатись тут і туди не пхатися, не засирати тему.
yu2007 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:56 #613 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 15:56 8 minutes ago, jack74 said: Створив нову окрему тему суто по розмитненю "євроблях". Запрошую туди викладати інформацію суто по розмитненю "євроблях". Різні "я думаю-гадаю" лишаємо писати тут, а там лише факти, 100%-ну інфу, чи копіпаст інфи з посиланням на пруф. Морально-етичних флудерастів прошу залишатись тут і туди не пхатися, не засирати тему. Дякую за запрошення!!! Зараз куплю пачечку попкорну і з радістю завітаю у вашу веселу тему на честь останньої п'ятниці осені!
fedot Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:02 #614 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:02 8 хвилин тому, yu2007 сказано: Якщо взяти ту ж стару Європу , про яку згадували вище, то переважно картина така: чим старіша машина, тим вищі екологічні та інші побори. В 20 річного пасата це може бути 100 відсотків вартості, а в дворічного маленького рено з супер малими викидами СО2 - лише 2%. І, навіть якщо не доскіпуватися до вищенаведених цифр (вони невірні, але концепція 100% саме така), щорічне страхування авто "зжере" непогану сумму - одним із основних складових якої є безаварійний водійський стаж власника. В перший рік після отримання посвідчення водія, він складає 200-250% від "базової ставки", яка вичисляється для кожного авто окремо за декількома чинниками. Гольф 3, ціною в 1200-1600 Євро буде обходитися "новачку" орієнтовно в 800-1200 Євро податку в рік мінімум 5 років.
S30 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:10 #615 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:10 1 година тому, Davids сказано: Все вірно пише цей чоловік. До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше. Інформація для роздумів) 1 година тому, Ha3aP сказано: Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую! А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі? Та ти просто не вкурсі. Держава потурбувалась за це наперід і відразу заклала ці всі платежі у вартість нового українського авто та ввезеної "бляхи" років так на пять вперед. Щоб не відволікати українців від роботи - все ж для людей.
volks Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:27 #616 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 16:27 21 минуту назад, yu2007 сказал: Який сенс? А такий, що початкова вартість авто в нас і в них плюс мінус однакова. Але в нас вона буде зжерати 600 грн в рік. А в них з часом цифра доходить до вищеописаних сум. До цього ще додати вартість ремонту вищу більш ніж в 10 разів. От вам і виходить пасат за 2000 ойро. Чи хтось думає, що європейцю подобається продавати авто за 2000, за яке він колись заплатив 25-30к?
sergkots Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 17:42 #617 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 17:42 1 година тому, volks сказано: А такий, що початкова вартість авто в нас і в них плюс мінус однакова. А є пруф? Бо раніше у нас значно дорожчі нові автівки були.
volks Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 18:36 #618 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 18:36 1 час назад, sergkots сказал: А є пруф? Бо раніше у нас значно дорожчі нові автівки були. Зараз в них Пассат стартує з 30к ойро, а в нас доларів. По комплектаціях хз. Нє владєю язикамі. А що було 10-20 років тому тим більше хз. Точніше в нас можу підняти Автоцентр за 2005 рік і там знайти ціну. А в них... ПиСи. А в кацапів від 20к ойро. Шозанах? Поло взагалі 8400.
sergkots Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:09 #619 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:09 1 година тому, volks сказано: Зараз в них Пассат стартує з 30к ойро, а в нас доларів. По комплектаціях хз. Нє владєю язикамі. А що було 10-20 років тому тим більше хз. Точніше в нас можу підняти Автоцентр за 2005 рік і там знайти ціну. А в них... ПиСи. А в кацапів від 20к ойро. Шозанах? Поло взагалі 8400. В Європі від 19500 євро стартова ціна на пасати з ПДВ. У нас від 900 000 грн. з ПДВ.
volks Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:17 #620 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:17 7 минут назад, sergkots сказал: Європі від 19500 євро стартова ціна на пасати з ПДВ. Німецький офсайт видає 30000 ойро.
sergkots Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:18 #621 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:18 Щойно, volks сказано: Німецький офсайт видає 30000 ойро. Я дивився нові автомобілі на mobile.de
sergkots Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:29 #622 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 20:29 11 хвилин тому, volks сказано: Німецький офсайт видає 30000 ойро. Або від 274 євро на місяць - це певно лізинг. При середній зарплаті 3500 євро. Щось із ціною цікаво - таке враження, що по IP вираховують яку ціну писати. Бо по лізингу інша вартість виходить.
halmer Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 22:26 #623 Опубліковано 30 Листопада, 2018 в 22:26 On 28.11.2018 at 08:19, MANJAK11 сказано: видно мало спілкуєшся з людьми ))) є ще отбитіші )) Напевно, судячи з його висерів мені в ПП він походу мамкін бандіт і апасний поцик, років так 16 максимум. Якщо і постарше, то природа явно нагородила його від"ємним IQ.
MANJAK11 Опубліковано 1 Грудня, 2018 в 07:27 #624 Опубліковано 1 Грудня, 2018 в 07:27 8 часов назад, Bsv сказал: зрозуміло викинь це бесполєзне для тебе слово, з свого словарного запасу
sergkots Опубліковано 1 Грудня, 2018 в 08:10 #625 Опубліковано 1 Грудня, 2018 в 08:10 Про ціни на авто в різних країнах: https://avtovod.com.ua/news/771825207-v-kakih-stranah-samye-deshevye-i-samye-dorogie-avto.html
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.