Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Завжди думав, що автомобілі мерседес виготовляють на одному чи двох заводах, а продають через через сотні чи тисячі автосалонів. А тут виявляється нобелівський лауреат прсвітив що навпаки, виготовляють по автосалонах, а продають поштучно на автозаводі

:-)

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
27 минут назад, rl72 сказал:

Завжди думав, що автомобілі мерседес виготовляють на одному чи двох заводах, а продають через через сотні чи тисячі автосалонів. А тут виявляється нобелівський лауреат прсвітив що навпаки, виготовляють по автосалонах, а продають поштучно на автозаводі

:-)

це діагноз

Опубліковано
2 годин тому, MANJAK11 сказано:

2016_01_13_10_01_21_1be676d7264c7e944404

 

дайте вже йому хто в морду Нобелевську премію з економіки, мо брєд перестане писати

мдааа... Вадім, після цього я тобі скажу, що економіст з тебе ніякий.

Опубліковано
4 минуты назад, difoto сказал:

мдааа... Вадім, після цього я тобі скажу, що економіст з тебе ніякий.

Діма, проходив мімо ? то проходь мімо, бо я теж можу овердофіга чо сказати ( в тому числі й про те, як малий бізнес росте разом з великим), мовчу чисто з поваги до тебе

Опубліковано
Цитувати

розвиток великого бізнесу тягне з собою малий.

Не тягне, а взаємовигідно співіснує доповнюючи один одного.

Те що може малий чи середній не може великий і навпаки.

Але вважати, що малий бізнес залежить від великого помилково.

Малий і середній бізнес спокійно можуть існувати і без великого.

Опубліковано
48 хвилин тому, S30 сказано:

Не тягне, а взаємовигідно співіснує доповнюючи один одного.

Те що може малий чи середній не може великий і навпаки.

Але вважати, що малий бізнес залежить від великого помилково.

Малий і середній бізнес спокійно можуть існувати і без великого.

Можуть. 

Тільки поясни як у випадку малий бізнес з монтажу/обслуговування систем сонячного опалення/електропостачання може існувати без великого заводу із виготовлення сонячних батарей?

Бо я писав конкретно про цей випадок

Опубліковано

Давай так, щоб не читати лекцію з економіки (при великому бажанні ти їх , лекції тобто, і сам нагуглиш) скажу коротко.

Великий бізнес є вигідний  і приходить туди  де існує інфраструктура. Дуже рідко під великий бізнес створюють інфраструктуру, але це повинна бути дуже вигідна і прибуткова справа.

А інфраструктуру створює якраз малий бізнес. Прикладом може слугувати електромобілі. Основною проблемою є не ціна, а обслуговування. Чомусь з появою цього авто не почали рости  як гриби малі підприємства по його обслуговуванню. Тому цей бізнес змушений підлаштовуватись під існуючу інфраструктуру і існуючий малий бізнес.

 

Щодо того конкретного заводу з виготовлення панелей, то малий бізнес по монтажу вже існував в Україні. І особливого впливу це підприємство на малий бізнес не має (хіба, можливо, в ціноутворенні  в сторону зменшення). Панелі виготовляють дуже давно, але широкий попит вони набули не від того що зявилося підприємство по їх виготовленню, а тому що різко впала собівартісь їх виготовлення.

А малий бізнес це річ гнучка, підлаштовується під попит. Не буде попиту на панелі, будуть ремонтувати примуси і керогази. -)

 

Можна ще, правда, згадати таке поняття в великому бізнесі як венчурний бізнес, лізинг, франчайзинг, але це не стільки створення середніх і малих підприємст, як інвестиції в розвиток великого бізнеса і диверсифікація ризиків.

 

Опубліковано

До водойм України вселено понад 100 тис. екз. сома

13 червня відбулось зариблення водних об’єктів загальнодержавного значення мальком сома у кількості 101 619 шт. Мальок було вирощено за кошти державного бюджету в ДУ «Новокаховський завод частикових видів риб».

Так, у Каховське і Дністровське водосховища було вселено 25 466 та 50 426 шт. мальків сома відповідно. Крім цього, ще 25 727 екз. цих цінних представників іхтіофауни було випущено у р. Дніпро.

Роботи проводились у присутності працівників Чернівецького рибоохоронного патруля, Херсонрибоохорони, Національного природного парку «Нижньодніпровський», Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, представників науки і громадських організацій.
«Сом є цінною промисловою рибою. В 2018 році планові показники вселення цих аборигенних мешканців було перевищено у понад два рази. Випуск мальків такого виду риб направлений на підтримку водних екосистем та формування промислових запасів. Адже саме за рахунок вселення формується суттєва частка загальної промислової рибопродукції. Заходи із відтворення допоможуть зберегти та збільшити природну популяцію аборигенних видів риб у наших водоймах», - заявили у Новокаховському рибоводному заводі.
 

Довідкова інформація:

«Новокаховський рибоводний завод частикових риб» є державною власністю та фінансується з державного бюджету. Він розпочав свою роботу в 1989 році. За період з 2010 по 2017 роки завод випустив майже 26 млн особин судака, щуки, сома, коропа та рослиноїдних видів риб. З 2007 року фахівцями рибзаводу вперше в Україні впроваджено у виробництво технології отримання і вирощування підрощеної молоді, цьоголітків судака, щуки, сома та лина. Також сформовані стада плідників та ремонтне поголів’я. У 2018 році головний акцент підприємство приділяє вирощуванню аборигенних мешканців наших водойм.
http://darg.gov.ua/_do_vodojm_ukrajini_vseleno_0_0_0_6244_1.html

Опубліковано

Укрпошта першою в Україні почала співпрацю із одним із найбільших світових ритейлерів – компанією JD.com

Спойлер

Національний поштовий оператор країни запустив ексклюзивний канал експрес-доставки товарів із Китаю JD-UKRPOSHTA. Доставка товарів через цей канал в середньому відбувається протягом 14 днів, тоді як стандартний строк доставки із JD може складати до 45 днів. Митне оформлення товарів, що надійшли в Україну через канал JD-UKRPOSHTA, відповідно до українського законодавства, проводиться у експрес-форматі.
 
«Глобальні тренди e-commerce свідчать, що люди хочуть отримувати оригінальні якісні товари якомога швидше. Ми пропонуємо нашим клієнтам нові рішення та стратегічне партнерство із міжнародною платформою китайського онлайн-гіганта JD. В доповнення до поштового каналу доставки, що вже існує, Укрпошта разом із JD запустила новий експрес-канал доставки JD-UKRPOSHTA. Тепер онлайн-шопінг буде ще доступнішим і українці зможуть придбати товари на цьому популярному в усьому світі майданчику. До того ж 18 червня JD відзначає ювілей створення компанії та пропонує всім новим клієнтам особливі знижки до 90%, тож це цікава нагода для українських покупців спробувати новий канал», – відзначив перший заступник генерального директора з операційної діяльності Укрпошти Олександр Перцовський.
 
Група компаній JD.com, до якої входить joybuy.com, заснована 18 червня 1998 року в Китаї. Вона третя за обсягами обороту у світі серед компаній інтернет-торгівлі – в 2017 році обсяг транзакцій склав $56 млрд. На ринку Китаю – це також другий за обсягами ринку маркетплейс. JD.com пропонує широкий вибір техніки, мобільних телефонів, електроніки, комп’ютерів, ІТ-товарів. У компанії передбачена компенсація вартості товару чи його гарантійний ремонт. Також, JD відомі як піонери технологічних рішень в логістиці – вони активно розвивають повністю автоматизовані склади, де обробка замовлень відбувається у найшвишдші терміни без участі людини.

https://ukrposhta.ua/ukrposhta-pershoyu-v-ukraїni-pochala-spivpracyu-iz-odnim-iz-najbilshix-svitovix-ritejleriv-kompaniyeyu-jd-com/

Опубліковано
20 часов назад, Vikvik Mawr сказал:

 

image.thumb.png.874112bea78f0c7e705bce454d0dbed9.png

 

 

Дружній шарж, без образ:

Вінні-пух = difoto (єслішонетак, всі дебіли :))

Ослік = zaHARE (шукайте позитив)

Сова = Romaxa (русифікація)

Леопольд = Ukrainec (без коментарів)

Левеня = rl72 (як же тут без тебе...головний антизрадофіл :D)

 

 

Опубліковано

Ок, ок. Моєї дружини одногрупниця одружена на італійцеві. Так от, він мені каже що ніфіга українців не розуміє. Чому ви українці розмовляєте російською? Освіта яка? Українська, то де береться російська? У нас ще й телебачення частково російськомовне. Так?! Як таке може бути? Але він все ж навчився відрізняти українців від росіян: каже - росіяни люблять тільки росію а всіх  решту ненавидять, навіть дивучи на чужині, в діаспорі. Українцям таке не притаманно. Короче радіти нема чому. Немає канадської мови, швейцарської мови, але на біду для мільйонів квазіукраїнців існує українська мова. Якщо б вона знищилась, можна було б бути як швейцаріі чи канадці, а так приклади в історії дуже невтішні. Хіба ірландці, шотландці, про яких вже легенди ходять, бо тепер вони всі англійці за мовою і мисленням, може хіба якісь рудименти поведінки збережуться і то за пару поколінь зникнуть.

Опубліковано
On 23.06.2018 at 08:37, S30 сказано:

Давай так, щоб не читати лекцію з економіки (при великому бажанні ти їх , лекції тобто, і сам нагуглиш) скажу коротко.

Великий бізнес є вигідний  і приходить туди  де існує інфраструктура. Дуже рідко під великий бізнес створюють інфраструктуру, але це повинна бути дуже вигідна і прибуткова справа.

А інфраструктуру створює якраз малий бізнес. Прикладом може слугувати електромобілі. Основною проблемою є не ціна, а обслуговування. Чомусь з появою цього авто не почали рости  як гриби малі підприємства по його обслуговуванню. Тому цей бізнес змушений підлаштовуватись під існуючу інфраструктуру і існуючий малий бізнес.

 

Щодо того конкретного заводу з виготовлення панелей, то малий бізнес по монтажу вже існував в Україні. І особливого впливу це підприємство на малий бізнес не має (хіба, можливо, в ціноутворенні  в сторону зменшення). Панелі виготовляють дуже давно, але широкий попит вони набули не від того що зявилося підприємство по їх виготовленню, а тому що різко впала собівартісь їх виготовлення.

А малий бізнес це річ гнучка, підлаштовується під попит. Не буде попиту на панелі, будуть ремонтувати примуси і керогази. -)

 

Можна ще, правда, згадати таке поняття в великому бізнесі як венчурний бізнес, лізинг, франчайзинг, але це не стільки створення середніх і малих підприємст, як інвестиції в розвиток великого бізнеса і диверсифікація ризиків.

 

 

та хоча б тому, що кількість електроавтомобілів в Україні поки що в межах декількох тисяч (близько 7,5 тис.), що в порівнянні із загальною кількістю просто мізер, під який ніхто не буде робити спеціалізовані СТО. Який смисл відкривати спецСТО під електроавтомобілі для Волинської області?

Але разом з тим,

Цитувати

Загалом протягом 2016 року по Україні кількість зарядних станцій виросла на 277% – з 153 до 577 станцій, а кількість швидкісних з нуля сягнула за рік до 44 станцій. 

Дані за 2017-2018 швидким гуглінням не знайшов, але думаю ріст є.

 

 

 

 

Опубліковано

Якщо по темі, то поки єдиний позитив, що правління Петра останнього приходить до кінця. Позитивний цей період виявився для ахмєтова і інших олігархів, які понуляли чи ще гуляють на славу. Позитивними ці роки виявились і для системи януковича, до якої в України порошенка питань немає. Для вбивць майданівців також все славабогу. Не постраждав практично жоден правоохоронець що був причетний до повеої руйнації правоохоронної системи. Також всі цінні воєнні кадри, включаючи литвина і відповідальних за котли, при ділі і хто чим може помагають собі в Україні. Всі решта або свалили, або готуються свалити, або перебувають в легкому «замішательстві». Позитивно що петрусеві немає що сказати народу. Йому ніхто крім нього самого не заважав змінювати країну, реформувати, воювати, розвивати, але не склалось. Тому обіцянки покращення з його запухлих вуст сприйматимуться з подивом. Кращих років для покращенняважко було собі уявити, спочатку епічний Євромайдан, що засинтементалив ЄС, потім війна з рашкою і унікальні союзники по нещастю Нідерланди. Купа політичних, дипломатичних і економічних козирів було спалено в жертву безмірної можливості збагачення - головної справи життя офшорного власника рошену. Мільярдами папірців можна встелити не один мавзолей чи саркофаг з гнилим або засушерим трупом вождя. Україна залишилась не зважаючи на всі потуги і ми з вами віримо що у нас поки є держава. За часів шоколадної дупи Україна не почала себе краще розуміти, як в колись невідомо куди прямує в чи буде на шляху нарешті щось вартісне, що надасть нам сенсу в спільному існуванні. Петрусь почав знову готуватись до компромісу в якому наступна влада продаватиме наступне майбутнє вже цій владі. Нові фігури в більшості своїй темні, сірі, злі і готові до компромісу за завищинеми цінами. Короче ха-ха-ха!

Опубліковано
On 22.06.2018 at 22:22, S30 сказано:

Малий і середній бізнес спокійно можуть існувати і без великого.

Не може. В сучасному світі малий і середній бізнес годує, вдягає і розвлікає великий.

Спрощена модель - в колишньому Кузнецовську в день зарплати на АЕС весь тамтешній ринок гудів від клієнтів. І це екстраполюється до рівня області або навіть країни. Немає великого бізнесу - немає зарплатні купі людей і ти робиш бутерброди лише для своїх сусідів, які шиють тобі штани. Є бізнес - і ти відкриваєш ресторан для тих працівників.

Опубліковано
54 минуты назад, difoto сказал:

і ти робиш бутерброди лише для своїх сусідів, які шиють тобі штани. 

 

Тут на Сицилії, де я зараз находжусь, в основному так і є.

Опубліковано

В усьому світі великий бізнес це офшори, ухиляння від податків, корупція. Зараз це ще й автоматизація процесів і скорочення робочих місць.

В агросекторі:

в Україні майже все в великих агроконсорціумах, від 1000га і більше. Середня рентабильність з га 380баксів;

в Данії с/г підприємство в середньому володіє 40га землі з середньою рентабильністю 5700баксів з га.

Датська економіка заточена під такий бізнес.

Ді став вже проповідником олігархів, алилуя! Ахмєтов, парашєнка, каламойскій спасітє нас ісахранітє!

Опубліковано
5 годин тому, iiron сказано:

Так ще і турецькою фірмою роблено, як гюрзи варити на ленінській кузні - то гроші йдуть в українську економіку, шкода що з дорогами ми не можемо нашу економіку прокачати.

Опубліковано
6 годин тому, rl72 сказано:

кількість електроавтомобілів в Україні

Я десь згадував Україну говорячи про електромобілі? Дивись по закордону. З якими проблемами боролись і їх вирішення.

3 годин тому, difoto сказано:

Не може. В сучасному світі малий і середній бізнес годує, вдягає і розвлікає великий.

Діма, я вкурсі що ти афігітєльний бізнесмен.

Але як скажете , хлопці, вам видніше. Сперечатись не буду, ібо нецікаво.

Опубліковано
1 час назад, halcogen сказал:

Великий бізнес - це в основному сировинний продукт - металопрокат, зерно, вугілля, газ, електроенергія. Все інше створює малий і середній бізнес.

Це про Україну чи в загальному по світу?

І хотілося б почути, що у вашому розумінні великий, середній і малий бізнес.

Опубліковано
18 минут назад, halcogen сказал:

Україна і ще деякий ряд держав 3-го світу. 

А друга частина мого запитання?

Опубліковано
17 минут назад, halcogen сказал:

Великий бізнес - топ 20 найбагатших наших бізнесменів, починаючи Ахметовим з угльом, металургією і електрикою і далі всі інші. Ну і Рошен.

Тобто, як мінімум, до цього треба додати продукти харчування, рітейл, машинобудування.Та й не весь великий бізнес входить в топ 20.

А Модерн, по-вашому, великий чи середній.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...