Перейти до змісту

Прострочена продукція в супермаркетах


Victor_1989

Рекомендовані повідомлення

вчера в Крае на Шевченка видел недурной фокус. все креветки, и дорогие и дешевые были тщательно облиты водой и заново заморожены. вес их навскидку вырос раза в два :) рыба, которая упаковывается вместе с глыбой льда меня давно не удивляет

непонятна только практическая польза от таких финтов. навар ведь небольшой, да и кидалово видно невооруженным глазом, что весьма влияет на репутацию заведения. выходит, что это по недосмотру рядового персонала?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 55
  • Створено
  • Остання відповідь
вчера в Крае на Шевченка видел недурной фокус. все креветки, и дорогие и дешевые были тщательно облиты водой и заново заморожены. вес их навскидку вырос раза в два :) рыба, которая упаковывается вместе с глыбой льда меня давно не удивляет

непонятна только практическая польза от таких финтов. навар ведь небольшой, да и кидалово видно невооруженным глазом, что весьма влияет на репутацию заведения. выходит, что это по недосмотру рядового персонала?

в там-таме это на постоянной основе...

в "недосмотр рядового персонала" тоже не верится, ему сейчас фиолетово - к денежным потокам он доступа не имеет, вынести что то тоже врядли удастся - не сов. торговля, все частное...

так что надо смотреть выше..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В салюті на конякіна купував сир прлавлений у вигляді ковбаси, то з 6 штук 4 прострочені, думав куплю хай пробє чек і втоді закатаю, але настрі був хороший то нестав портити собі і навколишнім. Сказав дівчатам що там лежить але вони не спішили його забирати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На зовсім в тему, але стосується. Таки дурять.

Край по Соборності. Вже другий раз помітив цікаву ситуацію, а помітив лише тому, що купував 1 одиницю товару.

Під пляшкою "Ка-коли лайт" цінник з перекресленою "старою" ціною, з боку "нова" дешевша ціна, а в чеку ціна Більша ніж "стара".

Опа. На питання, продавець відповідає, що правильна ціна в компутері, а менеджера немає. Точно таке пояснення отримав кілька місяців тому, коли там "бонакву" купував.

З таким як боротися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
На зовсім в тему, але стосується. Таки дурять.

Край по Соборності. Вже другий раз помітив цікаву ситуацію, а помітив лише тому, що купував 1 одиницю товару.

Під пляшкою "Ка-коли лайт" цінник з перекресленою "старою" ціною, з боку "нова" дешевша ціна, а в чеку ціна Більша ніж "стара".

Опа. На питання, продавець відповідає, що правильна ціна в компутері, а менеджера немає. Точно таке пояснення отримав кілька місяців тому, коли там "бонакву" купував.

З таким як боротися?

За невідповідність ціни ціннику,магазин повинні оштрафувати.Звертатись у відділ торгівлі міськвиконкому(вроді).Це їх функція вести перевірки.А покупцю повинні відшкодувати різницю.Ціна на ціннику-закон!Покупець вправі відмовитись від покупки.

ЗІ: в мене за такі речі менеджери доплачували різницю клієнту зі своєї кишені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читал тему с большим интересом и решил вставить свои 5 копеек :P

Нестоль давно заходил с женой в Сильпо (ТЦ Слон)

и захотелось ей творожной запеканки от ПРИЗИДЕНТА (торговая марка)

ну и как продвинутый покупатель смотрю на срок годности

точно дату не помну поетому пишу например

годен с 01,04,2008 по 18,04,2008 и получается что срок

заканчивается сегодня тобиш 18,04,2008 пересмотрев все пачки и не нашов более свежие

решил обратится к продавцу-консультанту с вопросом : Девушка а более свежие есть

и ответ слышу что типа оно свежие!!!

Я говорю что срок годности истекает сегодня а в ответ-нуи что если

бы вы завтра ето показали то оно былобы просрочено а сегодня оно свежее!!!

Из ее слов получается что до 12 ночи оно свежее а после 12 оно быетренько портится :(

И самое главное дело было 18,04,2008 в 20.30 вечера :):)

P.S.И про ТАМ-ТАМ

не замечали один прикол

если спросить у продавца-консультанта что-то или попросить консультацыи

ответ почти всегда один -я не с етого отдела :)

и пофиг что при етом он расставляет товар на полки именно в етом оттеле

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

19 квітня в ВОПАК(той, що "Театральний"), попросили мене купити йогурт. Так от, в першому ряду стояли баночки з кінцевою датою придатності 16 квітня, а от вже за ними вистроїлись з датою 22 квітня. Ну і питається, чому б не зловити адміністратора закладу і накормити його простроченою продукцією щоб собака просрався на всі свої дірки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...
хтілося б почути відповідь з юридичної точки зору, щоб трохи нагрузити адміністрацію магазина

Прийдіть зі свідками. Купіть просрочену продукцію. Збережіть чек. В ничку сфотографуйте полиці з іншими просроченими товарами. Після того, як розрахуєтеся, "виявіть" некондиційність товару. Хтось із свідків хай включить диктофон. Закатайте скандал (але без матюків). Якщо не доб'єтеся того, чого вам хочеться - накатайте скаргу в управління захисту прав споживачів та санстанцію, докладіть зроблені фотки, придбану продукцію, чеки.

Так ви доб'єтеся того, що в магазину будуть дрібні неприємності, які вирішаться невеликими грошима. Плюс вам повернуть кошти за придбану продукцію. Як варіант - після закатаної вами істерики, якщо магазин розуміє, що можуть бути проблеми, вам запропонують обміняти продукцію на якісну, плюс в якості компенсації запропонують пляшку чогось крепкого і дорогого.

АБО.

Купіть продукцію. З'їжте її. Отравіться. Проваляйтеся під крапельницею пару днів в інфекційній лікарні. Отримайте на руки висновок лікарів, що саме із-за просрочених шпротів у вас мало місце сильне отруєння, здала печінка, нирки, півроку не можна алкоголю, дієта з червоної ікри і французьких булочок. Звернітьсяо авдоката, подайте позов до суду.

Так ви доб'єтеся стягнення матеріальних збитків та моральної шкоди, плюс зможете шантажувати магазин, що якщо не виплатить вчасно ту суму, яку ви вимагаєте - факти, встановлені судовим рішенням про продаж некондиційної продукції, будуть передані в публікацію в усі ЗМІ області.

АБО.

Зробіть так, як зробив я в супермаркеті Наш Край.

Купив товар, звичайно на дату виготовлення не подивився (не маю такої звички). Оплатив товар на касі і що саме головне - ВЗЯВ ЧЕК (маю таку звичку). Прийшовши додому зрозумів і на собі відчув, що товар (масло) було прострочене. На наступний день звернувся (попередньо детально ознайомившись і озброївшись ЗУ "Про захист прав споживачів" і Правилами торговельного обслуговування населення (здається так вони називаються)) до директора супермаркету і розказав про свою неприємну ситуацію процитувавши одну із статтей вищевказаного закону, де йдеться про 200-кратний штраф від вартості товару, який накладається представниками управління захисту прав споживачів на суб"єкт господарювання. Давши свою оцінку ситуації в магазині, де як мінімум ще 5-10 таких товарів було і шляхом не складних підрахунків можна визначити суму штрафу, яка буде накладена на супермаркет, порадив в якості відшкодування заплатити мені 200 грн. - директор не довго вагаючись погодилася на такий компроміс.

Головне в даній ситуації добре ознайомитися з нормами діючого законодавства, яке регулює дане питання і говорити впевнено.

Удачі всім ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, так это банальное вымогательство. хотя я думаю, что все-то ты выдумал ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давши свою оцінку ситуації в магазині, де як мінімум ще 5-10 таких товарів було і шляхом не складних підрахунків можна визначити суму штрафу, яка буде накладена на супермаркет, порадив в якості відшкодування заплатити мені 200 грн. - директор не довго вагаючись погодилася на такий компроміс.

Головне в даній ситуації добре ознайомитися з нормами діючого законодавства, яке регулює дане питання і говорити впевнено.

Удачі всім ;)

ГОН 100% ;) Особенно сомнительно -"не довго вагаючись".Не довго вагаючись,директор мог(ла) только поменять тебе продукцию,а вот 200грн.отдать(это ж не из кассы!!!!!,а из своего кармана) только при условии,шо была прямая угроза его(ее) здоровью. :)

А ну-ка,озвуч магазин и торговую марку масла.И фамилию директора заодно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю всіх директорів луцьких магазинів "Наш Край" особисто. (Старих, нових і т.д., і не тільки в Луцьку, а й по всій Україні) Оскільки довго працював у тій структурі ;)

Жодна з них на таке б не пішла. Це раз. Друге - спершу чекала б розмова із менеджером. Який би просто повернув би по чеку суму за товар. Ну і третє. Ще треба було доказати що дана продукція куплена саме в цьому магазині. Чек чеком а таке ж масло можна купити й у Вопаці і прийти в Край розбиратися!..

Такі потужні мережі як "Наш Край" чи "Вопак" вже давно не бояться таких, що лякають. Там все схвачено..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Маючи упаковку думаю не важко звірити дати, маркування, штрихкоди.

Так що доказати те що товар куплений іменно в цьому магазині, в принципі не буде проблемою. При наявності упаковки (Товару) і відповідно чек.

Єдине що гарантує вам відсутність проблем у торгових мережах це ваша пильність ;) Шкода звісно що приходиться, дуже хотілось би довіряти і знати на 100% що купиш якісну продукцію і не напрягатись. Але така селява.

Я після декількох випадків почав перевіряти дати, якість упаковки і тд і тп. Часу став тратити на закупку в 2 рази більше. Але неякісної продукції поки що не пропустив до сімейного столу, надіюсь. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Такі потужні мережі як "Наш Край" чи "Вопак" вже давно не бояться таких, що лякають. Там все схвачено..

Понятно в след. раз буду снимать на видео мышку в Там-Таме возле майонезов :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єдине що гарантує вам відсутність проблем у торгових мережах це ваша пильність :) Шкода звісно що приходиться, дуже хотілось би довіряти і знати на 100% що купиш якісну продукцію і не напрягатись. Але така селява.

Я після декількох випадків почав перевіряти дати, якість упаковки і тд і тп. Часу став тратити на закупку в 2 рази більше. Але неякісної продукції поки що не пропустив до сімейного столу, надіюсь. :)

В принципі,це не дасть ніякої гарантії.Тому,що в Україні ніхто з виробників(та й продавців) не несе суттєвої відповідальності за неправдиві данні на упаковці.

70% молочної продукції з приставкою "БІО" -напічкані консервантами і хімією і ніякого відношення до "біо" не мають,просто тупий развод.

Дати на упаковках перетираються(перебиваються)елементарно,при чому навіть за участю самого виробника.Знаю,що раніше Рошеновські торти іхали в Луцькі супермаркети разом з непропечатаними(датами) етикетками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно була цікава ситуація. Купувала пресерви, правда в невеличкому магазині біля дому, дату виготовлення перевірила. Виявилося, товар виготовлено... завтрашнім числом. Було 7-ме, а виготовлено 8-го. Кінцева дата споживання вказана окремо. На моє запитання продавець дала цілком зрозумілу відповідь: ну є ж інші, з датою виготовлення до сьогоднішнього дня, візьміть їх....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно була цікава ситуація. Купувала пресерви, правда в невеличкому магазині біля дому, дату виготовлення перевірила. Виявилося, товар виготовлено... завтрашнім числом. Було 7-ме, а виготовлено 8-го. Кінцева дата споживання вказана окремо. На моє запитання продавець дала цілком зрозумілу відповідь: ну є ж інші, з датою виготовлення до сьогоднішнього дня, візьміть їх....

Я и молоко и сметану наблюдал с завтрашним числом производства. Интересно, куда обращаться, если такое обнаружишь? Ведь это уже не супермаркет переклеевает, а химичит производитель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в совецком союзе молочне изделия что делаются после обеда - штамповалимь завтрашним числом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це нормальне явище, товар мав бути на наступний день відвантажений, отже свіжий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в совецком союзе молочне изделия что делаются после обеда - штамповалимь завтрашним числом

офтоп:

в советском союзе, после обеда, уже обычно ничего не делали...

;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон України "Про захист прав споживачів", розділ ІІ, стаття 8, п.8:

"8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті."

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1023-12

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, так это банальное вымогательство. хотя я думаю, что все-то ты выдумал :D

Історія дійсно схожа на видуману, і якби мені вот так хтось розповів я б теж не повірив, але факт залишається фактом, 200 грн. мені дала менеджер (напевно зі своєї кишені, бо хотіла дати менше) за вказівкою директора.

Я розповів як було, а вірити чи не вірити справа кожного.

Я не буду ні перед ким нічого доказувати.

Тим більше смисл мені видумувати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давши свою оцінку ситуації в магазині, де як мінімум ще 5-10 таких товарів було і шляхом не складних підрахунків можна визначити суму штрафу, яка буде накладена на супермаркет, порадив в якості відшкодування заплатити мені 200 грн. - директор не довго вагаючись погодилася на такий компроміс.

Головне в даній ситуації добре ознайомитися з нормами діючого законодавства, яке регулює дане питання і говорити впевнено.

Удачі всім :D

ГОН 100% :) Особенно сомнительно -"не довго вагаючись".Не довго вагаючись,директор мог(ла) только поменять тебе продукцию,а вот 200грн.отдать(это ж не из кассы!!!!!,а из своего кармана) только при условии,шо была прямая угроза его(ее) здоровью. :(

А ну-ка,озвуч магазин и торговую марку масла.И фамилию директора заодно.

Не гон 100% ;)

Якби я захотів просто поміняти продукцію, я б пішов до адміністратора чи менеджера, однак я цього не зробив, бо чітко знав, що якщо хочу щось окрім того щоб повернути кошти за сплачений мною прострочений товар, то треба іти до директора, так як такі питання вирішуються на вищому рівні.

Магазин "Наш край" по вул. Шевченка, масло точно не пам"ятаю (давно це було, десь весною) здається Галичина - селянське.

Прізвищем директора не цікавився, так як моє прохання було повністю задоволене;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ГОН 100%

история из сериала "Рождественская сказка".

История из сериала "Попробуй сделай как я или у тебя кишка тонка" :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаю всіх директорів луцьких магазинів "Наш Край" особисто. (Старих, нових і т.д., і не тільки в Луцьку, а й по всій Україні) Оскільки довго працював у тій структурі :D

Жодна з них на таке б не пішла. Це раз. Друге - спершу чекала б розмова із менеджером. Який би просто повернув би по чеку суму за товар. Ну і третє. Ще треба було доказати що дана продукція куплена саме в цьому магазині. Чек чеком а таке ж масло можна купити й у Вопаці і прийти в Край розбиратися!..

Такі потужні мережі як "Наш Край" чи "Вопак" вже давно не бояться таких, що лякають. Там все схвачено..

Ким працював у тій структурі?

Хто тобі розкаже хто б на що пішов? Ти настільки добре знаєш характер і особисті якості всіх директорів луцьких магазинів "Наш Край" чи директорів по всій Україні?

Вот це гон 100 %

На рахунок розмови з менеджером - вона була, - я запитав як і де можна зустрітися з директором, вона мені сказала - і я пішов, а не вислуховував пропозиції менеджера щодо обіміну купленого мною товару (я просто знав що крім обміну менеджер нічого не запропонує)

На рахунок чека.

Я не знаю ким ти працював в Нашому Краї, може грузчиком чи прибирав територію, а можливо і в адміністрації (бо там таких тупоголових хватає), але принаймі складається враження, що ти дуууже далекий від того, що стосується торгівлі.

Подивися на будь-який чек - там написано де, коли і в кого ти купував свій товар.

На рахунок того , що "Такі потужні мережі як "Наш Край" чи "Вопак" вже давно не бояться таких, що лякають. Там все схвачено.."

Помиляєшся, я йшов не просто лякати, я знав що далі робити, коли вони не погодяться на мою пропозицію, однак директор виявилася (на відміну від менеджерів, охоронців і адміністраторів) розумною жінкою, так як знала про всю серйозність ситуації.

А те, що там десь щось у когось схвачено, то так кажуть слабакі, люди, які при першій же перешкоді чи проблемі опускають руки, я не з таких, я працюю юристом і тому знаю що потрбіно робити і казати, щоб пізніше довести свою правоту в упр.захисту прав споживачів, прокуратурі чи суді:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...