Перейти до змісту

Перше авто... Doblo, Kangoo, Combo


oleroy

Рекомендовані повідомлення

Не розумію масового психозу з цими недовантажівками чи горбатими легковиками.

Я планую пересідати з автокласики совкового автопрому на щось інше, цікавіше. Між іншим, була цікава тема :)

Жень, не наша тема), у нас свій клюб є.

І наша трошки теж. Хоча, хтось вчився, можливо, одразу на ML350 чи на новій CIVIK. Але все одно - якесь авто колись було першим :)

Berlingo дууже веселе авто )

Подумай двічі!)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Обирай Гольфа

Це вірно. Запчастини не такі й дорогі. А машину вбити вкрай важко. Навіть початківцю. І бери уже биту, щоб не так шкода було починати ;) (гумор із долею правди).

Berlingo дууже веселе авто ) Подумай двічі!)

А можна детальніше? шонетак?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вистачає тут в темі ще бусоводів)))

ТС, тільки не пробуй на бусі проїхатись, а то взагалі нічого не купиш))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкатав 4 роки на Кенгурику 1.9D 2000 року, не мав жодних проблем, всі регламентні роботи робив сам, запчастини недорогі. Соляру заливав різну - починав з ОККО, закінчив Аветрою з добавлянням керосину ))) По тязі мотора ніякої різниці не було в залежності від пального - мотор тракторний, хавав все підряд. Головне розхідники вчасно міняти.

Після нього купив Кенгурика 2010 року 1.5dCi (105к.с.). Вибір впав на нового кенгурика бо не мав проблем з першим. Катаюсь на ньому уже 3-й рік. Теж проблем з машинкою не маю. Правда розхідникі в ціні на порядок дорожчі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому така думка, що якщо вчишся їздити то перше авто, повинно бути дешевим і простим, і його обов'язково треба бити, дряпати і так далі. Можливо людина відразу буде вправно їздити. По деяких темах видно що не всі з великим стажем добре їздять.

Я раджу брати, те що Вам подобається, до якого авто лежить душа, то хоч будете отримувати задоволення від їзди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому така думка, що якщо вчишся їздити то перше авто, повинно бути дешевим і простим, і його обов'язково треба бити, дряпати і так далі.

Підтримую.Якщо хоч трохи тяма є водінню,то не обов"язково брати "Жмигулі".Щоб не шкода було.Бландзінки ж ,не на 9-ах вчаться їзди. :)

ЗЮ. А "Жмигулі" досить таке пристойне авто.Головне відношення. :)

ЗЗЮ. Моє перше авто (фото майже 10-ї давності):

post-11231-0-54255500-1427405191_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не вистачає тут в темі ще бусоводів)))

ТС, тільки не пробуй на бусі проїхатись, а то взагалі нічого не купиш))))

Ну, кому дано їздити, а кому ні, наприклад моя знайома, а їй 18 років, відразу після автошколи сіла в батьковий бус пежо боксер і їздить на ньому спокійно, так що це все індивідуально

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому така думка, що якщо вчишся їздити то перше авто, повинно бути дешевим і простим, і його обов'язково треба бити, дряпати і так далі

Ніхто не казав "обов'язково", просто без навичок водіння, ця ймовірність зростає. Елементарний приклад, здати назад, без досвіду можна і стоп-а покоцати.

Дружина моя, для прикладу, поки не навчилася розвертатися на вузькій дорозі, дисками бордюри черпала аж бігом. тепер нормально.

Я вів до того, що без навичок, ймовірність стукнкти, коцнути, поцарапати іт.д. - зростає в рази. І усувати наслідки навдалих спроб - краще на дешевшому авто. Дешевше для кишені.

Як казав один інструктор - якщо навчишся їздити на Москвічу / Жигулю, то після цього тоді ніяке авто не страшне, поїдеш на будь-якому!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Взагалі таке може статись з будь-ким, і також з великим досвідом. Різні випадки бувавають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я б радив Ланоса 1.5 з ГБО для старту.

Повністю згідний. Якщо Ви згідні на Гольф 3, то Ланос - це чудова машина.

За 5 000 дол. можна купити з нормальним ГБО і особливо не тратитись на бензин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вставлю свої 5 копійок:

перше авто дійсно має бути простим і недорогим. головне щоб після "обкатки" водійської майстерності його можна було б продати за нормальні гроші. Моїм першим автомобілем була 3-ка "Жигулі" 1974р, яку я в дідуся "вимолював" не один рік, зрештою він мені ЇЇ спрезентував))) Так вистачило мене трохи більше як на півтора роки. Зате пересівши в Passat B3 88-го реально відчулася різниця, важко словами описати. Будову автомобіля і "техніки ремонту" маючи ВАЗ вивчив на відмінно)

P.S.: Товариш взяв першим легкове німецьке авто 2009 року чотири місяці тому, так на машину зараз "без сліз" дивитися важко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Візьміть гольфа - чудове авто для початківця. З меншими розмірами легше навчитись маневрувати (в порівняні з "будками"). Ну і навіть другий гольф буде на порядок кращим ніж жигулі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нікого не хочу образити, але все це нагадує Совок, якийсь шаблон. Купив Москвич, навчився їздити, купив Жигулі, навчився їздити, купив Волгу, навчився їздити, купив іномарку.

Купіть, те що Ви хочете та й катайтеся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купіть, те що Ви хочете та й катайтеся.

У вас, у багатих, свої приколи!

да і совок тут не при чому. Ну купить він Кенгуру, і буде вчитися. Втулиться, не дай бог, і буде рівняти крило, чи міняти. В скільки йому це стане?

Купить москаля, втулиться крилом, його і міняти не нада, з битим крилом, за ті ж гроші і продасть !

Ай. Не буду я тут дискутувати! Автору побоку, походу вброс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З чого ви судите про чийсь достаток?

Коли я вибирав перше авто, між новішим бу жигулем та старішою бу іномаркою, вибрав VW jetta 2 і не шкодую. А Ви говорите про багатство, оце прикол :_07: .

Помне крило відремонтує, то це буде стимулювати, щоб більш не мяти. І я мав на увазі бюджет автора, і зовсім не Бентлі, чи Мазератті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для себе відразу вирішив, совковий автопром не моє!!!!!!

Нехай більше коштує крило, чи фара, або ...

А ще в забугорній машині якось безпечніше, ніж в 30-річному хламі.

В автошколі їздив на жигулі 7... Як на табуретці, все не зручно!!!!!!!

Навіть Golf2 дарує комфорт і відчуття дійсно автомобіля, а не відро з гайками

Отже підсумую, принципово тази і вази не розглядаю!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще в забугорній машині якось безпечніше, ніж в 30-річному хламі.

В автошколі їздив на жигулі 7... Як на табуретці, все не зручно!!!!!!!

Навіть Golf2 дарує комфорт і відчуття дійсно автомобіля, а не відро з гайками

Гольф-2 теж 30-річний хлам. :)

Так але безпечніший та значно приємніший ніж жигулі 20 -ти річні. З власного досвіду - володів гольфами, жигулями, славутою, пежо партнером, опель астра. На мою думку для початківця гольф буде в самий раз. І купувати авто щоб дешевше було крила рихтувати... хм. Я би такого "водія" відправив назад в автошколу. Своя буде дешева а вліпити можете і мерса S класу і ауді. Ймовірність цього на жигулях буде вища, до речі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я би такого "водія" відправив назад в автошколу.

А тут не зрозуміло!!!

Їздити вмію, і акуратно, і впевнено! Досвіду бракує

Спочатку розглядав і Golf2, але немає можливості самому рихтувати і лазити під капотом, як не як машина вже поїздила.

Тому розглядаю свіжіше авто, з відповідно меншими проблемами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

<p>

<br />Тому розглядаю свіжіше авто, з відповідно меншими проблемами <br />
<br /></p>

На цьому можна тему і клоуз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тут не зрозуміло!!! Їздити вмію, і акуратно, і впевнено! Досвіду бракує

Я не про Вас. Радили брати жигулі бо їх дешевше рихтувати. Вважаю якщо водій невпевнено ще почувається за кермом - то потрібно йти довчатись а не купувати дешевше авто.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а чому вибір впав саме на "недобуси"?

для чього ТС взагалі авто? потрібно з цього починати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недобуси плюси

- ЕКОНОМНА - дуже актуально

- відносно не стара машина за адекватні гроші

- практична

А для чого авто купують? В село, на природу катнути, можливо Карпати і просто п"яту точку возити :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Радили брати жигулі бо їх дешевше рихтувати.

Не перекручуйте слів. Жигуль, був як приклад. Хай візьме Джету, Гольфа. Такий самий старий і дешевий в ремонті хлам. За те - іномарка йопт. І комфортніше.

Просто був тут один такий... не хочу шукати тему..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подумую придбати тазіка, досвіду немає взагалі, крім автошколи, отже навчальна машина.

Їздити вмію, і акуратно, і впевнено! Досвіду бракує

Слова людини яка, ще ніразу не ремонтувала власного авто :)

Солдатами стають в бою, а не в учобці - алегорія така.

Хто не слухає порад, той користується добло, тому, що

Недобуси плюси

- ЕКОНОМНА - дуже актуально (вище згадувалося "без досвіду")

- відносно не стара машина за адекватні гроші (чому ? ціна/якість ? )

- практична (везти людинку в салоні як тваринку, та дрібний вантаж)

Цей тип машин - ідеальна сіра "робоча" конячка. Око не милує, дупу трясе, на дівчат враження не справляє, подорожувати неї це жахіття....однак, всі вчаться на помилках. Навіть таких як купівля та продаж "одинакового" авто 30 разів :) (прочитано в цій темі).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...