Перейти до змісту

Їзда накатом - на нейтралці чи на передачі?


sergkots

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 минут назад, Такер сказал:

 на спуску вижимав щеплення і круїз не активний і комп показує по нулям.

Твій двигун на холостих взагалі не їсть?

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
2 минуты назад, nickel сказал:

Твій двигун на холостих взагалі не їсть?

На холостых 0.6, з клімою 0.7. Я мав на увазі те, що коли спуск на круїзі то показує десь 1.5 л., а коли вижав і відпустив щеплення то тоді круїз стає не активний і спуск відбувається накатом......не на нейтралітет, а на передачі.

Опубліковано
4 часа назад, Такер сказал:

На холостых 0.6, з клімою 0.7. Я мав на увазі те, що коли спуск на круїзі то показує десь 1.5 л., а коли вижав і відпустив щеплення то тоді круїз стає не активний і спуск відбувається накатом......не на нейтралітет, а на передачі.

 

А навіщо ти мучаєш щеплення? В тебе нема кнопки "О", яка вимикає тимчасово круїз?

Опубліковано
4 часа назад, Юріч сказал:

 

А навіщо ти мучаєш щеплення? В тебе нема кнопки "О", яка вимикає тимчасово круїз?

деж я його мучу? легенько вдарив по педальці і круїз не активний, далі кнопку вверх і активний

992dcfu-960.jpg

Опубліковано

Офтоп. Я вчора в Івано-Франківську бачив "чудіка" на новітньому Mercedes-Benc GLE, в якому стоїть система "старт-стоп", двигун в якому при виїзді з парковки стоячи на світлофорі звісно заглох (щоб коли потім натискаєш на педаль акселератора. він одразу завівся і авто поїхало), а власник примусово його заводив ключем і продовжував стояти на світлофорі. Я ще довго сміявся, йдучи далі. Отака економія. А ви про накат тут :)

Опубліковано
17 минут назад, vaz75 сказал:

Офтоп. Я вчора в Івано-Франківську бачив "чудіка" на новітньому Mercedes-Benc GLE, в якому стоїть система "старт-стоп", двигун в якому при виїзді з парковки стоячи на світлофорі звісно заглох (щоб коли потім натискаєш на педаль акселератора. він одразу завівся і авто поїхало), а власник примусово його заводив ключем і продовжував стояти на світлофорі. Я ще довго сміявся, йдучи далі. Отака економія. А ви про накат тут :)

 

То він навпаки не економить). Чи я щось не так зрозумів?...

П.С. В мене в авто така сама сисиема "старт-стоп". Прикольна штука, але не завжди спрацьовує при зупинках на світлофорах, в пробках, та й взагалі при зупинках... Багато чинників на це впливають - навколишня температура, наскільки прогрітий двигун, наскільки посажений акумулятор і т.д.. Є кнопка, яка примусово вимикає цю систему, бо деколи вона недоречна, наприклад, коли ти довго їхав швидко, і коли зупиняєшся, то мотор глохне сам, а для охолодження турбіни це недобре...

Опубліковано
19 минут назад, vaz75 сказал:

Офтоп. Я вчора в Івано-Франківську бачив "чудіка" на новітньому Mercedes-Benc GLE, в якому стоїть система "старт-стоп", двигун в якому при виїзді з парковки стоячи на світлофорі звісно заглох (щоб коли потім натискаєш на педаль акселератора. він одразу завівся і авто поїхало), а власник примусово його заводив ключем і продовжував стояти на світлофорі. Я ще довго сміявся, йдучи далі. Отака економія. А ви про накат тут :)

я років 4 тому тоже був в шоці, як заглох на червоному світлі але потім допер))) машина була не моя.

Опубліковано
10 минут назад, Такер сказал:

я років 4 тому тоже був в шоці, як заглох на червоному світлі але потім допер))) машина була не моя.

 

Ага). А ще коли ти такий стоїш з заглохлим двигуном на цій системі, музичку слухаєш (акум сідає помаленьку) і через пару хвилин машина сама як не заведеться)). Я перший раз злякався трохи))).

Опубліковано
53 минуты назад, Юріч сказал:

 

То він навпаки не економить). Чи я щось не так зрозумів?...

Все ти  правильно зрозумів. Він певно сам в шоці, чого це двигун вимикається в новому авто (як Такер. прям :) ).

46 минут назад, Юріч сказал:

 

Ага). А ще коли ти такий стоїш з заглохлим двигуном на цій системі, музичку слухаєш (акум сідає помаленьку) і через пару хвилин машина сама як не заведеться)). Я перший раз злякався трохи))).

Бо маєш проблеми з АКБ\генератором\стартером, авто то не нове. Взагалі ця система в останніх поколіннях безвідмовна.

Як ці системи тільки з'вилися в нових поколіннях Віто, то водії однієї компанії вимикали її, бо було незвично і не можна було форсувати на світлофорах. Але коли продавці авто все про економію роз'яснили шефу компанії, то останній дав такого втику водіям, що ті довго згадували продавців незлим тихим словом.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Трохи апну, може хто віски поставить :)

Гнав я значить не так давно на Київ пікап військовим.

2600 пуста маса. 3,5 ТДІ розхід по паспорту на трасі 8,2 л/100км

Залив до повного в Луцьку на ОККО.

До Рівного гнав в лівому ряду, 100-120 км/год , зразу за Рівним залився знов до упора - майже 7 літрів на 85 км, тобто норм - біля 8,5 на сотню.

Але! Перед самим Рівним почала перегріватись і глючити електроніка ТНВД - пропадає тяга, машина йде ривками, карочє це хвороба саме цієї тачки. Вихід один - зупинятись і холонути. Але, як альтернативу я пішов іншим шляхом - розганяюсь до 100, почала сіпатись - на нейтралку і накатом, хай холоне, благо, та дура мала накат просто прекрасний. Двигун, звісно не вимикав, просто йшов метрів 500 на нейтралі до 70-80 км/год і знову до сотні.

Перед Києвом знов до повного... 17 літрів на 240 км. Розхід - чуть більше 7 л/сотня.

Хто там віскарь ставив?

PS машина вже в Донецькій області, хлопці не парились і просто зупинялись кожні 50-70 км на перекур, вижигає там по повній ;) Ще раз дякую всім за кошти на ремонт та соляру.

Опубліковано

@Savage ти упоротий, якщо не розумієш очевидного. І головне - все правильно написав! Тільки висновок про коня - ... а нє, дійсно, про коня ;)

Опубліковано
7 часов назад, difoto сказал:

ти упоротий, якщо не розумієш очевидного.

І тут пояснити, чому ти показав себе в якості дебіла?

Опубліковано
2 минуты назад, difoto сказал:

Спробуй.

"Для чого в експерименті забезпечувати одинакові умови".

"Як підвищити точність експерименту".

 

Удачі в опануванні курсу фізики за 7-й клас.

 

Опубліковано

Чувак, я проїхав приблизно 325 км, витративши при цьому приблизно 24 літри палива. Получив приблизний розхід 7,4 л/100км при паспортному (ідеальному) - 8,2. Приблизно 10% різниця - далеко поза межами статистичної похибки.

А ти упоротий, якщо цього не розумієш. Всі, хто бажали побачити результат - побачили, але ти знову шукаєш чорного кота, якого немає. 

Удачі.

Хоча не виключаю варіант, що заправщики дурять себе на 10%, ага, помпують 10, а беруть за 9 - теж варіант, чо.

Опубліковано

@difoto 

Я недавно з Луцька в Рожище зїздив з розходом 9 л/100 км. А коли їхав з Рожища в Луцьк, то отримав розхід 7,6 л/100 км. Ага, така різниця криється саме в похибці :).  

 

Не лінуйся, просто загугли тих два поняття, що я написав вище. Вчитися ніколи не пізно.

Опубліковано

Їздили до столиці, 4.5 людини та повний салон та багажник речей, валіз і все таке. 

Авто меган 3 2013рв 1.5л 6ст мкк, середня швидкість по компютеру до Києва з Луцька 110км/год (по факту круїз 130-140 практично не вимикався), середній розхід по тому ж пк 5.3л/100км.

По дорозі назад, з Борисполя до Столиці (машин теж не було дорога чиста), засікали розхід розганяючи та котили і розхід моментальний був величезний, до 18-19л/100км, при накаті майже "0", але середній близько 6.5-7 на трасі до Борисполя, до Луцька ми їхали далі знов нормально, за Києвом збили показник, середній розхід на круїзі 5.5.

 

Как то так)

 

П.С. я б від віскі не відмовився...)))

Опубліковано
41 хвилин тому, difoto сказано:

Чувак, я проїхав приблизно 325 км, витративши при цьому приблизно 24 літри палива. Получив приблизний розхід 7,4 л/100км при паспортному (ідеальному) - 8,2. Приблизно 10% різниця - далеко поза межами статистичної похибки.

 

Помилкове твердження. "Паспортні" дані беруться не зі стелі. Є методики замірів. "Місто", "траса", "змішаний" - все це умовно і мало має відношення до реальної експлуатації. На жаль, навіть профільні видання плутають чи навмисне, чи через незнання, чи просто видають бажане за дійсне.

Давно хочу створити тему, але все ніяк не зберуся здійснити задумане.

Для ознайомлення можна хоча б wikipedia почитати - https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle

Для "паспортних" даних заміри проводяться на стенді. Так, виробники трохи бавляться, щоб досягнути мінімальних значень. Але це не означає, що реальний автомобіль не може спалити менше палива, ніж вказано в технічних характеристиках.

Опубліковано

Для аналітиків-теоретиків я відкрию таємницю: всі ваші бортові компьютери міряють не зовсім розхід палива, а якщо точніше - зовсім не розхід. Тому практичні "випробування" - лише по щелчку заправочного пістолета і бажано на відстанях 300+ км. Рожище-Луцьк по показникам БК - це круто, особливо зважаючи на особливості дороги. 

Колись на Гранд Черокі 5,2 розходомір також показував 53 л/сотня на старті, але якось вписались в 12 літрів на сотню до Києва, парадокс, правда?

@Саня про стендові "заміри" - це харашо, але все одно автовиробники з партії випущених машин одну-дві на сотню випробовують на реальних полігонах з реальними водіями, як раз для оцінки реального розходу. І всі стверджують, що експлуатаційний розхід майже завжди вищий за контрольний. (в основному це пов'язано з тим, що повороти на трасі "притримують" машину не гірше за "горкі")

Давайте вже пісюнами хвалитись, теоретики, в кінці кінців - в мене зараз 14-те авто за 20 років водійського безперервного стажу. Ще більше 20 тачок відправив в АТО, з них 5-6 - лічно за кермом, засікав паливо кожного разу - від 24 літра на сотню УАЗ "на включених мостах" і до 5,2 л - старий Рено Меган :) 

і ще - не ображайтесь за мій стиль і звернення, насправді я нікого не хочу образити, а слова тіпа "упоротий" вживаю джаст фо фан, бо "впертий" - звучить скучно

Опубліковано

Мав 17 автомобілів. Найменша Ока - 4-5 л/100 км. Найбільший Туарег - 11-12 (середня витрата), економ режим водіння 7 л/100. Найекономніший Гольф 2011 року, 1,6 дизель - 3,9 траса, економ водіння 3,1 - 3,3 л/100.

Опубліковано

Бортові комп'ютери показують різні покази. Яке відношення має миттєва витрата пального при старті до середньої витрати на певному маршруті?

В мене миттєві витрати пального по БК від 0 до 40л/100км, однак середня на даний час 8,1 при середній швидкості 32 км/год.

Опубліковано
7 минут назад, difoto сказал:

Тому практичні "випробування" - лише по щелчку заправочного пістолета і бажано на відстанях 300+ км. Рожище-Луцьк по показникам БК - це круто, особливо зважаючи на особливості дороги. 

О, то виявляється, що умови заміру все ж таки впливають на кінцевий результат. А тепер на фоні цього факту відкрий попередню сторінку, і подумай, чому тебе вважають дебілом.

 

Опубліковано
1 минуту назад, Саня сказал:

Бортові комп'ютери показують різні покази. Яке відношення має миттєва витрата пального при старті до середньої витрати на певному маршруті?

Тссс, не руйнуй світогляд людини. Йому й так сьогодні не легко.

Опубліковано
2 хвилин тому, Savage сказано:

О, то виявляється, що умови заміру все ж таки впливають на кінцевий результат. А тепер на фоні цього факту відкрий попередню сторінку, і подумай, чому тебе вважають дебілом.

 

Ти маніпулятор, друже :) 

Я описав процедуру, описав правильні умови заміру, описав свій досвід по саме цих умовах, а ти пробуєш мене дурачком виставити. Окау. ;) 

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...