Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

28 minutes ago, Zheny@ said:

Як казав Назар вище, а бензин в нас Євро-5 є??

 

В нас є закон, який забороняє ввезення/першу реєстрацію авто, двигуни в яких не відповідають нормам Євро5. Тому навіть якщо авто молодше 1 січня 2010го, але двигун євро4, досвідос (ну принаймні я так цей закон розумію, може помиляюсь, хз)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь

а на німецькому проїхав би десь до 750-800 км з кращою потужністю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Zheny@ сказал:

проти моїх 7,5.

 

44 минуты назад, Zheny@ сказал:

на 40л проїхав 640+км. 95-й ОККО.

Де збрехав? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 minutes ago, romaxa11 said:

а на німецькому проїхав би десь до 750-800 км з кращою потужністю.

Нічосє, плюс 20-25%!!! Ті німці шо, взагалі в ємності на АЗС не пісяють?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 хвилин тому, yu2007 сказано:

Пробіг? Класний. А це пробіг лише по суші чи по воді теж? (це такий натяк на можливого "топленика")

І з всіх 12 битків, які менше 2000 євро, що видає Мобіле.дє по виставленому вами фільтру, цей виглядає найкраще. 

Чи там все гаразд з усім, крім кузова? Я, на відміну від вас, ні разу не автоексперт, але от чесно. Ну не ризикнув би я викласти навіть ті копійки (3200 доларів), а головне стратити єдиний шанс придбати авто з пільговим розмитненням до кінця періоду дії закону, провівшись на таку шарову ціну.

Він тільки виглядає найкраще. Але роботи по кузову там досить таки немало. Майже кожна деталь коцнута. Малярні роботи в німеччині коштують дуууже дорого. Тому ціна реальна для такого стану.

Там є пару набагато цікавіших битків, де просто міняються деталі кузова і все. Але виглядають вони страшно)))) і відразу такою машиною їздити не будеш.

Я просто шукала приклад, що можна взяти дешево.

Найвигідніше брати авто, які з розмитненням будуть коштувати в районі 6-9 тис. дол.

Ясно що не дешево. Але зараз в нас за такі гроші набагато старіші і вбитіші авто пропонуються.на мою думку навіть маленьке покращення значно краще, ніж нічого.

Зрештою, коли дивлюся, які авто катаються в нас по луцьку, то закрадається думка, що не такі вже всі бідні, як жаліються. І сума в шість штук баксів не настільки вже непідйомна.

Це життя. Хтось їздить на жигульові і жаліється, що погано жити, а хтось мовчки шукає шляхи і можливості заробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 minutes ago, lanima said:

Він тільки виглядає найкраще. Але роботи по кузову там досить таки немало. Майже кожна деталь коцнута. Малярні роботи в еімеччині коштують дуууже дорого. Тому ціна реальна для такого стану.

Там є пару набагато цікавіших битків, де просто міняються детаді кузова і все. Але виглядають вони страшно)))) і відразу такою машиною їздити не будеш.

От і я думаю, що то за автопригода така, щоб стільки деталей в різних місцях. Про німецькі ціни на роботу я знаю, там навіть шиномонтаж може коштувати дорожче самих бевешних колес у відмінному стані.

 

Якщо не секрет, скільки ви б взяли з клієнта за відновлення кузова цього пижика (робота+матеріали)? Розумію, що по фоткам дуже важко оцінити точно, то ж рахуйте з достатнім запасом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З достатнім запасом, щоб все було нормально, пристойною фарбою обійдеться в районі 900 доларів. Ми вже робили такого пижика.

Автопригода там швидше всього була не одна. А кілька невеличких у різний час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото...:(

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

Де збрехав? :)

В принципі.

7,5, це десь зараз. + - 6 місяців.

Щодо 640+км за 40літрів - в перший рік як взяв машину. Єслі хто не знає, то 21093 1,5і 1997р

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 хвилин тому, Deemon сказано:

такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото...:(

 

37 хвилин тому, Deemon сказано:

такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото...:(

 

Отож бо й воно. Все найцікавіше лишилося за бортом.

http://otomoto.pl/oferta/peugeot-207-1-6-hdi-5-drzwi-auto-sprowadzone-z-niemiec-po-oplatach-ID6ypNCN.html#84d736ddbd

833979713_6_1080x720_16-hdi5-drzwiauto-sprowadzone-z-niemiec-po-oplatach-_rev003.jpg

http://otomoto.pl/oferta/peugeot-207-klima-diesel-alusy-dowod-v5-tanio-ID6yqFL3.html#9ed7ef6f9c

834590023_2_1080x720_klimadieselalusydowod-v5-tanio-dodaj-zdjecia.jpg

А ось цей транзит євролайн, чистий пасажир

835507271_7_1080x720_euroline-karmann-autocamping-20-gaz-99r-klima-.jpg

http://otomoto.pl/oferta/ford-transit-euroline-karmann-autocamping-2-0-gaz-99r-klima-ID6ysueZ.html#8894ffe5d6

964 долари! З розмитненням і доставкою 300 вийшов би 2700.

В нас за ці  гроші, з тих років тільки повністю гнилий розбитий грузпас після дтп. Моніторю ціни на транзити більше пів року, тому знаю що кажу.

А тут цілком непогана машинка, яка ще відкатає не одну тисячу км.

Тому й відчуття від прийнятого закону двояке. Наче тобі подарували іграшку. Але сховали високо на шафу. Бачити бачиш, а скористатися не можеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, давайте не забувати про євро-5. Нафіга нагнітати)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба розуміти що при їх якості палива і їх дорогах вбити машинку потрібно постаратись. Так битків там дофіга, практично кожен, ніхто цим не париться і не виглядає ущербним. Навпаки, дівчинка в якійсь старенькій грязнючій, покоцаній з усііх боків ренушці кліо буде дивитись на дорогу як королева і ніфіга вас не помітить)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну не знаю... моніторив авто середнього класу - Hyndai, Kia і т.д.

 

Якщо в нас машинка коштує 8000-9000 тисяч, то там в районі 6500-7000, доставка, розмитнення, не значна економія... хоча, тут Ламіна права, враження двояке.

Реально вигідно брати щось дуууже дешеве і надіятися, що воно їздитеме, а не тільки бабло смоктатиме, або щось реально дороге.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мудак!

 

Коли вже це бл**тво "поміж капельок", а точніше на договорняках скользити закінчиться? З тими договорняки, там обіцяє не чіпати всяку шолупєнь, яка під люстрацію аж бігом. Там КС скасовує рішення ВР. З тими парєшав, там боком-боком, там пообіцяв, там налажав - ефір засрав.

 

Одне авто до кінця дії закону зі всіма витікаючими теж до кінця дії закону.

 

Це перемога, однозначно)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, Arden сказано:

ну не знаю... моніторив авто середнього класу - Hyndai, Kia і т.д.

 

Якщо в нас машинка коштує 8000-9000 тисяч, то там в районі 6500-7000, доставка, розмитнення, не значна економія... хоча, тут Ламіна права, враження двояке.

Реально вигідно брати щось дуууже дешеве і надіятися, що воно їздитеме, а не тільки бабло смоктатиме, або щось реально дороге.

Щось ти не те зрівнював.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порохшенківські шедеври автопрому:

http://uainfo.org/blognews/1467830999-yak-deshevi-inomarki-zagrozhuyut-biznesu-poroshenka.html

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, Selbeor сказал:

 

Стаття якась фігня:

Цитата

Посчитаем, сколько же теперь будут стоить поддержанные авто. Например, за ввоз Нonda civic 2008 года выпуска, которая закупается за рубежом за 6000 евро 

після цього можна вже не читати....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для всіх хто ниє і читає всяку фігню:

Законом реально зменшується сума акцизу для наприклад найпопулярнішого зараз об'єму 1,6 дизель на 2,5 тис євро + 0,5 тис.євро ПДВ на акциз. Ітого економія на розмитненні 1,6 дизель - 3,0 тис. євро. (акциз не залежить від ціни придбання авто, чи то за 2000 чи то за 10000!!!) Це мало???  Бо для мене 3000 євро - то багато.

На 2,0 дизель - 3,8 тис.євро

 

Так, ризики завжди були, є і будуть. Хтось виграє, а хтось програє. Не забувайте що митниця при розмитненні для розрахунку податків бере свою ціну, а не те що Ви реально заплатили продавцю ;)! Не кожен зможе поїхати купити, можливо і авто здорожчають закордоном але "хто шукає, той знаходить" ;) 

 

Будьте оптимістами )

От якби ще ПДВ тимчасово скасували :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, natalka) сказано:

Для всіх хто ниє і читає всяку фігню:

Законом реально зменшується сума акцизу для наприклад найпопулярнішого зараз об'єму 1,6 дизель на 2,5 тис євро + 0,5 тис.євро ПДВ на акциз. Ітого економія на розмитненні 1,6 дизель - 3,0 тис. євро. (акциз не залежить від ціни придбання авто, чи то за 2000 чи то за 10000!!!) Це мало???  Бо для мене 3000 євро - то багато.

На 2,0 дизель - 3,8 тис.євро

 

Так, ризики завжди були, є і будуть. Хтось виграє, а хтось програє. Не забувайте що митниця при розмитненні для розрахунку податків бере свою ціну, а не те що Ви реально заплатили продавцю ;)! Не кожен зможе поїхати купити, можливо і авто здорожчають закордоном але "хто шукає, той знаходить" ;) 

 

Будьте оптимістами )

От якби ще ПДВ тимчасово скасували :D

За зниження акцизу ніхто не спорить, вся болячка в тому що далеко не кожен зможе поїхати за кордон.

Чому б тим же автосалонам не приганяти автівки і потім продавати їх на території України?

 

Але поки що рано гадати, сьогоднішній день покажу зо що проголосують і чи проголосують взагалі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Ha3aP сказал:

...

Чому б тим же автосалонам не приганяти автівки і потім продавати їх на території України?

 

Тому що:

1. Порох /Богдан ще не переорієнтувався на таку сферу діяльності )))

2. Закон пробний - хочуть побачити чи не втрать бюджет дофіга на зменшеному акцизі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 hours ago, Zeuss said:

Мудак!

 

Коли вже це бл**тво "поміж капельок", а точніше на договорняках скользити закінчиться? З тими договорняки, там обіцяє не чіпати всяку шолупєнь, яка під люстрацію аж бігом. Там КС скасовує рішення ВР. З тими парєшав, там боком-боком, там пообіцяв, там налажав - ефір засрав.

 

Одне авто до кінця дії закону зі всіма витікаючими теж до кінця дії закону.

 

Це перемога, однозначно)

Колаборант? Працюєш на кремль? Хочеш розвалити країну? 

А як не домовлятись, якщо у вищий законодавчий орган народ понавибирав собі одних «добкіних» (ну крім БПП-С і НФ)?!

Та Петро Олексійович щиро хоче, щоб кожен маленький українець їздив на недорогій європейській автівці. Але злочинна панда у липні 2012 прийняла закон , який регламентує оті кляті «євро 3,4,5,6...»

Це все яник і його злодії-міністри! Хто тоді був міністром економіки? Цей закон палюбасу діло його рук. Задушив би гада...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, yu2007 сказано:

Колаборант? Працюєш на кремль? Хочеш розвалити країну? 

А як не домовлятись, якщо у вищий законодавчий орган народ понавибирав собі одних «добкіних» (ну крім БПП-С і НФ)?!

Та Петро Олексійович щиро хоче, щоб кожен маленький українець їздив на недорогій європейській автівці. Але злочинна панда у липні 2012 прийняла закон , який регламентує оті кляті «євро 3,4,5,6...»

Це все яник і його злодії-міністри! Хто тоді був міністром економіки? Цей закон палюбасу діло його рук. Задушив би гада...

Скажи що ти це все не серйозно говориш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі про міністра економіки і його бізнес

весь той китайський шлак, котрий вони тюхають в Україні, далеко не ЄВРО-5

я так розумію що завозити гівно не можна, але можна його складати ? саме тому в нас "зборка" процвітає... якась дискримінація

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, Соромітник said:

але можна його складати ?

Так:

"не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; "

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...