Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, ForZa сказал:

А де тут про яблука мова? :) Яблук і в Польщі завались, до нас теж не мало везуть! А хто сказав, що фрукти це лише яблука?

Цитата

Однак найцікавішим фактом можна вважати поставку 58 тонн яблук з України в Польщу. Це не були яблука для переробки, а саме яблуко для свіжого ринку. Інтерес до постачання яблук з України в Польщу полягає в тому, що Польща є найбільшим виробником і експортером яблук в Європі. Більш того, Польща багато років поспіль поставляла яблуко на ринок України. Однак, на даний момент, українські виробники яблук усвідомили, що можуть конкурувати з Польщею на цьому ринку не тільки за ціною, але і за якістю.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
В 25.10.2018 в 09:56, halcogen сказал:

Так це ж Омелян сказав - можуть дади, а можуть і не дати. Якщо і дадуть, то в кредит, який прийдеться віддавати. Омелян взагалі цікавий парєнь - то автобани зібрався будувати, то гіперлупи )))

 

 Омелян-балабол.
 

Цитата

З аеропортів України запускають 22 нових міжнародних авіарейси.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 60 мільйонів грн продано найдорожчий об’єкт малої приватизації - Львівський "Дослідний завод "Хвиля". Стартова ціна зросла на 47 мільйонів грн!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Без коментарів. Просто круто.
DqmkU5YXcAATHNn.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За останні два місяці госпсуди ухвалили 19 рішень на користь НБУ на загальну суму 947 млн гривень у спорах зі структурами, пов'язаними з екс-акціонером ПриватБанку Ігорем Коломойським.
У цьому році одним з важливих напрямів роботи НБУ в судовій площині став процес стягнення заборгованості за кредитами рефінансування, зокрема, з колишнього акціонера ПриватБанку Ігоря Коломойського. Майже чотири місяці тому Національний банк подав 148 позовів проти бізнесмена та пов'язаних з ним 32 компаній на загальну суму близько 10 млрд гр

Мета таких заходів - змусити відповідачів виконати взяті на себе зобов'язання. Задовго до входження держави в капітал ПриватБанку НБУ надавав фінустанові кредити рефінансування. Коломойський, який на той момент був співвласником банку, надав центральному банку персональну гарантію, що ці кредити будуть погашені. Окрім особистої поруки, Національний банк за відповідними договорами отримав забезпечення від підконтрольних Коломойському компаній. У забезпечення зобов'язань до НБУ передавалися вже всім відомі об'єкти: "Буковель", "Біола", літаки МАУ, агротермінал, нерухомість по всій країні та інше рухоме і нерухоме майно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, zaHARE сказал:

За 60 мільйонів грн продано найдорожчий об’єкт малої приватизації - Львівський "Дослідний завод "Хвиля". Стартова ціна зросла на 47 мільйонів грн!!

 

копійки для нормального бізнесмена, думаю він якщо поріже його на метал и розбере на кірпічі більше виручить чим вклав

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, MACCEN сказал:

 

копійки для нормального бізнесмена, думаю він якщо поріже його на метал и розбере на кірпічі більше виручить чим вклав

До комплексу заводу входять 23 будівлі на вул. Науковій, 7 (3,2 га) і ще 27 будівель у селі Новий Яричів Кам’янко-Бузького0 району (13 га). 

Відтепер "Західний торгівельний ресурс" стане власником складально-монтажного корпусу площею 5292,2кв.м; адміністративно-побутового корпусу площею 3792,1 кв.м; водопровідної насосної станції площею 181,0 кв,м; допоміжного корпусу площею 2252,8 кв.м; механозаготівельного корпусу площею 5710,4 кв.м, які входять до майнового комплексу львівського "Дослідного заводу "Хвиля", на якому проектували та збирали системи керування технологічними процесами.

 

 

ітого по 1.2 млн грн за приміщення. Це ціна трьохкімнатної квартири.  А тут корпуси по декілька тисяч квадратів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, volks сказал:

Це ціна трьохкімнатної квартири.  А тут корпуси по декілька тисяч квадратів.

Так @zaHARE і Ко. луплять той "позитифф" не розбираючись і нічого не рахуючи :) Перелічити той "позитиффчиик" - то вже б Україна у маслі купалась, а так у "шоколаді" тоне і людям все гірше і гірше, ціни і послуги в гору лізуть і лізуть...! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, volks сказал:

До комплексу заводу входять 23 будівлі на вул. Науковій, 7 (3,2 га) і ще 27 будівель у селі Новий Яричів Кам’янко-Бузького0 району (13 га). 

Відтепер "Західний торгівельний ресурс" стане власником складально-монтажного корпусу площею 5292,2кв.м; адміністративно-побутового корпусу площею 3792,1 кв.м; водопровідної насосної станції площею 181,0 кв,м; допоміжного корпусу площею 2252,8 кв.м; механозаготівельного корпусу площею 5710,4 кв.м, які входять до майнового комплексу львівського "Дослідного заводу "Хвиля", на якому проектували та збирали системи керування технологічними процесами.

 

 

ітого по 1.2 млн грн за приміщення. Це ціна трьохкімнатної квартири.  А тут корпуси по декілька тисяч квадратів.

Це підприємство продавалось на відкритих торгах. Міг взяти участь.
 Ні для кого не секрет,що це підприємство,як виробниче не представляло цінності. Там все застаріле від будівель до обладнання. По суті за такі гроші викупили ділянку.  Скоріш всього під забудову висоток.
В позитив я це написав,бо початкова ціна(оціночна вартість) була 12млн. грн. Учасників торгів було 7. переможець підняв початкову ціну в 5 разів. 
 те шо за непотріб так торгуються це позитив. Раніше такі об'єкти уходили своїм і тихенько.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, ForZa сказал:

Так @zaHARE і Ко. луплять той "позитифф" не розбираючись і нічого не рахуючи :) Перелічити той "позитиффчиик" - то вже б Україна у маслі купалась, а так у "шоколаді" тоне і людям все гірше і гірше, ціни і послуги в гору лізуть і лізуть...! 

Ти замінусовав новину про 22 нових авіарейси в Європу,бо це показник шо люди живуть все гірше і шірше? Чи те шо яблука з України в Польщу везуть,то українцям херово жити стало?
 Чи може ти шось за той завод знаєш? Знаєш шо він випускав, яке там обладнання,які приміщення? 

Ще раз пишу: коли ті самі процеси(безвіз,авіарейси по всьому світі,експорт в Європу,приватизація радянського непотребу і т.д.) відбувались в Польщі,то ви їх хвалили, а як у нас,то зрада? Де логіка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, zaHARE сказал:

про 22 нових авіарейси в Європу

Половина тих рейсів непотріб! Буде видно, що через трохи часу вони відмінять ті напрямки, бо будуть нерентабельними. Поки вони беруть кількістю, а от ціни лоу-костом, у порівнянні з Європою, і не пахнуть! Вони добре вивчають наш ринок і знають, що нарід скиглить, а їздить на авто, що не кожен європеєць собі може дозволити і з їх зарплатою! Скільки в нас велосипедистів і інфраструктури для цього?!!! :) А як в нас люди поділені по класам то взагалі жах, повна прірва між парою сотен багатіїв і мільйонами інших! Ринок авіаційний ніхто теж не відміняв і ці авіакомпанії по любому б зайшли на наш ринок і ще може раніще, коли всі люди більш заможнішими були, но тоді влада у десна цілувалась з Коломою і не давала іншим зайти на ринок, ну то вже інша історія...

А взагалі ось це: 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, ForZa сказал:

Половина тих рейсів непотріб! Буде видно, що через трохи часу вони відмінять ті напрямки, бо будуть нерентабельними. Поки вони беруть кількістю, а от ціни лоу-костом, у порівнянні з Європою, і не пахнуть! Вони добре вивчають наш ринок і знають, що нарід скиглить, а їздить на авто, що не кожен європеєць собі може дозволити і з їх зарплатою! Скільки в нас велосипедистів і інфраструктури для цього?!!! :) А як в нас люди поділені по класам то взагалі жах, повна прірва між парою сотен багатіїв і мільйонами інших! Ринок авіаційний ніхто теж не відміняв і ці авіакомпанії по любому б зайшли на наш ринок і ще може раніще, коли всі люди більш заможнішими були, но тоді влада у десна цілувалась з Коломою і не давала іншим зайти на ринок, ну то вже інша історія.

  Навіть не знаю як коментувати взаємовиключаючі речі.  Але радий бачити,що десь таки в глибині ти признаєш деякі зміни на краще))))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, zaHARE сказал:

признаєш деякі зміни на краще))))

Не дочекаєшся :))) Не при цій владі!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, ForZa сказал:

Не дочекаєшся :))) Не при цій владі!!!

Ти ж сам написав,що тодішня влада цілувалась у десна з коломоєм і нікого не пускала на ринок авіаперевезень. Теперішня навпаки нагнула коломоя і відкрила ринок. Пазітів,нє? )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Україна піднялася на 5 позицій у рейтингу Doing Business–2019

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 10/30/2018 at 10:38 AM, ForZa said:

Половина тих рейсів непотріб! Буде видно, що через трохи часу вони відмінять ті напрямки, бо будуть нерентабельними. Поки вони беруть кількістю, а от ціни лоу-костом, у порівнянні з Європою, і не пахнуть! Вони добре вивчають наш ринок і знають, що нарід скиглить, а їздить на авто, що не кожен європеєць собі може дозволити і з їх зарплатою! Скільки в нас велосипедистів і інфраструктури для цього?!!! :) А як в нас люди поділені по класам то взагалі жах, повна прірва між парою сотен багатіїв і мільйонами інших! Ринок авіаційний ніхто теж не відміняв і ці авіакомпанії по любому б зайшли на наш ринок і ще може раніще, коли всі люди більш заможнішими були, но тоді влада у десна цілувалась з Коломою і не давала іншим зайти на ринок, ну то вже інша історія...

 

 

Не треба ля-ля. Ти певно не знаєш, що перед тим як заходити і тим більше відкривати рейси по напрямках, робиться дуже глибокий аналіз - фінансової рентабельності і не тільки, аналіз конкурентів, ревенью і тд. Тому не треба тут тикати пальцем в небо і казати що рейси нерентабельні, але ж ні, тобі точно краще знати :)

На рахунок цін - це тобі три приклади випадкових рейсів ,які я знайшов на випадкові дати. А які лоукост ціни ти хотів? З Києва в Барсу за 10 гривень? :D 

Зрада всюди
 

Spoiler

 

image.thumb.png.23274ad903886e49245f317cad7317f0.png

 

image.thumb.png.5910ce0eee09452087c717a63ca1ab9a.png

 

image.thumb.png.921b5ed21a87aa018c61ac73490dc84b.png

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, yucore сказал:

робиться дуже глибокий аналіз - фінансової рентабельності

А то не знаю! :) Не траба мені таку дрібноту пояснювати! А наведений приклад по 9.99 - це замануха на перші рейси і там таких цін через трохи часу не буде! А от приклад цін лоу-костів для Єуропи і для України, відстань ще подивись між містами яка і яка ціна :)

 

t1.JPG

t2.JPG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@ForZa що ти хочеш довести: спочатку кажеш, що добре знаєш усі фактори, які впливають на ціну рейсу, а потім на основі однієї лише відстані робиш висновки про відповідність цін на рейси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, Oggy сказал:

а потім на основі однієї лише відстані

Я тобі що, всі рейси для прикладів перелопачувати буду? Навів так само як і мені тут доводять :) Не один, не два ... таких рейсв, а у середині Європи таких сотні, дуже дешевих, а Україну "мають" ніби тут шейхи живуть! Невже не зрозуміло самої суті?! Якби я це зі стелі писав, то одне, а я дуже часто користуюсь лоу-костами, по Європі (різними авіакомпаніями) і бачу різницю по цінах, вражаючу!!! Так що не треба тут ля-ля, фа-фа! Кинули "смоктульку" - чавкайте..."досягнення"... та дуже різні обгортки для українців у цих "смоктульок"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З такими потужними обгрунтуваннями пряма дорога в Раду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 minutes ago, ForZa said:

а я дуже часто користуюсь лоу-костами, по Європі (різними авіакомпаніями)

а з якого року ти почав користуватись лоу-костами в Україні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, diezel сказал:

а з якого року ти почав користуватись лоу-костами в Україні?

З минулого і з цього :) Но мова не про те! Так - змушений користуватись, щоб час економити, но як подивишся на ціну "там" і "тут" - от у чому питання! У Європі - це як маршрутка, а в нас - печалька... :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, ForZa said:

З минулого і з цього

А раніше чому не користувався? Я питаю тому, що я тенденцію до зниження цін бачу з 2012. Тим більше в долларах/євро.

Я за 40 євро можу злітати з Жулян до Варшави і назад(плюс дорога до Києва). І б не сказав, що це дорого, зважаючи на стан черг на кордонах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, ForZa сказано:

Я тобі що, всі рейси для прикладів перелопачувати буду? Навів так само як і мені тут доводять :) Не один, не два ... таких рейсв, а у середині Європи таких сотні, дуже дешевих, а Україну "мають" ніби тут шейхи живуть! Невже не зрозуміло самої суті?! Якби я це зі стелі писав, то одне, а я дуже часто користуюсь лоу-костами, по Європі (різними авіакомпаніями) і бачу різницю по цінах, вражаючу!!! Так що не треба тут ля-ля, фа-фа! Кинули "смоктульку" - чавкайте..."досягнення"... та дуже різні обгортки для українців у цих "смоктульок"...

Невже не зрозуміли,що там де більший оборот завше буде менша націнка, і навпаки.

Пробувати змінити, всеодно ,що ріки вгору повертати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, diezel сказано:

Я за 40 євро можу злітати з Жулян до Варшави і назад(плюс дорога до Києва). І б не сказав, що це дорого, зважаючи на стан черг на кордонах.

ну як сказати, Варшава - Барселона для прикладу в одну сторону, якщо бронювати за 3 тижні - 20 евро, за 2 тижні 30-35 евро.

fgdfgfdgdf.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...