Перейти до змісту

Військові навчання "Весняний грім - 2016"


IgorOkCJ

Рекомендовані повідомлення

Ага, крилом розпоров маршрутку навпіл, 30 жертв смертельного рівня децибелів від реактивного двигуна, літак приземлився успішно.

http://prntscr.com/bpj9af

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 189
  • Створено
  • Остання відповідь

та пілот точно молодої картоплі хтів копнути на дорожку... але ж він льотчик, то й копає виключно крилом літака.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні крилаті гості зі складу 7-ї бригади тактичної авіації (аеродром Старокостянтинів у Хмельницькій області) відлетіли додому. Перед цим літаки без палива майже півтора місяці стояли на землі. За усіма правилами проведення і техніки безпеки польотів після такого довгого простою літаки мають пройти процедуру обльоту, тим більше перед таким відповідальним завданням як переліт на інший аеродром.

Обліт - це технічний політ літака, під час якого екіпаж перевіряє роботу всіх його систем в польоті, в тому числі і на граничних можливостях техніки. Одним із подібних елементів обльоту є прохід на гранично малій висоті 20-50 метрів над аеродромом на швидкості, близькій до швидкості звуку, тобто 900-1000 км/год, з послідуючим різким набором висоти (так званим кабруванням) і правим чи лівим віражом з глибоким креном (так званим бойовим розворотом).

Саме такі проходи над Луцьким військовим аеродромом сьогодні і виконували крилаті гості перед перельотом на базовий аеродром в Старокостянтинові.Нагадаємо, що курсоглісада Луцького військового аеродрому, по якій літаки йдуть на посадку, перетинає дві автомобільні траси - Жидичинську і Ківерцівську. Сьогодні польоти на Луцькому військовому аеродромі проводились основним стартом курсом 243 градуси на Вишків у бік села Боголюби в Луцькому районі (див. схему нижче), тому літаки заходили на посадку і проходи над Ківерцівською трасою.

 
lnftw55k2Ss.jpg
 

Курсоглісада Луцького військового аеродрому перетинає Ківерцівську трасу приблизно в одному кілометрі від торця злітно-посадкової смуги. Нормальна висота польоту при заході на посадку на такому віддалені від торця складає 60-70 метрів і всі, хто регулярно їздить Ківерцівською трасою і бодай один раз бачив приземлення літака над нею, знають, що це є нормою на цій ділянці Ківерцівської траси і не звертають на це уваги.

Але сьогодні крилаті гості виконували проходи на висоті до 50 метрів, що є ще нижче, і не є типовим явищем для Луцького військового аеродрому в наш час. Ті, хто хоч раз спостерігав за приземленням літака, знаходячись по курсу посадки, добре знайомі з типовим для таких випадків оптичним обманом - здається, що літак летить просто на тебе, хоча в реальності він проходить на висоті кілька десятків метрів над тобою. Так сталось і сьогодні - очевидцю здалось, що літак довжиною 25 метрів на величезній швидкості летить просто на маршрутку. При цьому в реальності літак від даху маршрутки відділяли щонайменше 20, а може і всі 50 метрів.

Щодо того, що літак пройшов над залізничним переїздом в селі Прилуцьке в Луцькому районі, який знаходиться дещо лівіше курсоглісади, то це сталось тому, що крилаті гості сьогодні робили проходи не над злітно-посадковою смугою Луцького військового аеродрому, а над його центральною заправочною і магістральною руліжною доріжкою, які розташовані паралельно до злітно-посадкової смуги лівіше на кілька сотень метрів. Також зауважимо, що сьогодні гості відлітали додому після майже тримісячного гостювання на Луцькому військовому аеродромі. В авіації є традиція прощання з аеродромом. Вона виражається в погойдуванні льотчиком літака з крила на крило при проході над аеродромом.

 

Імовірно в момент проходу над Ківерцівською трасу екіпаж поклав літак на крило або з метою прощання з аеродромом, або ж почавши виконувати описаний вище бойовий розворот. Також неподалік Луцького військового аеродрому в районі Ківерцівської траси ландшафт дуже нерівний - багато траншей, пагорбів, насипів, ярів тощо. Літак, який накренився на крило і залетів за один з таких пагорбів, також викликав оптичний обман, ніби зачепивши крилом землю. Зауважимо, що якби літак вагою понад 20 тонн на швидкості 900-1000 км/год зачепив крилом землю, то він би не "різко рвонув угору", а миттєво розвалився би на очах у всіх, добряче при цьому вибухнувши.

 

І наостанок щодо "димів як скажений". Подібний ефект турбореактивних двигунів літака є нормою під час роботи двигунів на режимі "безфорсажного максималу", коли у форсунках, які подають пальне до камер згорання, різко падає ефективність розпилення цього самого палива всередині камер згорання. Через це паливно-повітряна суміш стає занадто збагаченою і відповідно згорає не повністю, перетворюючись у сіро-чорний дим, який виходить з сопел двигунів. А на проходах на гранично малій висоті на швидкості, близькій до швидкості звуку, які саме сьогодні і виконували крилаті гості, двигуни працюють на режимі "безфорсажного максималу".


Отже, сьогодні на Луцькому військовому аеродромі всі польоти проходили в штатному режимі і жодної аварійної ситуації в повітрі під час сьогоднішньої льотної зміни не сталось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vadim7000 , це загальнодоступна інформація. https://vk.com/lutsk_avia

 

До речі, в групі пишуть, що тишина в місті не довго триватиме, анонсують незабаром нове авіашоу.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зранку бачив колону бензовозів, заправщиків і багато інших різноманітних вантажних автомобілів на чорних номерах, які їхали в сторону Рівного. Мабудь наземна техпідтримки з аеродрому поїхала додому теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, vadim7000 сказано:

А ви хто такий,і звідки увас така інформація повна?

 

 

Дзвінок в двері, а на порозі записка, а в записці анонімна інформація, от її і відразу по секрету виклали на борду...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, R01and сказано:

Зранку бачив колону бензовозів, заправщиків і багато інших різноманітних вантажних автомобілів на чорних номерах, які їхали в сторону Рівного. Мабудь наземна техпідтримки з аеродрому поїхала додому теж.

зливаєте інфу окупантам? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, vadim7000 сказано:

А ви хто такий,і звідки увас така інформація повна?

Він - читач дописів спільноти "Організації Волинських Авіалюбителів "ОВАЛ✈" " у ВК і інфа в нього з цього посту ;) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оскільки літаки відлетіли, навчання закінчились, хоча ці навчання, по великому рахунку, до "Весняного грому-2016" не мали жодного відношення, пропоную тему закрити, щоб не розводити черговий післясрач...

імхо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПОЛІЦІЯ ІНФОРМУЄ: НА АВІАЦІЙНОМУ ПОЛІГОНІ В СЕЛІ ПОВОРСЬК ПРОВОДИТИМУТЬ ВІЙСЬКОВІ НАВЧАННЯ

Цитувати

11.07.2016 | 16:23

  

Шановні волиняни!

У другій декаді липня 2016 року на території військового авіаційного полігону «Повурськ», який розміщений у селі Поворськ Ковельського району проводитимуть військові навчання із залученням особового складу та застосуванням військової техніки й озброєння.

У зв’язку із цим, під час навчань перебувати на території полігону стороннімособам та проводити будь-які господарські роботи, збирати ягоди –категорично забороняється.

Застерігаємо волинян, зокрема мешканців Ковельського, Маневицького таКамінь-Каширського районів бути обачними та не нехтувати забороною, аби вберегти своє життя та здоров’я.

 

Сектор комунікації поліції Волинської області

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...