Перейти до змісту

Обман з посмішкою.


xforester

  

170 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сьогодні вечором побував в одному з Луцьких супермаркетів. Купивши все необхідне, та направляючись до каси, я проходив повз стелаж з автоаксесуарами, на якому помітив виставлені серветки з синтетичної замші. Під серветками вісіло два цінника. Серветки під назвою "Tornado" коштували 30,27 грн., серветки з назвою "Diamond Shine" коштували 21,99 грн. Уважно прочитавши всі написи на обох упаковках, я не помітив ніякої різниці, розміри однакові. Я вирішив взяти дешевшу. Під час розрахунку на касі, касир провела сканером по упаковці, сканер чомусь не зчитав інформацію, і вона ввела дані вручну. Після оплати, я подивився на чек, а там було написано " Серветка "Diamond Shine" - 30,27". Я підійшов до дівини з відділу по роботі з клієнтами і запитав як таке може бути? Ми разом підійшли до стелажа, вона забрала цінника, взяла в мене чек, зробила в якомусь зошиті якісь помітки, вийняла з шухляди гаманця, віддала мені різницю разом з чеком та вибаченнями. Я не став ні з ким сперечатись, і пішов до дому, бо був і так змучений, хоча міг підняти це питання нагора.

Отож склалася цікава ситуація, ми щоденно відвідуєм різні торгові заклади, купуємо продукти харчування, а виявляється нас дуже легко надурити, на кілька копійок чи гривень. Ніби то і сума невелика, але за день на касах розраховуються сотні і тисячі покупців, і все в шаленому темпі... Які ж суми спливають з наших кишень з посмішкою касира?

Цікавлять думки і спостереження шановних форумчан з даного приводу...

  • Відповідей 85
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Стиль "Салюту", 2 рази замітив неспівпадіння цін з залу і в чекові, тупо більш в цей супермаркет не захожу...

Опубліковано

"Чего ты такой серьезный, сынок?"

"Давай-ка мы нарисуем тебе улыбку!"... Слушай, а чего ты такой серьезный, а?

назва теми мені нагадало це :_07:

Опубліковано

Да йолкі-палкі напишіть який супермаркет, а то в одному і т.д....Я завжди перевіряю!! А"Салют" що біля вокзалу то взагалі найобщікі, частенько дурять, Будьте уважні!! До речі тема цікава!!

Опубліковано

Завжди намагаюсь перевірити чек

Працюють у супермаркетах живі люди, а не роботи. Отож, помилки трапляються

ПіСі: У студентські роки спробувала себе у ролі касира супермаркету :)

Опубліковано

Таким самим страждає "Білла" в Києві. Там різниця між цінником та чеком складає 1 грн. Тому не ходжу туди принципово.

В Ашані було навпаки - на ціннику більша сума, в чекові - менша, і то набагато.

Опубліковано

Ну хоть хтось мене підтримає щоб ТС назвав назву супермакета? Хочь на яку букву))))) Але я думаю що це у всіх маркетах проблема.

Опубліковано
Так, завжди перевіряю.

Ні, не перевіряю ніколи.

А де варіант: "Так, перевіряю інколи"?

В маркетах перевіряю досить рідко. В HoReCa практично завжди, бо саме в цьому каналі полюбляють хтиво надути клієнта. Життєвих прикладів - безліч.

Опубліковано

Ну хоть хтось мене підтримає щоб ТС назвав назву супермакета? Хочь на яку букву))))) Але я думаю що це у всіх маркетах проблема.

У мене був випадок в Нашому краю що по вул. Конякіна. Брав якось дві пляшки пива, та глянувши на цінник приготував готівку для каси. Після пробивання мого товару через касовий апарат вияснилось що заплатити я повинен майже на три гривні більше!!! Я зауважив що на ціннику під цим товаром вказана менша ціна, тоді касир запропонувала мені 2 варіанти: або повернути товар або виясняти з адміном! Я пішов до адміна пояснив ситуацію та ми разом пішли до того цінника, по дорозі вона виправдовувалась що була у відпустці на що я заперечив що магазин працював в штатному режимі та що це ваші проблеми)) Побачивши той цінник адмін його зняла та ми з нею пройшли у підсобку де вона запропонувала мені повернути товар або відшкодувати мені різницю готівкою! Я обрав 2 варіант!

РАДЖУ УСІМ! Перевіряйте та звіряйте цінники з чеками!

Опубліковано

при розбіжності в + відносно цінника торгового залу і чекауті на касі - покупець вправі вимагати продати йому річ, за ціною яку він бачив на поличці, а не по "ой в мене тут в компютері вже нова". Вопак колись любив забувати оновляти бумажки на вітринах...

Опубліковано

я роблю закупки раз в тиждень на декілька сотень та вже звик уважно передивлятись чеки. приблизно один раз на десять знахожу якісь "приколи" :

пробивають два товара замість одного. важко сказати чи це робиться випадково, але проблем з виправленням чека не траплялось ;

так само трапляється 10 одиниць товару замість одної. виправляюсь, гроші повертають ;

акційні товари пробивають як звичайні. деколи доводиться побути трохи хамом, але якщо наполягають що "акція завершилась, а банер забули приняти", то банально повертаю товар – нерви дорожче ;

бонусні товари, типу 2+1 виходять по ціні 3x. якщо є час – можу трохи поскандалити, але майже завжди відмовляюсь від товара ;

нарешті, найпоширеніший "кидок" – на ціннику суттєво менша ціна за ту, що в чеку. моя перевірена роками реакція : фото чека на фоні товара та цінника, а вже потім кликати адміністратора та вимагати повернення різниці посилаючись на оферту. бо вже траплялось, що касир стрімким кабанчиком міняє цінник, а мені кажуть, що я помилився.

Опубліковано

час від часу перевіряю, особливо коли розрахавана здача набагато менша,

час від часу касир може на комусь свою недостачу накручувати тому будьмо уважні платимо за товар по ціні цінника

Опубліковано

Ми разом підійшли до стелажа, вона забрала цінника, взяла в мене чек, зробила в якомусь зошиті якісь помітки, вийняла з шухляди гаманця, віддала мені різницю разом з чеком та вибаченнями. Я не став ні з ким сперечатись, і пішов до дому, бо був і так змучений, хоча міг підняти це питання нагора.

А я поясню. Після цього менеджеру віддала гроші людина, яка відповідає за цінники на товарі. + на неї було накладено штраф. Звісно, усе неофіційно.

Знаю, тому що працював у "Новій Лінії" продавцем, і знаю, що таке там практикується й донині. Інколи (якщо клієнт не погоджується йти на мирову і продовжує накликати грім небесний на менеджера та увесь персонал та вимагати директора магазину) штраф може сягати цілком пристойних сум.

Зараз практикується, й давно, ще таке. Мова йде про ту ж "Нову Лінію". Якщо касир не побачила (із-за неуважності не порахувала товар), а охоронець на касі також випадково пропустив його й далі, а клієнт повернув із зауваженням, що сталася помилка - штраф йде по повній сумі товару, причому ділиться наполовину, і касиру, і охоронцю. Таке трапляється, і не так рідко, як можна думати. Дуууже багато касирів на таких приколах погоріли, ну й охоронці також.

Довелося спілкуватися кілька днів тому, так би мовити, інформація із перших уст. Бувало, касири з охоронцями влітали й по тисячі гривень кожен і більше.

Так що Ви, xforester, своєю уважністю примусили віддати свої (адже міняти ціни - це її робота) гроші в супермаркет зі своєї кишені, + адмін.штраф. З чим вас і вітаю. Ніби зробили усе правильно, тільки.. Щось мені більше шкода бідну дівчину.. Яка була просто замордована роботою, і упустила зі своєї уваги цінники. Висидіти цілий день на касі й бути свіженькою, ніби тільки з дому - зовсім не так вже й просто, як може здатися на перший погляд.

Опубліковано

А я поясню. Після цього менеджеру віддала гроші людина, яка відповідає за цінники на товарі. + на неї було накладено штраф. Звісно, усе неофіційно.

Знаю, тому що працював у "Новій Лінії" продавцем, і знаю, що таке там практикується й донині. Інколи (якщо клієнт не погоджується йти на мирову і продовжує накликати грім небесний на менеджера та увесь персонал та вимагати директора магазину) штраф може сягати цілком пристойних сум.

Зараз практикується, й давно, ще таке. Мова йде про ту ж "Нову Лінію". Якщо касир не побачила (із-за неуважності не порахувала товар), а охоронець на касі також випадково пропустив його й далі, а клієнт повернув із зауваженням, що сталася помилка - штраф йде по повній сумі товару, причому ділиться наполовину, і касиру, і охоронцю. Таке трапляється, і не так рідко, як можна думати. Дуууже багато касирів на таких приколах погоріли, ну й охоронці також.

Довелося спілкуватися кілька днів тому, так би мовити, інформація із перших уст. Бувало, касири з охоронцями влітали й по тисячі гривень кожен і більше.

Так що Ви, xforester, своєю уважністю примусили віддати свої (адже міняти ціни - це її робота) гроші в супермаркет зі своєї кишені, + адмін.штраф. З чим вас і вітаю. Ніби зробили усе правильно, тільки.. Щось мені більше шкода бідну дівчину.. Яка була просто замордована роботою, і упустила зі своєї уваги цінники. Висидіти цілий день на касі й бути свіженькою, ніби тільки з дому - зовсім не так вже й просто, як може здатися на перший погляд.

так тоді все має йти по шляху *наімєншєго сопротівлєнія* , тобто раз з затягуванням конфлікту й притягненням все більшої кількості людей, штрафні санкції збільшуются в геометричній прогрессії, то такого роду конфлікти повинні вирішуватись на найнижчому рівні. Тобто виявилась помилка, сама бігом побігла, подивилась, виправилась, вибачилась й все. Раз стаєтся як стаєтся, значить так тому й буди. Які б не були виправдання й штрафні санкції, ситуація ВСЕРІВНО ж має якось вирішуватись

Опубліковано

був випадок в Нашому краю що по вул. Конякіна.

По цій вулиці немає Нашого краю.

найпоширеніший "кидок" – на ціннику суттєво менша ціна за ту, що в чеку. моя перевірена роками реакція : фото чека на фоні товара та цінника, а вже потім кликати адміністратора та вимагати повернення різниці посилаючись на оферту. бо вже траплялось, що касир стрімким кабанчиком міняє цінник, а мені кажуть, що я помилився.

Це дуже правильно робити фото, і бажано не дозволяти забирати цінник, тому що кожен цінник підписується та ставиться печатка.

Що є доказом, що ціна має бути саме така.

Опубліковано

Стиль "Салюту",

Стиль будь-якого супермаркета!

при розбіжності в + відносно цінника торгового залу і чекауті на касі - покупець вправі вимагати продати йому річ, за ціною яку він бачив на поличці, а не по "ой в мене тут в компютері вже нова".

Таке було в Сільпо. Вимагали продати за ціною цінника, так адміністраор бистренько викликав якусь продавщиню, і та похапцем зібрала товар з полиці і позабирала цінники.

І щось там возмушалася. Гаряча лінія Сільпо щось морозилася. Але факт зареєстрували.

по дорозі вона виправдовувалась що була у відпустці на що я заперечив що магазин працював в штатному режимі та що це ваші проблеми))

насправді це і її і не її вина. парадокс. Її вина, що вона ЩЕ не всигла поміняти цінник. А не її вина, що супермаркет у її відсутність не знайшов заміни на її відділ.

та й кількість кадрів за таку ЗП, яку вони отримують з таким графіком роботи - бажає залишати кращого!

Щодо посмішки, то це прописано в штатному розписі. Продавець повинен бути ввічливим та усміхненим. Про чесність там рядків нема...

Опубліковано

Це якщо персонально в магазині. А от з інетмагазинами може так не вийти.

Нещодавній випадок. Шукав хімію для обробки деревини (меблів).

Кілька день шукав в Луцьку , потім переключився на мережу і ще й там проштудіював прайси чи не більше десятка фірм.

Пусто. А ж тут надибую те що шукав у Львові. Замовляю, наступного дня зізвонюються, уточнюють. Підтверджую.

Чека звісно ніхто не висилав бо замовив оплату після отримання.

Прийшло оперативно, зняв упаковку і оп-па, а в упаковці не зовсім те що замовляв.

Хімія для деревини, по такій же ціні як шукана, але трішки інші характеристики.

Зізвонююсь, пояснюю що помилилися, прохають зачекати до завтрашнього ранку для вияснення.

Дома зайшов на сторінку сайта і перевірив. Так точно. Товар що мені прийшов і той що я замовляв по однаковій ціні, знаходиться через кілька позицій один від одного (при виборі помилитись важко) і що головне присутній для продажу. Порахував прикрою помилкою і став чекати ранішнього дзвінка.

З ранку отримую дзвіночок з повідомлення що я сам дурак, замовив те що прийшло і замовти те що я хочу фізично не міг би, бо він відсутній на сторінці в продажі і вибрати його ну просто неможливо і висилають мені текстовий :_09: файл мого замовлення де фігурує , ну звісно, прислане мені..

Ох@@ваю від такої наглоти і відкриваю сторінку сайта щоб ткнути писком і сказати куди він може засунути собі той текст - Сторінка відредагована.

Дійсно, вже вибрати не можна ще зо три товари, котрі ще вчора були доступні.

Ось така муйня, малята. Зійшлися на тому, що мене запевнили, що отримане мною майже теж саме по формулі і не шкідливе.

П.С.

Як в анекдоті про срібні ложечки, але "осадок остался".

От питання лише. Блжад, а чому не можна було про відсутність сказати відразу ще першого дзвінка і пояснити що є теж саме, але сохнути буде довше?

Накуя на@обувати, а потім підчищати і робити позу?

Опубліковано

Я перевіряю чеки, але не завжди, хоча треба ЗАВЖДИ. бо косяки супермаркетів трапляються ох як часто (я про там-там): то товар має не ту ціну, то кількість завищена, то решту не вірну дають.

Я категорично не стаю в чергу до каси де сидять "хамливі екзепляри" касирів, бо спорчений настрій і їх косяк гарантований.

Зате якщо на касі бачу усміхнену касирку, то стаю туди. Був випадок, як в однієї із "світлих" касирів стався збій і вона вибила замість одних 4 пакетика одного желе і 2-х іншого 6 одного виду, покупець перевіривши чек розкричалася, що її абманулі. на це касирша з посмішкою по-доброму вибачилася, перерахувала заново товар і сплатила різницю аж ДЕСЯТЬ КОПІЙОК. Смішно виглядав скандал за 10 копійок.

Опубліковано

в моєї тещі пару разів були подібні випадки, якось в Вопаці, що на київському майдані, купувала 3 одиниці товару та й приблизно порахувала, стоячи в черзі, скільки це коштуватиме ( близько 20грн), а після пробиття всіх товарів, касир озвучив суму майже 50грн, в чеку вибилось вино, якого і близько не було як в моєї тещі так і в попередньго покупця. Ще був випадок в ТамТамі той, що експрес, там пробили моркву, вартісь була 6грн з копійками, як бонус до всієї покупки, чек був великий.

Можливо трохи не в тему, але ....недавно був свідком такого випадку в Сільпо, що в Слоні, чоловік розраховувався на касі і, спакувавши всі товари в пакет, поставив його біля себе... після того як дістав копійки касиру і, отримавши чек, нахилився по пакет а його нема... сталось все за лічені секунди... не знаю чим історія закінчилась, бачив лише те, що цей чоловік одразу звернувся до охорони, яка заперечувала свою відповідальність в цьому випадку, пояснюючи це тим, що коли ви отримали чек то товар це вже ваш і відповідаєте за нього ви особисто.

Опубліковано

Я розумію, що можна десь щось завтикати, при тому, що товарів на поличках тисячі, а за цінники відповідає чи не одна людина, і можливо "з моєї вини" дівчина позбулася тих 8 грн. Але мені здається що це кращий варіант виправити власну помилку ціною меншого зла, аніж нарватись на скаженого покупця, який залучить до вирішення цього питання чи не весь персонал магазину, і тоді дійсно окрім повернення різниці працівнику прийдеться заплптити і ще й чималий штраф. В моєму випадку це був "ПАККО" по Клима Савура.

Щодо повідомлення ""w7emn", про відповідальність охорони, то я завжди йду в магазин зі своєю сумкою, і ніколи нічого не залишаю в камері схову, оскільки майже на кожній шафі вісять таблички, які сповіщають про те, що адміністрація та персонал магазину не несе відповідальності за залишені речі. З цього приводу кілька разів вступав в суперечки з охороною та адміністрацією торгових закладів, які хотіли перевірити вміст моєї сумки, але на мою пропозицію предявити вміст лише за присутності працівника міліції, якого вони можуть викликати, як що підозрюють мене в крадіжці, вогнище швиденько вщухало.

Опубліковано

Був у мене випадок. Придбала деякі продукти, у тому числі булочку, кефір. Касир була новенька (до речі, після того її не бачила в магазині)

Так як поспішала, то чек звіряла уже по дорозі. Перша половина списку була нормальною, а далі замість 1 булочки - 3, а кефіру не було в чеку. Загальна сума була приблизно така ж, як мала б бути

Потім ще вдома сміялись, що за оцінкою касира 2 булки це десь так, як 1 кефір

Але мені здається що це кращий варіант виправити власну помилку ціною меншого зла, аніж нарватись на скаженого покупця, який залучить до вирішення цього питання чи не весь персонал магазину, і тоді дійсно окрім повернення різниці працівнику прийдеться заплптити і ще й чималий штраф.

Читала буквально вчора історію з життя компанії British Airlines. У одного пасажира день не видався, через деякі причини не міг сісти на автобус, щоб доїхати до аеропорту. Довелось взяти таксі. Він приїхав злий і запізнювався на посадку. Працівниця аеропорту повернула йому з власної кишені гроші за таксі і швиденько допомогла пройти контроль. Пасажир задоволений сів у літак, зрозумівши, що буде користуватись послугами лише цієї авіакомпанії.

Працівниця зробила все можливе, щоб мати постійного клієнта та збільшити їх кількість за рахунок друзів та знайомих цього пасажира. А керівництво не захотіло повернути працівниці гроші, обумовивши тим, що у неї нема чеку. Співробітники зробили висновки і таким чином компанія, мабуть, втратила не одного клієнта

Отож, я до того, що багато що залежить від керівництва

Опубліковано

Я то коли багато товару купую, то практикую собі на калькуляторі (в телефоні є в кожного) підбивати суму. Взяв щось з полиці доплюсував до суми і тоді на касі видно чи сходиться сума. Бо всеодно потім якщо і дивитись в той чек, всі товари не згадаєш по якій ціни вони там були.

Опубліковано

Оце у Вас пам’ять люди...

Я і на ціну то не завжди дивлюся. :_08:

Так орієнтуюсь приблизно плюс мінус 10 грн і то не факт.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...