Victor_1989 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 13:49 #1 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 13:49 Мене цікавить таке питання: неодноразово купуючи продукти харчування я виявляв що їх термін придатності день чи два назад вийшов, наприклад я буру цей продукт і купую, йду на касу проплачую , отримую чек. Припустимо що я помітив таку невідповідність ще в магазині але вже товар придбав, як правильно в такій ситуації повести себе? Куди і до кого звертатись?
Victor_1989 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 14:15 Автор #2 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 14:15 либо поменяй на свежий. либо "капай" в санэпидемстанцию я проверяю срок годности когда беру товар с полки. покупка питания для ребенка приучает к такой дисциплине. если вижу просроченный - просто сообщаю девочкам в корпоративных футболках я з тобою цілком згідний, але час від часу набридає виявляти несвіжий товар, просто достає що в магазині чи недивляться за товаром чи їм пофіг шо вони продають. Я також казав працівникам магазину про виявлений товар
vanus Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 18:13 #3 Опубліковано 3 Квітня, 2008 в 18:13 Нещодавно чув по радіо Луцьк новину про те що під час рейду було виявлені прострочені продукти в магазинах Колібріс та Салют.
Serpent Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 22:32 #4 Опубліковано 4 Квітня, 2008 в 22:32 От про Колібріс і Салют - чиста правда. Це найближчі до мого будинку супермаркети, тож хочеш-не хочеш, приходиться туди заходити. Недавно вибирав в Колібрісі пресерву оселедець в олії, то на вітрині лежали банки з датою виробництва: Грудень 2007!!!, і це при тому, що термін зберігання 30 днів. В Салюті ситуація не краща. Та і ціни там далеко не найнижчі. При покупці у цих торгових точках в мене вже автоматом виробився рефлекс: спочатку дивитись на дату виготовлення, а потім вже вирішувати - беру чи не беру. Просто ці покидьки знають, що вибору на ЛПЗ в плані супермаркетів немає, тобто люди все-одно будуть в них щось купувати, нікуди не дінуться, от і нагліють. А ще дуже неприємно, коли в Колібрісі постійно по залу ходить якийсь сільського вигляду мужик-охоронець і нагло пасе, що в тебе в корзині, що береш, куди ідеш, щоб не дай Боже нічого не вкрав, а на кассах стоїть така ж зачухана адміністраторша і слідкує, щоб ти за всі товари заплатив. Я розумію, безпека ітд, але ж можна це робити якось не так помітно, чи що. Коротше, офіційне звернення до ТМ "Агроконтракт": прохання від імені всіх жителів району ЛПЗ, продайте пліз приміщення по Бенделіані 1, в якому знаходиться ваш довбаний "Колібріс", тоорговій марці "Фуршет", бо на їх супермаркет в "Глобусі" хоч приємно глянути, та і ціни там набагато нижчі.
foxx77 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 04:42 #5 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 04:42 Виявлення товару і інформування персоналу може визвати тільки посмішку з сторони останніх. А от пройшовши через касу і позвонивши по телефону 8 0332 724826 (захист споживачів) викличе повагу, присідання і підстрибування. Тільки ніхто не хоче на це витрачати час, нерви, і ті. До речі. був час вивчав життя в Норвегії, мав намір туди чухнути. Повезло, залишився. Там в супермаркетах, товар на слідуючий день після виходу строку може бути забраний безкоштовно. Їхні "бомжі" живуть приспівуючи. Є в них таке прислівя - "Працюючий норвежець в рік їздить два рази відпочивати, а не працюючий один раз"
difoto Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 07:45 #6 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 07:45 прохання від імені всіх жителів району ЛПЗ, продайте пліз приміщення по Бенделіані 1, в якому знаходиться ваш довбаний "Колібріс", тоорговій марці "Фуршет", бо на їх супермаркет в "Глобусі" хоч приємно глянути, та і ціни там набагато нижчі. ТМ "Фуршет" - это сеть супермаркетов, куда легче всего впарить некондицию. Хавайте сыр с плесенью, он полезен!
Shkoder Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 09:20 #7 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 09:20 мда, тема неисчерпаемая и периодически "всплывает" с приходом весны http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=1964
Victor_1989 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 09:54 Автор #8 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 09:54 хтілося б почути відповідь з юридичної точки зору, щоб трохи нагрузити адміністрацію магазина
Yarchik Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 10:10 #9 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 10:10 хтілося б почути відповідь з юридичної точки зору, щоб трохи нагрузити адміністрацію магазинаПрийдіть зі свідками. Купіть просрочену продукцію. Збережіть чек. В ничку сфотографуйте полиці з іншими просроченими товарами. Після того, як розрахуєтеся, "виявіть" некондиційність товару. Хтось із свідків хай включить диктофон. Закатайте скандал (але без матюків). Якщо не доб'єтеся того, чого вам хочеться - накатайте скаргу в управління захисту прав споживачів та санстанцію, докладіть зроблені фотки, придбану продукцію, чеки.Так ви доб'єтеся того, що в магазину будуть дрібні неприємності, які вирішаться невеликими грошима. Плюс вам повернуть кошти за придбану продукцію. Як варіант - після закатаної вами істерики, якщо магазин розуміє, що можуть бути проблеми, вам запропонують обміняти продукцію на якісну, плюс в якості компенсації запропонують пляшку чогось крепкого і дорогого.АБО.Купіть продукцію. З'їжте її. Отравіться. Проваляйтеся під крапельницею пару днів в інфекційній лікарні. Отримайте на руки висновок лікарів, що саме із-за просрочених шпротів у вас мало місце сильне отруєння, здала печінка, нирки, півроку не можна алкоголю, дієта з червоної ікри і французьких булочок. Звернітьсяо авдоката, подайте позов до суду.Так ви доб'єтеся стягнення матеріальних збитків та моральної шкоди, плюс зможете шантажувати магазин, що якщо не виплатить вчасно ту суму, яку ви вимагаєте - факти, встановлені судовим рішенням про продаж некондиційної продукції, будуть передані в публікацію в усі ЗМІ області.
ursa Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 10:29 #10 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 10:29 2NetSerpent "Фуршет", говоришь? А тут читал про него?
Serpent Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 11:13 #11 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 11:13 Ursa, ідеальних магазинів НЕМАЄ, і такі преценденти можуть трапитись в будь-якому магазині, бо недобросовісні продавці та менеджери, які навмисне не вилучають прострочку, є як в маленьких магазинчиках, так і в великих мережах. В деяких це проявляється більше, в деяких менше. Тому і важливо завжди дивитись на термін придатності товару. Порятунок потопаючих - справа рук самих потопаючих. Сорі за флейм.
Mondiale Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 13:20 #12 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 13:20 Я рахую це такий менталітет у нас. І установи шо мали б захищати покупців дрімають! З.І. Краще їхати в село до бабусі - там будеш уже впевнений шо не отравишся
Victor_1989 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 13:53 Автор #13 Опубліковано 5 Квітня, 2008 в 13:53 хтілося б почути відповідь з юридичної точки зору, щоб трохи нагрузити адміністрацію магазина Прийдіть зі свідками. Купіть просрочену продукцію. Збережіть чек. В ничку сфотографуйте полиці з іншими просроченими товарами. Після того, як розрахуєтеся, "виявіть" некондиційність товару. Хтось із свідків хай включить диктофон. Закатайте скандал (але без матюків). Якщо не доб'єтеся того, чого вам хочеться - накатайте скаргу в управління захисту прав споживачів та санстанцію, докладіть зроблені фотки, придбану продукцію, чеки. Так ви доб'єтеся того, що в магазину будуть дрібні неприємності, які вирішаться невеликими грошима. Плюс вам повернуть кошти за придбану продукцію. Як варіант - після закатаної вами істерики, якщо магазин розуміє, що можуть бути проблеми, вам запропонують обміняти продукцію на якісну, плюс в якості компенсації запропонують пляшку чогось крепкого і дорогого. АБО. Купіть продукцію. З'їжте її. Отравіться. Проваляйтеся під крапельницею пару днів в інфекційній лікарні. Отримайте на руки висновок лікарів, що саме із-за просрочених шпротів у вас мало місце сильне отруєння, здала печінка, нирки, півроку не можна алкоголю, дієта з червоної ікри і французьких булочок. Звернітьсяо авдоката, подайте позов до суду. Так ви доб'єтеся стягнення матеріальних збитків та моральної шкоди, плюс зможете шантажувати магазин, що якщо не виплатить вчасно ту суму, яку ви вимагаєте - факти, встановлені судовим рішенням про продаж некондиційної продукції, будуть передані в публікацію в усі ЗМІ області. дякую за вичерпну відповідь, ну другий варіант пробувати не буду
Vaso Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 15:32 #14 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 15:32 Мої пять копійок:Купівля та споживання товару термін придатності якого ще НЕ минув не захистить вас від купівлі неякісного товару: умови зберігання (темпартаурний режим, вологість та ін.) навряд чи витримуються "сірими супермаркетами" у відповідності до нормативних документів.
SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 15:37 #15 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 15:37 Мої пять копійок:Купівля та споживання товару термін придатності якщо ще НЕ минув не захистить вас від купівлі неякісного товару: умови зберігання (темпартаурний режим, вологість та ін.) навряд чи витримуються "сірими супермаркетами" у відповідності до нормативних документів.Список "сірих" і "не сірих" супермаркетів у місті в студію.
Vaso Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 16:35 #16 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 16:35 Список "сірих" і "не сірих" супермаркетів у місті в студію.Поняття "сірий супермаркет" умовне. А їх список, я припускаю, в кожного є свій.Для мне це в першу чергу мережі супермаркетів "Колібріс", "Вопак"
SunSeth Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 16:45 #17 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 16:45 Тоді ще додай визначення "сірого" супермаркету, що ти маєш на увазі під цим поняттям.
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 17:31 #18 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 17:31 тема, наверное, неисчерпаемая.. но уже заметна тенденция в каждом новом супермаркете к уменьшению количества скоропортящейся "экзотики" (вроде очищенных тигровых креветок или лягушачьих лапок). позиционирование тоже стало четким : одни маркеты недорогие, но на полках исключительно ширпотреб, другие намного дороже, но в них есть много товаров "для души". заведений работающих где-то посередине практически не осталось. рынок вообще остается поставщиком мяса (все меньше) и свежих овощей-фруктов (в сезон, разумеется). рыбу я на рынке покупать не рискую, а тем более мелкую гастрономию - уж очень оно все залежалое, да и цены дороже, чем в маркетах.по личному убеждению и опыту, достаточно немного логики и отравиться товарами из супермаркета можно будет только по вине производителя (например, негерметичность упаковки). в двух словах это выглядит так : выберите два-три маркета в своем районе и посмотрите цены на ежедневные товары, которые обычно покупаете. также обратите внимание на общий ассортимент. далее, делайте ежедневные покупки там, где недорогой основной ассортимент. еженедельные/ежемесячные можно распределить примерно поровну в зависимости от ассортимента и потребностей в каких-то специфических товарах (особых видах спиртного, соусах, приправах, кисломолочных продуктах, etc), которых либо нет в недорогом маркете, либо их состояние вызывает сомнение. ориентироваться только на один супермаркет глупо - потеряете либо в качестве, либо в деньгах.
zaHARE Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 19:19 #19 Опубліковано 8 Квітня, 2008 в 19:19 Будучи бывшим работником одной из наших сетей,скажу:1.что "хорошая" дата на этикетке,абсолютно не гарантирует,что содержимое уже не было просрочено(перештамповка,переклейка и т.д.).2.Холодильное оборудование часто ломается,что влечет засобой нарушение температурного режима хранения и порчи продукта,но дата опять же "хорошая".3.Поставщики-посредники,так же не гнушаются подчистить свои склады от неликвидов(просрочки) и часто впаривают в маркеты 5-10% просрочки на всю свежую партию.4.Производители так же должны куда-то сбывать свой неликвид и тоже химичат.Вывод-бдите в оба братья-покупатели.А жалобы в санстанцию или в защиту потребителей результатов почти не дают.Сразу после вашей жалобы идет оттуда отзвон к директору магазина.
RedFoxxik Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 05:39 #20 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 05:39 то що виходить проти протерміновоної продукції не можна ніяк застерегись?
RudEAk Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 06:38 #21 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 06:38 Доволі велика проблема може бути з молокопродуктами, зі слів працівників одного з супермаркетів, недобросовісні виробники люблять просто переливати в іншу тару повернений прострочений товар. Те ж саме молоко може привозитись декілька раз, а йогурти це взагалі окрема розмова - буває, що він по упаковці тільки вчора вироблений, а в середині таке...
Gabriel Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 08:29 #22 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 08:29 Купив в неділю в Просто Маркеті (це там де була Велика Кишеня, на Ветеранів) їхню домашню ковбасу. Зазвичай не ризикую так, але на цей раз так вийшло. Пожарили, порізали а вона смердить залежаним мясом. Реально. Заплатив 40 гр. І їсти страшно і викидати шкода... Дата на етикетці звичайно нормальна. І що ти тепер комусь докажеш
pmk Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 08:42 #23 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 08:42 Та вони всі мутять! У всіх маркетах є свої бока як не крути.В мене колись дружина працювала в Барвінку на Конякіна.Сама розказувала,що миють ковбасу і переклеюють дату і ціну,хліб черствий на перед викладають ,щоб брали,а свіжіший назад,щоб довше полежав.(бо зі Львова возили).І багато такого було різного.Мене це напрягло,що люди можуть лайна наїстися і отравитись,і я написав це все в санстанцію.Наслідки були конкретні.Порвали їх там всіх неподєтскі.Штраф величезний вліпили і ще там щось було.І всеодно я не вірю,що там зараз вся продукція якісна.Не в нашій країні!
mix_forever Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 09:38 #24 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 09:38 Я когда-то в Агроконтракте работал. Ездил по всем супермаркетам. Так могу точно сказать, что всю копченую колбасу ,вечером ,после закрытия моют или вытирают, чтоб небыло серого налета. Перебить дату на конфетах, печеньках и т.п. - плевое дело. Тем более, что при наличии своего фасовочного цеха даже конфеты в коробках акуратно запаковываются обратно в целофан и разницу вы не увидите ,пока не вскроете коробку.Насчет рыбы. Мороженную я теперь покупаю только на рынке, бо доплачивать супермаркету за здоровый кусок льда мне как-то не очень хочется.
vanus Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 11:35 #25 Опубліковано 9 Квітня, 2008 в 11:35 Рік назад повернувшись додому з Там Таму і відкривши порізане мясо (67 грн/кг) аффігел, смердит. Поїхав в тамтам. Говорю де треба так мол і так. А вони мені що ви від нас хочете, треба було понюхати коли купляли. А я їм кажу ща як в морду заліплю то і понюхаєте. Вернули гроші. хм. А вони були праві треба нюхати (що можна)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.