Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

На роботі  весь час відволікають, таки  перепутав.

Телефон не дорожче місячного заробітку, авто - трьох місячних заробітків.

А то ще Юріч візьме та купить Айфон Ха...Шутка.

Але тут ключовий момент Заробіток, а не Зарплата.

Ну це ще в певному контексті, про який довго розказувати та прораховувати,

але життя наочно показує, що самі затребувані на сьогодні авто в районі 3-4 тис доларів.

Тобто тихсамих трьохмісячних заробітків  нормального роботящого чоловіка.

Між тим йопані дупутати хочкть на цьому чоловікові наварити ще 2-3 тисячі доларів.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь
19 минут назад, Nokian сказал:

Ну це ще в певному контексті, про який довго розказувати та прораховувати,

але життя наочно показує, що самі затребувані на сьогодні авто в районі 3-4 тис доларів.

Тобто тихсамих трьохмісячних заробітків  нормального роботящого чоловіка.

Не повезло нашим бабам з чоловіками. В мене особисто таких знайомих немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Nokian сказано:

Тобто тихсамих трьохмісячних заробітків  нормального роботящого чоловіка.

А можна конкретно про нормальних-роботящих? Бо наведений тобою заробіток трохи відрізняється від середньостатистичного. 

Вчителі сюди певно не підпадають або їм потрібно конкретно "нагнути" учнів та батьків, щоб налівачити до білої зарплати ще 3 чи 4 таких же.

Лікарям теж потрібно додатково накосити.

Військовим як бути? Зброю видали добирай до штуки баксів сам як хочеш? То певно до тебе на точку варто прийти для почину.

Ти думаєш що пишеш? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, sergkots сказал:

Ти думаєш що пишеш? 

чим ? ))) По його висновках вся європа їздить на беушних корчах, вартістю 6-9 тисяч євро )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Nokian сказал:

але життя наочно показує, що самі затребувані на сьогодні авто в районі 3-4 тис доларів.

Тобто тихсамих трьохмісячних заробітків  нормального роботящого чоловіка.

 

Життя наочно показує, що чоловіки з заробітком у тисячу доларів не їздять на авто за 3-4 тис.доларів.

На таких авто їздять з заробітком в 300 дол. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А якби так робили, заощаджували- то на пенсії жили б як німецькі пенсіонери.і їздили б на мерсах,, а не тролях 

Які то в Європі самі популярні авто?

Серед європейців звісно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, Nokian сказал:

А якби так робили, заощаджували- то на пенсії жили б як німецькі пенсіонери.і їздили б на мерсах,, а не тролях 

Які то в Європі самі популярні авто?

Серед європейців звісно.

 

В нас заощаджувати, а тимбільше до пенсії, на мою думку дуже небезпечно. Тому, що то гривня обвалиться, то банк закриється де твої гроші лежать, або ще щось. В будь якому випадку держава "подбає" про твої заощаджені кошти, якщо вони не треба тобі зараз то вони знайдуть що з ними зробити)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нас заощаджувати прекрасно.

Банк дає 16 відсотків річних у гривні,

Можна позичати людям під 24-36 річних в доларах.

Гроші мають весь час обертатися.

Насправді це менш ризиково і вже точно більш дохідно ніж вони просто лежать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 09.11.2018 в 12:14, jack74 сказал:
В 09.11.2018 в 12:06, volks сказал:

Ну так формула від цього не зміниться.

Бачиш, ти як просто флудер в цій темі, навіть не вникаєш в нюанси. Крім лише вартості є ще часові рамки, терміни, можливі "підводні камені" і приховані перешкоди. 

Ти ж трішки вчитуйся, про що запитують, якщо вже відповідаєш

В 09.11.2018 в 11:01, Amor сказал:

Дуже все розмито, як мінімум те, коли починається пільговий період. Різні джерела пишуть по різному. На одному джерелі зустрів таку інформацію що перед розмитненням авто треба зняти з реєстрації (це зрозуміло і так), і ця вся процедура буде

Отож, вчора в очікуванні боксу нарешті знайшлось трохи вільного часу, щоб перечитати, що там наприймали. А прийняли два взаємопов'язаних закони. Один суто про акциз(8487). Інший про легалізацію, відповідальність, зміну повноважень поліції(8488).  Причому, певні статті першого закону набирають чинності, після набрання чинності другого закону.

Ітак основні тези:

1. Нова ствка акцизу. Вже її обсмоктали.

2. Пільгова ставка на акциз 0.5 і 0.75.

3. Посилення відповідальності за порушення тимчасового ввезення і транзиту. Причому, відповідати ьуде і водій, який керує таким тз(перше порушення - 8500, друге протягом року - 17000)

4. Розв'язують руки поліції. Тобто в них з'являється можливість співпрацювати з відповідними органами, щодо виявлення порушників і зобов'язані зупиняти тз стосовно, яких є підозра в порушенні митних правил.

5.Працівник іноземної фірми-резиденти можуть ввозити авто на строк до 10 діб.

6. Легалізація блях. На протязі 180 днів можна буде розмитнити ввезені з 1 січня 2015 відповідно до тимчасового порядку, який має затвердити Постанова КМУ, яку повинні прийняти на протязі 30 днів  від набуття чинності 8488. Ті бляхи, що перушили терміни перебування можуть бути розмитнені після сплати митних платежів і штрафу 8500.

Тепер найцікавіше - терміни. Пільгова ставка 0.5 діє з першого дня чинності 8487 до 30 дня від набрання чинності Постановою з тези 6., але не пізніше 60 дня з дня набрання чинності 8487. Пільгова ставка 0.75 діє з 31 дня набрання чинності Постанови і до 90 дня від набрання чинності 8487. Тобто все залежить від того, коли приймуть постанову.

Також, каральні заходи, що запроваджуються 8488 починають діяти через 180 днів після набрання його чинності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 минуты назад, volks сказал:

Отож, вчора в очікуванні боксу нарешті знайшлось трохи вільного часу, щоб перечитати, що там наприймали. А прийняли два взаємопов'язаних закони. Один суто про акциз(8487). Інший про легалізацію, відповідальність, зміну повноважень поліції(8488).  Причому, певні статті першого закону набирають чинності, після набрання чинності другого закону.

Ітак основні тези:

1. Нова ствка акцизу. Вже її обсмоктали.

2. Пільгова ставка на акциз 0.5 і 0.75.

3. Посилення відповідальності за порушення тимчасового ввезення і транзиту. Причому, відповідати ьуде і водій, який керує таким тз(перше порушення - 8500, друге протягом року - 17000)

4. Розв'язують руки поліції. Тобто в них з'являється можливість співпрацювати з відповідними органами, щодо виявлення порушників і зобов'язані зупиняти тз стосовно, яких є підозра в порушенні митних правил.

5.Працівник іноземної фірми-резиденти можуть ввозити авто на строк до 10 діб.

6. Легалізація блях. На протязі 180 днів можна буде розмитнити ввезені з 1 січня 2015 відповідно до тимчасового порядку, який має затвердити Постанова КМУ, яку повинні прийняти на протязі 30 днів  від набуття чинності 8488. Ті бляхи, що перушили терміни перебування можуть бути розмитнені після сплати митних платежів і штрафу 8500.

Тепер найцікавіше - терміни. Пільгова ставка 0.5 діє з першого дня чинності 8487 до 30 дня від набрання чинності Постановою з тези 6., але не пізніше 60 дня з дня набрання чинності 8487. Пільгова ставка 0.75 діє з 31 дня набрання чинності Постанови і до 90 дня від набрання чинності 8487. Тобто все залежить від того, коли приймуть постанову.

Також, каральні заходи, що запроваджуються 8488 починають діяти через 180 днів після набрання його чинності.

Пропустил, что 8487:

2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 минут назад, volks сказал:

Отож, вчора в очікуванні боксу нарешті знайшлось трохи вільного часу, щоб перечитати, що там наприймали. А прийняли два взаємопов'язаних закони.

 

А закони ж мусять бути ще підписані президентом, щоб вони вступили в силу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі і інші закони, в інших країнах, приймають на користь і для підтримки власного виробника, а так як в нас як такого автобудівництва немає, то це чиста обдираловка!!! Економіку не вміють і не знають чим піднімати от тільки здирництвом і можуть займатись типу своїх акцизів і постійне їх підняття як на алко, тютюн, авто...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грузія теж повозок не випускає, але в свій час прийняли прийняли закони з низькою ставкою мита на практично будь-які авта, і стали досить потужним хабом, багато тачанок припливає до них із штатів, котрі купують від українців до дагів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спойлер

 

Запрет Евроблях: Законы 8487 и 8488. Хороший Понт Дороже Денег

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, igorgame сказал:

Такі і інші закони, в інших країнах, приймають на користь і для підтримки власного виробника, а так як в нас як такого автобудівництва немає, то це чиста обдираловка!!! 

Як не крути, а на ЗАЗі створено повний цикл виробництва. Треба просто створити умови, щоб в Україну заходили інвестори, якщо не можемо самі зробити. Чому на Дачію зайшли, на Шкоду зайшли, навіть на той грьобаний ВАЗ зайшли і почали робити авто зовсім іншого рівня, причому по ціні дешевше Сенса, а інша модель вже моде потягатись з корейцями. Чим ми гірші? Хитрожопістю?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, volks сказал:

Як не крути, а на ЗАЗі створено повний цикл виробництва. Треба просто створити умови, щоб в Україну заходили інвестори, якщо не можемо самі зробити. Чому на Дачію зайшли, на Шкоду зайшли, навіть на той грьобаний ВАЗ зайшли і почали робити авто зовсім іншого рівня, причому по ціні дешевше Сенса, а інша модель вже моде потягатись з корейцями. Чим ми гірші? Хитрожопістю?

Відповідь проста

Корупція.

Всі податки і дотації осідають в одних і тиж же карманах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, volks сказал:

Треба просто створити умови, щоб в Україну заходили інвестори

Ну так про що і мова - це економіка, а вони цього не роБлять! От у чому проблема!!! То що можна і треба - то відомо, а факт, як то кажуть "на лицо" - обдираловка і все, не думають про розвиток, інвестиції і т.д. і т.п. далі багато чого можна продовжувати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки "тєрпіли" тобто ми терпимо цю шоблу у владі, яка тільки вміє підіймати тарифи на все, то про які інвестиції йде мова?

Що саме паршиве, навіть після майдану, коли вигнали вора, посадили у владне крісло олігарха.

Ну а про авто, так, треба розвивати виробництво, але інвестор у нашу країну точно не прийде. Поки корупція та непередбачуваність законодавства. І багато в чому ми самі винні, типу "хочу щоб було по справедливості але щоб кум міг порішати".

 

Цікаво чим це все закінчиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, volks сказал:

Як не крути, а на ЗАЗі створено повний цикл виробництва. Треба просто створити умови, щоб в Україну заходили інвестори, якщо не можемо самі зробити. Чому на Дачію зайшли, на Шкоду зайшли, навіть на той грьобаний ВАЗ зайшли і почали робити авто зовсім іншого рівня, причому по ціні дешевше Сенса, а інша модель вже моде потягатись з корейцями. Чим ми гірші? Хитрожопістю?

Ну, якщо закон в черговий раз приймають такий, що автосалонам і дилерам буде хіба добре (в 80-90% "пересічних" на купівлю авто віком 1-2-3 роки грошей немає, і принаших з/п і не буде, а на розмитнення 2005-2008 якого року треба дати дорожче, як машина), і всі мовчать, а власники Ланосів. СЕНСів і Авео ще й радіють, обійнявши свою жабу, що їх авто не стануть різко дешевшими, то навіщо їм інвестор треба? Вони ж впарюють свою продукцію за завищеною ціною, а люди мовчки беруть!

Ну і "протестанти" наші роблять дурню - замість перекривати рух, настроюючи людей проти себе і палити джипа, якого і військовим передати можна було б - СКООРДИНУВАТИ ДІЇ, і в день "ікс" ВСІЄЮ КРАЇНОЮ, В КОГО БЛЯХИ, І В КОГО УКРАЇНСЬКІ, МАСОВО ЗРАНКУ ВИЇХАТИ БЕЗ НОМЕРІВ. ВСІМ. І до тих пір продовжувати, поки ВР не побачить і не почує ЛЮДЕЙ, а не Васадзе сотоваріщі. Всіх не перештрафуєш.

P.S. Зараз хтось точно почне хвілософствувати на тему "уууу, 2005-2008 рік випуску то корч" - на МАРШРУТКИ наші раджу подивитися - от це - КОРЧ з неробочими дверима, кількаметровим шлейфом чорного диму і гальмами зі звуком пораненого в ср@ку ішака (а буває ще і ПАЗик, який їде і смердить газом на 50 метрів навколо, і, прошу звернути увагу, на ГАЗУ вартість проїзду та ж, що і на солярі...). Якому влада замість вліпити пару штрафів і поставити на місце, всіляко потурає, підвищуючи вартість проїзду, як по місту, так і міжміським.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

!

Ну і "протестанти" наші роблять дурню - замість перекривати рух, настроюючи людей проти себе і палити джипа, якого і військовим передати можна було б - СКООРДИНУВАТИ ДІЇ, і в день "ікс" ВСІЄЮ КРАЇНОЮ, В КОГО БЛЯХИ, І В КОГО УКРАЇНСЬКІ, МАСОВО ЗРАНКУ ВИЇХАТИ БЕЗ НОМЕРІВ. ВСІМ. І до тих пір продовжувати, поки ВР не побачить і не почує ЛЮДЕЙ, а не Васадзе сотоваріщі. Всіх не перештрафуєш.

 

Штрафовать то будут по одиночке. А власть (полиция) боится толпу. Вчера наблюдал у себя картину, когда полиция гоняла одиночные машины, к к толпе не подходила, сказали, что против толпы не попрешь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

а власники Ланосів. СЕНСів і Авео ще й радіють, обійнявши свою жабу, що їх авто не стануть різко дешевшими

Є пропозиція - купити авто і продати його комусь за півціни. Вже зробиш для якогось українця авто доступним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наші слуги народу в питанні блях орієнтуються , як завше на дві речі- гроші та піар.Який для них потіи  перетворюється у гроші теж.

Гроші вони отримують від фірм, котрі масово тягнуть авто з Литви і лишатися цього доходу вони не збираються, тому й приняли закон, який фактично нічого не міняє.

А створити видимість,що вони щось роблять-теж вкрай необхідно,  тому й приняли цей закон.

Єдина надія, що Порох його не підпише, а перед своїми виборами таки дасть людям покращення.

А поскільки найбільше запамятовується останні фрази, то реальних змін варто чекати десь перед самими виборами , в кінці зими.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лишу тут прямі посилання, щоб не шукати щоразу "Закони Южаніної"

Закон 8487 "про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів" (прийнятий ВР-ю 08.11.2018, ще поки не підписаний)

Спойлер

Проект

(тираж 07.11.2018)

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів

 

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести до Податкового кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., №№ 13-17, ст. 112 із наступними змінами) такі зміни:

1. У підпункті 14.1.124-1 пункту 14.1 статті 14 слово «донної» замінити словом «денної».

2. У підпункті 70.16.2 пункту 70.16 статті 70 слова "органи внутрішніх справ" замінити словами "органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів,";

3. Пункт 213.3 статті 213 доповнити підпунктом 213.3.14 такого змісту:

«213.3.14. ввезення на митну територію України та реалізація на митній території України кузовів до автомобілів легкових, за умови подальшого виготовлення з них автомобілів, зазначених у товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД».

4. У статті 215:

1)у пункті 215.3:

підпункт 215.3.51 викласти в такій редакції:

"215.3.51. автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, що відповідають товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, (крім моторних транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8702 згідно з УКТ ЗЕД), включаючи вантажопасажирські автомобілі-фургони, гоночні автомобілі, у тому числі автомобілі, які в установленому законодавством порядку подаються до органів внутрішніх справ України для реєстрації або перереєстрації у зв'язку зі зміною моделі транспортного засобу, яка до переобладнання під час ввезення відповідала товарній позиції 8704 згідно з УКТ ЗЕД, а після переобладнання відповідає товарній позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД:

ставка податку (Ставка) для відповідного транспортного засобу визначається за формулою:

Ставка = Ставка базова х К двигун х К вік,

де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу:

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів до 3000 куб. сантиметрів - 50,0;

з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом з об’ємом циліндрів понад 3000 куб. сантиметрів – 100,0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів до 3500 куб. сантиметрівм -75, 0;

з двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) з об’ємом циліндрів понад 3500 куб. сантиметрів – 150,0;

К двигун - коефіцієнт, що визначається діленням об'єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. см на 1000 куб. см;

К вік - коефіцієнт, що дорівнює кількості повних календарних років з року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1, а для транспортних засобів, що використовувалися понад п'ятнадцять повних календарних років, коефіцієнт

дорівнює 15).

Ставка податку для транспортних засобів, зазначених у товарній позиції 8703 90 10 10 згідно з УКТ ЗЕД, оснащених виключно електричними двигунами (одним чи декількома), встановлюється у розмірі 1 євро за 1 кВт.годин ємності електричного акумулятора таких транспортних засобів.

Ставка податку для транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях 8703 10 18 00 (для транспортних засобів, що приводяться в рух тільки електричним двигуном, одним або декількома), 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД, встановлюється у розмірі 100 євро за 1 штуку";

2) у другому реченні пункту 216.11 статті 216 слова "органу внутрішніх справ України" замінити словами "органу, що здійснює державну реєстрацію транспортних засобів, ".

5. У підпункті 222.2.4 пункту 222.2 статті 222 слова "органів внутрішніх справ України" замінити словами "органів, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів,".

6. В абзаці другому підпункту 267.6.3 пункту 267.6 статті 267 слова "органи внутрішніх справ" замінити словами "органи, що здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, ".

7. У розділі ХХ «Перехідні положення»:

1) у підрозділі 5

пункт 15 виключити;

доповнити пунктом 20 такого змісту:

20. Тимчасово, з першого дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» по тридцятий календарний день (включно) з дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI Прикінцеві та перехідні положенняМитного кодексу України, але не пізніше 60 календарних днів з дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів, ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях 8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,5;

з тридцять першого дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, але не пізніше 90 календарних днів з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів” ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях 8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,75.

Встановлені цим пунктом коефіцієнти застосовуються для легкових транспортних засобів, що використовувалися, які ввозяться на митну територію України особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу;

2) підрозділ 10 доповнити пунктом 49 такого змісту:

“49. Здійснення митного оформлення транспортного засобу з дотриманням умов, визначених пунктом 93 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, звільняє осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, від відповідальності, передбаченої пунктом 206.16 статті 206 та пунктом 218.3 статті 218 цього Кодексу, за порушення митних правил стосовно транспортного засобу, щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту”.

ІІ. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, але не раніше набрання чинності Закону України "Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України".

2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо спрямування у 2018 та 2019 роках на пенсійне забезпечення надходжень митних платежів, отриманих при митному оформленні для вільного обігу транспортних засобів, що були ввезені на митну територію України та поміщені в митні режими транзиту або тимчасового ввезення у період з 1 січня 2015 року до дня набрання чинності цим Законом. 

 

Закон 8488 "про внесення змін до Митного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України" (прийнятий ВР-ю 08.11.2018, ще поки не підписаний)

Спойлер

Проект

(тираж 07.11.2018)

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України

 

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести до Митного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., №№ 44 - 48, ст. 552) такі зміни:

1. У статті 108:

у частині другій слова "реекспортовані відразу ж" замінити словами "вивезені за межі митної території України";

частини третю та четверту викласти в такій редакції:

"3. З урахуванням мети ввезення товарів та/або транспортних засобів комерційного призначення, особливостей транспортних операцій та інших обставин попередньо встановлений строк тимчасового ввезення товарів відповідно до частини першої цієї статті та/або транспортних засобів комерційного призначення відповідно до частини другої цієї статті за письмовою заявою власника цих товарів, транспортних засобів комерційного призначення або уповноваженої ним особи може бути продовжений відповідним органом доходів і зборів. У разі відмови у продовженні строку тимчасового ввезення орган доходів і зборів зобов'язаний невідкладно письмово або в електронній формі повідомити особі, яка звернулася з заявою про продовження строку тимчасового ввезення, про причини та підстави такої відмови.

4. Якщо товари, поміщені у митний режим тимчасового ввезення, не можуть бути своєчасно вивезені за межі митної території України внаслідок накладення на них арешту (за винятком арешту внаслідок позовів приватних осіб) або вилучення у справі про порушення митних правил, перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється на час такого арешту (вилучення).

Якщо транспортні засоби комерційного призначення, поміщені у митний режим тимчасового ввезення, не можуть бути своєчасно вивезені за межі митної території України внаслідок дії обставин, зазначених у статті 192 цього Кодексу, у разі зберігання таких транспортних засобів під митним контролем (за умови інформування органу доходів і зборів, який контролює їх переміщення), здійснення інших операцій з такими транспортними засобами у випадках, передбачених цим Кодексом (за умови інформування органу доходів і зборів, який контролює їх переміщення), накладення на них арешту (за винятком арешту внаслідок позовів приватних осіб) або вилучення у справі про порушення митних правил, перебіг строку тимчасового ввезення зупиняється на час дії таких обставин, зберігання, арешту (вилучення) або здійснення таких операцій".

2. Частину сьому статті 365 викласти в такій редакції:

"7. Митне оформлення товарів, ввезених на митну територію України громадянами, за товарними позиціями 8701 - 8707, 8711, 8716 згідно з УКТ ЗЕД, що підлягають державній реєстрації, здійснюється у будь-якому органі доходів і зборів на всій митній території України з пред'явленням їх цьому органу.

При митному оформленні таких товарів подання попередньої митної декларації, доставка та пред’явлення цих товарів органу доходів і зборів, яким оформлена така попередня митна декларація, є обов’язковими При митному оформленні таких товарів у пункті пропуску через державний кордон України попередня митна декларація не подається”.

3. У статті 380:

назву після слова "користування" доповнити словами "та транспортних засобів комерційного призначення";

після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:

"3. Тимчасове ввезення громадянами-нерезидентами транспортних засобів особистого користування, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепів до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, у кількості більше однієї одиниці на кожну товарну позицію дозволяється за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом X цього Кодексу".

У зв'язку з цим частини третю – сьому вважати відповідно частинами четвертою – восьмою;

у частині четвертій:

після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:

"Транспортні засоби, що класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тонни), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепи до них товарної позиції 8716 згідно з УКТ ЗЕД, які ввозяться громадянами-резидентами у зв’язку з виконанням своїх обов’язків за укладеними трудовими договорами з підприємствами-нерезидентами, що підтверджується документами відповідних компетентних органів країни реєстрації підприємства-нерезидента, для цілей цього Кодексу вважаються транспортними засобами особистого користування. Тимчасове ввезення громадянами-резидентами на митну територію України таких транспортних засобів дозволяється на строк до 10 діб за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян, та із застосуванням до них заходів гарантування, передбачених розділом X цього Кодексу".

У зв'язку з цим абзаци третій і четвертий вважати відповідно абзацами четвертим і п'ятим;

в абзаці четвертому слова "першим та другим" замінити словами "першим, другим, третім та п’ятим";

абзац третій частини п'ятої після слів "для цілей підприємницької діяльності" доповнити словами "та/або отримання доходів";

у частині сьомій слова “відмови на користь держави чи” виключити”;

частину восьму викласти в такій редакції:

"8. Транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України громадянами більш як на 30 днів, підлягають державній реєстрації.

Порядок державної реєстрації транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами, встановлюється Кабінетом Міністрів України".

4. У статті 381:

назву викласти в такій редакції:

"Стаття 381. Особливості переміщення громадянами транспортних засобів особистого користування в митному режимі транзиту через митну територію України";

у частині першій:

у першому реченні слова "ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту" замінити словами "поміщувати у митний режим транзиту транспортні засоби особистого користування з метою прохідного транзиту";

друге речення доповнити словами "та переміщуються громадянами-нерезидентами";

доповнити абзацом другим такого змісту:

"Переміщення транспортних засобів особистого користування з метою прохідного транзиту через митну територію України здійснюється у строки, встановлені статтею 95 цього Кодексу";

частину другу після слова "про" доповнити словом "прохідний";

у частині третій слова "транспортних засобів особистого користування, ввезених на митну територію України з метою транзиту" замінити словами "поміщених у митний режим транзиту транспортних засобів особистого користування, що переміщуються з метою прохідного транзиту через митну територію України", а слова "транспортного засобу" – словами "таких транспортних засобів".

5. У статті 452:

у частині першій слова "або на підставі міжвідомчих угод про інформаційний обмін (регулярно)" замінити словами "на підставі міжвідомчих угод про інформаційний обмін (регулярно) або шляхом автоматизованого обміну інформацією у випадках, встановлених законом";

доповнити частиною п’ятою такого змісту:

"5. З метою контролю за використанням на території України транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України та/або поміщених у митний режим транзиту, між органами доходів і зборів, Державною прикордонною службою України та органами Національної поліції здійснюється автоматизований обмін інформацією про такі транспортні засоби та осіб, які їх ввозили чи поміщували в митний режим транзиту".

6. У статті 467:

частину першу викласти в такій редакції:

"1. Якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються органами доходів і зборів або судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення правопорушення. Строк накладення адміністративних стягнень у справах про порушення митних правил зупиняється на час розгляду таких справ судом";

частину другу виключити.

7. У статті 469:

назву доповнити словами "або з транспортними засобами особистого користування, тимчасово ввезеними на митну територію України чи поміщеними у митний режим транзиту";

доповнити частиною четвертою такого змісту:

"4. Передача транспортного засобу особистого користування, тимчасово ввезеного на митну територію України чи поміщеного у митний режим транзиту, у володіння, користування або розпорядження особі, яка безпосередньо не ввозила такий транспортний засіб на митну територію України чи не поміщувала його у митний режим транзиту, за винятком випадків, коли в транспортному засобі знаходиться особа, яка безпосередньо ввозила такий транспортний засіб на митну територію України чи поміщувала його у митний режим транзиту, а так само використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

8. Статті 470 і 481 викласти в такій редакції:

“Стаття 470. Недоставлення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення та документів до органу доходів і зборів призначення, видача їх без дозволу органу доходів і зборів або втрата

1. Перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, що перебувають під митним контролем, до органу доходів і зборів призначення (а при переміщенні в межах зони діяльності однієї митниці – від одного підрозділу цієї митниці до іншого), митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби не більше ніж на одну добу –

тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби більше ніж на одну добу, але не більше ніж на десять діб –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

3. Перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб, митних або інших документів на ці товари більше ніж на десять діб, а так само втрата цих документів –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

4. Перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки товарів, крім транспортних засобів особистого користування, більш ніж на двадцять діб, а так само втрата цих товарів чи видача їх без дозволу органу доходів і зборів –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

5. Перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більше ніж на двадцять діб, але не більше ніж на тридцять діб, а так само видача їх без дозволу органу доходів і зборів –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

6. Перевищення встановленого статтею 95 цього Кодексу строку доставки транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення більш ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів”;

“Стаття 481. Перевищення строку тимчасового ввезення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, або строку тимчасового вивезення товарів, чи втрата транспортних засобів

1. Перевищення встановленого відповідно до цього Кодексу строку тимчасового ввезення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів, крім транспортних засобів особистого користування, за межі митної території України не більше ніж на три доби –

тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

2. Вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї статті, особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення, а так само перевищення строку тимчасового ввезення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів, крім транспортних засобів особистого користування, за межі митної території України більше ніж на три доби, але не більше ніж на десять діб –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

3. Перевищення строку тимчасового ввезення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів, крім транспортних засобів особистого користування, за межі митної території України більше ніж на десять діб, але не більше ніж на двадцять діб –

тягне за собою накладення штрафу в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

4. Перевищення строку тимчасового ввезення товарів, крім транспортних засобів особистого користування, на митну територію України або строку тимчасового вивезення товарів, крім транспортних засобів особистого користування, за межі митної території України більше ніж на двадцять діб -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

5. Перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на двадцять діб, але не більше ніж на тридцять діб –

тягне за собою накладення штрафу в розмірі п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

6. Перевищення строку тимчасового ввезення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення на митну територію України більше ніж на тридцять діб, а так само втрата цих транспортних засобів, у тому числі їх розкомплектування, –

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або конфіскацію таких транспортних засобів”.

9. У статті 494:

у частині першій слова "податкову і митну" замінити словом "фінансову";

пункт 7 частини другої після слова "товарів" доповнити словами ", у тому числі транспортних засобів особистого користування";

у частині восьмій:

у першому реченні слово "митниці" замінити словами "органах доходів і зборів";

друге речення виключити;

після частини восьмої доповнити двома новими частинами такого змісту:

"9. Якщо при складенні протоколу особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, не була присутня, до протоколу вноситься відповідний запис, який підписується посадовою особою органу доходів і зборів, яка склала протокол, та свідками, якщо вони є, після чого один примірник протягом трьох робочих днів надсилається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, за повідомленою нею або наявною в органах доходів і зборів адресою (місце проживання або фактичного перебування).

10. Протокол вважається врученим навіть у разі, якщо особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, не перебувала за повідомленою нею або наявною в органах доходів і зборів адресою або місце проживання чи фактичного перебування, повідомлене такою особою, є недостовірним".

У зв'язку з цим частину дев'яту вважати частиною одинадцятою;

частину одинадцяту після слова "товари" доповнити словами "у тому числі транспортні засоби особистого користування".

10. У статті 511:

частину другу викласти в такій редакції:

"2. У разі виявлення порушень митних правил, передбачених частиною шостою статті 470, статтями 471 - 473, 476, частиною шостою статті 481, статтями 482 - 484 цього Кодексу, тимчасове вилучення товарів, у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення, які підлягають конфіскації відповідно до цих статей, а також відповідних документів є обов'язковим";

частину третю після слова "допускається" доповнити словом "тимчасове";

у частині четвертій слова "Вилучені товари, транспортні засоби" замінити словами "Тимчасово вилучені товари, у тому числі транспортні засоби особистого користування, транспортні засоби комерційного призначення";

12. Текст статті 522 викласти в такій редакції:

"1. Справи про порушення митних правил, передбачені статтями 468, 469, частинами першою – п'ятою статті 470, статтями 474, 475, 477 – 480, частинами першою – п'ятою статті 481, статтею 485 цього Кодексу, розглядаються органами доходів і зборів.

2. Справи про порушення митних правил, передбачені частиною шостою статті 470, статтями 471 - 473, 476, частиною шостою статті 481, статтями 482 - 484 цього Кодексу, а також усі справи про порушення митних правил, вчинені особами, які не досягли 18-річного віку, розглядаються районними, районними у місті, міськими чи міськрайонними судами (суддями)".

12. У статті 558:

частину першу після слова "взаємодіють" доповнити словами "у тому числі шляхом обміну інформацією,";

у частинах другій та третій слово "повідомляють" замінити словами "зобов'язані письмово повідомляти";

перше речення частини четвертої після слова "товарів" доповнити словами "у тому числі транспортних засобів особистого користування, транспортних засобів комерційного призначення";

доповнити частинами п'ятою – сьомою такого змісту:

"5. Органи доходів і зборів зобов'язані надавати Державній прикордонній службі України доручення щодо інформування органів доходів і зборів про факт наміру перетинання державного кордону України особами, стосовно яких органами доходів і зборів було виявлено порушення митних правил, якщо особи, які притягуються до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, не були присутні при складенні протоколу про порушення митних правил.

6. Органи доходів і зборів зобов'язані передавати Державній прикордонній службі України та органам Національної поліції інформацію щодо транспортних засобів та осіб, стосовно яких органами доходів і зборів виявлено порушення строків тимчасового ввезення транспортних засобів та/або строків переміщення транспортних засобів у митному режимі транзиту, якщо особи, які притягуються до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, не були присутні при складенні протоколу про порушення митних правил.

7. З метою контролю за державною реєстрацією транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами, у строки, встановлені законодавством, а також контролю за цільовим використанням та/або передачею транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України чи поміщених у митний режим транзиту, у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такі транспортні засоби на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту, органи доходів і зборів у автоматизованому режимі зобов'язані передавати органам Національної поліції інформацію щодо:

транспортних засобів особистого користування із зазначенням строків їх тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту та із зазначенням відомостей про осіб, які тимчасово ввезли такі транспортні засоби чи помістили їх у митний режим транзиту;

транспортних засобів особистого користування, щодо яких порушено обмеження, встановлені Митним кодексом України, а саме порушено строки їх тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, із зазначенням відомостей про осіб, які тимчасово ввезли ці транспортні засоби чи помістили їх у митний режим транзиту".

13. У розділі ХХІ “Прикінцеві та перехідні положення”:

доповнити пунктами 92 та 93 такого змісту:

“92 ) Тимчасово, протягом 180 днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України", митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД та ввезені на митну територію України в період з 1 січня 2015 року до дня набрання чинності цим Законом і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється з виконанням митних формальностей відповідно до тимчасового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

До набрання чинності тимчасовим порядком, визначеним абзацом першим цього пункту, митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

93) Установити, що протягом 180 днів з дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України" митне оформлення транспортного засобу, що класифікується за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД та щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється за умови сплати належних митних платежів та добровільної сплати до державного бюджету фізичною особою, яка є власником такого транспортного засобу або уповноважена розпоряджатися ним та декларує такий транспортний засіб для вільного обігу на митній території України, коштів у сумі, що дорівнює розміру п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Здійснення митного оформлення транспортного засобу з дотриманням умов, визначених абзацом першим цього пункту, звільняє осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 цього Кодексу, за порушення митних правил стосовно транспортного засобу, щодо якого не дотримані строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту”;

у пункті 72 слова і цифри “в пункті 71” замінити словами і цифрами “в пункті 71”.

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім пунктів 7 і 8 розділу І та підпункту 1 пункту 2 розділу ІІ цього Закону, які набирають чинності через 180 днів з дня, наступного за днем опублікування цього Закону.

2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1) У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):

у статті 121:

абзац перший частини шостої після слів "не зареєстрованим або не перереєстрованим" доповнити словами "в Україні";

Після частини сьомої доповнити двома новими частинами такого змісту:

Керування водієм транспортним засобом, щодо якого порушено обмеження, встановлені Митним кодексом України, а саме порушено строки його тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, передача у володіння, користування або розпорядження такого транспортного засобу особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту, -

тягне за собою накладення штрафу на водія в розмірі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною восьмою цієї статті, -

тягне за собою накладення штрафу на водія в розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого".

У зв'язку з цим частину восьму вважати частиною десятою;

у статті 221 слова та цифри "частинами четвертою та сьомою статті 121" замінити словами та цифрами "частинами четвертою, сьомою і дев'ятою статті 121";

у частині першій статті 222 слова та цифри "частини перша, друга, третя, п'ята і шоста статті 121" замінити словами та цифрами "частини перша, друга, третя, п'ята, шоста і восьма статті 121";

в абзаці другому пункту 1 частини першої статті 255 слова та цифри "частини четверта і сьома статті 121" замінити словами та цифрами "частини четверта, сьома та дев'ята статті 121";

3) у пункті 8 статті 19 Закону України "Про Державну прикордонну службу України" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 27, ст. 208 із наступними змінами) слова "виконання в установленому порядку інших доручень правоохоронних органів" замінити словами "виконання в установленому порядку інших доручень правоохоронних та уповноважених законом державних органів, у тому числі доручень органів доходів і зборів щодо інформування органів доходів і зборів про факт наміру перетинання державного кордону України особами, стосовно яких органами доходів і зборів було виявлено порушення митних правил".

2) у Законі України "Про дорожній рух" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):

статтю 16 після абзацу п'ятого частини другої доповнити новим абзацом такого змісту:

"не допускати випадків керування транспортним засобом, щодо якого порушено обмеження, встановлені Митним кодексом України, а саме порушено строки його тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, передача у володіння, користування або розпорядження такого транспортного засобу особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту".

У зв’язку з цим абзаци шостий – одинадцятий вважати відповідно абзацами сьомим – дванадцятим;

статтю 31 доповнити частинами третьою – п’ятою такого змісту:

"Тимчасово ввезені транспортні засоби особистого користування можуть використовуватися на митній території України виключно громадянами, які ввезли зазначені транспортні засоби в Україну, для їхніх особистих потреб.

Такі транспортні засоби не можуть використовуватися для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, бути розкомплектовані чи передані у володіння, користування або розпорядження іншим особам.

Транспортні засоби, зареєстровані відповідними органами іноземних держав, які ввезені на територію України та перебувають під митним контролем, підлягають вивезенню або поміщенню в інший митний режим у строки, визначені законодавством з питань державної митної справи";

статтю 34 після частини дев’ятої доповнити новою частиною такого змісту:

"Транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України громадянами більш як на 30 діб, підлягають державній реєстрації протягом десяти діб з моменту такого ввезення без зміни реєстраційних документів та національних номерних знаків країни їх реєстрації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України".

У зв’язку з цим частини десяту – дванадцяту вважати відповідно частинами одинадцятою – тринадцятою;

5) у Законі України "Про Національну поліцію" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 40-41, ст. 379 із наступними змінами):

частину першу статті 23 доповнити пунктами 29 і 30 такого змісту:

"29) виявляє транспортні засоби особистого користування, тимчасово ввезені на митну територію України громадянами більш як на 30 діб, та не зареєстровані в Україні у встановлені законодавством строки;

30) вживає заходів для виявлення неправомірного керування транспортними засобами, щодо яких порушено обмеження, встановлені Митним кодексом України, а саме порушено строки їх тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, використання таких транспортних засобів для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, передача у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такі транспортні засоби на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту, а також заходів для виявлення неправомірного розкомплектування таких транспортних засобів";

статтю 25 доповнити частиною п'ятою такого змісту:

"5. Поліція зобов'язана письмово інформувати органи доходів і зборів про виявлення нецільового використання та/або передачі транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України чи поміщених у митний режим транзиту, у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такі транспортні засоби на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту, а також про виявлення розкомплектування таких транспортних засобів";

у статті 35:

частину першу доповнити пунктом 10 такого змісту:

"10) якщо зупинка транспортного засобу, який зареєстрований в іншій країні, здійснюється з метою виявлення його передачі у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту";

після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:

"2. Поліцейський зобов'язаний зупиняти транспортні засоби у разі:

1) якщо є інформація, що свідчить про порушення власником транспортного засобу митних правил, виявлених органами доходів і зборів відповідно до Митного кодексу України, а саме порушення строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту іншого транспортного засобу особистого користування, використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, розкомплектування чи передачу у володіння, користування або розпорядження такого транспортного засобу особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту;

2) якщо є інформація, що свідчить про те, що транспортний засіб, який зареєстрований в іншій країні, не зареєстрований в Україні у встановлені законодавством строки чи перебуває на території України з порушенням строків тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, чи використовується для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, чи переданий у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту".

У зв'язку з цим частину другу вважати частиною третьою.

4) у Законі України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" (Відомості Верховної Ради України, 2005 p., № 34, ст. 435 із наступними змінами):

у назві слово "реєстрації" замінити словами "проведення першої державної реєстрації";

в абзаці четвертому статті 2 цифри "8703" виключити, а після слів "що були в користуванні" доповнити словами та цифрами "а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України";

статтю 3-2 викласти в такій редакції:

“3-2. Дія статей 1 і 2 цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які ввозяться на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України, а також на:

автомобілі швидкої медичної допомоги, транспортні засоби спеціального призначення - пересувні медичні клініки, визнані гуманітарною допомогою згідно із Законом України "Про гуманітарну допомогу", що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД: 8703 23 19 10, 8703 23 19 30, 8703 23 90 11, 8703 23 90 13, 8703 23 90 31, 8703 23 90 33, 8703 24 10 00, 8703 24 90 10, 8703 24 90 30, 8703 32 19 00, 8703 32 90 10, 8703 32 90 30, 8703 33 19 00, 8703 33 90 10, 8703 33 90 30, 8705 90 80 90;

автомобілі пожежні, визнані гуманітарною допомогою згідно із Законом України "Про гуманітарну допомогу", що ввозяться з метою вільного обігу та класифікуються за кодами 8705 30 00 10 та 8705 30 00 90 згідно з УКТ ЗЕД”.

3. Кабінету Міністрів України протягом 30 календарних днів з дня набрання чинності цим Законом:

прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Реакція ДФС

Змінено порядок ввезення громадянами транспортних засобів з іноземною реєстрацією

Цитувати

09.11.2018 - Прес-служба Державної фіскальної служби України

З метою удосконалення порядку ввезення громадянами в митному режимі тимчасового ввезення/транзиту транспортних засобів, зареєстрованих у відповідних органах іноземних держав, а також використання таких транспортних засобів на митній території України Верховною Радою України прийнято у другому читанні законопроект «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України».

Передбачається запровадження Кабінетом Міністрів України тимчасового порядку, відповідно до якого протягом 180 днів з моменту набрання чинності цього законопроекту здійснюватимуться митні формальності щодо легкових автомобілів, що перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Також скасовуються обмеження відповідності екологічним нормам при митному оформленні легкових транспортних засобів, що були в користуванні, та автомобілів пожежних, визнаних гуманітарною допомогою.

Положеннями законопроекту посилюється відповідальність громадян за порушення умов тимчасового ввезення/транзиту транспортних засобів, що ввезені на митну територію України.

 Зокрема, за перевищення строків транзиту та тимчасового ввезення більш, ніж на 30 діб встановлено штраф на суму 170 000 грн або конфіскацію транспортного засобу.

Водночас, передбачено, що у разі наявності факту недотримання строків та вимог митних режимів «транзит» та «тимчасове ввезення», особа може оформити у вільний обіг транспортний засіб із сплатою належних митних платежів та коштів в сумі 8 500 грн. При цьому, особа, відповідальна за дотримання вимог законодавства при переміщенні транспортних засобів в режимі «транзит» та «тимчасове ввезення» звільняється від відповідальності за порушення митних правил.

Законопроектом передбачено інформування Державною прикордонною службою України органів доходів і зборів про факти наміру перетинання державного кордону України особами, стосовно яких органами доходів і зборів було виявлено порушення митних правил.

Також запроваджується взаємодія органів доходів і зборів з Національною поліцією в частині контролю за дотриманням водіями порядку використання таких транспортних засобів на митній території України, недопущення порушення обмежень, встановлених Митним кодексом України, а також удосконалення порядку реєстрації і обліку транспортних засобів.

 

Довідково.

З початку 2018 року (станом на 01.11.2018) в Україну було ввезено 173 тис. транспортних засобів особистого користування та комерційного призначення (товарна позиція 8703 згідно УКТЗЕД) з іноземною реєстрацією в режимі «транзит», 53,1 тис. – у режимі «тимчасового ввезення».

З авто, ввезених цього року в режимі «транзит», 122,2 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією знаходяться в Україні з порушенням терміну. Наразі немає статистики з «тимчасового ввезення», оскільки термін перебування цих авто ще не завершився.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, jack74 сказано:

Водночас, передбачено, що у разі наявності факту недотримання строків та вимог митних режимів «транзит» та «тимчасове ввезення», особа може оформити у вільний обіг транспортний засіб із сплатою належних митних платежів та коштів в сумі 8 500 грн.

А ще це значить - оформити у Вільний обіг?

Це що , Ярошевич спалив  свого джипа, бо шкода було триста доларів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...