Перейти до змісту

Який бус обрати, чому?:


romaxa11

  

184 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Тема для того, щоб отримати розуміння, що ж відбувається на ринку великих бусів, який кращий, який гірший, хто в першості по ціна-якість, хто кращий в обслуговувані, в кого кращі характеристики і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь

Ромко, як на мене, все залежить від того, де саме цей бус буде використовуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конкретизуй запитання.Сімейний бус,для бізнесу тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене транзит 2004року, є звукоізоляція, витримував навантаження в 1.4т, також стоять задні знімаючі сидіння, їсть в районі 7-8л

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конкретизуй запитання.Сімейний бус,для бізнесу тощо.

Сімейний бус це щось з українського ноу-хау:) Я навів приклади саме сучасних великих бусів, які використовуються для комерційних цілей (перевезення вантажів), а також у вигляді маршруток. Для сімейного дозвілля вони не дуже підходять впринципі. Оригінальні пасажири у нашому розумінні з них не роблять, максимум комфортні маршрутки з купою опцій для розташування інвалідів. Яким може бути сімейний бус на потужних грузових ресорах? Для цього є Віто, Віано, Каравели і переробки більш компактних бусів - мінівенів.

Цікавить комерційне призначення. Переробки під пасажири вже зараз не актуальні. Набагато вигідніше привезти вже щось перероблене чи оригінальне. Дозвіл на переробку (тільки дозвіл): 3,8-4 тис. баксів. Нафіга така радість. Раніше народ любив побавитись в циган-стайл пасажир-переробку за 250, а потім і за 700 баксів дозвіл. Всі переробки, яких було битком вже не працюють в цьому напрямку. З однієї сторони це погано, бо втрата робочих місць. З другої - грузовий бус це дуже некомфортна штука для пасажирів посеред салону. Я знаю про що говорю, бо колись був власником оригінального MB Vito 108CDI, правда в найдешевшій пасажирській комплектації з 8+1 кріслами. Була дуже комфортна, мяка, на відміну від переробок. Їздили в дальнобої, нікого не закачувало і т.д.

Цікавлять технічні моменти експлуатації, їздові вхарактеристики.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Конкретизуй запитання.Сімейний бус,для бізнесу тощо.

Сімейний бус це щось з українського ноу-хау :) Я навів приклади саме сучасних великих бусів, які використовуються для комерційних цілей (перевезення вантажів), а також у вигляді маршруток. Для сімейного дозвілля вони не дуже підходять впринципі. Оригінальні пасажири у нашому розумінні з них не роблять, максимум комфортні маршрутки з купою опцій для розташування інвалідів. Яким може бути сімейний бус на потужних грузових ресорах? Для цього є Віто, Віано, Каравели і переробки більш компактних бусів - мінівенів.

Цікавить комерційне призначення. Переробки під пасажири вже зараз не актуальні. Набагато вигідніше привезти вже щось перероблене чи оригінальне. Дозвіл на переробку (тільки дозвіл): 3,8-4 тис. баксів. Нафіга така радість. Раніше народ любив побавитись в циган-стайл пасажир-переробку за 250, а потім і за 700 баксів дозвіл. Всі переробки, яких було битком вже не працюють в цьому напрямку. З однієї сторони це погано, бо втрата робочих місць. З другої - грузовий бус це дуже некомфортна штука для пасажирів посеред салону. Я знаю про що говорю, бо колись був власником оригінального MB Vito 108CDI, правда в найдешевшій пасажирській комплектації з 8+1 кріслами. Була дуже комфортна, мяка, на відміну від переробок. Їздили в дальнобої, нікого не закачувало і т.д.

Цікавлять технічні моменти експлуатації, їздові вхарактеристики.

Щось букв багато.

Якщо возити грузи, то або старий спрінтер-лт до 2006(а в голосувалці я так розумію мова про нові після 2006)

Якщо з нових то точно не спрінтер-крафтер.

Дукато-Транзіт-Мастер в рази дешевше в обслуговуванні.

Якщо є куча бабла, то можна і на новому спрінтері металолом возити, тільки підкрашувати раз в 2 роки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо возити грузи, то або старий спрінтер-лт до 2006(а в голосувалці я так розумію мова про нові після 2006)

підтримую!

у нас на роботі була ЛТ 2001 р.в. 2.5тд - хороша машина в експлуатації і обслуговуванні, тілки з корозією прорблеми...

зараз взяли ЛТ 2006 р.в. 2.8тд. Ще є Рено Мастер 2,8 2003р.в - г...но а не машина :_20:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, мова про нові, до 5 років. Те що можна відносно нормально розмитнити. Те що старе, у нас, яке б воно класне не було, вбите в хлам. Не вбите не продадуть просто так. З цим потрібно змиритись. Ще одне, це формування легенди. Заробити гонщік може фактично виключно на вбитому дуже дешевому бусі. Потім йому підмальовують губки, скручують пробіг і стоїть такий красавчік за півбесплатно. Нєбітнєкрашен. Його і купують, а потім отримують карусель. На рахунок корозії французи рулять, але й в нових Спрінтерах також почали додаткове оброблення антикором.

Дивує інше, чого парк нових бусів при такій категоричності складається на 70% з спринтерів і крафтерів. Може не все так погано?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Французи бояться перегрузу, німці до нього спокійніші. Хоча мій родич на Спринтері варив ланжерони, але й реально перегружав.

В нових німцях при заміні масла влазить більше 11 літрів, але зробили 21 500км інтервал ТО. В найновіших, від 2013 року - 60 000 ТО:) У французів мотори старіші.

Треба розуміти прості речі. Ми в переважній більшості стокери. Мало хто може позволити купити нового буса за 35 - 40 000 баксів і оцінити всю красу технологій в нього закладених. Ми отримуємо буси, які в кращому випадку від'їхали вже гарантійний термін - це коли ви самі приганяєте. Власники знаючи вже про продаж, пропускали одне-два ТО і експлуатація була відповідна. Якщо ж ви купуєте на базарі, то там ні від чого не застрахований.

Знайомий гонщик купив за 600 баксів ельтешку, з розрахунку щоб хоч до України доїхала. Повністю гнила і вбита. Доїхала. Марафет і за 6 000 баксів пішла на Схід. Інший пригнав вбитого спринтера, задні арки в кузові були втрамбовані на квадрат. Все зашив фанеркою, на арки поставив красивенькі фанерні ящички і за другий базар пішла:).

На рахунок моторів, то самий страшний спринтерівський 316CDI - це моторчик 2,1 об'ємом з двома турбінами. Поки новий, він дає жизні любій легковушці. Аел саме по тій причині приходить до нас вже напівживим. дехто глушить одну турбіну, бо бабла на ремонт двох не вистачає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автомобілі в хорошому стані, за кордоном коштують дорожче, а довести клієнту в Україні на базарі в Луцьку, чого твій коштує на 2000 - 4000 баксів дорожче, при такій же комплктусі - важко. Тому ніхто не ризикує кращими тачками. Майте на увазі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Французи бояться перегрузу, німці до нього спокійніші.

Я на мастер2 продав і встановив десь 40-50 комплектів пневмопівісок, більшісь возить 3-4т.

Рекорд, зі слів власника - 5т, встановлював йому більше року тому, недавно телефонував

щоб на перед запропонувати підвіску - каже авто продав куму, той возить ще більше.

А от на лт спрінтерах таке знущання точно призводить до поломок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну бачиш, міфи. Загалом є технічні характеристики і обмеження і їх слід дотримуватись. Кардани в моторох не просто так викручує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

romaxa11,

Є міфи, а є практика - я сумніваюсь, що хтось би собі в збиток регулярно буса перевантажував.

Я би дивився в першу чергу на ціну обслуги і вартість якісних запчастин, бо ремонтувати все одно

прийдеться - чи пощастить при покупці, чи ні. І взагалі варто покурити закордонні форуми любитилів

бусиків тих марок, які впали в око. За декілька років експлуатації там вже мали б сформуватись чорні списки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок моторів, то самий страшний спринтерівський 316CDI - це моторчик 2,1 об'ємом з двома турбінами. Поки новий, він дає жизні любій легковушці. Аел саме по тій причині приходить до нас вже напівживим. дехто глушить одну турбіну, бо бабла на ремонт двох не вистачає.

Це в новому кузові? Бо в старому 316СДІ мотор 2.7 об`ємом 5-ти циліндровий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, бітурбований, 2,1літра. Ще одне, в сучасних моторах гратись з дешевим дизелем не вийде. Необхідна умова нормальної роботи двигуна - низький вміст сіри, меньше 0,1. В наших умовах - Diesel Pulls 0,001.

Експерименти з добавлянням бензину до дизеля в зимову пору дорого коштуватимуть досліднику.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Французи бояться перегрузу, німці до нього спокійніші.

Я на мастер2 продав і встановив десь 40-50 комплектів пневмопівісок, більшісь возить 3-4т.

Рекорд, зі слів власника - 5т, встановлював йому більше року тому, недавно телефонував

щоб на перед запропонувати підвіску - каже авто продав куму, той возить ще більше.

А от на лт спрінтерах таке знущання точно призводить до поломок.

Підтримую! На мастері 3 роки картоплю на Шувар возили по 3.5-4т. на одній пластиковій ресорі. Правда резину часто міняли (дорога в жахливому стані).

Потім взяв собі груз-пас, використовую переважно як легкове авто (дупу вожу) :_07: . Розхід як у жигуля, вісім мість, багажник огого (максі база), одним словом французом задоволений, хоть і колись їх ганив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перевагу надаю тільки спринтерам до 2006 року а саме 313,413,316,416

на 416 віз 5,7 тон і нічого дивного, і легенько йде 120

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось загальний відгук від авторевью про новий Рено Мастер .

Renault Master — из разряда «сел и поехал»: привыкать к нему не пришлось. Трогаться с места можно, просто отпустив сцепление, тормоза предсказуемые, джойстик КПП расположен удобно и передачи включаются четко — только хода рычага великоваты и «жестковаты». Кнопку «аварийки» я поначалу не смог найти: она обнаружилась... на потолке. Но за две недели я так привык к этой особенности, что потом, пересев в свою машину, первое время машинально тыкал пальцем в потолок, чтобы включить «аварийку».

А сколько в кабине отсеков, кармашков и полочек для вещей! Сиденья тоже понравились: после дня езды не устаешь ни на водительском месте (это кресло у нас было «заказным», подрессоренным), ни на пассажирском. Но третьему седоку тут уже тесновато.

Приятной неожиданностью оказалась штатная система отопления, позволяющая даже в двадцатиградусные морозы ехать без курток. Правда, водителю, в отличие от пассажира, слегка тянуло холодом от окна: видимо, дело в распределении теп­ловых потоков.

Акустический комфорт тоже на высоте: придраться можно разве что к шуму вентилятора «печки» и легкому подвыванию трансмиссии на третьей передаче. Конечно, стосильный дизель реактивным не назовешь, но наш «автопоезд» с битой Грантой он тянул уверенно, а максимальная скорость машины по спидометру — около 110 км/ч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось ще одна історія на рахунок гімняних Спринтерів. Мій дружбан не задумуючись купив Спрінтера 2010 року в максимальній базі, бітурбо. Почав ганяти і завалив мотора, поміняли колінвал, кузов ржавіє і т.д. Сам негатив. Мріє також про старий Спринтер. А потім всплило, що бус виявляється був в користуванні TNT - транспортна компанія і що ті 230 000, що показував спідометр, то крапля в морі. Скільки той бус проїхав і що тягав страшно й уявити. Компанія списала, наші підібрали і впарили подарок за 15 000 баксів. А потім постає питання про ненадійні мотори, які ніфіга не витримують.

В таких випадках я думаю про технології і можливості Мерса. ну не може він робити лайно, бо вони до такого не звикли. Спринтер - лідер ринку бусів, в топі. Всі решта тільки десь там підбираються. Мотори проблемні, так, але до чого? До гівняної солярки, до дешевого масла, фільтрів, затягування з ТО, експлуатації на верхніх режимах, бо тягла любий спринтер може дати. Нажаль коли купуєш Спринтак до 5 років з реальним пробігом за 400 000 - 500 000 км, ще йбез дотримання планових ТО, то вилізти може любе. Тому ще раз, не ведіться на пробіги типу 2008 рік, 108 000км. грузовий бус. Ну нереально це, а якщо пробіг настільки скручений, то там ще може всплисти букетик.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю тему і гадаю: а нафіга ТС створив тему якщо він і так все знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю тему і гадаю: а нафіга ТС створив тему якщо він і так все знає?

Хвастається )

Питання до тс - для чого авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю тему і гадаю: а нафіга ТС створив тему якщо він і так все знає?

Також думав те ж саме... Але ж то romaxa11, така в нього вдача - давати розгорнуті відповіді...і неважливо, що самому собі :_02: .
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, я взагалі нічого не знаю, пробую вникнути, ось вже міф про вантажопідйомність французів розбили. :) Тема бусів цікава. Багато людей планують купувати саме буси, ось їм і порадник.

Ще про Fiat Ducato

Порівняння Ford Transit і Fiat Ducato

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю тему і гадаю: а нафіга ТС створив тему якщо він і так все знає?

Дуже мало людей коли купує автомобіль, а ще й такий складний як бус, мало вникає що саме він купує, покладаючись на емоції. Я ділюсь вже тим що взнав і цікаво взнати ще. Багато чого про буси могли б розказати гонщики, але там купа хитрощів:)

Я їздив на Спринтері 2,9 з інтеркуллєром 1999 року. Динаміка завжди шокувала. Головне, що він пре практично однаково, що гружений що ні. В цитатах що викладав, писалось про втрату динаміки Дукато і Мастером після загрузки в Спринтерах такого практично немає. Так в цьому спринтері і кардан погнуло, бо загрузили під завязку, ще й пекли, щоб пошвидше додому встигнути.

Про німця я вже дещо зрозумів:

- Не гасайте на ньому, максимум до 120км/год. Він поїде і 160км/год, тільки з наслідками для двигуна.

- Дотримуйтесь ТО, заливайте рекомендоване високоякісне масло і втсановлюйте якісні фільтри;

- Заправка тільки дизпаливом високої якості з низьким вмістом сірки, менше 0,1% (в нашому випадку щось типу Diesel Pulls, 0,001%) - це запобіжить відкладеням сажі, забивці фільтра і збільшить інтервали ТО. На солярці не економити.

- Варто зробити антикор, мовілювання швів, хоча кажуть що в останні роки кузов почали додатково обробляти якимось антикором. Оцинкування, чи там луження ще не вводять.

Спритер і Крафтер виготовляються на одному Мерсовському заводі. Крім відмінності в фарах, ще є незначна відмінність в форсунках. Мерс відмовився від керамічних форсунок, фольц їх ставить. Є ньюанси в вартості заміни цих речей. Дуже дорогі і ремонту не підлягають.

Про французів і італійців - це буси класом нижче Спринтера-Крафтера. Але це має сенс тільки коли купляти бус з нуля і насолоджуватись купою няшок нової машини отриманих за купу грошей. В нашому випадку ми розглядаємо б/у автомобілі і оздоблення салону, якість клімат-контролю, дизайну кабіни вже не є такою визначальною, як надійність ходової, паливної системи, двигуна і корозійної стійкості кузова.

Ось тут вони і вступають в гру:)

Загалом сучасні двигуни заточені під екологію, через це в більшості являються собою маленький моторчик закачаний однією чи двома турбінами. Вони видають гарний момент, динаміку, низький розхід, але мають менший експулуатаційний ресурс. Сучасні спринтери це: 2,148 см3, в той час як на старіших втановлювали не вітовські мотори а 2,7л; 2,9л. Це мільйонники.

З новими тенденціями також потрібно змиритись і не гасати на повний капець розуміючи, що мотору не просто.

З 2013 року Спринтери йдуть вже з бачком для мочевини - якась фігня що збільшує екологічність. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось ще одна історія на рахунок гімняних Спринтерів. Мій дружбан не задумуючись купив Спрінтера 2010 року в максимальній базі, бітурбо. Почав ганяти і завалив мотора, поміняли колінвал, кузов ржавіє і т.д. Сам негатив. Мріє також про старий Спринтер. А потім всплило, що бус виявляється був в користуванні TNT - транспортна компанія і що ті 230 000, що показував спідометр, то крапля в морі. Скільки той бус проїхав і що тягав страшно й уявити. Компанія списала, наші підібрали і впарили подарок за 15 000 баксів. А потім постає питання про ненадійні мотори, які ніфіга не витримують.

В таких випадках я думаю про технології і можливості Мерса. ну не може він робити лайно, бо вони до такого не звикли. Спринтер - лідер ринку бусів, в топі. Всі решта тільки десь там підбираються. Мотори проблемні, так, але до чого? До гівняної солярки, до дешевого масла, фільтрів, затягування з ТО, експлуатації на верхніх режимах, бо тягла любий спринтер може дати. Нажаль коли купуєш Спринтак до 5 років з реальним пробігом за 400 000 - 500 000 км, ще йбез дотримання планових ТО, то вилізти може любе. Тому ще раз, не ведіться на пробіги типу 2008 рік, 108 000км. грузовий бус. Ну нереально це, а якщо пробіг настільки скручений, то там ще може всплисти букетик.

ТНТ це почтова компанія, буси в них помаранчевого кольору, там якраз зазвичай пробіги невеликі - наприклад кенгу70-75тис.

З особливостей - побита об стовпи водійська дверка, порване сидіння та продавлена підлога.

Часто нема кондиціонера та склопідйомників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...