Перейти до змісту

Потрібна фахова допомога у виборі авто


Такер

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
8 хвилин тому, St@S_ сказано:

ще б заодно , вкладиші поміняли і наступних тисяч 100+ двигун працюватиме безпроблемно ;)

Я питав про вкладиші. Сказали, що в мене новіша модифікація двигуна K9K, де масло під тиском (я не знаю, що це значить) і проблем з вкладишами на цій модифікації, на відміну від попередніх, немає. Головне більш-менш вчасно робити заміну масла, бажано не затягувати до регламентних 30 тисяч км.

  • Відповідей 89
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
54 минуты назад, Plum сказал:

Я питав про вкладиші. Сказали, що в мене новіша модифікація двигуна K9K, де масло під тиском (я не знаю, що це значить) і проблем з вкладишами на цій модифікації, на відміну від попередніх, немає. Головне більш-менш вчасно робити заміну масла, бажано не затягувати до регламентних 30 тисяч км.

Щось Вам трохі "нарозказували" - двигуни К9К не модифікувались для усунення проблеми із вкладишами. Їх провертає через масляне голодування, що спричинене поганою роботою масляного насоса (зношеністю). Але погоджуюсь про часту зміну масла, це першоджерело цих проблем. Оскільки в Європі інтервал заміни масла 30 т.км, а масло до цього моменту вже втрачає свої властивості що негативно впливає на роботу масляного насоса. Схожа проблема із вкладишами (масляними насосами) є і на VAG 2.0 TDI - коли зтираються зубці "звёздочки" приводу масляного насоса або затираються грані шестигранника приводу того ж насоса, виникає масляне голодування і мотор стає "клином" через проворот вкладишів. Аналогічна проблема є і на GM 2.0 CDTI - там дубіє резинка на з'єднані насос/піддон а також зношується клапан в самому насосі. І виникає теж саме масляне голодування від якого провертає вкладиші і мотор також стає "клином".

Тому якщо купите авто із вказаними двигунами - то відразу міняйте ті масляні насоси і передивляйтесь вкладиші. 

Опубліковано
2 часа назад, Nokian сказал:

То напевно вирішальне слово буде за жінками.

І стопроцентно їм всі ваші доводи будуть до дупи.

А ще жінку можна вмовити, але не переконати.

Тож без лишнього гемору, хай вибирають вони, а самому вже вибирати з їхнього вибору.

І акуратно звертати їх увагу на моменти, щобваш вибір став їхнім вибором.

:DТа ні, жінки тут зовсім не вмішуються. це суто моя думка бо деколи напрягає жіноча безпомічність у плані пересування на невеликих відстанях. і чим менша машина тим легше їм буде пересуватись, паркуватись і виїжджати з гаража, а мені спокійнішею. Мені ж у свою чергу важлива періодична можливість привезти щось, що не поміститяся у мою машину з точки А в точку Б, чи в салоні або причепі і зрідка виїзд з  друзями чи рідними кудись на відпочинок. Тут у більшій мірі крім мене немає кому вивчати це питання. 

Опубліковано

Ось тепер  я зрозумів, чому в Європі такі популярні малолітражки. Я їх називаю нінзя-черепашки.

Для переважної більшості  авто слугує для  щоденних поїздок на роботу. Напевно 95 % трафіка.

Для цих потреб воно має бути  компактним та економним.

Для 5 %  щось перевезти та зрідка виїхати на природу- легко та й зручніше наняти  вантажне таксі.

Різниця в ціні малого та  великого авто (З врахуванням  витрат на пальне) складе 10 тис доларів.
вкласти цю десятку у здорове корито, щоби ЗРІДКА щось, чи  когось перевезти?

Краще з цієї десятки  за рік зробити 20, за два 40, за три 80.

А тоді вже не паритися проблемами вибору.

 

Опубліковано
3 минуты назад, Nokian сказал:

Ось тепер  я зрозумів, чому в Європі такі популярні малолітражки. Я їх називаю нінзя-черепашки.

Для переважної більшості  авто слугує для  щоденних поїздок на роботу. Напевно 95 % трафіка.

Для цих потреб воно має бути  компактним та економним.

Для 5 %  щось перевезти та зрідка виїхати на природу- легко та й зручніше наняти  вантажне таксі.

Різниця в ціні малого та  великого авто (З врахуванням  витрат на пальне) складе 10 тис доларів.
вкласти цю десятку у здорове корито, щоби ЗРІДКА щось, чи  когось перевезти?

Краще з цієї десятки  за рік зробити 20, за два 40, за три 80.

А тоді вже не паритися проблемами вибору.

 

авто з 2 літровим двигуном і розходом 6 л. це здорове корито? не думаю. чи винаймати таксі на 30 км по дорозі до, а потім з Луцька мотокосу вкинути щоб 2 рази на тиджень траву  на дачі покосити?(для прикладу).

Опубліковано

Трава  коситься   раз на два тижні., два три місяці на рік,ще два місяці  - раз в місяць.Це біля хати, де газон.

Просто в нас , україеців ,є така звичка-ьрати всього на запас, хай буде.

Але чим добра криза- заставляє думати і рахувати.

Зроби експеримент, поживи три місяці без авто.

Подивишся на світ зовсім іншими очима.

Опубліковано
1 час назад, Nokian сказал:

Трава  коситься   раз на два тижні., два три місяці на рік,ще два місяці  - раз в місяць.Це біля хати, де газон.

Просто в нас , україеців ,є така звичка-ьрати всього на запас, хай буде.

Але чим добра криза- заставляє думати і рахувати.

Зроби експеримент, поживи три місяці без авто.

Подивишся на світ зовсім іншими очима.

Хай буде так.

Опубліковано
13 часов назад, Nokian сказал:

Зроби експеримент, поживи три місяці без авто.

Подивишся на світ зовсім іншими очима.

Поділись враженнями від експерименту, дуже цікаво)

Опубліковано

Я так експерементував місяць,поки складав авто))))) зненавидів маршрутчиків до не можу і зрозумів які маршрутки в нас кончені))))відра

Опубліковано
11 годин тому, Юріч сказано:

 

Це що за авто таке?

Сьогодні дивились Passat Alltrack з дволітровим дизелем. Власник запевняв що по трасі воно так і є, якщо дуже не тиснути, і я йому чомусь вірю. Модель, до речі, дуже класна (принаймні на перший погляд).

Опубліковано
11 хвилин тому, Ромко сказано:

Сьогодні дивились Passat Alltrack з дволітровим дизелем. Власник запевняв що по трасі воно так і є, якщо дуже не тиснути, і я йому чомусь вірю. Модель, до речі, дуже класна (принаймні на перший погляд).

В місті буде більше. В нових дизелів від фольца проблемний клапан egr. Вони його зробили нерозбірним і не можна помити. Друге слабке місце коробка DSG.

Опубліковано

@sergkots В місті буде 8, до 9. Про технічні нюанси чув, але тут вже як пощастить, в кожної моделі свої слабкі місця. Кажуть "мокрі" DSG вже більш-менш надійні, та й клапан можна потім заглушити, чи навіть поміняти. При виборі автомобіля я б звертав увагу на те, чи не дуже сильно вдарить мені по кишені ремонт потенційної проблеми. Але то напевно трохи офтоп. Заглянув на першу сторінку і бачу, що це авто не потрапляє в бюджет.

Опубліковано
58 минут назад, Ромко сказал:

Сьогодні дивились Passat Alltrack з дволітровим дизелем. Власник запевняв що по трасі воно так і є, якщо дуже не тиснути, і я йому чомусь вірю. Модель, до речі, дуже класна (принаймні на перший погляд).

 

По трасі при 90 км/год - вірю. Але ж по факту (місто/траса) буде середній 8-9 літрів. Ми ж вибираємо авто дивлячись на середній розхід і навіть на міський. По трасі всі мало беруть. Он мій 1.5 dci бере 3,5 л/сотня по трасі, якщо не поспішати.

Опубліковано
18 часов назад, Nokian сказал:

Зроби експеримент, поживи три місяці без авто.

Подивишся на світ зовсім іншими очима.

Пробував півтора місяці як розбили машину

Це просто жах)))

Опубліковано
On 10/23/2018 at 2:27 AM, MANJAK11 said:

100500 міліонів раз читав цю фразу,на різних форумах, від різних людей, але досі не знаю що воно таке, якщо не опиратись на комфорт 

Це коли більше 10 років проїздивши тільки на німецькому автопромі сідаєш в нову Тойоту Короллу чи Кемрі і на швидкості 120 км/на годину перший раз входячі в плавний поворот на автостраді чи змінюючи рядність ти повертаєш кермо і відчуваєш «мурашки по спині» бо машина їде зовсім не так як ти звик, а спочатку починає похилятися і через якісь долі секунди її тільки починає нести куди тобі потрібно... або автоматична коробка... після німців в тій же Тойоті - спочатку давиш на газ, потім підскакує стрілка тахометра, потім мотор ричить, а вже тільки потім авто починає прискорюватись... проходить майже секунда. В німців, та навіть в Октавії  - такого немає, верніше менші ці затримки, там «гостріше» кермо та ходова завдяки якій машина реагує миттєвіше, інші автомати які всі ці процеси (переключання передач та сам розгін) роблять в рази швидшими.  Або, після німця, навіть після буса Фольца Т5 (мав один рік) сідаєш в Пижик-бус, і одразу розумієш що навіть двері закриваються не так, зовсім не так переключається та механічна коробка та включаються передачі... не кажучі вже про обзор та енергономіку водійского місця. На даний момент сам маю найдешевшу та найпростішу машину з усіх німців  - по відчуттям дороги дружина не нарадується і мені непогано.

Опубліковано
16 часов назад, WebTraveller сказал:

Пробував півтора місяці як розбили машину

Це просто жах)))

Нічого жахливого не бачу. Більшість людей живе без авто і нічого.

Опубліковано
5 часов назад, Waver сказал:

Це коли більше 10 років проїздивши тільки на німецькому автопромі сідаєш в нову Тойоту Короллу чи Кемрі і на швидкості 120 км/на годину перший раз входячі в плавний поворот на автостраді чи змінюючи рядність ти повертаєш кермо і відчуваєш «мурашки по спині» бо машина їде зовсім не так як ти звик, а спочатку починає похилятися і через якісь долі секунди її тільки починає нести куди тобі потрібно... або автоматична коробка... після німців в тій же Тойоті - спочатку давиш на газ, потім підскакує стрілка тахометра, потім мотор ричить, а вже тільки потім авто починає прискорюватись... проходить майже секунда. В німців, та навіть в Октавії  - такого немає, верніше менші ці затримки, там «гостріше» кермо та ходова завдяки якій машина реагує миттєвіше, інші автомати які всі ці процеси (переключання передач та сам розгін) роблять в рази швидшими.  Або, після німця, навіть після буса Фольца Т5 (мав один рік) сідаєш в Пижик-бус, і одразу розумієш що навіть двері закриваються не так, зовсім не так переключається та механічна коробка та включаються передачі... не кажучі вже про обзор та енергономіку водійского місця. На даний момент сам маю найдешевшу та найпростішу машину з усіх німців  - по відчуттям дороги дружина не нарадується і мені непогано.

смішно читати, чесно :)

Опубліковано
1 час назад, volks сказал:

Нічого жахливого не бачу. Більшість людей живе без авто і нічого.

Багато людей живе в гуртожитках, багато по 5-7 чоловік в однокімнатній квартирі і нічого...

Але ж хочеться комфорту і кращого життя. 

Авто економить дуже багато часу. А час, особисто для мене, це гроші

Опубліковано
В 24.10.2018 в 20:49, Nokian сказал:

Зроби експеримент, поживи три місяці без авто.

Подивишся на світ зовсім іншими очима.

"Жопа в милі".

Опубліковано
18 часов назад, MANJAK11 сказал:

смішно читати, чесно :)

 

А в мене авто було білого кольору, а зараз сріблястого...блін, білий колір мій улюблений колір в авто, тому сріблястий не то пальто...

Опубліковано
4 часа назад, Юріч сказал:

 

А в мене авто було білого кольору, а зараз сріблястого...блін, білий колір мій улюблений колір в авто, тому сріблястий не то пальто...

в мене теж, при виборі авто, була вимога, будь який колір, крім сріблястого :)  , але якби попалась машина в ідеальному стані, то взяв би і сріблястий )))

Опубліковано

Якщо розбити питання на дві частини,то треба два авто.

Одне їздити кожного дня на роботу-має бути компактний та економно.

Друге для щось велике перевезти- в любому випадку має бути міське.

Економним воне не може бути апріорі.

Питання- як часто Оте велике дійсно потрібно.

Опубліковано
47 минут назад, Nokian сказал:

Друге для щось велике перевезти- в любому випадку має бути міське.

Декілька разів перечитав, аж поки дійшло, що має бути містке.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...