Перейти до змісту

Відгуки про Citroen Berlingo


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Власників та тих хто їздив, мав таке авто прошу відгуків про сильні та слабкі сторони.

Недоліки та переваги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь

Хороша ходова, тіснуватий салон, як на мене вузькуватий, з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві Caddy, або ж на крайній випадок Французькому Канго, але чесно кажучи треба проїхатись на декількох машинках даного класу і підібрати те що ближче до душі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я спочатку також хотів Citroen Berlingo. Але проїхавшися на Opel Combo 1.7 CDTi зрозумів що в динаміці, комфорті й розхід палива, то ці показники переважають Citroen Berlingo. Хоча в кінцевому результаті знайшов (так вийшло) з двигуном 1,7 Di динаміка звичайно набагато менша ніж в CDTi але мене радує легкість керування (електро підсилювач керма), середній розхід 5,5 л/100 км. та ін.

Це моя думка щодо авто, звичайно зараз наведуть власники Citroen Berlingo свої переваги.

Ця машина (Opel Combo) за принципом ціна якість найкращий варіант, тому що - Opel Combo розроблявся на базі Opel Corsa тим самим здешевивши свою собівартість, звичайно Volkswagen Caddy прекрасна машина, але значно дорожча.

Якщо ти хочеш купити авто то в обов'язковому випадку проїдься на різних марках авто і тоді сам зрозумієш де твоя машина

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В колеги такий авто, тисяч 250 накатав вже, 8 років - живучий зараза :)

Правда задня підвіска вимагає багато уваги, не менше ніж передня. Торсіони... Зате мягенький. Ну і брати потрібно звісно дизель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з цього класу авто однозначно надав би перевагу Німцеві Caddy

Дтвився. Їздив. Класно, але відсотків 25 переплата саме за WV.

Опель щось не запер. Не знаю чому.

Кенгуру і Добло - супер варіанти. Але цікавить ще цей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зате фольц є фольц як не крути!

Кагби давно вже НЕ народний автомобіль, наразі у нас він, необгрунтовано дорогий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна покрутити, Назарчику, можна. Якщо запчастина до Фольца коштує 120 у.о. то до француза буде 80. Бо то Фольц!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я на Caddy TDI 2.0 вчився їздити колись, так що серце якось лежить до цієї машинки, Проворна, Шикарна ходова, Мотор казка, підвіска, бере до 6л на 100км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у Combo - потрібно уважно та ретельно переглядати вузол щеплення, заміна кашмарний геморой (розбирати пів тачки) і ціна в районі $1К

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене Peugeot Partner 1.6 hdi. - той же самий Berlingo (відрізняється тільки значком на капоті, ззаді на дверках і на моторі). Авто 2007 року, наїздило 340 тисяч. Порівняти немає з чим, але чувак, який міняв мені масло, фільтра, ну спеціаліст одним словом, їздив на моєму пижику і казав що дуже класна машина, з хорошою динамікою, і навіть в порівнянні з тим же Opel Combo - то мій пижик однозначно кращий, і що він був не дуже доброї думки про пижосітроенів, але коли проїхався - думка змінилась.

В дядька мого раніше був Renault Kangoo, потім він пересів теж на пижика, і сказав що кенгурушка з пижиком навіть рядом не стояли - це небо і земля.

Але в кожного своя думка...

Сам можу сказати що машина м*яка, і двигун проїхавши 340 тисяч тане так, ніби новий. Першим несуттєвим недоліком для себе бачу те, що паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити... Другим недоліком бачу те, що задні дверки в моєму пижику однакові і коли дивишся на лобове дзеркало - то там нічого майже не видно, бо мішає стійка, яка стоїть по центрі дверок. Ця проблема була усунута здається в моделях починаючи з 2008 року - там в одному варіанті одна дверка менша - одна більша, в другому варіанті - дверка суцільна і відкривається ніби в хетчбеку. За рахунок цього коли дивишся в дзеркало то по центру вже стає видно що ззаді відбувається на дорозі.

А так - машинка супер!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я поїздив на багатьох машинах і скажу вам що краще машини ніж ВольксГруп я тупо не знаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

краще машині ніж ВольксГруп я тупо не знаю.

Кхм. Ціни варто порівняти на самі авто і на їх запчастини.

паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити...

І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

паливний бак не відкривається з салона. Мусиш на заправці дістати ключ і саме цим ключем відкрити бак, після заправки закрити...

І Це проблема?? Мдя.. я так зараз на своїй відкриваю. І нічого - живий :)

Це єдиний несуттєвий недолік, який я усунув би - а так машинка близька до ідеальної))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись давно дивився в сторону Кенгу. Борознив простори інету в пошуках адекватних відгуків. Так от запам'ятався один, суть якого в стислому вигляді така: купили два товариші практично одночасно дві Кенгуши в стані легкого б/в, в одного все гуд, не натішиться, а в другого суцільний геморой. Так, що підтримую NoGood, і добавлю, - як пощастить. Бо не дай Бог проблеми з мотором, і вся економія на пальному перетворюється на з економію з приставкою псевдо.

І ще підтримаю Deemon'а: скільки разів їздив на Кадіках (різних поколінь), так і не зрозумів, чому вони дорожчі за вищезгаданих конкурентів. "Ходять" нічим не краще, а по комфорту - один рівень.

І ще одне моє ІМХО... не розумію я людей, які купують "черевики" з розразунку на "а вдруг щось прийдеться возити". Незавантажені вони на дорозі скачуть як козлики. А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей. От якщо використовувати за призначенням, - запитань не має!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.

Цікавить виключно заводський пасажир!

Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.

А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі налаштувати під свої потреби можна все, як в пасажирському так і в грузовому варіанті.

+ якщо ТС зацікавився в даному авто, то в нього напевне є вагомі доводи чому саме "черевик" йому потрібен

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по безпеці, - автівки створювалися з розранку більше на вантаж, а не на людей.

Цікавить виключно заводський пасажир!

Бо всі ці переробки - то класно, але інженер НЕ розраховував цю машину по безпеці і навантаженню на людей. А виключно на вантаж.

А заводський пасажир то є заводський. Де продумано майже все.

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тобі завтра покажу пасажира і переробленого грузовичка і ти різниці не знайдеш.

знайду :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По особистому досвіду скажу що грузовик від пасажира відрізняється лише обшивкою. Більше абсолютно ніякої різниці. ]

Абсурд. Два,категорічно різних,авта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...