Перейти до змісту

Новинки українського кінематографу


laska

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А давайте постити сюди анонси і власні відгуки про українські картини.

Надихнула сьогоднішня новина, що фільм "Брати.Остання сповідь" здобув призи в двох номінаціях на Московському міжнародному кінофестивалі. Звісно, автори за нагородами не поїдуть, але наше кіно вкотре високо оцінене і це не може не викликати гордість.

Брати: остання сповідь (психологічна драма)

Braty_Poster_1_ukr.png

Кіно за мотивами роману шведа Торґні Ліндґрена “Джмелиний мед”. Це дебютний проект режисера Вікторії Трофіменко.

Два брата-гуцула все життя все ділили: матір, іграшки, право називатися кращим, одну жінку, одного сина. Але в їх житті сталася подія, після якої вони не розмовляли один з одним протягом 40 років. В їх маленьке провінційне містечко приїжджає письменниця, яка читає в місцевому монастирі лекцію про святих і юродивих. Серед слухачів - літня людина, яку звуть Войтко. Письменниця поступово входить в життя Войтка і знайомиться з його братом. Вона стає сполучною ланкою між двома братами, сенс життя яких - у протиборстві: хто довше проживе і не потішить другого своєю смертю.

«Брати…» – це розкопування душевних «червів» головних героїв. «Вона ж умерла. Як ти взагалі посмів взяти в рота її цицьку» – «Вона моя мама. І вона дала нам життє!» У фільмі лунає гуцульська говірка. Посуд, затерте дзеркало, ступа, сорочка, ніж – збирали для фільму усе автентичне. Просили в хатах біля Синевирської Поляни.

Параджанов (біографічний, драма)

61712876.jpg

Режисери Олени Фетісової (Україна) і Сержа Аведікян (Франція).

Фільм знятий у спільно командою з України, Франції, Грузії та Вірменії.

«Він ділив людей на дві «г» – генії або гівно. Якщо вже він зараховував когось до останніх, то говорив про це в обличчя» – так згадує про Параджанова відомий режисер Роман Балаян. У цій стрічці він і художній керівник, і креативний продюсер. Якщо згадувати його фільми «Полеты во сне и наяву» з Олегом Янковським та Людмилою Гурченко, або «Поцелуй», «Храни меня, мой талисман», «Райские птицы», то можна очікувати кіно з поглядами, образами, контрастами життя тієї епохи, в якій жив Параджанов. Від простоти алюмінієвої ложки до сірого неба в чорних круках.

Плем'я (фільм-експеримент)

384061624.jpg

Режисер: Мирослав Слабошпицький

Ролі у фільмі виконують глухонімі та непрофесійні актори.

В офіційному описі фільму вказано: У кінокартині Плем'я автор відмовляється від звуку взагалі, але покаже реалістичну історію, засновану частково на реальних подіях. У фільмі братимуть участь глухонімі актори, і задля більшої достовірності та реалістичності подій, картина зніматиметься у інтернатах для глухонімих Києва і Київської області. Картину буде знято в манері «підглядання» за життям інтернату. У картині буде 20 глухонімих персонажі, майже всі не є професійними акторами.

У Луцьку уже був показ, можливо хто відвідав?

Поводир, або Квіти мають очі (історичне кіно)

5436727d90000_resize330x.jpg

Режисер: Олесь Санін

1930-ті, Україна. Американський підприємець Майкл Шемрок разом зі своїм сином приїздить до Харкова. Тут він закохується в актрису Ольгу Левицьку (Джамала), на яку давно накинув оком місцевий енкаведист. Невдовзі Майкла за загадкових обставин убивають, а його сина рятує від переслідувачів сліпий кобзар. Хлопчик стає його поводирем. Усе це відбувається на тлі найдраматичніших сторінок української історії: колективізації, великого голоду, винищення української інтелігенції. Справжня історія про підлість, зраду, кохання і вірність у найкращих традиціях голлівудського кіно.

З 12-го показ в Адреналіні.

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Поводир, або Квіти мають очі (історичне кіно)

Хто дивився, поділіться враженнями.

Він тільки з 12 листопада буде у кінотеатрах. Дуже хочу піти подивитись...

А на рахунок "Племя" то по тизору враження не однозначні, 50 на 50, але все рівно подивлюся!

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Отож, "Поводир". Подивився вчора на одному диханні. Сюжет тримає в напрузі й одночасно дає багато цікавої інформації про нашу історію та культуру. Безліч прекрасних кадрів, які хочеться затримати або взяти в індивідуальне милування. Хороший акторський склад, багато знайомих облич, деякі персони у фільмі просто знакові. Найбільше сподобався Станіслав Боклан, який грав Івана Кочергу - в певних моментах просто заворожив. Коротше, треба йти і дивитися - дуже раджу! І не просто то

му, що він український. Фільм не бездоганний, але дуже хороший. Сильний фільм. І так, він український. Вважаю, що кожен, хто прийде в кінотеатр і подивиться його, не лише отримає певне естетичне задоволення, порине в особливу атмосферу та дізнається щось нове, раніше невідоме, але й візьме участь в нашій боротьбі за власний інформаційний простір. Давайте створимо аншлаги! Це треба. Всім нам.

(с) О.Положинський.
Опубліковано
Фільм не бездоганний, але дуже хороший.
цяа фраза запала. Весь фільм шукав оту небездоганність і не знайшов. Після перегляду ще важче сприймається мір і культура північно-східних орків. Все чіткіші помітні світоглядні, моральні, культурні відмінності. Фільм бульдозером проходиться по совкодрочерам і фанатах сталінізму. Примусова селекція ординських виродків, вбивство, репресії найкращих, навіть просто працьовитих людей, все одно зазнала поразки. Ті що вижили в катівнях, таборах, чи навіть нащадки тих хто пристосувався, вони, ми настільки відмінні від кацапноти. Не вийшло сталіну, не вийде й путіну. Коли вистрілювали села, міста, вбивали український дух, ще не було інтеренету, кісєльова, пропаганди. Це робилось сусідами з задоволенням, натхненням і старанням.

Фільм сильний, в ньому немає жодної секунди рагульськості, дешевизни, одна глибина, сум і біль. Але така вже наша історія.

На вечірній сеанс сьогодні був аншлаг в Порт-Сіті.

Опубліковано
Фільм не бездоганний, але дуже хороший.
цяа фраза запала. Весь фільм шукав оту небездоганність і не знайшов. Після перегляду ще важче сприймається мір і культура північно-східних орків. Все чіткіші помітні світоглядні, моральні, культурні відмінності. Фільм бульдозером проходиться по совкодрочерам і фанатах сталінізму. Примусова селекція ординських виродків, вбивство, репресії найкращих, навіть просто працьовитих людей, все одно зазнала поразки. Ті що вижили в катівнях, таборах, чи навіть нащадки тих хто пристосувався, вони, ми настільки відмінні від кацапноти. Не вийшло сталіну, не вийде й путіну. Коли вистрілювали села, міста, вбивали український дух, ще не було інтеренету, кісєльова, пропаганди. Це робилось сусідами з задоволенням, натхненням і старанням.

Фільм сильний, в ньому немає жодної секунди рагульськості, дешевизни, одна глибина, сум і біль. Але така вже наша історія.

На вечірній сеанс сьогодні був аншлаг в Порт-Сіті.

в педерації ще не заборонили показу?

Опубліковано

Нарешті і я сходив на фільм. І знову аншлаг. Приємно, що український фільм кілька днів підряд збирає повні зали. І головне - заслужено.

Тримає в напрузі до кінця, а все це відбувається на тлі драматичних сторінок нашої історії.

Опубліковано

Вдвічі приємно, що двоє творців "Поводиря" вихідці з Волині. Режисер/сценарист Олесь Санін - з Камінь-Каширського, оператор-постановник Сергій Михальчук - з Луцька.

Опубліковано

Цікаві факти про зйомки фільму "Поводир":

1. На головну роль хлопчика-поводиря пройшло кастинг понад дві тисячі дітей. За п’ять днів до зйомок актора на головну роль не було, що загрожувало зривом початку зйомок. Режисер поновив кастинг і побачив відео хлопчика з Детройта (США), який розповідав вірш “Садок вишневий коло хати”, а потім грав на фортепіано. Хлопчиком був Антон Святослав Грін (Anton Sviatoslav Greene) — як виявилося пізніше, правнук політв’язня радянських концтаборів Михайла Сороки. Його українська з американським акцентом чудово підійшла до ролі. Неочікувано, сюжет фільму тісно перекликається з історією Антонової родини, як американської так і української.

2. Головну роль мав зіграти Джек Пеленс (Jack Palance, http://www.imdb.com/name/nm0001588/), голлівудський актор українського походження, володар премій «Оскар» та «Золотий Глобус» за найкращу роль другого плану. Він міг грати українською мовою. Пеленс помер у 2006 році, на етапі розробки фільму.

3. Американський актор Джеф Барел (Jeff Burrell) паралельно зі зйомками у «Поводирі» знімався у «Німфоманці» Ларса фон Трієра, тому українській і данській знімальним групам довелося координувати свої графіки.

4. Для сцени затягування Пітера в поїзд був створений спеціальний вагон. Зовні він був точною копією вантажних вагонів 1930-х років, а всередині — повноцінним знімальним павільйоном. Вагон було також обладнано спеціальною системою тросів і підвісів, яка дозволила виконати фізично важкий трюк і мала убезпечити актора від потрапляння під колеса потяга.

5. Своїх побратимів-кобзарів у фільмі зіграли більше 100 незрячих з усієї України та мандрівні музики київського, харківського та львівського кобзарських цехів. Наприклад, у сцені бійки між кобзарем і офіцерами НКВД грає бронзовий призер параолімпіади-2004, дзюдоїст Ігор Засядкович. А одного з кобзарів зіграв єдиний незрячий радіожурналіст України — Володимир Носков, ведучий Радіо Свобода з Харкова.

6. Каскадери фільму разом з призером Параолімпійських ігор Ігорем Засядковичем відновили старовинну кобзарську техніку самозахисту костур, яка допомагала незрячим оборонятися від злих людей і собак.

7. Ігор Засядкович був тренером виконавця головної ролі Станіслава Боклана.

8. Спеціально для головної ролі у фільмі «Поводир» Станіслав Боклан під керівництвом Володимира Кушпета та Сергія Захарця навчився грати на старосвітській бандурі та співати в кобзарській традиції.

9. Режисер Олесь Санін сам є кобзарем. Деякі ідеї для фільму він почерпнув, будучи поводирем сліпого співця.

10. В певний період Олесь Санін заробляв на прожиття вуличним музикуванням і виробництвом музичних інструментів.

11. Режисер Олесь Санін, композитор Алла Загайкевич, оператор Сергій Михальчук вже працювали разом над фільмом «Мамай» (2003). Продюсер Максим Асадчий виконував тоді роль директора картини.

12. Спеціально для фільму Джамала вчилася співати джаз 1930-х років. Разом з композитором Аллою Загайкевич вони провели десятки репетицій із живим оркестром. Для зйомок використовували спеціальні раритетні мікрофони. Один режисер привіз з Лос-Анджелесу, інший з Будинку радіо в Лондоні.

використано у http://cultprostir.com.ua/

13. Щоб відтворити випуск радянського кіножурналу «Кінооко», присвячений першому радянському трактору, режисер використовував раритетну кінокамеру Parvo Debrie. Такою ж камерою був знятий фільм Дзиги Вертова «Людина з кіноапаратом», визнаний найкращим фільмом в історії документального кіно.

14. Для зйомок у фільмі, зняли з постаменту і відреставрували трактор №4, випущений у перший день роботи Харківського тракторного заводу. Оціночна вартість цієї відреставрованої машини сягає понад мільйон доларів.

використано у http://cultprostir.com.ua/

15. Частину того, що неможливо було відтворити, знімальна група побудувала. Зокрема, повністю відбудували Харківський вокзал 1932-го року.

16. Для зйомок епізоду, де незрячих бандуристів везуть на смерть, волонтери власним коштом реконструювали 7 кілометрів вузькоколійної дороги біля міста Гайворон (найдовша вузькоколійка Європи).

17. Епізодичні ролі у фільмі виконали популярні українські поети Олександр Ірванець (зіграв стенографіста на допиті) та Сергій Жадан (у ролі поета-футуриста Михайля Семенка, страченого у 1937-му році за “участь в Українській фашистській націоналістичній терористичній організації”).

18. Один з епізодів фільму переносить глядачів за лаштунки харківського театру Березіль, художнім керівником якого був пізніше розстріляний на Соловках драматург Лесь Курбас.

a. У фільмі відтворена сцена підготовки вистави “Мина Мазайло” (пізніше забороненої на понад півстоліття). Художник по костюмах Гала Отенко відтворила справжні костюми до цієї вистави у стилі радянського авангарду.

b. Прообразом героїні Джамали стала невідома актриса театру Березіль, увіковічена скульптором Матвієм Манізером в образі “дівчини з книгою” у композиції пам’ятника Тарасу Шевченку в Харкові.

Про фільм. Україна, тридцяті роки. Американський інженер Майкл Шемрок разом із сином приїздить до Харкова допомагати будувати соціалізм. Тут він закохується в актрису Ольгу Левицьку (Джамала), на яку давно має плани червоний комісар. За трагічних обставин американець гине, а його сина рятує від переслідувачів сліпий кобзар. Не маючи інших шансів вижити на чужині, хлопець стає поводирем. Їхня подорож, сповнена небезпечних пригод, відбувається на тлі найдраматичніших сторінок української історії та руйнування людських доль. Фільм про кохання, вірність, підлість і зраду, у найкращих традиціях голлівудського кіно. Знято за реальними фактами та свідченнями.

http://povodyr.com/

ПОВОДИР (THE GUIDE)

Старт в Україні: 12 листопада 2014

Жанр: епічна історія

Режисер: Олесь Санін («Мамай»).

Сценарій: Олесь Санін, Олександр Ірванець, Ірен Роздобудько, Пол Волянські.

Оператор-постановник: Сергій Михальчук («Параджанов», «Коханець», «Las Meninas»).

Художник-постановник: Сергій Якутович, Влад Одуденко. Композитор: Алла Загайкевич. Автор пісні «Квіти мають очі» — Джамала.

Продюсери: Максим Асадчий («Брати. Остання сповідь»), Ігор Савиченко («Зелена кофта»), Олесь Санін.

В ролях: Станіслав Боклан («Страсті за Чапаєм», «Дев'ять життів Нестора Махно»), Антон Святослав Грін, Джамала, Олександр Кобзар («Чемпіони з підворіття», «Матч»), Джеф Барел («Німфоманка», «Примара», «Пандорум»).

Опубліковано

За перший тиждень прокату фільм «Поводир, або Квіти мають очі» Олеся Саніна побив рекорд касових зборів вітчизняного кіно.

Як повідомляє прес-служба Міністерства культури України, за перший тиждень прокату стрічку подивилося 94 754 глядачі.

Опубліковано

"Поводир" у лідерах серед українського кінопрокату

"Поводир" на другому тижні свого прокату залишається в трійці лідерів бокс-офісу: за минулий вікенд стрічка втратила лише 22% зборів (у порівнянні зі стартом) і зібрала в цілому $ 577 тис.

Як зазначає Zahid.net із посилання на дані Kino-teatr.ua.

За даними компанії B&H Film Distribution за півтори тижні прокату "Поводир" переглянули 210 386 українців, 94 754 з яких подивилися фільм за перший вікенд, 74 169 - за другий вікенд.

Щодо втрати зборів, то це – нормальна практика кінопрокату: "Для порівняння: показники зборів стрічки "Анна Кареніна" на другий вікенд знизились на 41%, "Великого Гетсбі" - на 35%, "Джанго звільненого" - на 41% відповідно", - повідомляють у прес-службі компанії. Нагадаємо, що "Поводир" вийшов на 130 копіях.

Лідер прокату "Голодні ігри. Переспівниця. Частина 1" зібрала на 143 стартових копіях 570 тис. доларів і посіла перше місце в українському бокс-офісі.

Продовжує утримуватися серед лідерів і "Інтерстеллар". Загалом же за 3 тижні прокату стрічка Крістофера Нолана зібрала в українських кінотеатрах вже більше 1,5 млн. доларів США.

Таким чином перша п’ятірка українського бокс-офісу виглядає наступним чином:

1. "Голодні ігри. Переспівниця. Частина 1" - $569 тис. (загальні збори - $569 тис. за 4 дні прокату).

2. "Інтерстеллар" - $252 тис. (загальні збори - $1,52 млн. за 18 дні прокату).

3. "Поводир" - $207 тис. (загальні збори - $577 тис. за 12 днів прокату).

4. "Віджа. Смертельна гра" - $61 тис. (загальні збори - $232 тис. за 11 дні прокату).

5. "Супершістка " - $42 тис. (загальні збори - $877 тис. за 30 днів прокату).

Опубліковано

не розумію, як загальний кошторис =2 мільйони, а 16 млн євро держкіно де поділись)

також здивував фільм "креденс", гарно зроблений, єдине що не зрозуміло на що пішов мільйон доларів, ще в тінях предків, ясно куди пішли гроші, причому можна сказати, навіть дуже ефективно.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

На хвилі вражень від фільму "Поводир",рекомендую переглянути фільм "Сад Гетсиманьський" і його продовження "Тигролови".

Опубліковано

Цього року в прокат вийшли 20 українських фільмів

Кількість стрічок українського виробництва порівняно з минулим роком виросла майже вдвічі

У 2014 році в кінопрокат вийшли 20 українських фільмів, враховуючи стрічки, зняті в копродукції та збірки короткометражок, підрахувало видання "ФрАза".

Усього в українських кінотеатрах протягом року було показано близько 305 фільмів.

Минулого року українських стрічок було дванадцять. Загалом кількість фільмів у репертуарах кінотеатрів склала 320 стрічок.

Цього року українські фільми виходили в такий послідовності: 23 січня – "Креденс" (реж. Валентин Васянович), 30 січня –"Вій" (реж. Олег Степченко, стрічка знята в копродукції з Росією, Німеччиною, Великобританією та Чехією). 20 лютого – "Київський торт" (реж. Олексій Шапарьов), 20 березня – "Зелена кофта" (реж. Володимир Тихий), 27 березня – "Трубач" (реж. Анатолій Матешко), 3 квітня – "Синевир" (реж. В'ячеслав та Олександр Альошечкіни), 10 квітня – "Ти мене любиш?" (реж. Юлія Курбатова), 24 липня – "Майдан" (реж. Сергій Лозниця). Стрічка знята в копродукції з Нідерландами.

28 серпня – "Чарівні історії. Еліксир Доброти" (реж. Лілія Солдатенко), 4 вересня – "Самотній за контрактом" (реж. Євген Матвієнко), 11 вересня – "Плем'я" (реж. Мирослав Слабошпицький), 23 вересня – "Такі красиві люди" (реж. Дмитро Мойсеєв), 21 жовтня – "Наша Надія" (реж. Володимир Тихий), 30 жовтня – "F 63.9 Хвороба кохання" (реж. Олена Дем'яненко та Дмитро Томашпільський), 12 листопада – "Поводир" (реж. Олесь Санін), 27 листопада – "Це я" (реж. Анна Акулевіч), 27 листопада – "Сильніше, ніж зброя" (Вавилон'13).

28 листопада – "Одного разу в Україні" (реж. Ігор Парфьонов), 18 грудня – "Українська нова хвиля" (збірка короткометражних фільмів). 18 грудня – "Бабай" (реж. Марина Ведмідь). Це - перша повнометражна українська анімаційна стрічка часів незалежної України, яка виходить у прокат.

Рекордсменом за випущеними в цьому році фільмам став Володимир Тихий. На його рахунку відразу три картини (окрім власних фільмів Володимир Тихий є також одним із творців об'єднання Вавилон'13).

Найбільш касовою стрічкою став "Поводир" (до 1 грудня фільм зібрав майже 11,5 млн. грн..). Фільм і зараз ще йде в українському прокаті.

Найбільше нагород здобула стрічка Слабошпицького "Плем'я". Загалом на рахунку Мирослава Слабошпицького - 30 призів різноманітних міжнародних кінофестивалів.

Так і не вийшли у прокат "Люби мене" (реж. Мехмет Бахадир Ер та Марина Горбач, копродукція з Туреччиною), а також україно-грузинська картина "Побачення наосліп" (реж. Леван Когуашвілі). Натомість показ драми "Брати. Остання сповідь" (реж. Вікторія Трофименко) перенесли на січень 2015 року.

http://espreso.tv/ne...yinskykh_filmiv

Опубліковано

Фільм "Плем’я" переміг на кінофестивалі в Іспанії

Стрічка українського кінорежисера Мирослава Слабошпицького удостоєна нагороди в Тарраґоні

"Плем'я" отримало головний приз Opera Prima на 14 Міжнародному кінофестивалі в місті Тарраґона, що проходив з 3 до 8 грудня в іспанській Каталонії (REC Tarragona International Film Festival). Про це повідомляє KINO-КОЛО.

"Плем’я" отримало цю почесну нагороду на рівних зі стрічкою режисера Оскара Руїса Навії "Гриби"/ Los Hongos (Колумбія – Франція – Німеччина – Аргентина).

Таким чином, на рахунку "Племені" вже три десятки призів міжнародних кінофорумів. Найбільший тріумф картини відбувся на Міжнародному Каннському кінофестивалі, де вперше в його історії українська стрічка здобула три призи конкурсної програми "Тиждень критики".

Ця робота Мирослава Слабошпицього увійшла до п’ятірки фіналістів, які претендують на премію за найкращий дебют ("Європейське відкриття") European Film Awards Європейської кіноакадемії. Церемонія нагородження переможців відбудеться 13 грудня в Ризі.

На рахунку "Племені" чимало винагород міжнародних кінофестивалів. Окрім цього, британський кіножурнал включив "Плем'я" до списку кращих фільмів року

http://espreso.tv/ne...vali_v_ispaniyi

Опубліковано

Ще таке знімають. Фільм Сергія Мокрицького. Що цікаво, для росіян буде окрема версія з назвою "Битва за Севастополь" (типу для підняття руССкого духу на фоні анексії Криму) і на російській мові (озвучка оригінал). У нас же це "Незламна" з студійним українським озвученням. Зачіпило в основному знову ж таки піснею ОЕ. До речі це перший український фільм, який бере в прокат 20th Century Fox.

Опубліковано

Чергова нагорода:

Українська стрічка "Плем'я" здобула приз Європейської кіноакадемії

На церемонії вручення призів Європейської кіноакадемії, яка проходить у Ризі, відзначили найкращі європейські фільми року

Фільм Мирослава Слабошпицького отримав чергову премію. Цього разу "Плем'я" забрав приз "Європейське відкриття" на сьогоднішній церемонії вручення нагород Європейської кіноакадемії, повідомляє УНІАН.

Приз "Європейське відкриття" вручається журі Міжнародної федерації кінопреси (FIPRESCI) за кращий дебют у повному метрі. Крім "Племені", на цю нагороду претендували фільми "71" Яна Деманжа, "Тусівниця" Марі Амашукелі, Семуеля Тейса і Клер Бургер, "Рана" Фернандо Франка і "10 000 кілометрів" Карлоса Маркеса-Марсета.

До речі, дану нагороду називають "європейським оскаром".

http://news.liga.net/news/culture/4412108-ukrainskiy_film_plemya_poluchil_evropeyskiy_oskar.htm

Опубліковано

Завтра у прокат вийде перший повнометражний український мультфільм "Бабай"

"Бабай" виходитиме в український прокат на майже 100 екранах, а кожна гривня з проданого квитка буде відправлена на потреби дітей переселенців

Анімаційний фільм "Бабай" представлятимуть: режисер фільму Марина Медвідь, сценарист Вадим Шинкарьов, продюсер фільму та генеральний директор студії "Укранімафільм" Едуард Ахрамович. На прем’єру також завітають актори, чиї голоси звучать у мультфільмі "Бабай": Остап Ступка (Чорт), Мирослав Кувалдін (Кіт-скрипун), Ірма Вітовська (Відьма), Олеся Чечельницька (чарівна пташка Алконост), а також голос самого Бабая - Борис Геогрієвський, повідомляє Еспресо.TV з посиланням на Мінкульт.

Нагадаємо, що за 23 роки незалежності мультфільм "Бабай" став першим українським повнометражним анімаційним проектом, показ якого відбудеться на широких екранах країни. Виробничий бюджет першого українського повнометражного анімаційного фільму "Бабай", що проходив за програмою держзамовлення, складає 7,1 млн. грн. (100% — фінансування Держкіно).

Робота над 70-хвилинним анімаційним проектом тривала 2 роки. За цей період творчою групою "Бабай" було створено понад 200 тисяч малюнків.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...